رستوران های تهران لیست کامل بهترین رستوران ها در تهران با تخفیف تخفیفان-غذا شرقی

اگر می خواهید اقامتی لذت بخش و شیرین را تجربه کنید می توانید بهترین هتل های تهران را با توجه به موقعیت های مکانی مدنظر خود انتخاب کنید. رستوران نارنجستان در نظر قیمتی در رده رستوران های لوکس تهران قرار دارد و ما هم انتظار غذایی باکیفیت را داریم. اینجا همانند رستوران های خاصی مانند شاندیز جردن، از معدود رستوران های تهران است که تا به حال هیچ مشتری ناراضی نداشته و تمامی مشتریان از خدمات و سرویس دهی گرفته تا محیط و کیفیت غذا راضی بودند. اگر لوکس ترین رستوران تهران نباشد، قطعاً جزء لوکس ترین رستوران های تهران قرار دارد. رستوران شاندیز جردن جزء رستوران هایی است که باید یکبار تجربه اش کرد چون ترکیبی مثال زدنی از محیط لاکچری و غذای باکیفیت است برخلاف بسیاری از رستوران ها که یا غذایشان حرف ندارد یا محیطشان لوکس است. رستوران شاندیز جردن تا به حال هیچ مشتری ناراضی نداشته چه از نظر خدمات و سرویس دهی و چه از نظر غذا اما مشتریانی هم بودند که از قیمت ها ناراضی بودند.

قیمت غذاهای رستوران درویش متوسط رو به گران است و با این وجود به‌عنوان یکی از شیک ترین و بهترین رستوران های تهران، خدماتی درخور شخصیت مهمانان خود ارائه می‌دهد. رستوران ۱۳۳ تهرانپارسرستوران ۱۳۳ نامی بسیار عجیب در بین رستوران‌های تهران دارد و در منطقه شرق پایتخت و محدوده تهرانپارس واقع شده است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود و دارای فضایی بسیار لوکس، زیبا و لاکچری است.

رستوران گردان برج میلاد در بزرگراه همت غرب، در برج میلاد قرار دارد. رستوران های عالی قاپو، شهربانو، لیدوما، کشتی سندباد، گیلار، ترمه و حوض خونه از بهترین رستوران های با موسیقی زنده در تهران هستند. اینجا برخلاف رستوران ها دربند در باغی بزرگ قرار دارد و خود رستوران هم در داخل عمارتی لوکس و دوست داشتنی واقع شده است برای همین جزء خاص ترین باغ رستوران های تهران هم هست. رستوران دو فضا برای مشتریان خود در نظر گرفته که یکی دز باغی بزرگ و لوکس قرار دارد و دیگری در داخل عمارت که آن هم دست کمی از لوکس بودن ندارد. غذا های رستوران هندی تاج محل تنوع بالایی دارند و هر دسته بندی در منو 4 الی 5 مدل غذا را در خود جای داده. بطور کلی، انواع غذا های برپایه کاری مرغ، غذا های تندروی، خورش ها، غذا های دریایی، کاری گوشت گوسفند، کباب ها، گمج ها و کلی پیش غذای متنوع و خاص در اینجا سرو می شود.

  • راستی تو این رستوران می تونی غذاهای خوشمزه مخصوص شهر قزوین مثل فسنجون و قیمه نثار هم با کیفیت عالی نوش جان کنی.
  • رستوران حس تورانکاملا از نام این رستوران مشخص است که باید انتظار یک فضایی سنتی و اساطیری ایرانی را داشته باشید و دقیقا هم همینطور هست!
  • در این رستوران همان‌طور که انتظار می‌رود، انواع غذاهای سنتی سرو می‌شود که کیفیت خوبی هم دارند.
  • کادر مؤدب و خوش‌برخورد، فضای سنتی و تمیز و سفره‌خانه مانند با دیوارهای کاهگلی و شیشه‌های رنگی و کاملاً سنتی، میزهای مرتب و ظروف سنتی و سرو غذا در سینی‌های بزرگ.
  • رستوران اژدهای طلایی یکی از رستوران های چینی شهر تهران و البته یکی از قدیمی ترین ها نیز هست.

برای برقراری ارتباط بیشتر با رستوران می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. رستوران ستارگان شاندیز در چهار راه فرمانیه، کنار برج آسمان قرار دارد. شما می توانید همه روزه در ساعات 9 تا 23 به این رستوران مراجعه کنید.

رستوران سنتی کندیمیز

بدون شک انتخاب بهترین رستوران تهران می‌تواند بر اساس نظر هر کس متفاوت باشد و به‌صورت کلی، امکان تهیه لیستی از بهترین رستوران های تهران که همه در آن توافق نظر داشته باشند، تقریباً کاری غیرممکن است. بنای زیبا، سنتی و ایرانی رستوران، به‌همراه موسیقی زنده که شب‌ها در این محل اجرا می‌شود، همه و همه فضایی را ایجاد کرده است که شما را به ریشه‌هایتان نزدیک‌تر می‌سازد. در باربد، علاوه بر دیزی -که غذای محبوب این سفره‌خانه به حساب می‌آید- انواع خورشت‌ها و همچنین کباب به‌همراه برنج سرو می‌شود.

همه چیز در ارکیده کامل است و می‌توانید بهترین لحظات را در آنجا تجربه کنید. کارکنان حرفه‌ای، خوش‌اخلاق و سرویس‌دهی عالی از ویژگی‌های رستوران ارکیده است. مجله خبری غذا اگر دوست دارید در محیطی سنتی، یک غذای خوشمزه و با کیفیت بسیار بالا را امتحان کنید، باید بدانید که درهای رستوران مرشد نیاوران به روی شما باز است.

بهترین رستوران های لوکس تهران

منو این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای لبنانی و افغانی را نیز شامل می‌شود. انواع حمص، سالاد تبوله، فلافل، سمبوسه و سالاد فتوش را می‌توانید به عنوان پیش غذا سفارش دهید. از غذاهای معروف و پرطرفدار رستوران کوبابا باید به اسکندر افندی، پلوی افغانی، موساکای بادمجان، خورشت غوره بادمجان و بسیاری دیگر اشاره کرد که امتحان کردن هر کدام از آنها به یاد ماندنی خواهد بود. شما از لحظه ورود، ابتدا از یک سالن می‌گذرید و سپس با آسانسور به رستوران‌ها می‌رسید.

۱۱. رستوران سنتی مس توران

مشتریان می‌توانند در ساعات ناهار و شام به این رستوران بیایند و از سرویس‌دهی عالی آن استفاده نمایند. این رستوران به سبک چینی دیزاین شده و منوی آن نیز از تنوع بالایی برخوردار است. رستوران اژدهای طلایی به صورت حضوری و همچنین به شکل بیرون بر نیز سرویس دهی دارد. آدرس رستوران اژدهای طلایی نیز در خیابان شریعتی حوالی قیطریه است. رستوران اژدهای طلایی یکی از رستوران های چینی شهر تهران و البته یکی از قدیمی ترین ها نیز هست.