رستوران های تهران لیست کامل بهترین رستوران ها در تهران با تخفیف تخفیفان-غذا شرقی

این رستوران نیز مثل رستوران مسلم در ساعات سرو نهار بسیار شلوغ است و ممکن اسست کمی در صف بمانید تا غذای خوشمزه تان آماده شود و روی میزتان قرار بگیرد. این رستوران را دیگر غیر تهرانی‌ها هم به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران می‌شناسند. بهترین راه برای رسیدن به این رستوران، ایستگاه متروی ۱۵ خرداد است که تا رستوران بین ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. صف طولانی سر ظهر رستوران گواهی بر محبوبیت و کیفیت غذای رستوران مسلم است.

رستوران 133 تهرانپارس را نه می‌توان یک رستوران با سرو معمولی غذا و نه یک رستوران با منوی سلف سرویس دانست! هر کدام از غذاها را که به چشم شما بهتر بیاید، می‌توانید سفارش دهید. مسیر را تا انتها می‌روید، سینی غذای خود را به پذیرش ارائه می‌دهید و هزینه آن را می‌پردازید.

سالن سنتی ژاپنی، سالن VIP و سالنی که در آن آشپز در مقابل چشم مهمان‌ها آشپزی می‌کند و تجربه‌ی جذابی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد. اگر به غذاهای ژاپنی و آسیای شرقی علاقه‌مندید، به احتمال زیاد رستوران ژاپنی کنزو را می‌شناسید. این رستوران در سه طبقه با فضا و محیط روشن و رنگهای شاد استفاده شده در دکوراسیون و لوازم آنتیک، حس حضور در یک خانه‌ی شاد و گرم را به شما القا می‌کند. تیم دیدو در چند مقاله به صورت جداگانه رستوران های خاص در تهران را بررسی کرده است که میتوانید به هرکدام دسترسی داشته باشید. مجله آنلاین آشپزی و غذا فودیسم؛ جدیدترین و جالب ترین اطلاعات و آموزش های خوشمزه را برای شما فراهم می‌کند. منوی هات داگ مسعود شامل انواع ساندویچ‌های خوشمزه از جمله هات داگ، کراکف، کوکتل پنیری، سیب‌زمینی سوسیس و غیره است.

  • صندلی‌ها و میزهای رستوران با نقاشی‌های ظریف و زیبایی پوشیده شده‌اند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند.
  • علاوه بر این دکوراسیون داخلی رستوران نیز به خاطر استفاده از المان‌های چوبی و رنگ‌های گرم، جوی صمیمی و آرامبخش را فراهم می‌کند.
  • در بخش شمالی اتوبان ارتش مرکز خرید بزرگ پرنیان را میبینید و می توانید از پارکینگ مرکز خرید هم استفاده نمایید.
  • ما اعتقاد داریم که شما شایسته بهترین‌ها هستید و برای همین موضوع، بهترین رستوران های تهران را پیشنهاد می کنیم.
  • همانطور که گفتیم، رستوران ارکیده دارای 7 شعبه در شهرهای تهران، کرج و مازندران است و سه شعبه از آن ها در تهران قرار دارند.

بلامونیکا در تمام ساعات روز در دسترس است؛ به این معنا که صبح‌ها می توانید برای صبحانه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰، برای ناهار از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر و برای صرف شام از ساعت ۴ تا ۱۲ شب به این رستوران پرطرفدار مراجعه کنید. غذا در این رستوران هم‌معنی نامش تعریف‌شده و همه‌چیز به اصل خود نزدیک است و هرچند که مثل هر محل پرطرفدار دیگر عموما شلوغ است اما ارزش این را دارد که کمی صبر کنید تا میزی برای شما و همراهانتان خالی شود. ضمن اینکه در تالارهای مختلف این مجموعه امکان برگزاری مراسم و مهمانی‌ها نیز وجود دارد و برخی از این تالارها امکان ارائه‌ی سرویس چای و قلیان را هم دارند. یکی از نکات جالب در مورد رستوران موبی‌دیک محلی است که در آن قرار گرفته و بخشی از تهران معاصر را شامل می‌شود؛ خیابان کریمخان که برای بسیاری از تهرانی‌ها یک محلۀ مهم و نوستالژیک، سرشار از احساسات خوب به‌حساب می‌آید. باید بگوییم که این رستوران هم برای ناهار گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید، چراکه فعالیت آن از ساعت ۱۱ تا ۱۶ است. رستوران نارنجستان هم از رستوران‌هایی است که از چندین سال تجربه دارد و از سال ۱۳۸۵ فعال است.

البته همان طور که گفتیم این رستوران به خاطر قیمت‌های منصفانه و مشتری‌پسندش در بین رستوران های تهران محبوب است. در وهله اول باید خیال شما را از این بابت راحت کنیم که در این مقاله هیچ اسپانسری وجود ندارد و تنها معیار انتخاب بهترین رستوران های تهران از نقطه نظر ره بال آسمان، رأی و نظر مشتریان عزیزی است که در این رستوران‌ها حضور داشته‌اند. از طرف دیگر همه ما می‌دانیم که رستوران‌های مختلفی در تهران وجود دارند. برخی رستوران‌ها سنتی، برخی دیگر مدرن، یک رستوران لوکس و دیگری اقتصادی است.

مشتریانی که علاقه‌مندند بهترین رستوران در بازار تهران را برای سپری کردن لحظاتی خوب و خوش در کنار خانواده و دوستان خود انتخاب کنند با مراجعه به رستوران مسلم قادر به دستیابی به هدف خود خواهند بود. کیفیت خوب غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود از جمله ته چین های عالی آن باعث استقبال مشتریان از عرضه این غذاها شده و مشتریان زیادی را برای صرف غذا به این مکان می‌کشاند. رستوران شایسته به لطف قدیمی بودنش، محیطی قدیمی و دوست داشتنی هم دارد برای همین اگر ترجیح می دهید هزینه ای که قرار است پرداخت شود بیشتر صرف غذا شود تا محیط، به هیچ وجه نباید رستوران شایسته را از دست بدهید. در منوی رستوران شایسته، غذا های ایرانی با پیش غذا هایی مانند انواع سالادها، نوشیدنی هایی همچون خاکشیر به همراه تخم شربتی، شربت زعفران، گل محمدی و غیره به چشم میخورد. در بالای برج میلاد و زیر سکوی بازدید و موزه ها، یکی از خاص ترین و جذاب ترین رستوران های تهران قرار دارد که با نام رستوران گردان برج میلاد شناخته می شود. طعم غذاهای رستوران کمالی بسیار اصیل و متفاوت بوده و تازگی طعم‌ آن‌ها زیر زبان مهمانان باقی می‌ماند.

۱۰. رستوران باکلاس و زیبای خوان گستر اصفهان

همان‌قدر که خوردن یک غذای باکیفیت و خوشمزه در یک رستوران خوب می‌تواند حال خراب‌مان را بهتر کند، صرف یک غذای بد و بی‌کیفیت می‌تواند حسابی خلق‌وخوی‌مان را تنگ‌کند. به همین دلیل در این مطلب از هومسا می‌خواهیم بهترین رستوران‌های سنتی تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از طعم خوش و کیفیت خوب غذاهای‌شان در کنار یک فضای دلنشین بهرمند شوید. مجله خبری غذا با ما همراه باشید تا در این گردش همراه با نوای ساز ایرانی و صدای فواره آب در حوض کاشی، به بهترین رستوران‌های سنتی تهران سری بزنیم. قدمت نام رستوران مرشد به سال 1391 برمیگردد زمانی که رستوران مرشد در کوچه ذغالی ها که کوچه ای دوست داشتنی در منطقه قدیمی تجریش محسوب می شود به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران افتتاح شد.

رستوران ایرانی دری (ولنجک-صمیمی و قیمت عالی)

یکی از لوکس ترین رستوران های قزوین که خوشمزه ترین کباب های ممکن رو داره، رستوران نمونه قزوین است. راستی تو این رستوران می تونی غذاهای خوشمزه مخصوص شهر قزوین مثل فسنجون و قیمه نثار هم با کیفیت عالی نوش جان کنی. در این مقاله مجله فودیسم به بهترین رستوران های تهرانپارس اشاره کردیم. در این رستوران‌ها و فست فودها منوی متنوع و کاملی طراحی شده است که اغلب سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. دیزاین زیبای این رستوران‌ها به همراه غذای مرغوب، آن‌ها را به ۱۰ رستوران خوب تهرانپارس تبدیل کرده است.

پیشنهاد می کنم حتماً به این رستوران ایرانی سری بزنید تا در یکی از بهترین رستوران های تهران طعم واقعی یک غذای خوشمزه را بچشید. اگر دقت کنید کیفیت خوب این غذاها در تصویری از سینی غذا رستوران ستارگان شاندیز به چشم می خورد. در رستوران کوهپایه شما سه وعده پیش غذا، غذای اصلی و دسر ارائه می شود. برای پیش غذا، میرزا قاسمی، کشک بادمجان، انواع ماست، سوپ روز، بورانی بادمجان و چند نوع سالاد سزار، دستچین، یونانی و سالاد کاهو ارائه می شود. غذا های اصلی هم با برنج هستند هم با خوراک.غذا های کبابی که در همه جا پیدا می شوند ولی در رستوران کوهپایه خوشمزه تر هستند و در جایی خاص سرو می شوند.

اما بخش جذاب منوی رستوران، قسمت نوشیدنی ها است چون هم نوشیدنی سرد و هم نوشیدنی گرم مشاهده می شود و مزه بی نظیر در کنار قیمت بالایشان نشان می دهد کافیمن و باریستای رستوران کار خود را حرفه ای انجام می دهند. برای وعده صبحانه هم بخش سلف سرویس وجو دارد و هم منویی از انواع صبحانه های مختلف. تمامی غذاهای رستوران برج میلاد باکیفیت و خوشمزه هستند اما بخاطر ماهیت رستوران گردان برج میلاد، خود را برای پرداخت هزینه های قابل توجه در این رستوران آماده کنید. بسیاری از مشتریان رستوران با اینکه از کیفیت و حجم غذاها راضی بودند اما از قیمت بالای غذاها شکایت داشتند. رستوران بین المللی 133 تهرانپارس جزء لوکس ترین رستوران های شرق تهران به حساب می آید و شرق نشین ها به خوبی این رستوران را میشناسند.