روز جهانی غذا 20 کشور که معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیا را دارند مجله کوروش-غذا شرقی

کروسان ها نیز اخیرا طرفداران بسیاری از در سرتاسر جهان پیدا کرده اند . دلیل این شهرت طعم خوش آن است که هر شخصی را مجذوب خودش میکند. کروسان ها را می توان به عنوان یک میان وعده کامل به حساب آورد. میان وعده خوشمزه و کامل که هر شخصی را می تواند به وجد بیاورد .

  • مارزیپان یا خمیر بادام یه نوع ماده غذاییه که از مخلوط کردن پودر بادام با شکر یا عسل درست میشه.
  • اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی را حتما نصب کنید و به عنوان یک کتاب دیجیتالی آشپزی از آن استفاده کنید.
  • اسپاگتی با سس قارچ و گوجه فرنگی یک غذای بدون گوشت و خوشمزه است.
  • با خوردن این غذا از طعم متفاوت و بی نظیرش حتما غافلگیر میشی.

جوجه کباب یکی از معروف‌ترین کباب‌های ایرانیه که نیاز به معرفی نداره و یکی از پرفروش‌ترین غذاهای رستورانی و اما یکی از پایه ثابت‌های پیکنیک واسه اکثر خانواده های ایرانیه. پائیا به عنوان غذای ملی اسپانیا شناخته میشه که با استفاده از برنج و مرغ درست میشه و به خوبی با ذائقه ما ایرانی‌ها که مصرف برنج زیادی تو غذاهامون داریم، سازگاری داره. پائیا یه تنوع غذایی عالی واسه افرادیه که از خوردن غذاهای درست شده با برنج به شیوه ایرانی خسته شدن. این وعده غذایی خاستگاهش به شرق اسپانیا و شهر والنسیا برمیگرده. ترکیب طعم برنج، مرغ، با لویبا سبز، کنگر، گوجه، سیر و هویج به همراه ادویه مختلف باعث شده تا این غذا یه طعم مخصوص فراموش نشدنی داشته باشه.

پیتزا مرغ و قارچ

میتوانید مقداری آرد به مواد اضافه کنید تا منسجم شوند. تخم مرغ ها را در ظرفی جداگانه هم زده با مواد مخلوط نموده دوباره درب ظرف را بگذارید تا تخم مرغ ها کاملا بپزند. کمی آب به مواد اضافه کرده و بعد از این که به جوش آمد درب ظرف را بگذارید. کافه رستوران انگرام بیتشر متریالش ارمنی و درجه یک هستش تیم گرداننده ی کافه ارامنه و پزشکان هستند یه جورایی میشه گفت پاتوق بچه های علوم پزشکی و ارمنی و… استفاده می شود، سرو آن را به همراه نان سنگک، سبزی خوردن و دوغ تکمیل می کند.

اما در آشپزخانه های آمریکایی غذاهای خاص دیگری نیز یافت می شود که در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند. غذاهای خانگی ایالات متحده را نیز نباید نادیده گرفت. از غذاهای خوشمزه آمریکایی می توان به آبگوشت صدف، کیک لیمو و سالاد کوب اشاره کرد. همچنین نباید پویش تولید غذاهای سازگار با محیط زیست که اکنون توسط میشل اوباما هدایت می شود را نیز نادیده گرفت.

اورکتیتی نوعی پاستا قدیمی از منطقه‌ی پولیا ایتالیا است. تهیه این نوع پاستا شاید در سایر بخش های این کشور چندان آسان نباشد. همانند سایر غذاهای ایتالیایی، مجله خبری غذا طعم اصلی این غذا به تازگی مواد تشکیل دهنده‌ آن است. بنابراین، از آنجایی که فصل بروکلی پاییز است، خوردن این غذا را در ماه های سرد سال بیشتر توصیه می کنیم.

طرز تهیه رول فیله مرغ

مواد اولیه پاستا فارفاله عبارت است از مارچوبه، لیموترش، ماکارونی فارفاله یا پروانه ای، کره، خامه، سینه مرغ، جوز هندی، گوشت گاو و پنیر پارمزان. در این بخش آموزش انواع غذاهای ایتالیایی اعم از انواع دسر – سالاد – پاستا – بستنی – شیرینی و … را برایتان قرار داده ایم. وقتی حرف از غذای ایتالیایی می شود، همه‌ی ما به یاد پیتزا می افتیم. یکی از اصلی‌ترین و مشهورترین غذاهای کشور ایتالیا پیتزا است که به صورت مختلف و با ترکیبات متفاوت تهیه می شود. ‌پیتزای ایتالیایی با دیگر پیتزاها فرق دارد و بیشتر از مواد ارگانیک تهیه می‌شود. حتما شما هم با دیدن یانگوم در سریال محبوب جواهری در قصر شیفته فرهنگ غذایی کره جنوبی شده اید.

هر غذایی در این کشور با ادویه ها طعمی متفاوت خواهد داشت و در پایان هر غذا نیز دانه خوشبوی رازیانه برای کمک به هاضمه گزینه ای ثابت به شمار می آید. برای هر غذا در هر منطقه تنوع خاصی وجود دارد، از غذای دریایی گوآ گرفته تا وزوان کشمیری و غذاهای نارگیلی کرآلا. در بسیاری از غذاهای آمریکایی، احتمالاً موادی را مشاهده می کنید که مربوط به بخش‌ های دیگر جهان می باشد. از طریق ترکیب کردن مزه های مختلف از وعده های غذایی خارجی، حقیقتا نمی‌ توانید به تنوع افراد و تاریخ آن ها در کشور پی ببرید. اگه اهل شیرینی جات هستی، باید بدونی که دونات های معروف آمریکایی با هیچ شیرینی دیگری قابل قیاس نیستن!