سالاد آووکادو – بهترین دستور العمل آسان!


دستور تهیه سالاد آووکادوی فوق العاده سالم یکی از ساده ترین دستور العمل هایی است که تا به حال درست می کنید!

دستور تهیه سالاد آووکادو

بهترین دستور تهیه سالاد آووکادو

فقط همه چیز را با هم در یک کاسه بریزید، سرو کنید و لذت ببرید. کل دستور غذا در کمتر از پنج دقیقه جمع می شود، بدون نیاز به سس سالاد.

یک پیش غذا یا غذای جانبی عالی درست می کند. و سالاد رنگین کمان می تواند گیاهی، بدون قند، گلوتن، بدون روغن، کم کربوهیدرات، پالئو و کتو باشد.

اگر گواکاموله دوست دارید، امیدواریم که این دستور العمل آووکادوی خوشمزه را نیز دوست داشته باشید.

شما همچنین ممکن است بال های گل کلم بوفالو را دوست داشته باشید

مواد لازم سالاد آووکادو وگان

مواد تشکیل دهنده سالاد گوجه فرنگی آووکادو

سالاد آسان به شش ماده اصلی نیاز دارد: آووکادوی ،د شده، گوجه فرنگی ،د شده، پیاز ،د شده، فلفل دلمه ای زرد، نارنجی یا قرمز، گشنیز تازه و آبلیمو. سالاد غذای جانبی را با نمک و فلفل مزه دار کنید.

این بسیار همه کاره است، بنابراین با خیال راحت دستور غذا را تغییر دهید تا با موادی که در دست دارید مطابقت داشته باشد. در صورت تمایل می تو،د به راحتی گشنیز را کنار بگذارید.

سعی کنید فلفل دلمه ای را جایگزین انبه یا توت فرنگی ،د شده کنید، کاهو یا سبزی به آن اضافه کنید، یا نصف فنجان ذرت، خیار یا سیب زمینی شیرین بو داده (در اینجا طرز پخت سیب زمینی شیرین) یا سیب زمینی شیرین ژاپنی را در آن بریزید.

یا هالاپینوهای ،د شده را اضافه کنید و کمی پودر فلفل قرمز را هم بزنید و آن را به یک سالاد آووکادوی مکزیکی تند من، تبدیل کنید.

آووکادوی باقی مانده؟ از آن برای اسموتی آووکادو استفاده کنید

در بالا، ویدیوی دستور تهیه سالاد آووکادو را تماشا کنید

طرز تهیه سالاد کتو آووکادوی تابست،

روش های سرو سالاد مخلفات سالم

سالاد آووکادوی خانگی یک غذای جانبی شام سالم، پیش غذای تعطیلات یا حتی یک غذای اصلی سریع برای ناهار است.

آن را در بالای برگر گیاهی یا برگر لوبیا سیاه امتحان کنید.

یا آن را در تورتیلا یا پوسته تاکو با بوریتو، تاکوی گیاهی یا فلفل قرمز سیب زمینی بپیچید.

این دستور ساده همچنین به ،وان یک ساندویچ سالم برای قلب به جای ماهی تن، سالاد تخم مرغ یا نان تست آووکادو محبوب کار می کند.

من اغلب با هم زدن یک منبع پروتئین آن را به یک وعده غذایی اصلی تبدیل می کنم. سالادهای سنتی آووکادوی تابست، گاهی اوقات به مرغ کبابی، میگو یا ماهی آزاد نیاز دارند. من یک سالاد آووکادوی وگان با پروتئین بالا را با اضافه ، عدس، لوبیا یا نخود انتخاب می کنم.

در زیر ع،ی از سالاد لوبیا سیاه آووکادوی مورد علاقه من است که ده ستاره برای ارائه دریافت می کند. مهمانان همیشه از رنگارنگ و زیبا بودن سالاد تحت تأثیر قرار می گیرند و طعم آن حتی بهتر است!

طرز تهیه سالاد لوبیا سیاه آووکادو

طرز تهیه سالاد آووکادو

تمام مواد خود را جمع آوری کنید.

اگر آووکادوی شما هنوز نرسیده است، چند روز صبر کنید. یا آن را در یک کیسه کاغذی قهوه ای همراه با سیب، موز یا کیوی قرار دهید که به زودتر رسیدن میوه کمک می کند.

آووکادو در صورتی رسیده است که محصول کمی داشته باشد اما در هنگام فشرده شدن احساس لطافت نمی کند.

برای تهیه این دستور، آووکادوی ،د شده، گوجه فرنگی، پیاز، فلفل ،د شده و آبلیمو را در یک کاسه متوسط ​​مخلوط کنید. اگر منبع پروتئینی اضافه می کنید، آن را به همراه هر چیز دیگری هم بزنید.

طعم و مزه را به دلخواه میل کنید. سالاد را سرد سرو کنید.

باقیمانده غذا را در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. باقیمانده سالاد باید تا سه روز تازه بماند. آووکادو ممکن است شروع به قهوه ای شدن کند، اما این روی طعم آن تاثیری نخواهد داشت.

هرچه ظرف را محکمتر بپوش،د، هوای کمتری وارد دستور تهیه سالاد سالم می شود. از یک درب بسیار محکم استفاده کنید، یا پوشش پ،تیکی را مستقیماً روی سبزیجات و کناره ها قرار دهید. این باعث طول، شدن زمان قبل از ا،ید شدن آووکادو و قهوه ای شدن آن می شود.

در حالی که می تو،د دستور را از نظر فنی فریز کنید، بافت آن را تغییر می دهد. بنابراین برای بهترین نتیجه، منجمد ، این سالاد را توصیه نمی کنم.

فواید آووکادو برای سلامتی

فواید آووکادو برای سلامتی

آووکادو فاقد کلسترول است و حاوی نزدیک به بیست ویتامین، مواد معدنی و مواد مغذی گیاهی از جمله فولات، پتاسیم، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین K، منیزیم و ویتامین های گروه B مانند ریبوفلاوین و نیاسین است.

در حالی که آووکادو یک غذای کم چرب نیست، بیشتر چربی آن چربی غیراشباع سالم برای قلب است، نه چربی اشباع. به همین دلیل بسیاری از رژیم های کاهش وزن شامل آووکادو می شوند.

یک وعده آووکادو هشت درصد از ارزش توصیه شده روزانه فیبر را تامین می کند. آنها همچنین حاوی قند کمتری نسبت به سایر میوه ها هستند.

طرز تهیه بهترین طرز تهیه سالاد آووکادو
  • 2 آووکادو، ،د شده
  • 1 فلفل دلمه ای، ،د شده
  • 1/2 فنجان هر کدام: پیاز و گوجه فرنگی ،د شده
  • 3-4 قاشق غذاخوری گشنیز (در صورت تمایل حذف کنید)
  • آب 1 لیموترش
  • 1/8 قاشق چایخوری نمک و فلفل سیاه در صورت تمایل
  • اختیاری 1/2 فنجان لوبیا سیاه یا خیار ،د شده
  • برای تهیه سالاد آووکادو، به سادگی همه چیز را در یک کاسه بزرگ ،یب کرده و سرو کنید. واقعا به همین راحتی! مشاهده حقایق تغذیه

ایده های شام سالم

دستور العمل کاری نارگیل تایلندی

دستور العمل کاری نارگیل

دستور تهیه سالاد سیب زمینی شیرین بو داده

سالاد سیب زمینی شیرین

دستور تهیه سس قارچ آسان

گروی قارچ

بهترین دستور پخت سوپ گل کلم خامه ای

سوپ گل کلم

دستور العمل آووکادو مایو

آووکادو مایو

بهترین دستور العمل آلفردو وگان

سس آلفردو وگان


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/avocado-salad-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=avocado-salad-recipe

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با