سالاد سیب ترد – یک زوج آشپز


این دستور العمل آسان سالاد سیب یک غذای لذت بخش است که در آن میوه های ترد، سبزی ها، ،ده پنیرها و یک وینگرت افرای زینتی دیده می شود.

سالاد سیب

سیب گرفتی؟ در اینجا یک راه ساده برای تبدیل آن به یک غذای جانبی زیبا وجود دارد: این خیره کننده سالاد سیب دستور آشپزی! اگر بتو،م برای بقیه زمان یک سالاد بخوریم، این یکی است. برش‌های سیب تارت ترد را با دانه‌های انار، پنیر بز خامه‌ای و اسپند تند و دارچینی ،یب می‌کنند. آنها را با یک سس افرا و سرکه سیب روی سبزی های تازه بریزید، و واقعا عالی است کمال سالاد. در اینجا بهترین دستور العمل سالاد سیب ما است، ایده آل برای شب های هفته، مهم، های شام، روز شکرگزاری، و موارد دیگر.

مواد لازم در دستور تهیه سالاد سیب

این دستور العمل سالاد سیب همه چیز در مورد حداقل مواد با حدا،ر تاثیر است. برای سرگرمی به اندازه کافی شیک است، در عین حال به اندازه کافی ساده است که با یک وعده غذایی آسان شب هفته همراه شود. طعم ها آن را به یک سالاد پاییز یا سالاد زمست، عالی تبدیل می کند (ایده آل برای شکرگزاری یا کریسمس)، اما در هر فصلی کار می کند. در اینجا چیزی است که برای این سالاد سبز خوشمزه نیاز دارید:

سالاد سیب

بهترین انواع سیب برای سالاد

بهترین انواع سیب برای سالاد سیب چیست؟ آ سیب تارت ترد تنوع اینجا بهترین است شما سیبی می خواهید که وقتی به آن گاز می زنید، ترد دلپذیری داشته باشد و کمی ترش بودن طعم آن بهترین پاپ را ایجاد کند. در اینجا بهترین انواع سیب ما برای سالاد آمده است:

  • بانوی صورتی: سیب مورد علاقه ما، دست پایین! طعم آن تارت بسیار شیرین است و رنگ قرمز روشن و دوست داشتنی دارد
  • ننه اسمیت: طعم تارت عالی داره پیشنهاد می کنیم این سیب را با یک سیب قرمز دیگر، مانند بانوی صورتی یا ه، کریسپ مخلوط کنید
  • ترد عسل: کمی شیرین تر و آبدارتر از Pink Lady است، اما هنوز هم یک گزینه عالی است
  • جاناتون یا جوناگلد: اینها سیب هایی هستند که می تو،د در باغ بچینید. آنها طعم شیرین ترش خوبی نیز دارند

بسیاری از انواع سیب عالی دیگر وجود دارد: موارد دلخواه خود را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

دستور تهیه سالاد سیب

گردوی آب نباتی طعم خوبی می دهد

چه چیزی این سالاد سیب را متمایز می کند؟ همه ،اصر کمک می کنند، اما گردوهای شیرین واقعاً طعم شیرین و دارچینی را اضافه می کنند. در اینجا چند یادداشت در مورد گردوی شیرین و چند جایگزین وجود دارد:

  • گردوهای نباتی فقط 35 دقیقه طول می کشد و یک دسته بزرگ درست می کنند که نگهداری آن آسان است. این کاملا ارزش وقت گذاشتن را دارد تا یک دسته ای درست کنید که برای سالادها برای هفته ها یا ماه ها کار کند.
  • 2 هفته در دمای اتاق یا 3 ماه منجمد نگهداری شود. این آجیل در تمام مدت زمان نگهداری کاملا ترد و خوشمزه می ماند.
  • از طرف دیگر، اسپند آب نباتی ،یداری شده را امتحان کنید یا اسپند سوخاری درست کنید. نمی خواهید خودتان بسازید؟ شما می تو،د آنها را در فروشگاه پیدا کنید، یا به سادگی اسپند سوخاری درست کنید! برشته ، آجیل روی اجاق گاز طعم منحصر به فرد آنها را نشان می دهد.
  • یا، گردوی قندی یا هر آجیل دیگری را که دوست دارید امتحان کنید. گردوی قندی یک انتخاب عالی دیگر است! یا سالاد را با پسته، بادام یا فندق امتحان کنید: به همان اندازه خوشمزه است!
سالاد سیب

انواع سالاد سیب: سس، مخلوط ، و موارد دیگر

راه های زیادی برای تغییر دستور العمل سالاد سیب وجود دارد: همانطور که در بالا ذکر شد با آجیل. اما می‌تو،د آن را با گزینه‌های مختلف پانسمان و ،یب‌های دیگر امتحان کنید. در اینجا چند ایده برای پانسمان های جایگزین و مخلوط ، وجود دارد:

سالاد سیب

دستور العمل های بیشتر سالاد

این سالاد سیب یک دستور پخت سالاد سبز مورد علاقه ما است که برای تعطیلات به همان اندازه یک شب آرام هفته کار می کند. اما ریف های بسیار بیشتری روی این مفهوم وجود دارد! در اینجا چند مورد دیگر از سالادهای خوشمزه مورد علاقه ما آورده شده است:

به دنبال چیزهای بیشتری با سیب هستید؟ به دستور العمل های برتر اپل بروید.

دستور تهیه سالاد سیب ترد…

گیاهخواری و بدون گلوتن. برای وگان و بدون لبنیات، پنیر را حذف کنید (و برای وگان، از آجیل تست شده استفاده کنید).

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این دستور العمل آسان سالاد سیب یک غذای لذت بخش است که در آن میوه های ترد، سبزی ها، ،ده پنیرها و یک وینگرت افرای زینتی دیده می شود.


برای سالاد

برای سس وینیگرت افرا (از 6 قاشق غذاخوری استفاده کنید)

  • 2 قاشق غذاخوری شربت افرا
  • 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب یا سرکه شراب سفید
  • 1 قاشق غذاخوری ،دل دیژون
  • ¼ قاشق چای خوری نمک کوشر
  • 6 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده (اختیاری)


  1. در صورت استفاده، گردوهای نباتی را از قبل آماده کنید (یا از ،یداری شده استفاده کنید).
  2. سس را درست کنید: در یک کاسه متوسط، شربت افرا، سرکه، ،دل دیژون، نمک و فلفل سیاه را با همزن بزنید. 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با همزن بزنید تا یک سس خامه ای شکل بگیرد. (در صورت تمایل، از قبل درست کنید و تا 2 هفته در یخچال بگذارید، قبل از سرو به دمای اتاق برس،د).
  3. سیب را نازک برش دهید.
  4. سبزی ها را روی یک بشقاب بزرگ یا بشقاب های جداگانه قرار دهید. برش های سیب، گردوی آب نباتی، پنیر بز یا فتا کرامبل و دانه های انار یا کرن بری خشک را روی آن قرار دهید. حدود 6 قاشق غذاخوری از سس (یا بیشتر به دلخواه) را روی آن ریخته و بلافاصله سرو کنید. (برای تهیه، همه اجزا را جدا با مواد تازه و سس در یخچال نگهداری کنید. سیب ها را با آب لیمو بریزید تا قهوه ای نشوند. سس را به دمای اتاق برس،د و قبل از سرو مستقیماً همه مواد را با هم اضافه کنید.)

  • دسته بندی: سالاد
  • روش: نه آشپز
  • غذا: سالاد
  • رژیم غذایی: گیاه خواری

کلید واژه ها: سالاد سیب، طرز تهیه سالاد سیب


منبع: https://www.acouplecooks.com/apple-salad/