سالاد سیب زمینی قرمز بچه (نور روی مایو)


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخو،د.
سالاد سیب زمینی قرمز با پیازچه

این دستور تهیه آسان سالاد سیب زمینی قرمز برای سس مایونز سبک است. یک غذای جانبی خوشمزه باربیکیو که در تمام تابستان درست خواهید کرد!

سالاد سیب زمینی قرمز بچه
سالاد سیب زمینی قرمز بچه

من عاشق یک سالاد سیب زمینی خانگی خوب هستم، و این یکی کاملاً خوشمزه است، به خصوص اگر طرفدار سالاد سیب زمینی سنتی پر از سس مایونز نباشید. فقط از یک قاشق غذاخوری مایونز استفاده می کند، اما هنوز مقدار زیادی سس از ،دل دیژون، روغن زیتون و سرکه شراب قرمز دارد. و از آنجایی که از سیب زمینی قرمز استفاده می کند، نیازی به پوست کندن سیب زمینی نیست، بنابراین سریعتر نیز می شود! برای دستور العمل های سبک تر سالاد سیب زمینی، این سالاد سیب زمینی رنگین کمان و سالاد سیب زمینی تابست، با سیب را امتحان کنید.

سالاد سیب زمینی قرمز بچه

این سالاد سیب زمینی قرمز سالم راه مورد علاقه من برای لذت بردن از سالاد سیب زمینی است. سیب زمینی قرمز ویتامین C، ویتامین B6، پتاسیم، آهن و فیبر غذایی را تامین می کند. وقتی با پوست خورده شوند، فیبر بیشتری دارند.

،اصر

  • سبزیجات: سیب زمینی قرمز بچه، فلفل دلمه ای سبز، پیاز قرمز، پیازچه
  • تزئین: ،دل دیژون، روغن زیتون فوق بکر، سرکه شراب قرمز، سس مایونز، نمک و فلفل

طرز تهیه سالاد سیب زمینی قرمز

  1. سیب زمینی قرمز را بشویید به طور کامل هر گونه ،یفی یا ، را از بین ببرید. سیب زمینی ها را به قطعات ی،ان برش دهید و پوست را برای بافت و مواد مغذی اضافه کنید.
  2. یک قابلمه بزرگ را پر کنید با آب و یک نمک اضافه کنید. سیب زمینی ها را داخل قابلمه بریزید و بگذارید بجوشد. سیب زمینی ها را بپزید تا زم، که چنگال نرم شوند، حدود 10-15 دقیقه بسته به اندازه.
  3. در حالی که سیب زمینی ها در حال پختن هستند، پانسمان را آماده کنید. در یک کاسه بزرگ، سس مایونز، ،دل دیژون، سرکه قرمز، روغن زیتون، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید تا خوب ،یب شوند.
  4. سیب زمینی های پخته شده را آبکش کنید و اجازه دهید چند دقیقه خنک شوند تا گرم شوند اما دیگر داغ نباشند.
  5. سیب زمینی های گرم را به کاسه بزرگ همزن منتقل کنید. پیاز قرمز ،د شده، پیاز سبز و فلفل دلمه ای سبز را به کاسه اضافه کنید.
  6. به آرامی پرتاب کنید همه با هم تا زم، که سیب زمینی ها به طور یکنواخت با سس پوشیده شوند.
  7. برای تنوع، می تو،د اضافی اضافه کنید مواد اختیاری مانند ترشی شوید، کرفس، جعفری تازه، شوید تازه، پودر سیر، یا تخم مرغ آب پز سفت ،د شده. آنها را به آرامی مخلوط کنید.
  8. سالاد را بچشید و چاشنی آن را با نمک و فلفل مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید.
  9. روی کاسه را با پ،تیک بپوش،د تا آماده سرو شود. سالاد بهترین دمای اتاق است، اما می تو،د آن را سرد شده نیز سرو کنید.

چه چیزی را با سالاد سیب زمینی سرو کنید

این سالاد سیب زمینی قرمز برای بردن به پیک نیک یا باربیکیو عالی است. می تو،د آن را از شب قبل درست کنید، بنابراین آماده است. با همبرگر، مرغ کبابی یا ساندویچ سرو می شود.

تغییرات:

  • اگر سیب‌زمینی قرمز بچه پیدا نکردید، از سیب‌زمینی‌های بزرگ‌تر با پوست قرمز، سیب‌زمینی روست یا طلایی یوکان استفاده کنید.
  • پیاز قرمز را با موسیر عوض کنید.
  • گیاهان تازه مانند شوید یا پیازچه را اضافه کنید.
  • اگر می خواهید مایونز را حذف کنید، آن را با ماست یون، پرچرب عوض کنید.

سالاد سیب زمینی با پیازچه

سوالات متداول

آیا باید سیب زمینی را قبل از آب پز ، برای سالاد سیب زمینی برش داد؟

بله، من دوست دارم سیب زمینی هایم را به اندازه های ی،ان برش دهم تا سریعتر و یکنواخت تر بپزند. این همچنین به نمک کمک می کند تا سیب زمینی ها طعم بیشتری داشته باشند.

سیب زمینی قرمز برای سالاد سیب زمینی بهتر است یا سفید؟

هر دو سیب زمینی قرمز و سفید را می توان برای سالاد سیب زمینی استفاده کرد و انتخاب در نهایت به ترجیح شخصی بستگی دارد. می‌تو،د هر دو نوع را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک را ترجیح می‌دهید یا حتی آنها را برای ،یبی از طعم‌ها و بافت‌ها با هم مخلوط کنید.

چگونه سیب زمینی ها را بجوش،م تا از هم نریزند

سیب زمینی ها را به قطعات یکنواخت برش دهید، این به آنها کمک می کند تا به طور یکنواخت بپزند و خطر پختن بیش از حد و نرم شدن برخی از قطعات در حالی که بقیه نیم پز باقی می مانند را کاهش می دهد. حین پختن سیب زمینی ها به دقت مراقب آنها باشید. پختن بیش از حد می تواند منجر به نرم شدن بیش از حد آنها شود و از هم جدا شوند. با فرو ، یک چنگال یا چاقو داخل سیب زمینی ها، آماده بودن را بررسی کنید و به محض اینکه کمی نرم شدند آن ها را از روی حرارت بردارید.

سالاد سیب زمینی با پوست

دستور العمل های تابست، بیشتر که دوست خواهید داشت:

آمادگی: 15 دقایق

پختن: 10 دقایق

جمع: 25 دقایق

بازده: 6 وعده های غذایی

اندازه خدمت: 3 /4 فنجان

  • یک قابلمه آب نمک فراوان را به جوش بیاورید. سیب زمینی ها را اضافه کنید و بپزید تا نرم شوند، حدود 10 دقیقه. زه کشی.

  • در حالی که سیب زمینی ها در حال جوشیدن هستند، پیاز قرمز، فلفل سبز، ،دل، روغن زیتون، سرکه و سس مایونز را با هم ،یب کنید و با نمک و فلفل مزه دار کنید.

  • پس از آماده شدن سیب زمینی ها، آنها را با سس داخل کاسه بریزید و پیازچه ها و نمک و فلفل اضافی را به آن اضافه کنید.

  • تا زمان سرو در دمای اتاق سرو کنید یا در یخچال بگذارید.

مرحله آ،:

لطفا امتیاز دهید و نظر بدهید به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور غذا را دوست داشتید! این به ،ب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

خدمت: 3 /4 فنجان، کا،ی: 107 کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 17.8 g، پروتئین: 2.2 g، چربی: 3.2 g، چربی های اشباع شده: 1 g، فیبر: 2.1 g


منبع: https://www.skinnytaste.com/baby-red-،ato-salad/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با