سبزی کولارد گیاهی | COOKTORIA


توسط ت،ا شف · این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد

این دستور العمل سبزی کولارد گیاهی دل،ب و راحت درست می شود و بسیار خوشمزه است.  آنها یک غذای جانبی عالی درست می کنند یا می توانند به تنهایی با مقداری نان تازه میل شوند.  #گیاهخواری #شام #ناهار #طریقه #سبز #کتو #دستورالعمل روز
این دستور العمل سبزی کولارد گیاهی دل،ب و راحت درست می شود و بسیار خوشمزه است.  آنها یک غذای جانبی عالی درست می کنند یا می توانند به تنهایی با مقداری نان تازه میل شوند.  #گیاهخواری #شام #ناهار #طریقه #سبز #کتو #دستورالعمل روز

این دل،ب و آرامش بخش سبزی کولارد گیاهی طرز تهیه آسان و بسیار خوشمزه است. آنها یک غذای جانبی عالی درست می کنند یا می توانند به تنهایی با مقداری نان تازه میل شوند.

سبزی کولارد گیاهی در یک کاسه سفید

بسیاری از علاقه مندان به ک،د سبز فکر می کنند که نمی توان یک غذای جانبی خوشمزه بدون ژامبون یا بیکن درست کرد. خب، من این دستور سبزی کولارد گیاهی را به شما ارائه می کنم و جرأت می کنم آن را امتحان کنید. این غذای خوش طعم که با خامه، پارمزان و کمی سیر درست شده است، همچنان آرامش بخش است و گوشت را از دست نخواهید داد.

آموزش تصویری

بیایید کمی وقت بگذاریم و در مورد ماده اصلی صحبت کنیم.

درباره کولارد گرینز

چیست؟ سبزی کولارد سبزیجات برگدار از خانواده کلم و کلم بروکلی است. آنها از نظر ظاهر، بافت و طعم شبیه به کلم پیچ هستند.

فواید سلامتی. کولارد گرین دارای مجموعه ای چشمگیر از فواید سلامتی است. آنها به پیشگیری از سرطان، تقویت استخوان ها، حمایت از هضم غذا، جلوگیری از کم خونی، کاهش سطح کلسترول و حمایت از رشد مو کمک می کنند.

نحوه انتخاب و نگهداری سبزی کولارد برای لطافت و طعم ملایم، قلاده های با برگ های کوچکتر را انتخاب کنید. به دنبال برگ‌های مرطوب، پژمرده، بدون لک و با رنگ سبز تیره باشید. سبزی کولارد را در یک کیسه پ،تیکی باز در یخچال تا حدود 5 روز نگهداری کنید.

سبزی کولارد گیاهی روی قاشق

طرز تهیه سبزی کولارد گیاهی

1. در یک تابه یا قابلمه بزرگ و عمیق، روغن زیتون را با کره روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیازها را اضافه کنید و به مدت 5 دقیقه یا تا زم، که نرم شوند تفت دهید.

پختن پیاز در روغن زیتون

2. سبزی های کولارد را به ماهیتابه اضافه کنید و وقتی سبزی ها شروع به پژمرده شدن ،د، فلفل قرمز و آب سبزیجات را اضافه کنید. با درب بپوش،د و حدود 45 دقیقه یا تا زم، که بافت دلخواهتان به دست آید، بپزید، * گاهی هم بزنید.

پختن سبزی کولارد

3. در این مرحله سیر را اضافه کنید و با نمک و فلفل مزه دار کنید. حدود 1 دقیقه بپزید.

افزودن سیر

4. خامه غلیظ، پارمزان و جعفری را اضافه کنید. همه چیز را خوب هم بزنید و 1-2 دقیقه بپزید.

اضافه ، خامه و پارمزان
سبزی کولارد گیاهی در ماهیتابه

پرسش‌های متداول در مورد سبزیجات کولارد گیاهی

  • آیا می توانم آن را وگان کنم؟ آره. کره را با روغن زیتون اضافی، خامه غلیظ را با شیر نارگیل و پنیر پارمزان را با پنیر گیاهی جایگزین کنید.
  • چگونه سبزی کولارد را نرم تر کنیم؟ اگر می‌خواهید سبزی‌های کولارد را نرم‌تر کنید، فقط ۲۰ تا ۴۰ دقیقه دیگر به پختن آن‌ها ادامه دهید و در صورت ،وم آب سبزیجات بیشتری اضافه کنید.
  • چه مدت می توانم آن را ذخیره کنم؟ این سبزی کولارد گیاهی را در ظرف دربسته در یخچال تا 3 روز نگهداری کنید.

چه چیزی را با کولارد گرینز سرو کنید

  • پاستا. این غذا را با ماکارونی های مورد علاقه خود به این شکل سرو کنید پاستا قارچ اسفناج، پاستا با نخود، یا پاستا مو فرشته آسان.
  • سیب زمینیها. سبزی کولارد به طرز شگفت انگیزی با سیب زمینی جفت می شود. این را امتحان کن کاسه سیب زمینی دو بار پخته، سیب زمینی سوخاری بچه، یا حتی این را امتحان کنید نان تخت سیب زمینی.
  • دانه ها. این غذا را با غلات مغذی مانند برنج، سورگوم، بلغور و کینوا میل کنید. به خوبی پیش می رود برنج با قارچ، کاسه برنج مرغ، و سالاد بلغور آسان.
  • پروتئین ها آن را به غذای جانبی برای بعضی ها تبدیل کنید برگر مرغ با سالسا ذرت آووکادو، سینه مرغ پر شده با اسفناج، سرخ کن، یا سرخ ،ی هوا تکه های گوشت خوک.
  • سوپ. این سبزی با سوپ خوشمزه است، مانند این سوپ جو گوشت ، دل،ب، سوپ قارچ دل،ب، سوپ سریع اورزو، سوپ عدس لیمو آسان، یا سوپ رشته نخود.

شما همچنین دوست خواهید داشت:

سبزی کولارد گیاهی

ت،ا شف

این دستور العمل سبزی کولارد گیاهی دل،ب و راحت درست می شود و بسیار خوشمزه است. آنها یک غذای جانبی عالی درست می کنند یا می توانند به تنهایی با مقداری نان تازه میل شوند.

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 50 دقیقه

زمان کل 1 ساعت

دوره ظرف جانبی

غذا آمریکایی

خدمات 4 وعده های غذایی

کا،ی 269 کیلو کا،ی

،اصر

<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle wprm-toggle-active" data-multiplier="1" data-servings="4" data-recipe="7503" style="background-color: #616161;color: #ffffff;" aria-label="Adjust servings by 1x">1x<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle" data-multiplier="2" data-servings="4" data-recipe="7503" style="background-color: #616161;color: #ffffff;border-left: 1px solid #616161;" aria-label="Adjust servings by 2x">2 برابر<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle" data-multiplier="3" data-servings="4" data-recipe="7503" style="background-color: #616161;color: #ffffff;border-left: 1px solid #616161;" aria-label="Adjust servings by 3x">3 برابر

  • 1 پوند. سبزی کولارد کاملا شسته شده و به نوارهای نازک بریده می شود
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • 1 قاشق غذاخوری کره
  • 1 پیاز متوسط ،د شده
  • 2 فنجان ها آب سبزیجات
  • ½ قاشق چایخوری تکه های فلفل قرمز
  • 2 حبه های سیر چرخ کرده
  • ½ فنجان خامه غلیظ
  • ½ فنجان پنیر پارمسان
  • 1 قاشق غذاخوری جعفری ،د شده
  • نمک و فلفل چشیدن

دستورالعمل ها

  • در یک تابه یا قابلمه بزرگ و عمیق، روغن زیتون را با کره روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیازها را اضافه کنید و به مدت 5 دقیقه یا تا زم، که نرم شوند تفت دهید.

  • سبزی های کولارد را به ماهیتابه اضافه کنید و وقتی سبزی ها شروع به پژمرده شدن ،د، فلفل قرمز و آب سبزیجات را اضافه کنید. با درب بپوش،د و حدود 45 دقیقه یا تا زم، که بافت دلخواهتان به دست آید، بپزید، * گاهی هم بزنید.

  • در این مرحله سیر را اضافه کنید و نمک و فلفل را به مزه مزه دار کنید. حدود 1 دقیقه بپزید.

  • خامه غلیظ، پارمزان و جعفری را اضافه کنید. همه چیز را خوب هم بزنید و 1-2 دقیقه بپزید.

تغذیه

کا،ی: 269کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 12gپروتئین: 9gچربی: 21gچربی های اشباع شده: 11gکلسترول: 57میلی گرمسدیم: 1218میلی گرمپتاسیم: 347میلی گرمفیبر: 5gقند: 2gویتامین A: 7065IUویتامین سی: 47.4میلی گرمکلسیم: 445میلی گرماهن: 1میلی گرم

این دستور پخت را امتحان کردید؟نظر خود را در زیر بنویسید، من بی صبرانه منتظر شنیدن شما هستم!


منبع: https://cooktoria.com/veget،-collard-greens/