سوپ برنج وحشی بوقلمون – فیت فودی ها


سوپ برنج وحشی ،یه.

این سوپ برنج وحشی ،یه غنی، خامه ای و دنج است. این سوپ عالی برای باقی مانده های تعطیلات است و ذخیره آن بسیار آسان است و بعداً میل کنید.

سوپ برنج وحشی ،یه در یک کاسه.

سوپ برنج وحشی بوقلمون خامه ای

چیزی در مورد یک کاسه بخارپز سوپ گرم و خامه ای وجود دارد که همه شما را گرم و مبهم می کند. آبگوشت خامه‌ای، سبزیجات معطر، گیاهان و ادویه‌های معطر، بوقلمون لطیف، و یک ،یب دل،ب برنج وحشی، این سوپ برنج وحشی بوقلمون را به غذای آرامش‌بخش نهایی تبدیل کرده است.

سوپ برنج وحشی بوقلمون غذای مورد علاقه ما هنگام پخت و پز برای تعطیلات است، زیرا فضای فر را اشغال نمی کند. باقی مانده بوقلمون دارید؟ این سوپ از آن مراقبت می کند. فقط یک روز بعد از تعطیلات آن را درست کنید و باقیمانده‌هایی را که برای یک وعده غذایی خوشمزه و بدون ضایعات من، می‌د،د، اضافه کنید.

چرا شما آن را دوست دارم!

آبگوشت خامه ای: این آبگوشت از شیر کامل و یک رو، خوب استفاده می کند تا سوپ غلیظ و خامه ای شود!

پسماند: سوپ برنج وحشی بوقلمون دستور پخت کامل سوپ بوقلمون را درست می کند. پس هیچ بوقلمونی را هدر ندهید و این سوپ خوشمزه را درست کنید! همچنین ذخیره آن برای بعداً بسیار آسان است.

سوپ دل،ب: بوقلمون، برنج وحشی، و سبزیجات گرد هم می آیند تا یک وعده غذایی دنج درست کنند که شما را سیر می کند.

سبزیجات در قابلمه برای سوپ برنج وحشی بوقلمون.

محتویات اصلی

گوشت بوقلمون: شما نمی تو،د سوپ برنج وحشی بوقلمون را بدون بوقلمون آبدار و لطیف میل کنید! اگر در آن زمان از سال است، حتی می تو،د از باقی مانده بوقلمون شکرگزاری استفاده کنید. می تو،د از گوشت سفید یا تیره استفاده کنید و به حدود 3 فنجان ،د شده نیاز دارید.

سبزیجات: سبزیجات نقش زیادی در تهیه این سوپ خوشمزه دارند. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • پیاز زرد
  • قارچ بلا
  • کدو حلوایی
  • هویج
  • کرفس
  • نخود فرنگی

برنج وحشی: برنج وحشی سطحی از رزق و روزی و دل،بی می‌افزاید که دیگر انواع برنج نمی‌توانند با آن رقابت کنند. همچنین به خوبی با آبگوشت غنی و خامه ای جفت می شود. یام

ادویه / آبگوشت: ما از یک آبگوشت بوقلمون خانگی با طعم یک بسته ادویه آویشن و رزماری استفاده کردیم که خارج از این دنیاست! آبگوشت بوقلمون نداری؟ هر آبگوشتی انجام خواهد داد!

برای سوپ برنج وحشی بوقلمون، شیر در قابلمه ای ریخته می شود.

طرز تهیه سوپ برنج وحشی بوقلمون

این سوپ دل،ب برنج وحشی و بوقلمون یکی برای کتاب هاست! این به ،وان یک دستور غذای باقی مانده بوقلمون یا یک غذای ساده و راحت در خانه عالی است.

بهترین ،مت ،یب همه ،اصر با هم در پایان و تماشای زنده شدن سوپ است. (فقط فکرش را می کنم گرسنه ام.) آشپزی مبارک!

برنج را بپزید

اولین، یک قابلمه آب نمک را بجوش،د و 1 فنجان برنج اضافه کنید. حرارت را روی حرارت قرار دهید و برنج وحشی را حدود 45 دقیقه بپزید. وقتی برنج پخته شد، صاف کنید و کنار بگذارید.

سبزیجات را بپزید

یک قابلمه بزرگ یا فر هلندی را با روغن زیتون روی حرارت متوسط/ زیاد گرم کنید. سپس پیاز ،د شده را اضافه کنید و 2 تا 3 دقیقه تفت دهید. قارچ های ،د شده و نمک را اضافه کنید و تفت دهید، اجازه دهید قارچ ها 5 دقیقه دیگر بپزند.

سپس سیر، کدو حلوایی، هویج و کرفس را به قابلمه اضافه کنید. نمک و فلفل بزنید و حدود 4 تا 5 دقیقه بپزید کدو حلوایی با سبزیجات دیگر کاراملی می شود.

گیاهان و بوقلمون را اضافه کنید

یک بسته گیاهی از آویشن و رزماری درست کنید و آن را در قابلمه قرار دهید. آب گوشت و یک فنجان شیر کامل را روی سبزیجات بریزید و هم بزنید. به آرامی به جوش بیاورید. سپس بوقلمون را به قابلمه اضافه کرده و رحرارت را کم کنید تا بجوشد به مدت تقریبی 5 دقیقه

راه خود را بسازید

یک قابلمه جداگانه بردارید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. کره را اضافه کنید و اجازه دهید تا آب شود. سپس آرد را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. قبل از اینکه شیر باقی مانده را در تابه بریزید، اجازه دهید 1 دقیقه بپزد. آنقدر هم بزنید تا به شکل غلیظی در بیاید.

،یب و مخلوط کنید

حالا وقت آن است که همه چیز را با هم جمع کنیم! رو، را داخل قابلمه بزرگی که حاوی همه مواد دیگر است بریزید و با همزن بزنید تا گلوله ای باقی نماند..

سپس نخود و برنج پخته شده را اضافه کرده و مخلوط کنید. 5-10 دقیقه بجوش،د تا زم، که سوپ شروع به غلیظ شدن کند.

استراحت کنید و لذت ببرید!

قابلمه را از روی حرارت بردارید و بسته سبزی را خارج کنید. سوپ باید حدود 10-15 دقیقه استراحت کند، اما اگر مایلید قوام غلیظ تری داشته باشید، می تو،د مدت بیشتری به آن استراحت دهید.

از سوپ بوقلمون آسان خود لذت ببرید!

سوپ برنج وحشی بوقلمون روی قاشق.

چگونه یک رو، درست کنیم

نیازی به ترس از رو، در این سوپ نیست! شما آن را بدون مشکل درست می کنید، در حالی که بقیه سوپ شما در این 4 مرحله آسان پخته می شود. به علاوه، نشاسته ذرت در کار نیست!

  1. در یک قابلمه متوسط ​​(جدا از سوپ)، کره را روی حرارت متوسط/بالا گرم می‌کنید.
  2. وقتی کره معطر شد، آرد را به قابلمه اضافه کنید و با همزن بزنید تا خمیری به دست بیاید.
  3. سپس شیر را به آرامی داخل مخلوط بزنید و مرتب هم بزنید تا شیر غلیظ شود (این معمولاً 4-6 دقیقه طول می کشد).
  4. در آ، رو، را به سوپ اضافه می کنید. وویلا!

نحوه پخت برنج وحشی – 2 راه!

ما با شما همراه می شویم. دو روش ساده برای طبخ برنج وحشی اینجا، و شما می تو،د یکی را انتخاب کنید:

  • برنج وحشی قابلمه فوری
  • برنج وحشی روی اجاق گاز

روش دیگر اگر به دنبال سریع و آسان هستید این است که یک بسته برنج وحشی از قبل پخته شده ب،ید. ا،ر خواربارفروشان آن را حمل می کنند، و واقعاً این بخش از دستور غذا را آسان می کند.

سوپ برنج وحشی بوقلمون در یک کاسه با قاشق.

جایگزینی دستور العمل

بوقلمون: این سوپ بوقلمون برای باقی مانده بوقلمون های روز شکرگزاری عالی است، اما اگر بوقلمون اضافی در دست ندارید، می تو،د به جای آن از مرغ جوجه گردان یا سینه مرغ ،د شده استفاده کنید.

سبزیجات: این سوپ با باقی مانده های شکرگزاری درست می شود، بنابراین در صورت تمایل می تو،د غذاهای مورد علاقه خود را اضافه کنید. ما از کدو حلوایی، نخود فرنگی و هویج استفاده کردیم. شما می تو،د هر یک از باقی مانده های مورد علاقه خود را نیز اضافه کنید!

ابگوشت: هر آب گوشتی کار می کند، اما ما ترجیح می دهیم از آب مرغ یا بوقلمون خانگی خود استفاده کنیم!

آبگوشت بوقلمون خانگی در دیگ.

آن را امتحان کنید!

سهام ،یه خانگی

تهیه آبگوشت بوقلمون خانگی بسیار آسان است. این دستور غذا برای استفاده از لاشه بوقلمون در تعطیلات و سبزیجات باقی مانده عالی است.

دریافت دستور العمل

سوالات متداول

نحوه نگهداری سوپ برنج وحشی

باقی مانده؟ در اینجا چند نکته برای نگهداری وجود دارد که باید رعایت کنید تا مطمئن شوید که سوپ شما تا حد امکان ماندگاری دارد!

یخچال: سوپ را داخل ظرف شیشه ای بریزید و محکم ببندید. تا 5 روز در یخچال قرار دهید.

چگونه سوپ برنج وحشی بوقلمون را منجمد کنیم

  1. اجازه دهید سوپ شما کاملاً خنک شود قبل از اینکه آن را در کیسه ای به اندازه گالن یا تاپرور که در فریزر قرار دارد منتقل کنید.
  2. ببندید و سپس در فریزر قرار دهید.
  3. تا 3 ماه دوام خواهد داشت.
  4. برای گرم ، مجدد، اجازه دهید روی پیشخوان ذوب شود و سپس آن را در یک قابلمه بزرگ روی اجاق گاز قرار دهید یا حتی در آرام پز خود گرم کنید.
کاسه سوپ برنج وحشی بوقلمون.

سوپ برنج وحشی ،یه

این سوپ برنج وحشی ،یه غنی و خامه ای است این سوپ عالی برای باقی مانده های تعطیلات است و ذخیره آن بسیار آسان است و بعداً میل کنید.

آمادگی:30 دقایق

پختن:40 دقایق

جمع:1 ساعت 10 دقایق

چربی 20

کربوهیدرات ها 29

پروتئین 31

،اصر

  • 1 فنجان برنج وحشی نپخته
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ½ پیاز زرد بزرگ ،د شده
  • 8 اونس قارچ بلا تقریبا ،د شده
  • 1 قاشق چایخوری نمک جدا از هم
  • ½ قاشق چایخوری فلفل سیاه
  • 4 میخک ها سیر چرخ کرده
  • 2 فنجان ها ½ اینچ کدو حلوایی مکعبی پوست کنده (سیب زمینی شیرین هم کار می کند)
  • 2 هویج بزرگ ،د شده به نیمه ماه
  • 2 ساقه های کرفس ،د شده
  • 3 شاخه های آویشن تازه
  • 2 شاخه های رزماری تازه
  • 8 فنجان ها آبگوشت بوقلمون خانگی یا هر آبگوشتی
  • 1 قاشق سوپخوری سس ووسترشر
  • 2 فنجان ها شیر کامل جدا از هم
  • 4 فنجان ها بوقلمون پخته ،د شده یا ،د شده
  • 1/3 فنجان کره
  • 1/3 فنجان آرد همه منظوره
  • 1 فنجان نخود فرنگی منجمد یا نخود فرنگی تازه ،یسی

دستورالعمل ها

  • یک قابلمه بزرگ آب نمک را به جوش آورده و 1 فنجان برنج وحشی را به قابلمه اضافه کنید. حرارت را روشن کنید تا دم بکشد و اجازه دهید برنج وحشی حدود 45 دقیقه یا تا زم، که شروع به ، خوردن و پیچ خوردن کند بپزد. وقتی برنج تمام شد، آب برنج را صاف کنید و کنار بگذارید.

  • در حالی که برنج در حال پختن است، یک قابلمه بزرگ یا فر هلندی را روی حرارت متوسط/ زیاد گرم کنید و روغن زیتون را اضافه کنید. وقتی روغن زیتون معطر شد پیاز را به قابلمه اضافه کنید و ۲ تا ۳ دقیقه تفت دهید. قارچ‌های ،د شده و کمی نمک را اضافه کنید، تفت دهید و اجازه دهید قارچ‌ها به مدت 5 دقیقه کمی بپزند.

  • سپس سیر، کدو حلوایی، هویج و کرفس را به قابلمه اضافه کنید و با نمک و فلفل باقی مانده مزه دار کنید. حدود 4-5 دقیقه بپزید تا کدو حلوایی با بقیه سبزیجات کمی کاراملی شود.

  • آویشن و رزماری را با ریسمان پخت و پز به هم گره بزنید و بسته را داخل قابلمه قرار دهید و آب گوشت و ورسسترشر و یک فنجان شیر کامل را روی سبزیجات بریزید و هم بزنید. سوپ را به جوش بیاورید. بوقلمون را به قابلمه اضافه کنید و حرارت را کم کنید و اجازه دهید سوپ حدود 5 دقیقه بجوشد.

  • یک قابلمه کوچک جداگانه را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و کره را به قابلمه اضافه کنید. وقتی کره ذوب شد، آرد را اضافه کنید و این دو را با همزن بزنید. اجازه دهید مخلوط به مدت 1 دقیقه بپزد و سپس 1 فنجان شیر باقی مانده را در تابه بریزید. آنقدر هم بزنید تا همه مواد با هم ،یب شوند و مخلوط غلیظ شود.

  • رو، را با تمام مواد دیگر داخل قابلمه بزرگ بتراشید. همه مواد را با همزن بزنید تا گلوله ای باقی نماند. نخود و برنج پخته شده را به قابلمه اضافه کنید و مخلوط کنید و اجازه دهید مخلوط به مدت 5-10 دقیقه یا تا زم، که شروع به غلیظ شدن کند بجوشد.

  • قابلمه را از روی حرارت بردارید و بسته سبزی را بردارید. اجازه دهید سوپ به مدت 10-15 دقیقه استراحت کند. هر چه سوپ بیشتر استراحت کند غلیظ تر می شود. اگر می خواهید قوام غلیظ تری داشته باشید، بگذارید مدت بیشتری بماند. اگر می‌خواهید قوام رقیق‌تری داشته باشید، فوراً سوپ را بخورید یا آب گوشت بیشتری اضافه کنید.

نکات و نکات

  • این سوپ با باقی مانده های شکرگزاری درست شده است، بنابراین می تو،د غذاهای مورد علاقه خود را اضافه کنید. ما از کدو حلوایی، نخود فرنگی و هویج استفاده کردیم. شما می تو،د هر یک از باقی مانده های مورد علاقه خود را نیز اضافه کنید.
  • اگر می‌خواهید این لبنیات را آزاد نگه دارید، می‌تو،د با روغن زیتون و شیر بادام شیرینی درست کنید، البته به خاطر داشته باشید که طعم سوپ را تغییر می‌دهد.
  • لطفا نمک و فلفل را به مزه کنید. میزان شوری سوپ با توجه به نوع آبگوشتی که استفاده می کنید مشخص می شود. از آبگوشت بوقلمون خانگی استفاده کردیم.

ارزش غذایی

کا،ی: 413کیلو کا،ی کربوهیدرات ها: 29g پروتئین: 31g چربی: 20g فیبر: 4g قند: 5g


منبع: https://fitfoodiefinds.com/turkey-wild-rice-soup/