طراحی اتاق فرار از ایده پردازی تا پیاده سازی تاج اسکیپ روم | allescape

طراحی اتاق فرار از ایده پردازی تا پیاده سازی تاج اسکیپ روم | allescape

اگر یک سناریو به خوبی طراحی شده باشد، قطعا از آن اسکیپ روم وحشتناک لذت خواهید برد. سناریو‌های قوی را می‌توانید با توجه به نظرات دیگران پیدا کنید. یا به سناریو های معرفی ما که در آینده در سایت قرار خواهد گرفت، نگاهی بیندازید. بازی های استاندارد رابطه معما ها با سناریو قوی و منطقی است که منجر به لذت بیشتر حل سوالات و ارتباط گیری بهتر با بازی می شود. یک بازی خوب و استاندارد، بازی است که شما حین بازی متوجه سناریوی بازی بشوید و با سناریو تا انتها پیش بیایید و در انتها سناریو را به پایان برسانید.

  • علاوه براین، در این نوع اتاق فرار تلاش میشود تا گیم مستر یا مدیر بازی نقش کم رنگ تری ایفا کند و شرایط اتاق مکانیزه و هوشمند به طور خودکار تغییر کند.
  • اگر می‌خواهید در رمزگشایی کدها، پیدا کردن سرنخ‌ها و حل مسئله موفق شوید باید بتوانید از تمامی حواس خود به خوبی استفاده کنید.
  • من بلافاصله پس از دریافت نظر شما، با شما به تبادل نظر خواهم پرداخت.
  • همان‌طور که گفته شد این بازی به صورت گروهی اجرا می‌شود و شما نمی‌توانید به تنهایی بازی کنید.
  • همین عمل می‌تواند ظرفیت و طول عمر حافظه ما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

تعاملاتی که بخش اعظم آن توسط بازیکن انجام می‌شود، نه بازیگر! مثلاً ممکن است مجبور شوید چیزی به اکتور بگویید، یک شیء خاص به او بدهید یا دستورالعمل خاصی را در کنار او دنبال کنید تا اتفاقی خاص در بازی بیفتد. در این بازی‌ها وقتی بازیگر در اتاق حضور دارد، شما فقط با معماها، قفل‌ها و حسگرها بازی نمی‌کنید؛ بلکه نوعی حس پویایی انسانی در بازی وجود دارد که باید به آن نیز اهمیت بدهید.

تلفیق بازی های فکری و جسمی

گزینه دوم طراحی اتاق فرار ترسناک هست که شما در لحظه ورود به بازی با اون روبرو میشید. پس طراح اتاق فرار ترسناک باید انقدرررر کاربلد باشه که جو اتاق شما رو بگیره و از قدم اول برید تو داستان بازی. پس اینکه بجای طراحی میرن سراغ پوستر، بدترین توهین به شماست. وقتی شما میتونید با ی موسیقی خیلی ساده ی حس ترس به مخاطب وارد کنید، چرا انجام نمیدید؟ تو انتخاب موسیقی اتاق فرار ترسناک خیلی دقت کنید. برخلاف تصور اغلب افراد، معماهایی که در اسکیپ روم ها ارائه میشود سخت نیست و به عبارت دیگر، شما قرار نیست معماها و مسائل هوش را حل کنید.

۶ بخش‌های مختلف از اتاق فرار

در این بازی ۹۰ دقیقه فرصت دارید تا بتوانید معمای بازی را حل کنید. شما با کمی جست‌وجو به راحتی می‌توانید اتاق‌های فرار را بیابید و سناریوها بررسی کنید. تعداد افرادی که در این بازی‌ها شما را همراهی خواهند کرد، بین 4 تا 8 نفر می‌باشند که با توجه به سناریو تعداد افراد نیز متفاوت است.

پس حتما از قبل زمانی را برای برنامه ریزی و انتخاب فعالیت‌های مناسب در تعطیلات اختصاص دهید تا با شروع آن، از زمان خود بیشترین استفاده را ببرید. اگر قصد دارید به تفریح در طول تعطیلات بپردازید شرکت در اتاق فرار یا اسکیپ روم گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. از دست دادن زمان و عدم توجه به اهمیت بسیار زیاد آن یکی از بزرگترین اشتباهاتی می باشد که اغلب افراد در طول زندگی با آن مواجه می باشند.