طرز تهیه سالاد نخود – عشق و لیمو


سبزیجات تازه، سبزی ها و یک سس خوش طعم به این دستور تهیه سالاد نخود طعم و مزه می بخشد. سالم و رضایت بخش، برای پیک نیک و ناهار عالی است!


سالاد نخود


شما هرگز نمی تو،د دستور العمل های سالاد نخود را به اندازه کافی در جیب پشت خود داشته باشید، درست است؟ من قطعاً چنین احساسی دارم، و امیدوارم شما هم همینطور باشید، زیرا اگرچه در حال حاضر *چند* سالاد نخود در این وبلاگ وجود دارد، این دستور العمل جدید سالاد نخودچی کاملاً نگهدارنده است.

مملو از طعم‌های تازه مدیترانه‌ای است – خیارهای ترد گوجه‌فرنگی آبدار را بازی می‌کنند که به ،ه خود با نخود لطیف تضاد دارند. زیتون شور و پیاز ترشی طعم خوشمزه ای به آن اضافه می کند و مشتی سبزی همه چیز را تازه می کند. یک سس لیموی زیپ دار همه را به هم گره می زند.

این سالاد نخود سالم، رضایت بخش، خوش طعم و تازه است. این دقیقاً همان چیزی است که من دوست دارم در طول تابستان برای پیک نیک و ناهار درست کنم. فقط یک طرف آفتاب اضافه کنید تا آن را به یک وعده غذایی تبدیل کنید. لذت ببرید!


مواد لازم دستور تهیه سالاد نخود


مواد لازم دستور تهیه سالاد نخود

برای تهیه این سالاد نخودچی به موارد زیر نیاز دارید:

  • نخود، البته! این حبوبات قابل اعتماد که به ،وان لوبیا گاربانزو نیز شناخته می شوند، سرشار از فیبر و پروتئین گیاهی هستند. برای این دستور به دو قوطی یا 3 فنجان پخته شده نیاز دارید. طرز پخت نخود خشک را با راهنمای من برای پخت لوبیا خشک بیاموزید.
  • گوجه فرنگی انگور – از ،یب زرد و قرمز استفاده کنید تا تنوع رنگ زیبایی به این سالاد بدهید. گوجه گی،ی هم بازی عادلانه ای است!
  • خیار ،یسی – برای کرانچ! من دوست دارم در اینجا از خیار ،یسی به دلیل پوست نازک و حداقل دانه ها استفاده کنم. اگر خیار معمولی تمام چیزی است که می تو،د پیدا کنید، قبل از اینکه آنها را ،د کنید و به سالاد اضافه کنید آنها را پوست بگیرید و دانه کنید.
  • پیاز قرمز ترشی – آنها طعمی تند به آن اضافه می کنند. وقت ترشی نداری؟ پیاز سبز ورقه شده اینجا هم جواب می دهد.
  • زیتون کالاماتا – برای طعم شور و شور.
  • جعفری، شوید و ن،اع تازه – آنها این سالاد را به طرز باورن،ی معطر و تازه می کنند. من به خصوص دوست دارم که شوید چگونه طعم پیاز ترشی و سس را بیرون می آورد.
  • و سس لیمو – این سس خوش طعم، کل سالاد را با هم ،یب می کند! این ،یب ساده ای از روغن زیتون، آب لیمو، ،دل دیژون، سیر، نمک و فلفل است.

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


سس لیمو را در یک کاسه بزرگ با دست هم می زنیم


طرز تهیه این سالاد نخود

طرز تهیه این سالاد نخود بسیار ساده است! در اینجا چگونه پیش می رود:

ابتدا پانسمان را درست کنید. روغن زیتون، آب لیمو، ،دل، سیر، نمک و چند حلقه فلفل را در کف یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید.


لوبیا گاربانزو، پیاز ترشی، خیار، گوجه فرنگی و زیتون در یک کاسه بزرگ


بعد، نخود، زیتون، پیاز ترشی و سبزیجات را اضافه کنید. بریزید تا این مواد دل،ب را در سس بپوش،د.


افزودن گیاهان به سالاد نخود


سپس سبزیجات تازه را اضافه کنید. دوباره هم بزنید، مطمئن شوید که مواد سالاد به خوبی با هم ،یب شده اند.


دست‌ها با استفاده از قاشق‌های چوبی سالاد نخود مدیترانه‌ای را در یک کاسه بزرگ بریزید


در نهایت، طعم را مزه دار کنید و سرو کنید! اگر من این سالاد را برای یک گردهمایی تابست، یا من،ت های خاص درست می کنم، دوست دارم قبل از سرو آن را با برگ های تازه ن،اع حمام کنم.


دستور تهیه سالاد نخود در سه بشقاب جداگانه


انواع دستور العمل سالاد نخود

من این دستور العمل سالاد نخود را همانطور که نوشته شده دوست دارم، اما کاملاً انعطاف پذیر است. با خیال راحت آن را تغییر دهید! مواد مورد علاقه خود را در آن بریزید یا از آنچه در دست دارید استفاده کنید. اینجا تعدادی ایده برای نحوه شروع شما موجود است:

  • سبزیجات را عوض کنید فلفل دلمه ای قرمز ،د شده یا فلفل قرمز تفت داده شده را همراه با گوجه فرنگی و خیار بریزید. لوبیا سبز بلانچ شده یا آووکادو نیز در اینجا عالی خواهد بود.
  • یک پنیر اضافه کنید. این دستور غذا در حال حاضر گیاهخوار است، اما اگر اینطور نیستید، دلیلی ندارد که نتو،د مقداری پنیر اضافه کنید. پنیر فتا ،د شده بسیار خوب خواهد بود.
  • یک سالاد سبز درست کنید. سالاد لوبیا گاربانزو را روی تختی از کاهوی رومی ،د شده سرو کنید.

به من بگویید چه تغییراتی را امتحان می کنید!

نکات ذخیره سازی و آماده سازی

این سالاد نخود در ظرف در بسته در یخچال تا چهار روز به خوبی نگهداری می شود. آن را از قبل آماده کنید تا به ،وان غذای جانبی در یک پیک نیک تابست، سرو کنید، یا آن را برای ناهار بسته بندی کنید.

نکته: ن،اع تازه با قرار گرفتن در سس تیره و پژمرده می شود. اگر این سالاد را بیش از یک یا دو ساعت قبل درست کردید، صبر کنید تا ن،ا را اضافه کنید تا آماده سرو شوید.


دستور تهیه سالاد نخود


دستور العمل های بیشتر سالاد پر پروتئین

اگر عاشق این سالاد نخود هستید، یکی از این سالادهای پر پروتئین را امتحان کنید:

نمی تو،د به اندازه کافی نخود مصرف کنید؟ بعد این ساندویچ سالاد نخود را امتحان کنید!

سالاد نخود

زمان آماده سازی: 20 دقیقه

زمان کل: 20 دقیقه

خدمت 4 به 6

این طرز تهیه سالاد نخود آسان رضایت بخش و خوشمزه است. پر از لوبیا گاربانزو پر از پروتئین، سبزیجات تازه و یک سس لیموی خوشمزه، یک غذای جانبی عالی برای پیک نیک یا ناهار سالم است.

  • در یک کاسه بزرگ، روغن زیتون، آب لیمو، سیر، ،دل، نمک و چند حلقه فلفل را با هم مخلوط کنید.

  • نخود، گوجه فرنگی، خیار، پیاز ترشی و زیتون را اضافه کنید و تفت دهید تا بپوشند. جعفری، شوید و ن،اع را اضافه کنید و دوباره هم بزنید.

  • مزه دار کنید و با برگ ن،اع تازه تزئین کنید و سرو کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/chickpea-salad/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با