طرز تهیه و دستور پخت انواع غذاهای خارجی مامی فود-غذا شرقی

در آخر 2 تا 3 قاشق غذاخوری پنیر پارمزان به این مخلوط اضافه کنید. تمام مواد را باهم مخلوط کنید و در آخر تخم مرغ ها را اضافه کرده مخلوط نمایید تا یکدست شود. خورش بادمجان اغلب با برنج سفید یا زعفرانی خورده می شود هرچند آن را همراه با نان هم می توان سرو کرد.

  • راویولی اسفناج پرطرفدارترین نوع آن است و به گیاهخواران توصیه می شود.
  • اما معروف ترینش پائِلا دریاییه که از میگو، صدف و ماهی‌های مختلف درست میشه و طعم و عطر بی‌ نظیری دارده.
  • میرزاقاسمی درلیست انواع غذاهای ایرانی خوشمزه و پرطرفدار شمالی می باشد.
  • مردم نواحی مختلف ژاپن، انواع گوناگونی از رامن را درست می‌کنند.
  • این تاس کباب غالبا با انواع مختلف گوشت چون میگو، مرغ، خرچنگ، خرگوش یا سوسیس‌های پرادویه تهیه می‌شود.

در صورت تمایل به پر مزه تر شدن ماکارونی میتوانید همزمان با گوجه، رب گوجه فرنگی هم به سس اضافه کنید. این رستوران ، که در طبقه پانزدهم برج قرار دارد، با انواع غذاهای دریایی،… دلمه در ایران یکی از غذاهای محلی استان های آذربایجان غربی و شرقی به حساب می آید، با این حال امروزه در سرتاسر ایران این غذای خوشمزه طبخ می شود. دلمه انواع مختلفی دارد و دلمه برگ مو، دلمه گوجه، بادمجان و فلفل دلمه ای از جمله معروف ترین آن ها هستند.

طرز تهیه کباب ژاپنی

پوتین، یکی از معروف‌ترین و محبوب ترین غذاهای کانادایی-فرانسوی است. این غذای خیابانی اولین بار در سال ۱۹۵۰ در کبک متولد شد. اکنون پس از گذشت سال ها برخی رستوران‌های کانادایی بیش از ۱۰۰ نوع مختلف پوتین سرو می‌کنند. این غذا شامل سیب‌زمینی سرخ‌شده به‌همراه پنیر و سس عصاره گوشت است. بورک یکی از غذاهای خیابانی لذیذ، خوشمزه و مدرن است. بورک، یک نوع خمیر نان یا شیرینی به نام خمیر فیلو دارد.

Arepas از میان وعده‌های غذایی در ونزوئلا است که از آرد ذرت تفت داده، تهیه میشه. این غذا رو اغلب با کره، پنیر، تخم‌مرغ، شیر غلیظ یا hogao (سسی که با پیاز درست میشه) سرو میکن. این غذای خوشمزهٔ رومانیایی از کلم، گوشت و برنج درست میشه و چیزی شبیه دلمه کلم‌ پیچ خودمونه. این غذا مجله خبری غذا یکی از معروف‌ ترین غذاهای هلندی است و در کنار شاه ماهی تازه که ماده اصلی این غذا است با تکه‌های پیاز خام و خیارشور سرو میشه. نیو هرینگ شیوه پخت مخصوص به خودش رو داره و حتما باید براساس سنت هلندی تهیه بشه. از جمله غذاهای محبوب مالزیایی به شمار می رود که طعمی ترش دارد.

لیست انواع پاستا از غذاهای ایتالیایی

اگر می خواهید لیست کاملی از انواع غذاهای ایرانی و خارجی و همینطور نحوه درست کردن آن ها بدست آورید، به سایت یوتیوب که بهترین منابع آموزشی می باشد مراجعه کنید. تایلند هم کشورش دیدنی های زیادی داره و هم غذاهاش شهرت جهانی داره! در این غذای تایلندی، از قارچ، صدف، گوجه فرنگی، برگ لیمو استفاده میشه که معمولا با شیر نارگیل و خامه مخلوط میشه. این ماده طعم‌های مختلف شور، ترش، تند و شیرین دارو قیمتش هم در تایلند ارزان است. در لیست کشورهای که خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای دنیا را دارند استرالیا را فراموش نکنید. در واقع با این‌که آشپزی استرالیایی پیشینه چندان طولانی ندارد اما آشپزی استرالیایی شما را متعجب خواهد کرد.

البته در برخی از مناطق از خرچنگ و ماهی نیز در تهیه آن استفاده می شود. از دیگر غذاهای معروف و محبوب کشورهای مختلف همچنین میتوان به پای گوشت استرالیا. اشترودل سیب وین ، پودیم برزیل، نان پنیر فنلاند(Leipäjuusto)، اسپاناکوپیتا یونان. گولاش مجارستان، سوپ تام یام تایلند، ماسالا دوسا هند. توفو آسیای جنوب شرقی(عجیب ترین غذای روی زمین با بوی خاص).