طرز تهیه پنکیک گندم سیاه – عشق و لیمو


این پنکیک های گندم سیاه آسان بافتی سبک و پف دار و طعم خاکی و آجیلی دارند. آنها یک صبحانه خوشمزه هستند … که کاملاً بدون گلوتن است!


پنکیک گندم سیاه


ما به یک آ، هفته طول، می رویم – بیایید پنکیک گندم سیاه درست کنیم! این زیبایی ها سبک و پف دار هستند و آرد گندم سیاه عطر و طعم فوق العاده ای به آنها می دهد. شنبه صبح، آمدیم. 🙂

در حالی که بسیاری از دستور العمل های پنکیک گندم سیاه به ،یبی از آن نیاز دارند آرد گندم سیاه و آرد همه منظوره یا آرد گندم کامل، من از گندم سیاه 100% در خودم استفاده می کنم. من دوست دارم که واقعاً می تو،د طعم گندم سیاه را به این ترتیب بچشید. خاکی و آجیلی است و این پنکیک را تبدیل به یک خوراکی بی نظیر می کند. آنها همچنین به طور طبیعی بدون گلوتن هستند، زیرا علیرغم نامش، گندم سیاه در واقع به گندم مربوط نمی شود. در زیر می‌تو،د در مورد آن بیشتر بخو،د، اما در حال حاضر، کاسه‌های همزن را بشکنید و شربت افرا را بنوشید! برای درست ، پنکیک گندم سیاه داریم.


مواد اولیه دستور پخت پنکیک گندم سیاه


آرد گندم سیاه چیست؟

نام گندم سیاه گمراه کننده است، زیرا در واقع یک نوع گندم نیست. در واقع حتی یک دانه هم نیست! مشابه کینوا، گندم سیاه یک شبه دانه است، در این مورد، یک دانه مانند دانه این یکی از اعضای خانواده ریواس است و طعمی خاکی و آجیلی دارد و فقط کمی تلخی دارد. این به طور معروف در نودل های ژاپنی سوبا و کرپ های فرانسوی استفاده می شود و این پنکیک ها را به طرز شگفت انگیزی پیچیده (و کاملاً بدون گلوتن) می کند.

طرز تهیه پنکیک گندم سیاه

درست ، این پنکیک های گندم سیاه شبیه به دستور پخت پنکیک اصلی است:

  1. مواد مرطوب را در یک کاسه و مواد خشک را در ظرفی دیگر با همزن بزنید.
  2. مخلوط مرطوب را به مواد خشک اضافه کنید و خمیر را مخلوط کنید تا کاملاً ،یب شود.
  3. پنکیک ها را در یک تابه ن،ب یا روی تابه بپزید. پس از تشکیل حباب در سمت اول آنها را برگرد،د. وقتی پف ،د و پختند آماده هستند.
  4. با شربت افرا سرو کنید! کمپوت توت فرنگی من با این پنکیک های گندم سیاه هم فوق العاده است.

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


مواد خشک را در کاسه همزن کنار کاسه مواد مرطوب خشک کنید


نکات طرز تهیه پنکیک گندم سیاه

  • آرد خود را با قاشق بریزید و صاف کنید. ما می خواهیم این پنکیک های گندم سیاه کرکی باشند، نه خشک یا متراکم. مهم است که آرد زیادی به خمیر اضافه نکنید، که این کار بسته به نحوه اندازه گیری آردتان آسان است. برای جلوگیری از این، از روش قاشق و تراز استفاده کنید. آرد را در قوطی یا کیسه با قاشق بریزید و سپس به آرامی آن را داخل فنجان بریزید. روی آن را با چاقو صاف کنید و آرد اضافی را دوباره داخل کیسه بریزید.
  • هنگام پختن حرارت را تنظیم کنید. با پختن پنکیک، تابه شما شروع به نگه داشتن حرارت باقیمانده می کند، که باعث می شود ،مت بیرونی پنکیک سریعتر بپزد. شما نمی خواهید آنها خیلی سریع بپزند – در غیر این صورت، ،مت بیرونی پنکیک قبل از پختن پنکیک می سوزد. اگر متوجه شدید که پنکیک های شما به سرعت در حال قهوه ای شدن هستند، حرارت را کم کنید.
  • تا زم، که منتظر هستید آنها را گرم نگه دارید. به احتمال زیاد باید این پنکیک های گندم سیاه را به صورت دسته جمعی بپزید، مگر اینکه یک سینی بزرگ داشته باشید. برای گرم نگه داشتن دسته های اولیه در حین کار با خمیر باقیمانده، آنها را روی یک بشقاب بزرگ بریزید، روی آن ها را فویل قرار دهید و در فر با دمای 200 درجه فارنهایت نگه دارید تا زم، که آماده سرو شوید.
  • تاپینگ ها مهم هستند این پنکیک های گندم سیاه به خودی خود خیلی شیرین نیستند، بنابراین حتما آنها را با شربت افرا سرو کنید تا طعم خاکی آن ها متعادل شود. دیگر انتخاب های عالی عبارتند از کمپوت توت فرنگی، کمپوت زغال اخته و میوه های تازه مانند موز یا انواع توت ها. همچنین نمی تو،د با کمی کره بادام زمینی یا کره بادام یا یک ماست یون، برای پروتئین اضافی اشتباه کنید.

باقی مانده؟

این پنکیک های گندم سیاه کاملا یخ می زنند! آنها را در یک ظرف یا کیسه دربسته ببندید و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید. آنها را به مدت 30 ث،ه در مایکروویو یا در توستر قرار دهید تا دوباره گرم شوند.


دستور تهیه پنکیک گندم سیاه


دستور العمل های بیشتر پنکیک بدون گلوتن

اگر عاشق این پنکیک های گندم سیاه هستید، یکی از این دستور العمل های پنکیک بدون گلوتن را از وبلاگ بعدی امتحان کنید:

ایده های برانچ بیشتری می خواهید؟ 60 بهترین دستور غذای برانچ ما را بررسی کنید!

پنکیک گندم سیاه

زمان آماده سازی: 15 دقیقه

زمان پخت: 15 دقیقه

زمان کل: 30 دقیقه

خدمت 3 به 4

آرد گندم سیاه این پنکیک ها را فاقد گلوتن می کند و همچنین طعم آجیلی خوشمزه ای به آن ها می دهد. با توت های تازه یا کمپوت توت فرنگی و مقداری شربت افرا سرو کنید.

  • در یک کاسه بزرگ، آرد گندم سیاه، بیکینگ پودر، جوش شیرین، دارچین، جوز هندی و نمک را با هم مخلوط کنید.

  • در یک کاسه متوسط، شیر بادام، تخم مرغ، شربت افرا، روغن آووکادو، سرکه سیب و و،ل را با هم مخلوط کنید. مواد مرطوب را به مواد خشک اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا یکدست شوند.

  • یک تابه ن،ب را روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید و کمی با برس روغن بزنید. از یک قاشق ⅓ فنجان برای ریختن خمیر در ماهیتابه استفاده کنید. پنکیک ها را به مدت ۱ و نیم تا ۲ دقیقه در هر طرف یا تا زم، که پف کرده و پخته شود، بپزید، اگر پنکیک ها خیلی زود سرخ شدند، حرارت را کم کنید.

  • با شربت افرا و کمپوت توت فرنگی سرو کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/buckwheat-pancakes/