فرارو بهترین رستوران های خارجی و بین المللی تهران-غذا شرقی

شعار خود رستوران این است که غذاهای مختلفی را سفارش دهید و با هم به اشتراک بگذارید که با توجه به حجم غذاها پیشنهاد خیلی خوبی است. رستوران های سنتی یکی از لذت بخش ترین لحظات و تفریحات اکثر افراد می باشد. رستوران های زیادی برای سوپرایز کردن تولد وجود دارند که می توانید آن ها را انتخاب کنید. اما یکی از هیجان انگیز ترین انتخاب ها به طور قطع، رستوران گردان یا 360 برج میلاد می باشد.

  • کباب لقمه گوسفندی، جوجه کباب، ششلیک، جوجه با استخوان، کباب بره، میکس کباب خانواده و چلو کره‌ای همه کیفیت خیلی خوبی دارند.
  • در این رستوران غرب تهران موسیقی زنده هم برای میهمانان نواخته می‌شود تا طعم غذاهای با کیفیت بیشتر به چشم آید.
  • رستوران‌های مختلفی در پایتخت وجود دارند که هر کدام دارای امکانات ویژه‌ای جهت جذب مشتریان هستند.

این رستوران ها هم در مناطق مختلف تهران به خصوص در مرکز شهر هستند. گرچه نام این رستوران لوکس است به نظر گران‌قیمت می‌آید اما در نسبت هزینه‌ها تناسب و تعادل را حفظ کرده است. «خونه» برای هر کسی معنی متفاوتی دارد ولی برای خیلی از ایرانی‌ها «خونه» یعنی جایی که فرش شده و غذایش هم ته‌دیگ دارد و بر پنجره‌هایش هم گلدان شعمدانی دارد. رستوران کنزو سه محیط برای نشستن دارد که با توجه به تعداد نفرات تعیین می شود در کجا بنشینید. اگر دو نفره هستید، یک بخش رستوران فقط میز های دو نفره دارد و یک نفر روی صندلی و دیگری روی مبل می نشیند. اگر تعدادتان زیاد است، یک بخش رستوران فقط به تعداد نفرات بالا اختصاص داده شده و میز های بالای 10 نفره کمتر هم قرار دارند هرچند برای این امر باید از قبل رزرو کنید.

اگر هم تعدادتان بیش از دو نفر و تا 6 نفر می باشد هم بخش دیگر رستوران جایی ایده آل خواهد بود. کافه‌ رستوران‌های این مجموعه آمادگی خدمت‌رسانی در ساعات مختلف طول روز و همچنین تمام هفته را به مهمانان خود دارند. به دلیل سطح بالای امکانات و لوکس بودن گزینه مناسبی برای افرادی است که از مکان‌های سنتی لذت می‌برند. رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل، فضای دلنشین و محیط نوستالژی رستوران لوکس، اوقات خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

لوکس ترین رستوران های شمال تهران کدام ها هستند؟

این رستوران ها از تهران پارس گرفته تا سعادت آباد، نیاوران، پاسداران، شرق، غرب، شمال و مرکز تهران واقع هستند و برای همه انواع مهمانی ها کاملا مناسب می باشند. مجموعه‌ی نایب با بیش از پنج شعبه، از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های تهران به شمار می‌رود. اما موقعیت مکانی و نوع رستوران نیز می تواند در انتخاب آنها تاثیر گذار باشد.

آدرس رستوران کمالی لواسان

رستوران نائب یکی از بهترین رستوران های تهران است که کباب های بسیار خوش طعمی دارد. این رستوران، به دست مرحوم حاج‌ علی نائب در راسته طلافروشان شروع به کار کرد. چیزی حدود 140 سال از تاسیس چلوکبابی نائب، بهترین رستوران تهران می‌گذرد، اما هنوز هم سینی کباب های نائب، خاص و معروف است.

برای مثال ممکن است برایتان سوال باشد که بهترین تهیه غذای تهران کجاست؟ در وبسایت بلد شما می‌توانید با مراجعه به نظر سایر کاربران به راحتی به پاسخ چنین سوال‌هایی که ممکن است داشته باشید برسید. در سایت و اپلیکیشن نقشه و مسیریاب بلد علاوه بر یافتن آدرس کترینگ‌های تهران می‌توانید به شماره تلفن، لوکیشن دقیق، نظرات کاربران و تصاویر کترینگ نیز دسترسی داشته باشید. سفره خانه سنتی باربد مجله خبری غذا با فضای بسیار زیبا و دلنشینی که ایجاد کرده به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران شناخته می‌شود. در این رستوران می‌توانید علاوه‌بر لذت بردن از حضور در فضایی با طراحی اصیل، از خوردن غذاهای ایرانی نیز لذت ببرید. در منو سفره خانه باربد انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب و دیزی دیده می‌شود. در کنار این غذاها، چای، شیرینی‌های سنتی مثل باقلوا و سرویس میوه هم ارائه می‌شود.