فرارو بهترین رستوران های خارجی و بین المللی تهران-غذا شرقی

ظرف‌های غذا در رستوران مسلم حسابی پر و پیمان‌اند و هر پرس غذا تقریبا برای دو نفر کافی است. برای اینکه غذای خود را در رستوان بخورید، احتمالا کمی معطل می‌شوید، اما می‌توانید مطمئن باشید که این تجربه ارزشش را دارد. برای مشتریان رستوران شاندیز جردن بطور کلی، دو محیط در نظر گرفته شده است. یک محیط مانند یک رستوران عادی اما لوکس و همیشه شلوغ، میز و صندلی های مدرن و شکیل قرار داده شده و منو برای شما ارائه میشود تا هر غذایی را که خواستید سفارش دهید. به ازای هر نفر، هزینه ای دریافت می شود و شما زمانی که می نشینید، حق انتخاب غذا ندارید و تمامی غذا های رستوران برای شما سرو می شود و هرکدام به هر مقداری که میخواهید را می توانید نوش جان کنید.

  • رستوران سنتی شرف‌الاسلامی نیز به دلیل امکانات و جذابیت‌های ویژه خود در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار گرفت.
  • مدیر یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
  • فضای بیرونی این رستوران در حقیقت یک تراس بزرگ است که به شما امکان می‌دهد حین میل‌کردن غذای خود، از مناظر اطراف نیز لذت ببرید.
  • همان طور که گفتیم اغلب اوقات این رستوران شلوغ است؛ بنابراین اگر بیشتر از 5 نفر هستید و می‌خواهید به رستوران اقدسیه بروید، بهتر است از قبل میز خود را رزرو کنید.
  • یکی از پرحاشیه‌ترین و البته محبو‌ترین رستوران‌های واقع در تهران، رستوران هانی نام دارد که در منطقه بازار و میدان قیام واقع گردید.

اگر بخواهیم ده رستوران برتر تهران را نام ببریم، قطعاًرستوران شاندیز جردن یکی از آن‌ها خواهد بود. این رستوران یکی از بهترین شیشلیک‌هایی را دارد که می‌توانید در زندگی‌تان تجربه کنید. اگر بخواهیم کیفیت ماهیچه و شیشلیک آن را با سایر رستوران‌ها مقایسه کنیم، احتمالاً باید بگوییم که شاندیز جردن بهترین رستوران تهران در پخت و ارائه شیشلیک و ماهیچه است. رستوران مسلم بازار 15 خرداد، قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران است و بسیاری از تهرانی‌ها حداقل یک‌بار در این رستوران غذا خورده‌اند. معروف‌ترین غذای رستوران مسلم، ته‌چین ویژه مرغ آن است که رضایت بیشتر مشتریان رستوران مسلم را به‌دست آورده است.

معرفی بهترین رستوران های تهران در سال 1401 برای انواع سلیقه ها

امکانات رفاهی گوناگونی از قبیل سالن‌هایVIP ، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی اختصاصی کودکان، موسیقی زنده، همراهی برای سالمندان و افراد کم‌ توان و … برای راحتی بیشتر مهمانان، در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود. غذاهای رستوران مرشد نیاوران درون سینی‌های بزرگی که به آن مجموعه می‌گویند، سرو می‌شود. روی غذا تزیینات زیبا و هنرمندانه‌ای به چشم می‌خورد که اشتهای افراد را برای نوش‌جان کردن غذا دو چندان می‌کند. غذاهای معروف این شعبه رستوران مرشد شامل کباب برگ و خوراک گردن است. آشپزخانه مرشد توانست با پشتکار فراوان و اولویت قرار دادن نظر مشتریان خود به رستوران مرشد تبدیل شود.

۳. بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب

این مجموعه سالن های اختصاصی برای برگزاری جشن ها، سمینارها و سالنvip برای مهمانهای خاص و ویژه هم داره حتی آتلیه عکاسی هم برای ثبت لحظه های خاطره انگیز دراین مجموعه فراهمه پس بهتره به فکر باشی یه بار بهش سر بزنی. نارنجستان یک رستوران بین المللی است و در بالاترین طبقات مجله خبری غذا برج سرو قرار دارد که یکی از برج های سعادت آباد است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند و شما می توانید یک غذای خوشمزه را در طبقه ۱۲ این برج میل کنید. محیط آن بسیار زیبا و جذاب است و غذاهایی که در این محیط سرو می شوند هم بسیار خوشمزه هستند.

راهنمای رزرو

یادت باشه که منوی قسمت داخلیه این باغ با منوی فضای باز فرق میکنه. کبابخانه دوزلی؛ بهترین کبابی تهرانپارسبه دلیل ازدحام جمعیت، مشتریان می‌توانند قبل از حضور در رستوران، غذای خود را به صورت تلفنی سفارش دهند و سپس به صورت حضوری برای تحویل آن به رستوران مراجعه کنند. دلیل اصلی معروفیت و محبوبیت رستوران دوزلی، طعم عالی کباب‌ها با قیمت‌های بسیار مناسب و به‌صرفه است. در این منو این رستوران تنوع غذایی بسیار بالا است و شامل سبک غذایی ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود می‌شود. غذاهای خوشمزه و محبوبی همچون زرشک ‌پلو با مرغ، ته‌ چین، باقالی ‌پلو با ماهیچه، کباب شیشلیک و… جزو بهترین غذاهایی هستند که از رستوران شرف الاسلامی قابل سفارش است.

رستوران‌هایی که علاوه بر غذاهای با کیفیت، محیط پذیرایی مناسبی هم دارند و در مجموع جزو بهترین‌ها هستند. البته در این میان، گاهی مؤلفه قدمت، از زیبایی پیشی می‌گیرد و ارزش بیشتری پیدا می‌کند که این کاملاً بستگی به اهمیت دادن شما دارد. اگر شما هم دنبال بهترین رستوران تهران می‌گردید، این متن مجله لست سکند را ادامه دهید. رستوران اسفندیارقطعا تمامی ساکنین پایتخت، حداقل یک بار نام رستوران اسفندیار را شنیده‌اند. این رستوران جزء قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود که در خیابان ولیعصر واقع شده و مشتریان ثابت خودش را دارد که ترجیح می‌دهند به جای تجربه یک رستوران جدید، طعمی همیشگی و بی نظیر را در این رستوران بچشند. رستوران اسفندیار دارای سالنی نسبتا بزرگ است و به همین خاطر ازدحام و شلوغی جمعیت آنقدر آزار دهنده نخواهد بود.