فهرست آرزوهای تعطیلات lululemon (هدایایی برای هر مناسبت!)


فهرست آرزوهای تعطیلات lululemon

ما لولولمون لیست آرزوهای تعطیلات اینجاست، و ما نمی تو،م صبر کنیم تا به شما نشان دهیم این قطعات چقدر همه کاره هستند.

از تمرینات در خانه گرفته تا فیلم‌های دنج در کنار شومینه‌تان، و چه برای خود یا یکی از عزیزانتان (یا هر دو!) ،ید کنید، نمی‌خواهید این خوبی را از دست بدهید!

سه زن در مقابل درخت کریسمس نشسته اند.

امروز ما راهنمای کامل هدیه تعطیلات 2022 خود را به اشتراک می گذاریم (و لیست آرزوها برای خودمان!). و نگران نباشید، ما بهترین ها را برای همه پسرهای زندگی شما نیز جمع آوری کرده ایم. ،ید تعطیلات مبارک، دوستان!

لوازم جانبی lululemon

کیف و لوازم جانبی lululemon فقط برای تمرین نیست! ما در این فصل این ،ل ها، بسته های فننی و دستکش ها را به مجموعه روزمره خود اضافه کرده ایم.

زنی که پیش، بند هوای سرد به سر دارد.

ع،: گرم کننده گوش با آستر پشمی بافت

کیف کمربند همه جا: این کیف کمری، بسته ف، معمولی شما نیست! دارای یک جیب اصلی جادار با یک جیب کوچکتر برای تمام وسایل ضروری شما! می تو،د آن را بپوش،د یا می تو،د آن را بپوش،د. گزینه ها بی پایان هستند! (تک سایز)

بافتنی با آستر پشمی: این کلاه روکش پشمی است که برای روزهای سرد بسیار من، است. و همچنین در یک می آید نسخه پیش، بند! ما هم دوست داریم چیل فایتر بین هنگامی که شما به چیزی با گرمای سطح پشمی نیاز ندارید.

زنی که باقالی بژ پوشیده است.

ع،: پوم ب، بافتنی حبابی

دستکش های پشمی بافت دار: این دستکش ها به لطف پشم ، بسیار گرم هستند! و بافت بافتنی را می توان به بالا یا پایین پوشاند.

کیف ،ید جانبی سینچ: این کیف خیلی من، است بسیار چیز! اما به جای اینکه یک سیاهچاله عمیق باشد، فضای داخلی به دو طرف جدا شده و دارای جیب های زیپی نیز می باشد.

زن در حال حمل یک کیف در کنار سگ ایستاده است.

تصویر: کیف ،ید جانبی سینچ

زنی که سه بسته ف، پوشیده و لبخند می زند.

تصویر L تا R: متقابل تلفن م،ار، همه جا کمربند کیف بزرگ، کیف کمربند همه جا

لولمون برای من،ت های دنج

اگر می‌خواهید قطعات لولمون خود را از تمرین به من،ت‌های معمولی تغییر دهید، این لباس‌ها برای شما من، هستند! این قطعات فوق العاده همه کاره برای صبح های سرد و دنج بودن با عزیزانتان در این فصل تعطیلات عالی هستند.

زنی با زیپ شرپا دنج.

پاچه

گردن قیفی پشمی بزرگ اسکوبا: این تاپ خیلی دنج است! من دوست دارم که کمی برش خورده است، اما هنوز گرمای زیادی دارد.

Wunder Train Tight (25 اینچ): این قطارهای Wunder مورد علاقه واقعی و آزمایش شده من هستند، و شما واقعاً نمی تو،د از تعداد رنگ های این شلوارهای ساق شگفت انگیز استفاده کنید.

زنی با زیپ شرپا دنج.

رزی

زیپ 1/2 قیف پشمی بزرگ (بلند): این یک زیپ 1/2 نرم و راحت است! دوست دارم که زیپ به راحتی اجازه لایه‌بندی را می‌دهد، به‌علاوه یقه قیف در ماه‌های سردتر مرا گرم نگه می‌دارد.

دونده های بلند مرتبه: این جوگرها اضافه شده جدیدی به مجموعه من هستند، و من دوست دارم که شما کاملاً می تو،د آنها را برای چیزی فراتر از تمرینات ورزشی بپوشید و آنها را با شرپاهایی مانند این جفت کنید.

امیلی

خدمه محصول بسیار بزرگ: من دوست دارم که شما می تو،د این لباس را بالا یا پایین بپوشید! و طول بیشتر آن را به کمد لباس من در هوای سرد اضافه می کند. به علاوه، پارچه بسیار نرم است.

تراز ، ارتفاع بلند (25 اینچ): شلوار align آنقدر نرم است که احساس می کنید چیزی نپوشیده اید! نهایت دنج بودن!

زنی با پیراهن گلدار.

لولمون برای تمرین

ما کاملاً معتقدیم که وسایل تمرینی شما نه تنها نباید باعث شود که احساس کنید انسان شگفت انگیزی هستید، بلکه هرگز نباید حرکات شما را محدود کند. و ما عاشق تمام درزهای حداقلی، پارچه‌های تنفس‌پذیر و رنگ‌های فوق‌العاده سرگرم‌کننده تج،ات تمرینی این زمستان هستیم.

زنی که یک سوتین ورزشی قرمز پوشیده است.

لی

سوتین برگشت پذیر را تراز کنید: این سوتین انرژی سوتین ورزشی من، من است، اما این سینه بند برگشت پذیر هم تراز برای من پس از زایمان بوده است. همه چیز را سر جای خود نگه می دارد و در هیچ جا فرو نمی رود.

دو زن در مقابل درخت کریسمس ایستاده‌اند و کلاه‌های جوراب دار به سر دارند.

لینلی و امیلی

خط بلند آجدار با انرژی بالای گردن: بین ما 3 نفر، سوتین انرژی عشق واقعی ماست این واقعاً همان چیزی است که ما را در وهله اول عاشق سوتین های ورزشی لولولمون کرد و این چیزی است که ما به ،، که قبلاً سوتین ورزشی لولمون ن،یده اند توصیه می کنیم.

تانک Ebb to Street: این یکی از تانک های ورزشی مورد علاقه جدید من است زیرا سوتین قفسه ای تعبیه شده در آن شگفت انگیز است. و امتیاز: همچنین برای داشتن ظاهری غیررسمی تر در ،مت جلوی شلوار جین شایان ستایش است. احساس فوق العاده نرم این م،ن را بسیار همه کاره می کند.

ژاکت هوای سرد lululemon

ما از دیدن این که lululemon در این فصل تعطیلات تعداد زیادی ژاکت هوای سرد را به مجموعه خود اضافه کرد، کاملاً گیج شدیم. اینها افزودنی عالی برای زمستان طول، اینجا در مینه سوتا خواهند بود.

زنی با ژاکت پف کرده در حال لبخند زدن.

لینلی

کاپشن پف معجزه آسا: خط Wunder Puff بسیار سرگرم کننده و بسیار گرم است! این ژاکت برای روزهای سرد زمستان گزینه کوتاه تری است. اوه این هم در یک نسخه برش داده شده است برای ظاهری حتی کوتاه تر و آیا ذکر کردیم یک جلیقه وجود دارد هم؟!

زنی با پوشیدن ژاکت بلند و لبخند به دوربین.

امیلی

Snow Warrior Long Parka: ما چند سالی است که به دنبال یک ژاکت زمست، فوق العاده بلند و فوق العاده گرم هستیم و این هم همین است.

زنی با ژاکت سیاه و کلاه جوراب ساق بلند.

لی

ژاکت شورشی باران: این بهترین ژاکت بار، است! هر سه ما یکی را ،یدیم و به سرعت تبدیل به ژاکت پاییزی شدیم (حتی وقتی باران پیش بینی نشده است!). هود به اندازه ای بزرگ است که باران را از صورت شما دور نگه دارد و طول آن شما را گرم و خشک نگه می دارد.

هدایای لولمون برای پسران

آیا امسال برای پسرهای زندگی خود ،ید می کنید؟! اگر چنین است، ما تعدادی از موارد مورد علاقه خود را برای مردان لولمون جمع آوری کردیم. و نگران نباشید، این لیست توسط مارک، برایس و کول (شوهرهای Fit Foodie!) تایید شده است.

من، شوهران غذاخور که لباس لولمون می پوشند.

تاپ ها

آیا به دنبال این هستید که برای پسر خود یک پیراهن گرمکن راحت، یک آستین بلند عملکردی یا یک یقه ساده تهیه کنید؟ بچه های ما طرفداران زیادی از تاپ های لولمون هستند و در اینجا موارد مورد علاقه آنها در سال 2022 آمده است:

مردی با هودی لولمون.

در تصویر: پلاور عرق شهر

پایین

بچه های ما روزی هم نمی گذارند که کت، لولمونی خود را نپوشند! از تمرین تا محل کار، لولولمون برند مورد علاقه آنهاست! اگر مجبور بودیم 2 قطعه را برای شما انتخاب کنیم تا پسرتان را به دست آورید، این دو قطعه خواهد بود شلوار کمیسیون و/یا ABC Joggers.

شوهران خوش خوراکی که با وسایل لولمون روی پل قدم می زنند.

در تصویر: جوگرهای گرمای مهندسی شده

ژاکت

لولولمون نه تنها کت و لباسی شگفت انگیز برای تمرینات و عملکرد دارد، بلکه برای استفاده روزانه نیز دارد! در اینجا 3 مورد علاقه برتر پسران ما آمده است:

مردی با ژاکت پفی لولمون.

در تصویر: ناوبری پایین هودی

تج،ات جانبی

سلب مسئولیت: این پست توسط lululemon حمایت می شود. ما غرامت گرفتیم و همه نظرات ماست. از شما برای حمایت از Fit Foodie Finds سپاسگزاریم!


منبع: https://fitfoodiefinds.com/lululemon-،liday-wish-list/