لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون-غذا شرقی

همچنین آن هایی که بین رستوران های با موسیقی زنده در تهران به دنبال رستورانی لوکس هستند که جزء رستوران های شیک تهران نیز محسوب شود، روی رستوران 133 می توانند حساب باز کنند. نایب رستورانی لوکس‌ و شیک‌ در تهران بوده که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالایی به مشتریان خود عرضه می‌کند. بخشِ اصلی منوی رستوران نایب از کباب‌های خوشمزه و متنوع کشور تشکیل گردید.

علاوه بر این دکوراسیون داخلی رستوران نیز به خاطر استفاده از المان‌های چوبی و رنگ‌های گرم، جوی صمیمی و آرامبخش را فراهم می‌کند. قهوه خانه سنتی آذری را هم با توجه به علاقه و رأی زیاد مردم به آن، می‌توانیم بین رستوران های خوب تهران قرار دهیم. مجله خبری غذا با اینکه منوی قهوه‌خانه آذری خیلی متنوع نیست، اما باید گفت که یکی از بهترین دیزی‌های تهران را می‌توانید در این قهوه‌خانه یا رستوران میل کنید. فضای دل‌نشینی که قهوه‌خانه آذری دارد، بسیار جذاب است و خوردن غذا را بسیار دل‌پذیرتر می‌کند.

  • این رستوران واقعا حس اصالت و متانت را به شما منتقل می‌کند و هر آنچه در این رستوران دنج و دوست داشتنی که در منطقه یک تهران قرار دارد به چشم می‌خورد، لوکس، ساده و بسیار دیدنی است.
  • این رستوران ظاهری بسیار شیک دارد و برای مناسبت‌های مختلف و جلسات اداری، فضایی مناسب خواهد بود.
  • با وجود اینکه رستوران اردک آبی یک رستوران بین‌المللی است، اما با همین خدمات منحصربه‌فرد، جای پای خود را در میان بهترین رستوران های تهران محکم کرده است.
  • واقع شده و به همین دلیل چشم اندازی تماشایی را در اختیار مشتریان می گذارد.

فضای داخلی این رستوران بسیار دنج، آرام و کمی تاریک طراحی شده است تا بتوانید در آرامش کامل از غذای خود لذت ببرید. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، رستوران تراس پارک دارای فضای داخلی و فضای بیرونی است. فضای بیرونی این رستوران در حقیقت یک تراس بزرگ است که به شما امکان می‌دهد حین میل‌کردن غذای خود، از مناظر اطراف نیز لذت ببرید. این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و خوشمزه را ارائه می‌دهد و بر اساس نظرات مشتریان، کیفیت غذای خوبی نیز دارد.

البته دستپخت هم کمی از فضا و دکوراسیون ندارد و حس دست‌پخت‌های خانگی مادرها و مادربزرگ‌ها را در ذهن تداعی می‌کند. بپردازید و هم از زیبایی های مناطقی مثل کردان، طالقان و سایر شهر های اطراف تهران لذت ببرید و هم از کیفیت بسیار عالی بهترین رستوران های تهران. اگر دوست دارید برای تجربه یک شب خاطره‌انگیز در یکی از بهترین رستوران های تهران غذا بخورید، حتما ارکیده را انتخاب کنید. اگر به این رستوران می‌روید، حتما کباب بره و چنجه آن را امتحان کنید که با جذاب‌ترین روش پخت،گوشت نرم و مغز پخت شده را به شما ارائه می‌دهد. یکی از جذاب‌ترین نکات رستوران ارکیده این است که بخش جداگانه کافه نیز دارد و می‌توانید منوی آن را درخواست کنید و انواع چای و قهوه و نوشیدنی را سفارش دهید.

قدم‌زدن کنار رودخانه روان رستوران اس پی یو و شنیدن صدای دلنشین آب، خستگی راه را از تنتان به در می‌کند. اگر کارمند هستید و نمی‌دانید وعده صبحانه چه غذایی میل کنید، سری به رستوران لانچین تهران در خیابان گاندی بزنید. پس از اینکه نوع صبحانه خود را انتخاب کردید، می‌توانید در فضای داخلی رستوران یا فضای روباز رستوران در پیاده‌رو صبحانه‌تان را میل کنید. چیدمان فضای روباز رستوران لانچین به خاطر نبود آلودگی هوا در ساعات صبح و وجود میزهای دونفره، جایی دنج و آرام برای صرف صبحانه است.

(ویدئو) رئیس جمهور سودان در پخش زنده خودش را خیس کرد!

ولی اگر جای کمی خصوصی‌تری می‌خواهید می‌توانید روی میز سرتاسری کنار پنجره بنشینید. از طرفی نشستن روی میزهای مشترک کنار آدم‌های غریبه از آن‌ تجربه‌هایی است که حتماً یک بار هم که شده باید تیکش را بزنید. اینقدر غذا خوشمزه است که همه اینجا مشغول غذا خوردن هستند و حواسشان به اطرافشان نیست. دوم این که حتماً چلو و گردن این رستوران را امتحان کنید و در مرحله‌ی بعد اگر کباب کوبیده دوست دارید از کوبیده گوشت شتر مرشد هم غافل نشوید. تا پیش از احداث شعبات دیگر، افراد بسیار از نقاط مختلف تهران مسیرهایی طولانی و پرترافیک را طی میکردند تا به رستوران میخوش واقع در بلوار فردوس تهران برسند.

رستوران وکیل التجار

پس وقتی کوچه پس کوچه‌های بازار وکیل رو دیدن میکنی، سری هم به این رستوران اصیل ایرانی بزن و لذت ببر. یه رستوران خیلی شیک و زیبا با منوهای جذاب که میتونی غذاهای خوشمزه ای رو توی یه محیط خاص امتحان کنی.این رستوران جزو بهترین رستوران های ایران است که طرفداران خاصی هم داره. شما همانطور که در رستوران قدم برمی‌دارید، انواع غذاها را مشاهده می‌کنید.

غذاهای آن بسیار خوش طعم و عطر است و با همین کیفیت توانسته برندسازی کند و مشتریان زیادی را جذب نماید. طبق نظرسنجی از مشتریان، یکی از دلایل اعتماد به این رستوران و کیفیت غذای آن، دید کاملی است که می‌توانند به آشپزخانه دوزلی داشته باشند. دلیل این امر این است که در کبابخانه دوزلی، از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند و با رعایت اصول بهداشتی آن‌ها را طبخ می‌نمایند. مشتریانی که در محدوده هستند و نمی‌توانند به صورت حضوری خرید کنند، با تماس تلفنی و سفارش غذای خود، آن را درب منزل تحویل می‌گیرند.

این رستوران غرب تهران دارای دارای گواهینامه های ، ایزو ۹۰۰۱ ورژن ۲۰۰۸ و ایزو ۲۲۰۰۰ بوده که همه آن ها تضمینی است بر کیفیت طعم غذایی که میل می‌کنید. تخفیفان با کافی شاپ‌ها و رستوران‌های زیادی در نقاط مختلف تهران و سایر شهرها همکاری می‌کند. می‌توانید با توجه به نیاز خود و امکانات متنوعی که هر کافه و رستوران در نظر گرفته است، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. تمام کافه‌ها ورستوران های تهران طرف قرارداد با تخفیفان، منوی ایرانی و فرنگی خود را با تخفیف‌های ویژه و شگفت‌انگیز برای کاربران تخفیفان تدارک دیده‌اند.