لیست بهترین کترینگ و تهیه غذا های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد-غذا شرقی

این رستوران با سینی های جذاب و خوشمزه هم حجم غذای بیشتری دارد و هم قیمت بهتری برای مشتریان خود ارائه می کند. پس یکی از بهترین انتخاب ها برای پاسخ به سوال بهترین سینی کباب تهران کجاست، رستوران ستارگان شاندیز می باشد. شما تصور کنید که این همه موارد فقط برای پیش غذا بود و در بخش غذا های اصلی، برنج سرخ شده، کلی سوشی، نودل های خاص، ماکی رول، ماهی سالمون و کلی غذای دیگر هم هست که فقط باید امتحانشان کنید تا ببینید چقدر خوشمزه هستند. در ضمن اگر هم با خانواده یا دوستان میخواهید به رستوران کنزو مراجعه کنید و همگی از طرفداران سوشی هستید، سینی های سوشی کنزو را از دست ندهید که 18 یا 35 تکه سوشی دارند و به صرفه تر هستند.

  • بدون شک انتخاب بهترین رستوران تهران می‌تواند بر اساس نظر هر کس متفاوت باشد و به‌صورت کلی، امکان تهیه لیستی از بهترین رستوران های تهران که همه در آن توافق نظر داشته باشند، تقریباً کاری غیرممکن است.
  • یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران که می‌توانید آن را به عنوان جذاب‌ترین مکان برای شکم‌گردی و گذراندن یک روز یا شب به یاد ماندنی انتخاب کنید، کاخ رستوران لیدوما است.
  • این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین ترتیب یک چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیارتان می‌گذارد.
  • باقالی پلو با ماهیچه و کباب‌های شرف‌الاسلامی به گونه‌ای است که اگر یکبار آن را امتحان کنید، از مشتری وفادار آن می‌مانید.

داخل سالن موسیقی زنده پخش می‌شود و امکان سیگار کشیدن در بخش تراس نیز وجود دارد. همچنین اینجا یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران محسوب می‌شود. در این مواقع بهتر است به یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم، یعنی رستوران دیوان، سری بزنید. این رستوران لوکس از تلفیق معماری مدرن و کلاسیک استفاده کرده و فضایی بی‌نظیر را به وجود آورده است. رستوران دیوان منویی بسیار کامل از انواع غذاهای خوشمزه سنتی را ارائه می‌دهد و شبی سلطنتی را برای شما رقم می‌زند. آینه‌کاری‌های رؤیایی، میز و صندلی‌های چشم‌نواز، کارکنانی آموزش‌دیده و مؤدب و خلاصه هر آنچه برای رقم‌زدن یک شب رؤیایی انتظار دارید را در این رستوران خواهید یافت.

آدرس رستوران مرشد تهران

رستوران‌هایی که خیلی وقت‌ها عمرشان به یک سال بیشتر نمی‌کشد و خیلی زود هم فراموش می‌شوند. ولی رستوران یاس از آن رستوران‌هایی است که سال‌هاست بر جا مانده است و جای خودش را در ذهن تهرانی‌ها به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران ثبت کرده است. کادر مؤدب و خوش‌برخورد، فضای سنتی و تمیز و سفره‌خانه مانند با دیوارهای کاهگلی و شیشه‌های رنگی و کاملاً سنتی، میزهای مرتب و ظروف سنتی و سرو غذا در سینی‌های بزرگ. همه این‌ها در حیاط خانه‌ای قدیمی و کوجک که امروز البته تغییرات کوچکی در آن ایجاد شده. تقریباً هر غذایی که از یک رستوران سنتی ایرانی انتظار دارید اینجا سرو می‌شود.

رستوران یاس با این که یکی از رستوران‌های کمتر شناخته شده تهران است ولی مشخصا به کیفیت غذاهایش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. رستوران دنج است و با وجود این که فقط فضای داخلی دارد و تراس رستوران هم کمی شلوغ است اما دکراسیون جالبی مجله خبری غذا دارد. رفتار کادر رستوران بسیار حرفه‌ای و مودبانه است و در کمک کردن به مشتری‌ها دریغ نمی‌کنند. در ضمن داخل رستوران فروشگاهی هست که می‌توانید از آن مواد غذایی مورد استفاده رستوران را مستقیماً مشاده کنید و بخرید.

رستوران ارکیده را تمام رستوران گردها و افرادی که به دنبال کیفیت غذا هستند و میخواهند در کنار کیفیت، رستوران از محیط لوکس و دوست داشتنی هم برخوردار باشد میشناسند. رستوران مسلم در داخل کوچه قرار دارد و ساختمانی دو طبقه با ظرفیت مناسب است اما صفی که برای رستوران ایجاد می شود، تا خیابان اصلی بازار بزرگ تهران هم ادامه دارد. رستوران مسلم در داخل ساختمانی قدیمی قرار دارد و در محیط شلوغ رستوران هم خبری از معماری و دکوراسیون آنچنانی نیست اما غذاهایش به قدری جذاب است که نگاهتان به سمت محیط و دکوراسیون نمی رود. یکی از لاکچری‌ترین رستوران های تهران برای برگزاری مراسم را می‌توانید در هتل اسپیناس تهران پیدا کنید.

این کافه رستوران به دلیل قرار گرفتن در مجاورت دریاچه، منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی دارد. این جذابیت تا حدی است که آنقدر محو تماشای زیبایی محیط می‌شوید، که غذا و یا نوشیدنی‌تان را فراموش می‌کنید. رستوران مرشد نیاورانغذاهای رستوران مرشد نیاوران درون مجمعه (سینی‌های بزرگ) سرو می‌شود و تزیین زیبا و هنرمندانه غذاها در آن، اشتهایتان را برای نوش جان کردن آن چند برابر می‌کند. کباب برگ و خوراک گردن رستوران مرشد نیاوران، جزو معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای آنجا است که پیشنهاد می‌شود حتما امتحان کنید.

رستوران رفتاری بام لند

به هر ترتیب اگر یک دیزی خوب می‌خواهید، باید بدانید که خیلی از دیزی‌خورها به این رستوران می‌آیند و معمولاً هم اینجا شلوغ است، مگر اینکه در ساعاتی مشخص به آنجا مراجعه کنید یا بخواهید از سرویس بیرون‌بر استفاده کنید. رستوران نارنجستان یک رستوران بین‌المللی است که در دو طبقه به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند. با توجه به طبقه‌ای هم که رستوران در آن قرار دارد، منظره خوبی از تهران را شاهد خواهید بود. در این منطقه رستوران های خوب و شیک زیاد است اما از بهترین آن‌ها می‌توان به رستوران شاندیز جردن، رستوران هندی تاج‌محل در خیابان شیخ بهایی، رستوران درسا در محلۀ قلهک و رستوران فرانسوی لوشاتو اشاره کرد. اگر در غرب تهران به دنبال یک رستوران عالی هستید، کاوالی و پینار به‌عنوان از جمله بهترین‌ رستوران‌های ایتالیایی در محدوده شما به‌حساب می‌آیند.

رستوران مسلم شاید به اندازه شرف الاسلام به قدمت یک قرنی اش شلوغ نباشد اما همچنان باید زمان زیادی را در صف منتظر بمانید تا بتوانید بر روی یکی از صندلی های رستوران نشسته و غذاهای جذابش را میل کنید. مهمانان می‌توانند علاوه بر غذاهای خوشمزه، از آلاچیق‌های زیبا و محیط باصفای رستوران نیز لذت ببرند. با حرکت به سمت پارک جنگلی لویزان از یک مسیر کوهستانی به سمت ارتفاعات عبور می‌کنید. رستوران شیان با چند طبقه مختلف در مرتفع‌ترین بخش پارک جنگلی شیان واقع شده است. بام شیان نمایی جذاب و دیدنی به ارتفاعات اطراف و طبیعت پارک جنگلی شیان دارد. در پشت‌بام رستوران شیان، تخت‌های سنتی را خواهید دید که در کنار یکدیگر چیده شده‌اند که از بلندای آن می‌توانید به طبیعت چشن‌نواز این پارک چشم بدوزید و در کنار صرف وعده شام از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید.