لیست طرز تهیه انواع غذاهای خارجی و بین المللی ایران کوک-غذا شرقی

ته چین را به صورت ساده و همراه با مرغ، گوشت، بادمجان و … درست می کنند؛ اما ته چین مرغ شهرت بیشتری دارد. برای تهیه لوبیا پلو، لوبیا سبز خرد شده را با گوشت و پیاز و رب گوجه فرنگی و و ادویه جات مختلف ترکیب می کنند و روی حرارت ملایم قرار می دهند تا دم بکشد و آماده بشود. است که سرو کردنش رسم و رسوم خاصی هم دارد.لوبیا پلو را معمولا همراه با ته دیگ نان یا سیب زمینی، سالاد شیرازی، سبزی خوردن و ماست می خورند که ترکیبی بسیار خوشمزه می شود.

چمپ غذای ملی کشور ایرلند به حساب می آید که از سیب زمینی پوره شده ، پیاز ، کره ، نمک و فلفل تهیه شده است . علاوه بر این ترکیبات در آن از گوشت و ماهی نیز می توان استفاده کرد تا طعمی فوق العاده مجله خبری غذا تر داشته باشد. چمپ را معمولا برای ناهار میل کنند اما می توان انرا به عنوان میان وعده نیز میل نمود. تاکو از گوشت گاو کبابی ، مقداری روغن و نمک به همراه پیاز و سالسا تهیه می شود .

  • این پیتزا انتخاب مناسبی برای کسانی است که رژیم گیاه خواری دارند و علاقه چندانی به مصرف گوشت ندارند.
  • کبابهای ترکیه در همه جا شهرت داره بخصوص کباب اسکندر، شیش کباب، کباب اورمان و غیره.
  • دیزی ایرانی به همراه نان سنگک، پیاز خام، سبزیجات تازه، انواع ترشی‌ و دوغ ایرانی سرو می‌گردد.
  • جوپرک، نمک و کمی آبلیمو را به سوپ اضافه کنید و اجازه دهید سوپ با حرارت ملایم بجوشد و غلیظ شود.
  • سوپ ماتسو بال در اروپای مرکزی با نام نودل و نودلا و در کشور آمریکا به ماتسو بال شهرت دارد.

از ماهی ، فلفل دلمه ، نعناع ، لیمو ترش ، پیاز و … تهیه می شود. اگر از طرفداران غذای ترش هستید پناگ آسم که از انواع ماهی ها تهیه می شود را حتی اگر شده است یکبار ، باید آنرا امتحان کنید. مرغ پیر پیری غذایی است که توسط فروشگاه های زنجیره ای و رستوران های زنجیره ای موجود در موزامبیک شهرت جهانی پیدا کرده است . مرغ پیر پیری از مرغ ، سیر ، شیر نارگیل و سس پیری تهیه می شود . این غذا را می توان جز غذاهای اصلی کشور موزامبیک به شمار آورد که طرفداران بسیاری را در این کشور دارد. ترکیبات این شیرینی خوشمزه شامل شکر یا عسل، بادام آسیاب‌شده و گاهی روغن یا عصاره بادام و گلاب است.

طرز تهیه سالاد روسی

این غذا با وجود تمبر هندی، فلفل، سیر خشک، سس ماهی یا میگو و شیره خرما خوشمزه می شود. با این تفاوت که در ماهیتابه و با حرارت بالا سرخ می‌شود. پدتای تایلندی مشهورترین و جزو غذاهای معروف تایلند است. پدتای در واقع یک غذای گیاهی است که سس ماهی و میگو به آن اضافه شده است. لذا این غذای خوشمزه حتی برای افراد گیاهخوار مناسب است. بنا به سلیقه خودتون میتونید این غذا رو با ران یا سینه مرغ، یا ترکیبی از هردو درست کرده و نوش جان کنید.

طرز تهیه پیتزا ترکی

به ترتیب رتبه از رتبه 50 شروع به بررسی این لیست می کنیم . مواد اولیه این غذا شامل سیب زمینی پوره شده، پیاز، کره، نمک و فلفل است. همچنین میتوان برای تهیه چمپ از گوشت و ماهی نیز استفاده کرد. چمپ را میتوان به عنوان وعده غذایی (برای ناهار) و یا حتی میان وعده نیز میل نمود.

روش دم کردن چای زعفران

در این مقاله با پرطرفدارترین غذاهای دنیا آشنا شدید؛ غذاها به‌نوعی سفیر فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف هستند و بخشی از هویت ملی و قومی افراد را تشکیل می‌دهند. معمولاً برای توصیف هر مکانی، از خوراکی‌های محبوب و پرطرفدارش هم استفاده می‌کنیم. کاسرول مرغ و سیب زمینی یکی از پیش غذا های معروف فرانسوی می باشد که طرفداران زیادی دارد در ادامه طرز تهیه این پیش غذا را بخوانید . رامن ژاپنی از رشته فرنگی چینی تشکیل شده که همراه با نوعی سوپ حاوی گوشت، برنج و سس سویا سرو می‌شود. مردم نواحی مختلف ژاپن، انواع گوناگونی از رامن را درست می‌کنند. ماکارون پرفروش‌ترین شیرینی فرانسوی است که در طعم‌های متنوعی تهیه می‌شود.

از خامه بگیر تا میوه ، گوشت تا سوسیس و سیب زمینی را می توان از جمله محتویات این غذای خوشمزه لهستانی به شمار آورد. همانطور که از نامش پیداست شیش کباب از طریق کباب کردن گوشت تهیه می شود . گوشت آن می توان هر گوشتی باشد ، مانند گوشت گاو ، گوشت مرغ ، ماهی و … این موضوع کاملا بستگی به سلیقه شما دارد . از دیگر محتویات آن می توان به برنج ، سبزیجات و ادویه ها اشاره کرد که طعم آنرا چندین برابر خوش تر می کند. شیش کباب را اصولا در روزهای گرم تابستانی میل می نمایند. اگر به دنبال یک غذای تابستانی فوق العاده هستید این غذای مخصوص آمریکای شمالی می تواند طعم خوشی را برایتان به همراه بیاورد.