ماریناد استیک کناری – Fit Foodie Finds


این ماریناد استیک کناری به راحتی درست می شود و با 7 ماده خوش طعم بسته بندی می شود. از آن برای مرینیت ، هر استیک کناری استفاده کنید. لذت ببرید!

استیک کناری برش خورده در بشقاب.

ماریناد استیک کناری

بیایید ماریناد استیک کناری خود را درست کنیم! این به سادگی با 7 ماده ای که به راحتی پیدا می شوند ،یب می شود و این قطعه مقرون به صرفه از گوشت ، را به کمال لطیف و خوش طعم تبدیل می کند. از این ماریناد برای همه چیز از استیک کبابی گرفته تا تاکو استیک کناری استفاده کنید.

چرا استیک خود را مرینیت کنید؟

نرم ،: قرار دادن استیک در مرکبات و/یا محصولی بر پایه سرکه به نرم شدن گوشت کمک می کند. ایده آل برای استیک پهلو!

اضافه ، طعم: این ماریناد گوشت ، شما را با طعم های آبدار فراوان می کند و طعم طبیعی استیک را تکمیل می کند.

همه کاره: از این ماریناد استیک برای یک استیک کناری کبابی ک،یک استفاده کنید، یا آنها را به بوریتوهای استیک شگفت انگیز ما تبدیل کنید!

مواد ماریناد را با هم مخلوط کنید.

مواد لازم برای ماریناد استیک کناری

  • سس ووسترشر: بسیاری از مارینادهای استیک Worcester،re در آنها وجود دارد و این ماریناد استیک کناری نیز چنین است. از آنجایی که این سس بر پایه سرکه است که دارای موادی مانند آنچوی، سیر و تمر هندی است، سس شوری را درست می کند که کاملا با استیک جفت می شود.
  • سرکه بازامیک: سرکه با،امیک نه تنها طعم شیرینی را بدون افزودن قند به ارمغان می‌آورد، بلکه اسید موجود در سرکه نیز به تجزیه گوشت کمک می‌کند تا لطافت بیشتری داشته باشد.
  • سیر ریز ریز شده: افزودن سیر تازه به هر ماریناد طعم بسیار خوبی می دهد. ما جایگزین ، پودر سیر را توصیه نمی کنیم.
  • روغن زیتون: روغن زیتون همه مواد ماریناد استیک را به هم متصل می کند.
  • آب لیموی تازه: کمی آب لیمو این ماریناد را سبک می کند و به نرم شدن استیک قبل از پختن آن کمک می کند.
  • دانه های فلفل ، خورده: ما به شدت توصیه می کنیم از دانه های فلفل تازه ، خورده در این ماریناد استفاده کنید تا استیک کناری را با طعم فلفلی شگفت انگیز دم کنید.
  • نمک کوشر: نمک برای کمک به نرم شدن گوشت در حین ترشی ، آن ضروری است.
استیک لبه خام روی تخته برش.

طرز تهیه ماریناد استیک کناری

  1. ،یب کنید: به سادگی تمام مواد را در یک کاسه یا شیشه ،یب کرده و مخلوط کنید تا ،یب شوند.
  2. Marinate: استیک خود را در یک ظرف یا کیسه بزرگ به اندازه گالن قرار دهید و ماریناد را روی آن بریزید. مطمئن شوید که همه طرف ها زیبا و روکش شده باشند.
  3. بگذار بنشیند: اجازه دهید استیک کناری حداقل به مدت 30 دقیقه یا به اندازه یک شب، مارینت شود. اگر استیک را بیش از 30 دقیقه مرینیت کردید، آن را در یخچال بگذارید.

چه مدت باید استیک ها مرینیت شوند؟

توصیه می کنیم استیک را حداقل به مدت 2 ساعت یا به مدت یک شب مرینیت کنید. هر چه مدت طول،‌تری استیک را مرینیت کنید، استیک شما لطیف‌تر خواهد بود. برخلاف ماهی قزل آلا، می تو،د استیک را برای مدتی طول، تر بدون آب لیمو ترش کنید.

آیا استیک لبه برش خوبی از گوشت است؟

مطمئنم شنیده اید که استیک لبه گوشتی سفت است، و در برخی موارد ممکن است. می تواند سفت و جویدنی باشد زیرا گوشت ، بسیار کم چربی است، اما وقتی به درستی نرم و طعم دار شود، استیک کناری فوق العاده خوش طعم و لطیف است.

ماریناد روی استیک کناری ریخته می شود.

نکات برتر

از نرم کننده گوشت غافل نشوید: نه تنها مهم است که استیک را بکوبید تا ضخامت ی،، داشته باشد و به طور یکنواخت بپزد، بلکه به نرم شدن استیک نیز کمک می کند تا آنقدر سفت نباشد.

از سمت بافت دار استفاده کنید نرم کننده گوشت استیک کناری را بکوبید تا ضخامت آن ی،ان شود. از ریختن مقداری روغن آرنج داخل آن نترسید 😀

زمان کافی برای مرینیت شدن بگذارید: حداقل اجازه دهید استیک کناری شما حداقل 30 دقیقه مارینت شود. اما لطفاً بد،د که هر چه استیک کناری طول،‌تر مرینیت شود، لطیف‌تر خواهد بود. با خیال راحت استیک لبه خود را آماده کنید و اجازه دهید یک شب در یخچال بماند.

دو یا سه تایی برای سرویس دهی به جمعیت: از آنجایی که این ماریناد با لیست کوتاهی از مواد ساده تهیه می شود، اگر استیک را برای جمعی سرو می کنید، به راحتی می توان آن را دو یا سه برابر کرد.

استیک گوشت کوبنده گوشت.

دمای داخلی استیک

هر ، در مورد اینکه چگونه استیک خود را می پسندد متفاوت است. ما طرفداران بزرگ یک استیک متوسط ​​کمیاب هستیم، اما دمای داخلی استیک خود را وقتی تقریباً تمام شد بررسی کنید.

نادر: 130 درجه فارنهایت

متوسط ​​نادر: 140 درجه فارنهایت

متوسط: 155 درجه فارنهایت

آفرین: 165 درجه فارنهایت

به یاد داشته باشید، همانطور که استیک شما پس از اتمام پخت استراحت می کند، دمای داخلی همچنان حدود 5 درجه فارنهایت افزایش می یابد.

استیک کناری در بشقاب با چنگال.

موارد بیشتر مورد علاقه ما…

دستور پخت استیک

دستورالعمل ها

  • همه مواد برای ماریناد استیک را در یک کاسه کوچک یا پیر، با هم ،یب کنید و هم بزنید تا ،یب شوند.

  • سپس ماریناد را روی استیک ها بریزید و تا حد امکان هوا را خارج کنید و کیسه را ببندید. ماریناد را دور تا دور بریزید و مطمئن شوید که روی استیک ها را می پوشاند.

  • استیک ها را در یخچال قرار دهید و بگذارید حداقل 30 دقیقه یا حدا،ر 2 ساعت مارینت شوند.

  • هنگامی که آماده پختن استیک خود شدید، پست نحوه گریل ، استیک ما را دنبال کنید یا از هر روشی که می خواهید استفاده کنید.

نکات و نکات

اطلاعات تغذیه شامل استیک نمی شود.

با ما هشتگ کنید

فراموش نکنید که پست های خود را در شبکه های اجتماعی با هشتگ تگ کنید، ما دوست داریم ببینیم شما در حال انجام چه کاری هستید!

#fitfoodiefinds




منبع: https://fitfoodiefinds.com/flank-steak-mari،e/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با