مخلوط کره قهوه ای Furikake Chex


مخلوط کره قهوه ای Furikake Chex

این دستور پخت Furikake Chex Mix کره قهوه ای در ابتدا در نوامبر 2017 منتشر شد. من پست را به روز کردم تا ع، ها و یادداشت های بیشتری در مورد جایگزینی مواد در مخلوط میان وعده گنجانده شود.

مخلوط Furikake Chex یک مخلوط میان وعده خوشمزه است که با یک لعاب شیرین و یک چاشنی ژاپنی به نام furikake (ふりかけ) پوشانده شده است. انواع مختلفی از فوریکه وجود دارد، اما یک مخلوط معمولی حاوی جلبک دریایی ،د شده برشته شده، دانه های کنجد، شکر و چاشنی های دیگر است. اغلب، فوریکک حاوی تکه های ماهی خشک شده برای طعم اومی است. Furikake یک چاشنی جادویی است که می تو،د روی بسیاری از غذاها مانند برنج، سبزیجات، ماهی و حتی مخلوط شیرین Chex بپاشید!

این مارک furikake است که من معمولاً از آن استفاده می کنم.

من اغلب مخلوط furikake Chex را برای مهم،‌های بزرگ آماده می‌کنم، زیرا درست ، آن آسان است و باعث خوشحالی مردم می‌شود. اولین باری که مخلوط Chex را برای خانواده ام درست کردم، مادر و خواهرم آنقدر آن را دوست داشتند که بلافاصله دستور پخت را از من خواستند! آنها از ،یب لذیذ طعم های شیرین و خوش طعم و ترد غیرقابل مقاومت غلات و چوب شور لذت بردند. این ،یب Chex furikake به مدت یک یا دو هفته به خوبی نگه می‌دارد، بنابراین هدایای عالی نیز می‌سازند.

در حال توسعه دستور العمل MY FURIKAKE CHEX MIX

استفاده از شربت افرا به جای شربت ذرت

برای تهیه مخلوط فوریکه Chex باید یک لعاب شیرین تهیه کنید. وقتی برای اولین بار طرز پخت این غذا را یاد گرفتم، دستور العمل هایی را دنبال کردم که در آن از مقدار قابل توجهی شکر و شربت ذرت برای لعاب استفاده می شد. من اغلب با شربت ذرت آشپزی نمی‌کنم و فکر می‌کردم ،انه است که یک بطری ب،م فقط برای تهیه یک سری مخلوط Chex. علاوه بر این، من متوجه شدم که مخلوط Chex ساخته شده از آن دستور العمل ها برای ذائقه من کمی شیرین است.

با گذشت زمان، با حذف کامل شکر و جایگزینی شربت ذرت با شربت افرا، شروع به آزمایش لعاب کردم. من نتایج را دوست داشتم! کمی طعم کارامل در شربت افرا برای لعاب بسیار خوب عمل می کند.

قهوه ای ، کره

از روی هوس، تصمیم گرفتم به جای ذوب ، کره، کره را برای لعاب قهوه ای کنم. من فکر می کردم طعم مالت در کره قهوه ای، شربت افرا در لعاب را به خوبی تحسین می کند و به طور کلی طعم مخلوط Chex را افزایش می دهد.

کره قهوه ای شده در یک کاسه
وقتی مواد جامد قهوه ای موجود در کره ذوب شده مانند این رنگ قهوه ای به نظر می رسند، حرارت را خاموش کنید.

برای قهوه ای شدن کره، کره را در قابلمه ای روی اجاق آب کنید. حرارت دادن و هم زدن کره ذوب شده را ادامه دهید تا زم، که مواد جامد شیر در کره شروع به قهوه ای شدن کنند. هنگامی که کره شروع به قهوه ای شدن کرد، به کره توجه کنید زیرا می تواند خیلی سریع از قهوه ای به سوختن تبدیل شود.

درست زم، که کره از قهوه‌ای کاراملی به قهوه‌ای تیره‌تر تبدیل می‌شود (مثل رنگ دانه‌های قهوه متوسط ​​روست)، حرارت را خاموش کنید. من دوست دارم بلافاصله شربت افرا را به قابلمه اضافه کنم تا از قهوه ای شدن بیشتر کره و سوختن احتمالی آن جلوگیری کنم.

Furikake Chex را روی ورقه پخت مخلوط کنید

،یبات CHEX MIX

می تو،د مخلوط Chex را با هر ،یبی از غلات، آجیل و تنقلات شور که دوست دارید درست کنید. در دستور پخت اصلی که در سال 2017 منتشر کردم، از ،یب چ، ذرت، چوب شور و آجیل مخلوط (اسند، گردو، بادام هندی و بادام) استفاده کردم. من دوست دارم هر چند وقت یکبار با اضافه ، پاپ کورن یا Bugles به مخلوط، که در دستور غذا به آن اشاره می کنم، همه چیز را تغییر دهم. من حتی دیده ام که برخی افراد کراکر لانه زنبوری یا گلدفیش را اضافه می کنند. به راحتی با مواد تشکیل دهنده مخلوط میان وعده بازی کنید.

هنگام پختن می، CHEX صبور باشید

من دوست دارم مخلوط furikake Chex را در دمای 250 درجه فارنهایت (120 درجه سانتیگراد) به مدت 1 ساعت پشت سر بگذارم. من می دانم که وسوسه انگیز است که بخواهیم حرارت را بالا ببریم تا زمان پخت را کوتاه کنیم، اما در برابر اصرار برای انجام این کار مقاومت کنیم! پختن مخلوط Chex در دمای پایین‌تر برای مدت طول،‌تر باعث می‌شود مخلوط میان‌وعده بدون سوختن قندها ترد شود.

FURIKAKE CHEX MIX چه مدت نگهداری می شود؟

این مخلوط Chex به مدت 1 تا 2 هفته در یک ظرف در بسته نگهداری می شود.

Furikake Chex Mix - این مخلوط میان وعده بسیار اعتیاد آور است!  از دستور العمل معمولی شما نیز سالم تر است!
نسخه اصلی می، من furikake Chex. این نسخه از پاپ کورن استفاده نمی کند (اما بیشتر از چ، ذرت و چوب شور استفاده می کند).

میان وعده های مهم، بیشتر

مخلوط کره قهوه ای Furikake Chex

PRINT EMAIL PIN

خدمات: 12 مردم

نویسنده: لیزا لین

مخلوط کره قهوه ای Furikake Chex

این کره قهوه ای Furikake Chex Mix یک میان وعده خوشمزه، شیرین و خوش طعم است که همه آن را دوست خواهند داشت. به مدت 1 تا 2 هفته در ظرف دربسته به خوبی نگه می‌دارد، بنابراین هدایایی عالی می‌سازند. در دستور پخت اصلی من (منتشر شده در سال 2017)، من فقط از چ،، چوب شور و آجیل مخلوط در مخلوط میان وعده استفاده کردم. من دستور غذا را کمی تغییر دادم تا بتوانم پاپ کورن را اضافه کنم. اگر مقدار دستور اصلی را می خواهید، به یادداشت 1 مراجعه کنید. همچنین مقدار و،لی را که در دستور اصلی استفاده کردم دو برابر کردم.به راحتی می تو،د هر ماده ای را در مخلوط میان وعده جایگزین کنید. هنگام انجام این جایگزینی، مواد را بر اساس حجم اندازه گیری کنید تا وزن. به ،وان مثال، 2 فنجان چوب شور را با هر چیز دیگری که می خواهید عوض کنید.یک دسته کامل از این دستور غذا می تواند 10 تا 12 نفر را سرو کند. اگر نمی خواهید چنین دسته بزرگی از مخلوط فوریکه Chex درست کنید، می تو،د دستور غذا را نصف کنید.

زمان آماده سازی15 دقیقه

زمان پخت1 ساعت

،اصر

  • 1/2 فنجان (113 گرم) کره بدون نمک
  • 2/3 فنجان (205 گرم) شربت افرا
  • 1 قاشق سوپخوری من بید هستم، یا اگر گلوتن ندارد از تاماری استفاده کنید
  • 2 قاشق چای خوری عصاره و،ل خالص
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک، یا 1 قاشق چایخوری نمک کوشر کریستال الماس
  • 8.5 اونس (حدود 7 فنجان) ذرت چ،، می تو،د زیر 50/50 ذرت و برنج Chex
  • 6 اونس (حدود 4.5) چرخش چوب شور
  • 12 تا 13 اونس (حدود 2 1/2 تا 3 فنجان) آجیل مخلوط
  • 4.5 اونس (حدود 4.5 فنجان) ذرت بو داده بدون نمک
  • 1/2 فنجان (45 گرم) Furikake، (نگاه کنید به یادداشت 2)

تج،ات

  • 2 تابه های ژله ای بزرگ 15*20 اینچی، (نگاه کنید به یادداشت 3)
  • کاغذ پوستی
  • 2 کاسه های همزن بزرگ

دستورالعمل ها

  • فر را از قبل گرم کنید تا 250 درجه فارنهایت (120 درجه سانتیگراد). قفسه های فر را در یک سوم بالا و یک سوم پایین قرار دهید. 2 تابه ژله رولی بزرگ را با کاغذ روغنی بپوش،د. آنها را کنار بگذارید.

  • کره قهوه ای: کره را در قابلمه ای روی حرارت متوسط ​​آب کنید. پس از ذوب شدن، حرارت دادن کره را ادامه دهید تا زم، که شروع به حباب زدن کند. کره را مرتباً هم بزنید تا نسوزد. به تدریج مواد جامد شیر در کف و کناره های قابلمه مانند کارامل شروع به طلایی شدن می کنند. حرارت را کمی کم کنید و مدام به هم زدن ادامه دهید تا نسوزند. درست زم، که مواد جامد شیر شروع به تبدیل شدن به رنگ دانه های قهوه بو داده متوسط ​​تا تیره ،د، حرارت را خاموش کرده و شربت افرا را اضافه کنید. افزودن سریع شربت افرا به جلوگیری از قهوه ای شدن بیشتر کره کمک می کند، زیرا در این مرحله مواد جامد می توانند خیلی سریع سیاه شوند و بسوزند. معمولاً 2 تا 3 دقیقه طول می کشد تا کره بعد از ذوب شدن آن قهوه ای شود (اگر نیم دسته را درست می کنید زمان کمتری دارد).

  • لعاب را تمام کنید: سس سویا (یا تاماری)، و،ل و نمک را به قابلمه اضافه کنید و همه چیز را با همزن بزنید. قابلمه را از روی حرارت بردارید.

  • مخلوط اسنک را بریزید: چ، ذرت، چوب شور و آجیل را بین 2 کاسه بزرگ ت،یم کنید. محتویات هر کاسه را مخلوط کنید.

  • لعاب و Furikake را اضافه کنید: لعاب را بین دو کاسه ت،یم کنید. با استفاده از 2 کاردک مواد خشک را بریزید و با لعاب بپوش،د. سپس، 1/4 فنجان فوریکه را در هر کاسه بپاشید. دوباره پرتاب کنید تا فوریکه پخش شود.

  • می، Chex را بپزید: مخلوط فوریکه Chex را روی تابه های کیک آستر شده پخش کنید. به مدت 1 ساعت بپزید و تا نیمه پخت هم بزنید. مطمئن شوید که موقعیت قالب های پخت را نیز عوض کنید.

  • بگذارید Chex Mix خنک شود: قالب ها را از فر خارج کنید. بگذارید مخلوط Chex به مدت 5 تا 10 دقیقه خنک شود و همه چیز را هم بزنید تا از کلوخه شدن جلوگیری شود. در صورت تمایل می تو،د فوریکای بیشتری روی مخلوط Chex بپاشید. مخلوط Chex با سرد شدن ترد می شود.

  • فروشگاه Furikake Chex Mix در یک ظرف دربسته در دمای اتاق به مدت 1 تا 2 هفته، اگر این مدت طول بکشد.

یادداشت

  1. این دستور اصلی از 12 اونس چ، ذرت، 8 اونس چوب شور، و 12 اونس آجیل مخلوط استفاده کرد. من فقط 1 قاشق چایخوری و،ل در لعاب استفاده کردم.
  2. من معمولاً این نوع فوریکه را در بخش آسیایی فروشگاه های مواد غذایی خود یا هر خواربار فروشی آسیایی پیدا می کنم. شما همچنین می تو،د آن را در آمازون (لینک وابسته).
  3. اگر این تابه های ژله ای بزرگ را ندارید، می تو،د از 2 یا 3 ورقه پخت بزرگ (تقریباً 13 اینچ در 18 اینچ) استفاده کنید. اگر از 2 ورقه پخت استفاده می کنید، مطمئن شوید که مخلوط Chex را در نیمه پخت به خوبی هم بزنید تا مطمئن شوید که لعاب به طور یکنواخت روی تکه های میان وعده را می پوشاند. بعد از اینکه مخلوط Chex پخت تمام شد، بگذارید 5 تا 10 دقیقه خنک شود و همه چیز را هم بزنید تا کلوخه نشود. این مرحله زم، که از ورقه های پخت کوچکتر استفاده می کنید اهمیت بیشتری دارد.

تغذیه

خدمت: 1.66فنجان ها | کا،ی: 457کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 57.2g | پروتئین: 9.2g | چربی: 23.5g | چربی های اشباع شده: 7.2g | کلسترول: 20میلی گرم | سدیم: 582میلی گرم | فیبر: 3.7g | قند: 15.5g

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟بر،ب بزنید @،olisalin یا یک امتیاز ستاره بگذارید و در وبلاگ نظر دهید!




منبع: https://healthynibblesandbits.com/browned-،er-furikake-chex-mix/