مرغ سوخاری و سیب زمینی یک تابه


یک تابه مرغ و سیب زمینی با روکش متنی
یک تابه مرغ و سیب زمینی سوخاری با روکش متنی
مرغ سوخاری و سیب زمینی با روکش متنی

این دستور غذای مرغ و سیب زمینی را در یک تابه برای شام یکشنبه برای جمعی کوچک یا به ،وان یک شام بدون دست سرو کنید. این غذا با ران‌های مرغ برشته شده آبدار، سیب‌زمینی نرم، حبه‌های کامل سیر برشته شده و قارچ‌های دکمه‌ای تهیه می‌شود که همه با هم در یک تابه پخته شده‌اند. این به این م،ی است که ظرف های کمتری برای پختن و تنها 15 دقیقه زمان برای قرار دادن آن در فر است.

مرغ سوخاری و سیب زمینی در یک بشقاب سفید مدور

این پست شامل پیوندهای مربوط است.

چرا این یک تابه مرغ سوخاری و سیب زمینی درست کنیم؟

این دستور پخت مرغ و سیب زمینی، بهترین دستور پخت آسان برای یک گروه است. 8 عدد سرو می شود و آماده سازی آن فقط به چند دقیقه زمان نیاز دارد.

سیب زمینی و مرغ با هم در تابه ورق برشته می شوند، همراه با قارچ، حبه سیر کامل، و مقدار زیادی رزماری تازه. بخش مورد علاقه ما این است که ،یبی از آن یک سس غنی از عطر رزماری برای کل شام ایجاد می کند. سیب زمینی ها از بیرون کمی ترد و از داخل لطیف هستند. و طعم آنها با آب برشته است که آنها را خاص می کند.

مواد اصلی برای مرغ سوخاری و سیب زمینی

مواد روی میز با روکش متنی
  • جوجه: از ساق های مرغ که در ،مت ران و ساق دو نیم شده استفاده کردیم. گوشت تیره یک برش زیبا در این دستور ساده است زیرا بسیار آبدار هستند و پختن بیش از حد آنها تقریبا غیرممکن است.
  • سیب زمینیها: هر سیب زمینی با پوست نازک یا “مومی” به زیبایی در این ظرف کار می کند. ما از سیب زمینی با پوست قرمز استفاده کردیم اما با خیال راحت از سیب زمینی طلایی، سفید یا حتی بنفش یوکان استفاده کنید! این نوع سیب زمینی آرد کمتری نسبت به رست دارد و برای برشته ، در فر من، است!
  • قارچ: توصیه می کنیم از قارچ سفید یا دکمه ای استفاده کنید، زیرا در ا،ر خواربارفروشی ها به راحتی در دسترس هستند و طعم بسیار ملایمی دارند. علاوه بر این، قارچ ها مواد مغذی بیشتری را به این غذای دل،ب اضافه می کنند.
  • سیر: در این دستور غذا از حبه های سیر استفاده شده است، بنابراین توصیه می کنیم بهترین و تازه ترین لامپ را در فروشگاه با کمی فشار دادن آن جستجو کنید. پیازهای سیر تازه باید سفت باشند، توخالی یا خشک نباشند، و نباید جوانه بزنند زیرا این نشان دهنده قدیمی بودن پیاز است.
  • رزماری: رزماری تازه بهترین گزینه در این دستور غذاست، اما اگر این همان چیزی است که در انبار دارید، می‌تو،د آن را جایگزین رزماری خشک کنید.

نکته: هنگام چیدن سیب زمینی های خود، سیب زمینی هایی با اندازه های مساوی بچینید تا به طور یکنواخت بپزند و حتماً قبل از پخت، ،مت بیرونی آن را بشویید.

طرز تهیه مرغ و سیب زمینی پخته در یک تابه

مرحله 1: ورقه پخت را آماده کنید

فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت لبه بزرگ را با اسپری آشپزی بپوش،د.

مرحله 2: سبزیجات را آماده کنید

در یک کاسه بزرگ، حبه‌های سیر، سیب‌زمینی، قارچ، روغن زیتون، رزماری و نمک و فلفل را بریزید تا یکدست شود.

مرحله 3: مرغ را بچینید

روی ورقه پخت آماده شده، مرغ ها را در یک لایه بچینید. دو طرف آن را با نمک و فلفل بپاشید.

مرحله 4: سبزیجات را بچینید

مخلوط سیب زمینی و قارچ را دور تکه های مرغ بچینید.

مرحله 5: مرغ و سیب زمینی را بپزید

حدود 50 دقیقه بپزید تا مرغ پخته شود و سیب زمینی ها نرم و قهوه ای طلایی شوند. اجازه دهید 10 دقیقه استراحت کند. با آب تابه سرو کنید و لذت ببرید!

مرغ سوخاری و سیب زمینی روی ورقه پخت

سوالات متداول و نکات تخصصی

از کجا بفهمم مرغ تمام شده است؟

بر اساس USDAمرغ زم، انجام می شود که دماسنج فوری دمای داخلی را در 165 درجه فارنهایت ثبت کند.

باقیمانده و گرم ، مجدد

باقیمانده: باقیمانده مرغ پخته شده را با سیب زمینی و رزماری در ظرف در بسته در یخچال به مدت حدا،ر 4 روز قرار دهید. یا اگر حجم بیشتری دارید در یک قابلمه 8 در 8 بریزید و با فویل آلومینیومی بپوش،د. اگر ترجیح می‌دهید فریز کنید، باقیمانده‌ها را در ظرف مخصوص فریزر قرار دهید و تا 5 هفته در فریزر نگهداری کنید.

گرم ، مجدد: وقتی دوباره برای لذت بردن آماده شد، باقی مانده مرغ و سیب زمینی را به روش های زیر گرم کنید:

  • باقیمانده غذاها را در فر 350 درجه فارنهایت قرار دهید تا دم بکشد، حدود 20 تا 25 دقیقه
  • در سرخ کن هوا حدود 10 دقیقه
  • در مایکروویو به مدت 2 و نیم تا 3 دقیقه در هر وعده تا زم، که گرم شود

تغییراتی که باید امتحان کنید

  • در حالی که ما عاشق استفاده از ،یبی از ران ها و چوب های طبل هستیم، با خیال راحت از تمام ران ها، همه چوب های طبل یا حتی سینه ها استفاده کنید.
  • 1 قاشق چایخوری رزماری خشک شده را جایگزین کنید.
  • قارچ های دکمه ای سفید را با ،ینی، پورتوبلو بچه، شیتاکه یا حتی قارچ صدفی برای طعمی عمیق تر و خاکی جایگزین کنید.
  • به جای گوشت تیره مرغ می تو،د از سینه مرغ بدون پوست بدون استخوان استفاده کنید. اما شما باید سیب زمینی ها را به قطعات کوچکتر (تکه های 3/4 اینچی) برش دهید زیرا زمان پخت کمتر خواهد بود.
  • سیب زمینی بچه یا تکه های سیب زمینی شیرین را با سیب زمینی طلایی یا قرمز عوض کنید
  • نیمی از سیب زمینی را برای یک سبزیجات ریشه دار دیگر (مثل تکه های پوست کنده چغندر) یا هویج بچه برای گزینه های آسان تر، قرار دهید.

پیشنهادات خدمت

با سالاد توسک، کلم سزار ساده یا سالاد کلم پیچ ماساژ داده شده سرو کنید.

این سالاد کلم برو،ل تراشیده شده یا سالاد مارچوبه تراشیده شده بسته به فصل، دو گزینه لذیذ هستند.

برای اینکه تمام خانواده از آن لذت ببرند، ما این دستور غذا را با لوبیا سبز دوست داریم، مانند لوبیا سبز تابه ای ساده من یا این لوبیا سبز با،امیک.

گزینه دیگری که به فضای فر نیاز ندارد، این کلم بروکلی سیر و لیمو یا مارچوبه کبابی برای یک وعده غذایی سالم و خوشمزه مورد تایید بچه ها است.

دستور العمل های اضافی مرغ سوخاری برای امتحان

نزدیک یک تابه ران مرغ و سیب زمینی

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این دستور غذای مرغ و سیب زمینی را در یک تابه برای شام یکشنبه برای جمعی کوچک یا به ،وان یک شام بدون دست سرو کنید. این غذا با ران‌های مرغ برشته شده آبدار، سیب‌زمینی نرم، حبه‌های کامل سیر برشته شده و قارچ‌های دکمه‌ای تهیه می‌شود که همه با هم در یک تابه پخته شده‌اند. این به این م،ی است که ظرف های کمتری برای پختن و تنها 15 دقیقه زمان برای قرار دادن آن در فر است.


  • 2 پوند سیب زمینی قرمز یا طلایی، ،د شده 1 ½تکه اینچی
  • 1 سر سیر، پوست باقی مانده و تکه تکه شده است
  • 6 اونس قارچ دکمه ای، پاک شده
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 1 قاشق غذاخوری رزماری تازه ،د شده، ،د شده
  • 2 قاشق چای خوری نمک کوشر درشت، ت،یم شده
  • 1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه درشت آسیاب شده یا به دلخواه
  • 4 پاهای مرغ استخو،، از ،مت ران و چوب طبل به نصف بریده شود


  1. فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت لبه بزرگ را با اسپری آشپزی بپوش،د.
  2. حبه های سیر، سیب زمینی، قارچ، روغن زیتون، رزماری و حدود نیمی از نمک و فلفل را در یک کاسه بزرگ بریزید تا به طور یکنواخت با روغن و ادویه ها آغشته شود.
  3. مرغ را روی تابه بچینید. هر دو طرف را با نمک و فلفل باقی مانده بپاشید.
  4. سیب زمینی ها را دور تکه های مرغ بچینید.
  5. حدود 50 دقیقه بپزید تا مرغ پخته شود و سیب زمینی ها طلایی شوند. اجازه دهید 10 دقیقه استراحت کند.
  6. مرغ، سیب زمینی و قارچ را با حبه های سیر در آب تابه سرو کنید.

یادداشت

نکته: بخشی از جادوی این دستور پخت این است که مرغ و قارچ ها در حین پخت سس خوشمزه سیر و رزماری خود را درست می کنند. این به این دلیل اتفاق می افتد که تابه کاملاً پر است. اما مهم است که تابه را کاملا شلوغ نکنید. بنابراین توجه داشته باشید که دستور غذا را با استفاده از 8 ران به جای ران ها و ران ها تغییر می دهید، یا اگر پای مرغ شما بزرگ است یا ورقه پخت شما در سمت کوچک قرار دارد. در این مورد پیشنهاد می کنیم از ماهیتابه بوقلمون استفاده کنید یا می تو،د مرغ و سیب زمینی را بین دو ظرف پخت 9 در 13 ت،یم کنید و روی توری های جداگانه تفت دهید و تا نیمه بچرخ،د. نکته کلیدی این است که فضای زیادی در اطراف مرغ وجود نداشته باشد در غیر این صورت “سس” تبخیر می شود.

گرم ، مجدد: می توان آن را در فر با دمای 350 درجه فارنهایت با فویل پوشانده شده تا زم، که 20 تا 25 دقیقه دم بکشد گرم کنید. روش دیگر، حدود 10 دقیقه در سرخ کن بادی گرم کنید. یا در مایکروویو قرار دهید تا زم، که گرم شود، 2 ½ تا 3 دقیقه در هر وعده.

  • زمان آماده سازی: 15 دقیقه
  • زمان پخت: 50 دقیقه
  • دسته بندی: غذای اصلی
  • روش: فر
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 عدد مرغ و 1 فنجان سبزیجات
  • کا،ی: 473
  • قند: 2 گرم
  • چربی: 21 گرم
  • کربوهیدرات ها: 24 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • پروتئین: 45 گرم

کلید واژه ها: مرغ و سیب زمینی، مرغ و سیب زمینی یک تابه، مرغ و سیب زمینی تابه ای، مرغ و سیب زمینی پخته، مرغ رزماری پخته، مرغ رزماری و سیب زمینی

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در مجله EatingWell شروع به کار در آشپزخانه آزمایشی کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغت، می‌تو،د او را در باشگاه بدنسازی، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چند ساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/one-pan-roasted-chicken-and-،atoes/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با