مشاهده تخفیف های رستوران های تهران در نت برگ-غذا شرقی

بیشتر این پیش غذا ها نام های عجیب و غریبی دارند مثلاً کوکتل میگو که معروف ترین پیش غذای کنزو محسوب می شود، شامل 6 عدد میگو پخته شده به همراه سس کوکتل و سبزیجات است. کیم چی، همان کاهو، ترب، پیاز و هویج است که رویش سس کیم چی قرار داده شده یا یاکی توری، شامل فیله مرغ طعم داره شده به همراه کنجد، پیازچه و سس تریاکی می باشد. اگر هم سالاد میخواهید به عنوان پیش غذا سفارش دهید، به غیر از سالاد فصل و سالاد سبز، دو مدل سالاد خاص هست با نام های سالاد کنزو و سالاد فانکی که حاوی تخم ماهی سالمون و سس مایونز ژاپنی می باشد. در کافه رستوران رزمیلو یک غذای خاص هست با نام کاتانا کباب که شاید تا به حال همچین اسمی را نشنیده باشید. کاتانا نام یک شمشیر سامورائی است و بله، کباب را با شمشیر کاتانا برای شما سرو می کنند. غذا های ایرانی رستوران رزمیلو مانند باقالی پلو با ماهیچه هم به صورت قجری سرو می شود یعنی برنج به صورت قالبی با ته دیگ کنار ماهیچه درون دیس فلزی قرار داده شده و بر روی آن خمیر نون میگذارند و این غذا به داخل فر می رود.

  • فراموش نکنید که این رستوران علاوه بر اینکه بین بهترین رستوران های تهران قرار می‌گیرد، جزو رستوران های لوکس تهران هم هست.
  • اگر اهل رستوران رفتن هستید و دوست دارید انواع رستوران خوب در تهران را بشناسید باید به خوبی جستجو کنید.
  • اگر دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید که تنوع خوبی از غذاهای ایتالیایی داشته باشد و پاستاهایش هم زبانزد باشد، قطعاًرستوران سنسو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب بیاید.

رستوران شرف‌الاسلامی از رستوران‌ های قدیمی در بازار تهران محسوب می‌شود، اما همچنان کیفیت خود را حفظ کرده و از بهترین رستوران های تهران است. محبوب‌ترین غذای این رستوران، کباب‌ها و باقالی‌پلو با ماهیچه آن است که طرفداران زیادی دارد. این رستوران به دلیل موقعیت مکانی خاصی که در آن قرار دارد و همچنین کیفیت خوب غذاها در کنار قیمت مناسب، یکی از بهترین رستوران های تهران به حساب می‌آید. رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقاتِ برجِ سرو، در سعادت آباد تهران قرار دارد.

بازار تهران ؛ صفحه‌ای از تاریخ پایتخت

رستوران نایب در تهران شعبه‌های مختلفی دارد که شعبه‌ی اصلی آن نایب وزرا است. این رستوران یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین رستوران های تهران است که انواع مختلف غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. بخشِ اصلی منوی این رستوران را کباب‌های خوشمزه و متنوع آن تشکیل می‌دهد.

۹. رستوران پرطرفدار خاله خاور در چابکسر

رستوران موبی دیک برای کسانی که اهل خواندن کتاب‌ها و رمان‌های خارجی هستند، پیشنهاد مناسبی خواهد بود. درحقیقت موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید است که در کتابی اثر هرمان مجله خبری غذا ملویل آمریکایی از آن نام برده شد. بر روی دیوارهای این رستوران، نقاشی هایی از قهوه خانه وجود دارد که کاملا با سبک رستوران مطابقت داشته و فضایی دلنشین را مهیا کرده است.

بهترین فست فودهای تهران

موسیقی زنده یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این رستوران است که تجربه نوش جان کردن غذا را برای شما بسیار خاص و منحصربه‌فرد می‌کند. رستوران لوکس طلاییاز دیگر رستوران‌های معروف و قدیمی تهران، می‌توان به رستوران لوکس طلایی اشاره کرد. این رستوران، حس نوستالژی عمیقی را در شما و بیشتر در پدر و مادرهایتان ایجاد می‌کند. رستوران لوکس طلایی را می‌توان در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای داد که از دیرباز تا کنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده. کافه‌رستوران گیاهی مهر میترا واقع در لواسان، با آب و هوای خوب و تازه‌ای که به سختی در تهران تجربه‌اش می‌کنیم، ما را مجاب کرد که نامش را در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دهیم. رستوران گردان برج میلاد یکی از بزرگترین رستوران ها، در نوع خود است که ترکیبی از فرهنگ ایرانی و فرنگی است.

چلوکبابی مسلم نیز از آن دست رستوران هایی است که در دل تهران قدیم واقع شده؛ در بازار و نبش سبزه میدان. اگر دوست دارید تا با سر زدن به یک رستوران حال و هوای تهران قدیم را تجربه کنید، بهتر است نام رستوران شرف الاسلامی را حتما به خاطر داشته باشید. همچنین در برخی از شعب مثل رستوران هانی پارسه که در خیابان بهشتی تهران واقع شده، پذیرایی به‌صورت سلف سرویس انجام می‌گیرد تا شما با فراغ بال آنچه لازم دارید را بردارید و سر میز بیاورید. در هر شعبه از هانی، به‌جز انواع کباب می‌توانید انواع خوراک ها و خورش ها را هم پیدا کنید؛ همچنین سالادبار این مجموعه، از جمله سالادبارهای محبوب و متنوعی است که دوستداران سالاد را به وجد می‌آورد. سلام فکرکن رستوران کوهستان را در جاده چالوس معرفی کنم ما برای اولین بار میهمان این رستوران بودیم واقعا کیفیت غذاها عالی وهنوز مزه ماهی را فراموش نکرده ام وهنگام خداحافظی از مدیر رستوران خواستم از آشپز تشکر کنند …..