معرفی بهترین رستوران های تهران در سال 1401 برای انواع سلیقه ها-غذا شرقی

با توجه به لزوم رعایت بهداشت به منظور جلوگیری از بیماری‌های متفاوت، کلیه رستوران های معرفی شده، دارای فضای تمیز و بهداشتی هستند. رستوران چاپ چاپ یکی از رستوران هایی است که غذای آسیایی شرقی سرو می کند. رستوران چاپ چاپ علاوه بر فروش حضوری، سفارش گیری به صورت آنلاین را در دستور کار خود قرار داده است. رستوران چاپ چاپ در بین رستوران های آسیایی یکی از محبوب ترین های محسوب می شود. واسابی انواع غذاهای آسیایی از جمله انواع مختلف سوشی را سرو می کند.

  • نام این رستوران نشان‌دهنده فضایی سنتی و اساطیری ایرانی بوده که به خوبی تمدن ایرانی را به تصویر می‌کشد.
  • فضای آرام و دنج کافه رستوران سبوس برای قرارهای دوستانه، رمانتیک و دورهمی‌های خانوادگی مناسب است.
  • که تو ‌ارتفاع بالا کنار تله سی یژ قرار گرفته و دربند زیر پاتونه.
  • در این کبابی قدیمی، کباب‌های کوچک با نان لواش تازه، پیاز و جعفری و ادویه مخصوص لقمه می‌شوند و دقیقاً دلیل نام‌گذاری «رضا لقمه» هم همین هست!
  • ساعات سرویس‌دهی این مجموعه، حدودا از ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۱ و نیم شب ادامه دارد.

هات داگ مسعود به ساندویچ های هات داگ به سبک آمریکایی معروف است، یکی از شعبات خود را در فلکه سوم تهرانپارس افتتاح کرده است. از آنجا که در این فست فود فضایی برای نشستن وجود ندارد، سفارشات را بسیار سریع آماده می‌کنند و به مشتریان تحویل می‌دهند. تمام رستوران هایی که در بالا به آن ها اشاره شد در سامانۀ اسنپ فود فعال هستند. بنابراین می توانید باثبت نام در اسنپ فوداز هر کدام از این رستوران ها غذای مورد نظر مورد نظر خود را سفارش دهید و در کم ترین زمان تحویل بگیرید.

غذای ایرانی نمکدون

با وجود آنکه این رستوران در مقایسه با سایر نام‌های موجود در فهرست بهترین رستوران های تهران قیمت بیشتری دارد؛ اما قطعاً با چشیدن طعم غذاهای باکیفیت آن، قیمت را فراموش خواهید کرد. با توجه به مطالب ارائه شده، می‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را برای انتخاب رستوران مناسب بگیرید و وعده غذایی دلخواهتان را در رستورانی میل کنید که از همه نظر با استانداردهای شما مطابقت دارد. در این لیست بهترین رستوران های تهران قرار گرفته‌اند؛ اما با وجود تعداد بی‌شمار رستوران های تهران، همچنان می‌توانیم به آن، رستوران‌هایی را اضافه کنیم. با این وجود، اگر شما هم پیشنهادی دارید و فکر می‌کنید رستورانی از قلم افتاده که شایسته قرار گرفتن در این متن است، آن را به ما معرفی کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که غالب این رستوران ها در ایام تعطیل رسمی هم باز هستند (غیر از تاسوعا و عاشورا و روزهای خاص)، برای همین بهتر است که پیش از رفتن، با یک تماس به رستوران از باز بودن آن مطمئن شوید. مجموعه رستوران و کافه های ارکیده با هفت شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران جز یکی از قدیمی ترین رستوران های ایران با بیش از ۶۴ سال سابقه است.

رستوران سلف سرویس دیس

در منوی این رستوران انواع کباب ها، جوجه کباب ها و سینی های مخصوص، انواع پیش غذا، سالاد، نوشیدنی و دسرهای متنوع موجود هستند. رستوران ارکیده دارای پارکینگ اختصاصی، کارکنان خوش اخلاق و حرفه‌ای، دارای لیست کاملی از غذاهای بیرون بر و قابلیت ارسال غذاهای نیمه پخته برای مشتریان است. شما می‌توانید با رفتن به این رستوران یک روز عالی را در کنار خانواده بگذرانید. در این مقاله از مجله هتلیار، لیست رستوران های تهران که شهرت بیشتری دارند و کیفیت غذاهای آنها زبانزد مردم است آورده شده است. شما می توانید با در نظر گرفتن موقعیت رستوران و میل و سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید. قطعا شما در بهترین رستوران های تهران، طعم واقعی غذاهای خوشمزه را با بهترین کیفیت تجربه می کنید و لحظه هایی به‌یادماندنی برای خودتان رقم می زنید.

توی این رستوران بهترین دسرهای بین المللی و انواع غذاهای ایرانی رو همراه با نواختن پیانو توی محیطی بی نظیر ارائه میده و با گرفتن عکس سلفی در نمای ۳۶۰ درجه ای میتونی لحظه خاطره انگیزی رو ثبت کنی. ناگفته نماند مجله خبری غذا که تمامی غذاهای این رستوران با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده و با عطر و طعمی عالی در اختیار شما قرار می‌گیرند. رستوران بین المللی خاقان در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده سرویس دهی به شما می‌باشد.