معرفی بهترین رستوران های تهران منوغذاها +آدرس 1401 اسنپ روم-غذا شرقی

یکی از معروف‌ترین شعبه‌های رستوران مرشد، شعبه نیاوران است که فضای قدیمی و سنتی آن جذابیت زیادی دارد. حال و هوای این رستوران آنقد ناب و دوست داشتنی است که از ابتدای ورود تا زمانی که از آنجا خارج شوید، متوجه گذر زمان نخواهید شد. علاوه بر غذاهای خوشمزه، می‌توانید از آلاچیق‌های زیبا و محیط با صفای این رستوران نیز استفاده کنید. با ظرفیت ۳۰۰ نفر، در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد وطبقه‌ی ششم آن واقع شده است. این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین ترتیب یک چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیارتان می‌گذارد. اگر به غذاهای محلی، یک محیط صمیمی و دوستانه کوچک و قیمت های بسیار مناسبی نیاز دارید ما اینجا رو پیشنهاد می کنیم.

  • کیفیت غذاهای هانی هم که نیازی به تعریف ندارد و غذا در این رستوران به‌صورت سلف سرویس سرو می‌شود.
  • اما چیزی که بیشتر از همه باعث شهرت این مکان شده غذاهای عربی آن است.
  • از دیگر امکاناتی که با ورود به هر کدام از شعبات رستوران ارکیده قابل استفاده است شامل، پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده، خانه بازی برای کودکان و حمل افراد سالمندان و کم توان می شود.
  • از دیگر فست‌فودهای مناسب برای شکم گردی تهران می‌توان از شیلا، سیب، لیدوما (قیطریه)، علاء‌الدین (دولت)، باروژ (امیرآباد)، ریتون (چیذر)، آرمن (مطهری) و بونو (ظفر) نام برد.

این در حالی است که قهوه، بستنی و شیک، نوشیدنی‌های مختلف و…، از جمله دیگر مواردی است که در منوی این رستوران وجود دارند. محبوبیت رستوران جنارو به‌گونه‌ای است که چند شعبه هم دارد و در نقاط مختلف، خدماتش را ارائه می‌کند. از اولین رستوران های ایتالیایی تهران، رستوران جنارو است که نام قدیمی‌اش، «ژوانی» بوده، اما امروزه آن را با نام جنارو می‌شناسند.

بعضی از محله‌های تهران نظیر فرحزاد، درکه و دربند به تراکم رستوران‌های سنتی و سفره‌خانه‌های خوب معروف‌ هستند. اما علاوه بر این‌ها، رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی دیگری نیز در تهران وجود دارند که با وجود کیفیت خوب، مردم کمتر آن‌ها را می‌شناسند. رستوران لوکس زرین برای برگزاری مراسم، رستوران آویشو برای سپری کردن ساعتی با دوستان، کافه‌رستوران عربی همسا و رستوران دنج سه‌گوش گریل را می‌توانید در محدوده شرق و تهران‌پارس پیدا کنید. دیزاین خاص این رستوران‌ها به همراه غذاهای لذیذ و سقف بلند و المان‌های جالب و جذاب، شما را ناخودآگاه به سمت این رستوران دوست‌داشتنی می‌کشد. بعد از یک غذای عالی چه چیزی حسابی می‌چسبد؟ پیشنهاد ما پیاده‌روی است. رستوران نارنجستان از ‌دسته غذاخوری های لوکس و لاکچری شهر تهران به حساب می‌آید؛ از دیگر مزایای اصلی این رستوران، استفاده از پرسنل مجرب و مسلط به زبان‌های مختلف است.

رستوران ایتالیایی سنسو بلوار فردوس

این رستوران با فضایی دلپذیر، با طراحی خاص و منحصر به فرد بهترین مکان برای وقت گذراندن و غذا خوردن در کنار خانواده و دوستانتان است. این رستوران در شمار بهترین و محبوب‌ترین رستوران های ایتالیایی تهران قرار دارد، که در دو وعده‌ی ناهار مجله خبری غذا و شام آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مشتریان خود است. پاستاهای بسیار لذیذ و بشقاب‌های متنوع و خوشمزه‌ی آن بسیار معروف است. اگر مشتاق تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، سری به رستوران سنسو بزنید و از محیط دنج و دلنشین آن نیز لذت ببرید.

رستوران مسلم از قدیمی‌ترین رستوران های تهران

رستوران ایوان برج میلاد میزبان شما در جشن‌های تولد، خانوادگی و دوستانه است. هتل اسپیناس پالاس، واقع در سعادت‌آباد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران و ایران محسوب می‌شود. از این رو بسیاری از افراد که قصد دارند مراسم‌هایی نظیر سالگرد ازدواج، تولد یا مراسم عقد را در رستوران برگزار کنند، رستوران هتل اسپیناس پالاس را انتخاب می‌کنند.

رستوران حاج محسن آمل یک رستوران مدرن ترکیبیه که حتی منوی کافی شاپ هم در اون سرو میشه و توی منوی غذاهاش میتونی انواع استیک , پیتزا و پاستا هم سفارش بدی . قیمت غذاهای این رستوران خوبه ولی هزینه موسیقی و سرویس و … بهش اضافه میشه . اگه به آمل رفتی و خواستی رستوران حاج محسن رو امتحان کنی حتما فیله ترش و اکبر جوجه , کباب کوبیده و کوبیده زعفرونی و بورانی بادمجانش رو امتحان کنی که طعم بسیار عالی داره و تا چند روز مزه این غذاها زیر زبونت می مونه . در منوی روف لانژ انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی و استیک طبخ می‌شود و با کیفیت بالا و طعم خوب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین وجود پیتزا، پاستا، اسموتی و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، روف لانژ را به یکی از شلوغ‌ترین رستوران های تهرانپارس تبدیل کرده است.