معرفی بهترین رستوران های تهران منوغذاها +آدرس 1401 اسنپ روم-غذا شرقی

این رستوران با انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی یکی از بهترین رستوران های تهران است که می‌توانید آن را در لیست رستوران‌های محبوب خود قرار دهید. فضای رستوران بسیار شیک و دلچسب است و با چشم‌انداز جذاب دریاچه چیتگر، این زیبایی چند برابر می‌شود. رستوران روحی یکی از بهترین رستوران های تهران است که در شهرک غرب قرار دارد.

  • جذاب ترین بخش رستوران روحی که باعث محبوبیت شده، ظرف های رویی هستند.
  • شما می توانید برای اطلاع بیشتر از بهترین کافه های تهران کلیک کنید.
  • رستوران در میان رستوران های گرانقیمت تهران قرار دارد و از معدود رستوران هایی است که گارسون خانم داشته و سرویس دهی به بهترین شکل ارائه می شود.

اگر از طرفداران رستوران‌های سلف‌سرویس هستید، موبی‌دیک همان‌جایی است که باید حتما امتحان کنید! رستورانی که به شما اجازه می‌دهد منوی طولانی از غذاهای ایرانی، انواع کباب‌ها و غذاهای بین‌المللی را سفارش بدهید. غذاهای رستوران مسلم از کباب های متنوع گرفته تا انواع ته چین و انواع غذاهای سنتی ایرانی از همان غذاهایی است که شما را به سفری به گذشته خواهد برد. اگر دوست دارید، در محیطی لوکس یک وعده غذای خوشمزه نوش جان کنید، بهترین مکان برای شما، رستوران نارنجستان است.

اطلاعات تکمیلی رستوران باربد

این رستوران که در محدوده شهرک غرب تهران قرار دارد، بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را در بالاترین کیفیت طبخ و سرو می‌کند و در آنجا می‌توانید طعم واقعی غذاها را تجربه کنید. رستوران لئون | بهترین رستوران های تهراناولین چیزی که در ورود به رستوران لئون توجه شما را به خودش جلب می‌کند، رفتار پر مهر و صمیمی کارکنان آن است. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را سفارش دهید و از لحظاتتان لذت ببرید. رستوران لئون، از جمله رستوران‌های پرطرفدار در شهر تهران است که در بیشتر مواقع، شلوغ و پرجمعیت می‌شود. اگر دوست دارید تجربه نوش جان کردن غذا را در محیطی کوچک اما صمیمی و گرم داشته باشید، حتما به رستوران لئون بروید. این رستوران چند شعبه مختلف در آبان، سام سنتر و پاسداران دارد و بهترین مکان برای گذراندن وقت با عزیزانتان است.

آدرس رستوران تاج محل تهران

در سال 1289 ایشان در بازارچه قوام الدوله که نزدیکی میدان شاهپور قرار دارد رستورانش را به همراه 16 کارگر افتتاح کرد. در ابتدا برای بازاری های بازارچه قوام الدوله غذا سرو می کرد و بعد از اینکه بازاری ها حسابی با غذاهای خوشمزه رستوران رفتاری لذت بردند، محبوبیت رستوران رفتاری آغاز شد. امروزه رستوران رفتاری در نقاط مختلف تهران شعبه دارد که در سعادت آباد، دولت، بام لند، خیابان انقلاب و دروازه طهرون واقع شده اند. همچنین رستوران رفتاری قرار است در آینده نزدیک هم در شهر دبی شعبه افتتاح کند.

رستوران باغ فردوس را می‌توان به عنوان یکی دیگر از بهترین رستوران های سنتی تهران معرفی کرد. فضایی سنتی و دلنشین همراه با منویی محدود شامل انواع کباب ایرانی و چند غذای دیگر اما با کیفیتی مجله خبری غذا عالی که به مشتریان خود اجازه می‌دهد از زمان حضور خود در آنجا نهایت لذت را ببرند. اگر تمایل دارید در چنین روزهایی به رستوران باغ فردوس بروید، حتما از پیش جای خود را رزرو کنید.

در رستوران بین المللی نارنجستان که یکی از رستوران های شیک در تهران به شمار میرود، شما ممکن است مشتری هایی از کشور های مختلف جهان را ببینید که در حال میل کردن باکیفیت ترین غذا های رستوران هستند. رستوران بین المللی نارنجستان در سال 1385 تاسیس شده و تا به امروز توانسته خود را جزء برترین رستوران های بین المللی تهران قرار دهد. طبق گفته مشتریان رستوران روحی، غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند بسیار خوشمزه، باکیفیت و با حجم مناسب هستند اما از نظر قیمتی با اینکه از اکثر رستوران های تهران بیشتر می باشد اما ارزش هزینه کردن را دارد. سپس هنگامی که تقاطع اتوبان باقری رسیدید، ابتدا باید وارد باقری جنوب شده و مجدد وارد باقری شمال شوید تا به ادامه اتوبان شهید قاسم سلیمانی برسید. در این اتوبان، بعد از چهارراه رشید، رستوران را در آن سمت خیابان مشاهده خواهید کرد.