معرفی بهترین غذاهای ایرانی ۴۰ غذای سنتی ایرانی عکس + آدرس + تلفن + موقعیت جغرافیایی-غذا شرقی

رستوران سنتی شب‌های سرو، در طبقه بالای یک برج تجاری واقع شده است و ظاهری سنتی و در عین حال لوکس دارد. شاید تلفیق مدرنیته با سبک سنتی کار ساده‌ای نباشد؛ اما رستوران سنتی شب‌های سرو این کار را انجام داده است. فضای داخلی رستوران بسیار شیک طراحی شده و نورپردازی خیره‌کننده‌ای دارد.

  • گوشت اعلای گوسفندی، پیاز و نمک موادی است که در تهیه کباب استفاده می‌شود.
  • برنج را با مقادیر زیادی کره طبخ می‌کنند که به نرم و خوش عطر شدن زرشک ها کمک می‌کند.
  • در این فهرست نشانی از فسنجان وجود دارد و مواد لازم برای پخت آن شامل گردو، گوشت مرغ و خروس و انار بوده که مواد اصلی پخت فسنجان هستند.
  • هر کدام از این غذاهای سنتی و خوشمزه طعم و مزه ای خاص دارد به طوریکه شما نمی ‎توانید یک مزه تکراری در میان این طیف وسیع از غذاهای لذیذ و بسیار خوشمره پیدا کنید.

این غذای سنتی در استان‌های کرمانشاه و کردستان نیز طبخ می‌شود و دارای مواد مغذی بسیار است. در پخت این غذا از موادی همچون شلم, آب انار, ترخون, نعنا, گندم و انواع ادویه‌ها استفاده می‌شود. مازندران همان استانی است که با اولین تعطیلات همه اهالی تهران، ماشین‌ها را روشن می‌کنند و به سمتش روانه می‌شوند. مازندران علاوه بر طبیعت زیبا و بینظیرش، غذاهای خوشمزه‌ای هم برای گردشگرانش دارد.

طرز تهیه آش شله مشهدی

این غذا مقادیری ماده معدنی روی هم دارد که به افزاید تولید تستوسترون کمک می‌کند. آش رشته که یکی از آش های قدیمی ترین آش ها در ایران است از حبوبات, سبزی های مختلف و رشته تهیه می شود. کوفته تبریزی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین غذاهی سنتی که مخصوص تبریز است. این غذا از غذاهای سنتی ایرانی است که در همه‌جا طرفدار دارد و پخته می‌شود و همه مزه آن را در طعم‌های مختلف چشیده‌اند.

قورمه سبزی ایرانی

امکان دارد بارها این غذا را با نام‌های کباب دیگی یا کباب بشقابی هم دیده باشید که نشان‌دهنده‌ی روش‌های مختلف تهیه و طبخ آن است. آبگوشت از غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی است که به روش های مختلف تهیه می شود. در لیست غذاهای ایرانی، عدس پلو جایگاه ویژه ای در تهیه و توزیع غذاهای نذری دارد. برای شروع طرز تهیه ته‌چین مرغ، ابتدا یک قابلمه تهیه کرده و گوشت مرغ را درون آن بریزید. سپس درون آن آب ریخته و مقداری دارچین و زردچوبه و یک عدد پیاز به آن اضافه کنید.

بعد از حدود ۱۰ دقیقه می‌توانید روی مواد تان مقداری آب ریخته و اجازه دهید خورش ۳ تا ۴ ساعت روی گاز بماند، بدین ترتیب جا افتاده و پخته می‌شود. جاباما با ارائه امکاناتی مانند انتخاب بازه قیمت، به شما کمک می‌کند مجله خبری غذا تا بتوانید با هر بودجه‌ای، ویلا، اقامتگاه یا هتل موردنظرتان را رزرو کنید. اگر با بودجه‌ای محدود به دنبال اجاره ویلا ساحلی در شمال باشید، می‌توانید با خیال راحت با جاباما گزینه موردنظرتان را پیدا کنید.