معرفی معروف ترین و محبوب ترین غذاهای دنیا-غذا شرقی

تخم‌مرغ پخته در آووکادو، یک صبحانه‌ بسیار ساده با طعم خامه‌ای و خوشمزه است. مواد تشکیل‌دهنده این صبحانه لذیذ و لاکچری، آووکادو، تخم‌مرغ، پاپریکا، کالباس، نان سوخاری و سیر سرخ‌شده است. تخم‌مرغ پخته در آووکادو یک صبحانه لذیذ کره ای است. این سوپ قارچ خوشمزه با فلفل دلمه و آب مرغ میتواند یک انتخاب مناسب مجلسی برای پیش غذا باشد به خصوص اگر نیاز به یک دستور پخت سریع و فوری دارید. اسپاگتی با سس قارچ و گوجه فرنگی یک غذای بدون گوشت و خوشمزه است. اگر میخواهید یک وعده غذایی خوشمزه و گیاهی درست کنید که مورد علاقه بچه ها باشد حتما این غذای قارچی بدون گوشت را امتحان کنید.

  • این غذا در مکزیک سرو می‌شود و برای تهیه‌اش، باید حدود یک متر زمین را بکنند تا به لانه‌ی مورچه‌های بزرگ برسند.
  • لیست انواع غذای خارجی برای مهمانی با هدفی تهیه شده تا افرادی رو که به دنبال ایده‌های جدید برای کشف طعم‌های متفاوت هستن رو، با انواع غذاهای منحصر به فرد خارجی آشنا کنه.
  • مواد تشکیل دهنده پاستا فتوچینی آلفردو عبارتند از خامه، کره، آرد ذرت، پنیر پارمزان، جوز هندی تازه، ماکارونی فتوچینی، پیاز و جعفری.
  • پروشوتو از چندین قطعه گوشت تشکیل می شود که با دقت فراوان برش خورده اند.

لچان که از گوشت خوک کاملا جوان تهیه می شود غذای ملی فیلیپین محسوب می شود . لچان غذایی است که کاملا توسط ذغال های کبابی طبخ می شود . نحوه طبخ آن موجب می شود گوشت لطافت لازم را داشته باشم و طعمی ترد را به ارمغان بیاورد. مقداری آب یا آب گوشت به همراه نمک و فلفل اضافه کرده و بگذارید بپزد.

خورشت بادمجان با مرغ

خوردن آب‌گوشت سبک و سیاق خاص خود را دارد که در نوع خود بسیار جالب است. مواد دیزی از آب آن جدا شده و با وسیله‌ای با نام مجله خبری غذا گوشت‌کوب، له می‌شود. دیزی ایرانی به همراه نان سنگک، پیاز خام، سبزیجات تازه، انواع ترشی‌ و دوغ ایرانی سرو می‌گردد.

طرز تهیه باقلا قاتق شمالی با باقالی خشک برای ۴ نفر

پیتزا و پاستا از معروف‌ترین غذاهای ایتالیایی هستند. اما غذاهای دیگری در رستوران‌های این کشور سرو می‌شود که هواداران زیادی دارد. اگر به ایتالیا سفر می‌کنید، حتما زیتون سوخاری را امتحان کنید. این غذا برای اولین بار در یکی از شهرهای جنوبی ایتالیا به‌نام آسکولی پیکنو تهیه شد و سپس به شهرهای شمالی ایتالیا راه پیدا کرد. زیتون سوخاری انواع مختلفی دارد و می‌توان آن را با پروشوتو یا گوشت گاو سفارش داد. تفاوت ساتای با جوجه کباب ایرانی در سس مخصوص بر پایه بادام‌زمینی، تکه‌های گوشت و مرغ مزه‌دار اضافه شده به این غذا است.

کاری کاتسو را با برنج پخته و کلم خردشده سرو می‌کنند. این غذا را با مرغ و سبزیجات سرخ‌شده با آرد سوخاری نیز می‌توان درست کرد. کتلت‌های گوشت سرخ‌شده ترد و برشته، با سس کاری غلیظ با طعم نسبتا شیرین اما تند در کنار برنج نرم واقعا لذیذ است. کلم خردشده نیز طعم تازگی را برای این غذا به ارمغان می‌‌آورد. در این مقاله بهترین غذای ایران از نگاه گردشگران خارجی را مورد بررسی قرار داده و 10 غذای برتر را معرفی نمودیم.