معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور بام تهران-غذا شرقی

فضای رستوران باربد بسیار دلنشین بوده و این امر به دلیل طراحی دکوراسیون بسیار خاص در ساختمانی کم‌نظیر و مثال‌زدنی آن است‌. رستوران باربد یک سفره‌ خانه سنتی به حساب می‌آید که در محدوده ونک واقع گردید. مسافرانی که به تهران می‌آیند بخش عظیمی از طرفداران منحصربه‌فرد این رستوران را تشکیل می‌دهند. فضای رستوران باربد بسیار آرام و دلنشین در نظر گرفته شد و در زمان‌های تعیین شده موسیقی زنده در آن برگزار می‌گردد. انواع غذاهای ایرانی سنتی و همچنین چای و قلیان در رستوران سرو می‌شود. رستوران ارکیده با شعبات مختلف خودر در سرتاسر تهران، شهرت قابل‌توجهی میان شهروندان تهرانی دست‌وپا کرده است.

کافه رستوران کارزین یکی از رستوران‌های تهران است که لحظات خوشی را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. فضای داخلی این کافه رستوران بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است و با ورود به آن احساس آرامش می‌کنید. در محیط رستوران موسیقی زنده پخش می‌شود و از داخل رستوران می‌توانید مناظر بی‌نظیر میدان تجریش را مشاهده کنید. منوی صبحانه رستوران کارزین بسیار مفصل است و هر آنچه تصور کنید را می‌توانید در آن بیابید. کیفیت غذاهای این رستوران نیز زبانزد خاص و عام است و در مقایسه با کیفیت، قیمت معقولی نیز دارند. آوازه رستوران نایب حتی به خارج از ایران نیز رسیده و در برخی کشورهای خارجی نیز شعبه دارد و اصلاً نیازی نیست که درباره بهترین‌بودن رستوران نایب صحبت کنیم.

رستوران کوهپایه از جمله رستوران های لوکسی است که نه صرفاً بخاطر قرار گیری در دربند بلکه بطور کلی جایی است که هرکس باید تجربه اش کند. بعد از شعبه سعادت آباد، رستوران رفتاری به سمت شرق تهران رفت در خیابان دولت که یکی از شلوغ ترین و معروف ترین خیابان های شرق تهران به شمار میرود، سومین شعبه خود را افتتاح کرد. لازم به ذکر است شعبه دولت از نظر منوی غذایی مجله خبری غذا تفاوت هایی با سایر شعبات رستوران رفتاری دارد و انواع ساندویچ های کبابی و کته های قالبی هم به منوی غذایی این شعبه اضافه شده است. کسی که قرار بود رستورانی تاسیس کند، از طرف یک کشاورز به او گل ارکیده هدیه داده شد و از آنجایی که در آن زمان، گل ارکیده یکی از گران ترین، زیباترین و نایاب ترین گل ها بود تصمیم گرفت تا نام رستورانش را ارکیده بگذارد.

  • رستوران لوکس طلاییاز دیگر رستوران‌های معروف و قدیمی تهران، می‌توان به رستوران لوکس طلایی اشاره کرد.
  • تنوع غذایی این رستوران بسیار بالا است و شما می‌توانید در بین غذاهای ایرانی و فرنگی، یک وعده نهار خوشمزه را انتخاب کنید.
  • همچنین با توجه به این موضوع که انواع نوشیدنی و غذاها در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها قابل تهیه است، بسته به کیفیت مواد غذایی و محیط کافی شاپ یا رستوران، قیمت و هزینه‌ آن هم متغیر است.
  • در رستوران کوبابا منویی بسیار متنوع پیش روی شما قرار می گیرد که می توانید از میان آن ها غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.
  • آوازه رستوران نایب حتی به خارج از ایران نیز رسیده و در برخی کشورهای خارجی نیز شعبه دارد و اصلاً نیازی نیست که درباره بهترین‌ بودن رستوران نایب صحبت کنیم.

با این حال، به لطف منویی که رستوران میخوش دارد همیشه بحث هایی بین رستوران گردها هست چراکه برخی میگویند میخوش جزء بهترین فست فود های تهران قرار دارد و برخی هم بر این باورند میخوش یک رستوران است نه یک فست فود. نام رستوران اصیل بسیار هوشمندانه انتخاب شده و شباهت زیادی به محیط آن دارد. فضای داخلی رستوران بسیار اصیل و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی گردید. موسیقی زنده، فضایی دلباز و امکان انتخاب غذای گرم، از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران 133 تهرانپارس به شمار می‌روند. مهمانان این رستوران می‌‌توانند در یک لاین قرار بگیرند و هنگام عبور از کنار غذاهای خوشمزه، غذای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

سند ۵۰۰ ساله که راز‌های «کنت دراکولا» را فاش می‌کند

بنده بهرام رمضانی هستم و خواهشی که دارم تمام کامنت های بنده را از سایت حذف کنید . رستوران کسری بازار کفاشها – به دلیل بهداشتی نبودن رستوران کسری و تجربه ۱۰ ماه و پیشنهاد دادن برای تعمیرات و سم پاشی برای از بین بردن سوسک و رضایت خدا و مشتری به نتیجه دلخواه نرسیدم و خدا حافظی کردم . ارشد مهندسی برق خوندم و در کنار رشته‌م، عاشق هنر، فلسفه، کتاب خوندن و سفر کردن هستم.

آدرس رستوران کوبابا در تهران

عالی قاپو رستوران سنتی که کافی است یکبار بروید تا مشتری دائم آن شوید با عمارتی مجلل که یادآور ایران عهد قدیم است. فضای آن نیز به دو صورت سر بسته و نیمه باز بوده که هر کدام دکوراسیون خاص خود را دارد و حس آرامش را القا می کند. کوبابا گرانترین رستوران در تهران است بنابراین برای قشر خاصی مناسب می باشد. علاوه بر این در روزهای تعطیل نیز شاهد سرو صبحانه در این رستوران خواهید بود.

فراموش نکنید اپلیکیشن فودیسم را نصب کنید تا خودتان بهترین رستوران ها، کافه ها و سایر خوردنی فروشی های اطرافتان را کشف و نقد و بررسی کنید. های اطرافمان مطلع شویم؟ نت برگ در این صفحه بهترین پیشنهادهای رستوران‌های تهران را در کنار هم قرار داده تا شما به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال رستوران هایی با قیمت مناسب هستید به سراغ رستوران مسلم، رستوران ایتالیایی سنسو، رستوران ایتالیایی ژوانی و رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ بروید. همچنین در تمام طول روز انواع دسرهای خوشمزه را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این روزها و با تکراری شدن طعم انواع غذاهای ایرانی، افراد تمایل به چشیدن طعم های جدید و امتحان کردن غذاهای محلی هستن. پس رستوران دنیز بناب با غذاهای با کیفیت و فضایی لوکس می تونه بهترین انتخاب برای چشیدن طعم کباب بناب در تهران باشه. البته ناگفته نمونه که رستوران دنیز بناب، انواع غذاهای ایرانی رو هم سرو می کنه.