میله غلات – دستور العمل آسان 3 ماده!


این میله‌های غلات خانگی را به‌،وان یک صبحانه یا میان‌وعده سریع و سالم درست کنید که همه خانواده دوست دارند!

میله های شیر و غلات خانگی
این تصویر دارای یک ویژگی alt خالی است.  نام فایل آن pin-it-e1441245481357.png است

بهترین ،مت؟ شما فقط به 3 ماده نیاز دارید برای دستور غذا!

به طور جدی، این میله‌های غلات جویدنی قابل حمل را نمی‌توان آسان‌تر از ابتدا تهیه کرد و می‌توان آن‌ها را برای ایده‌های نامحدود طعم خوشمزه سفارشی کرد.

میله های سالم را در یک جعبه ناهار مدرسه قرار دهید، آنها را برای صبحانه در حال حرکت مصرف کنید، یا یکی را به ،وان یک میان وعده سالم بعد از ظهر پر از فیبر مصرف کنید. همیشه زمان خوبی برای خوردن این دانه های غلات است، بدون نیاز به کاسه یا قاشق!

این کیک ماگ شکلاتی را نیز امتحان کنید

در بالا، ویدیوی دستور پخت نوار غلات را به صورت گام به گام تماشا کنید

میله های غلات بری سالم DIY

طعم نوار غلات خانگی

تکه های غلات شکلاتی: یک چهارم فنجان پودر کاکائو و دو و نیم قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص را اضافه کنید. میله های تمام شده را در شکلات ذوب شده فرو کنید.

اسنک بارهای نوتلا: نسخه شکلاتی دستور فوق را درست کنید و مقدار مساوی از فروشگاه یا نوتلای خانگی را جایگزین کره آجیل کنید.

میله های خمیر کوکی: از کره بادام هندی استفاده کنید و قبل از اینکه همه چیز را با هم مخلوط کنید، نصف فنجان مینی چیپس شکلات و دو قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص را اضافه کنید.

میله های غلات توت فرنگی: یک سوم فنجان توت فرنگی خشک شده را با غلات مخلوط کنید. در صورت تمایل میله ها را با کره نارگیل ذوب شده یا چیپس شکلات سفید بپاشید.

میله های غلات کره بادام زمینی: از کره بادام زمینی صاف یا ترد استفاده کنید و یک سوم فنجان اختیاری بادام زمینی ،د شده یا چیپس کره بادام زمینی را هم اضافه کنید.

میله های گل ختمی: نصف فنجان مینی مارشمالو یا مینی مارشمالو وگان را برش دهید. اینها را با غلات مخلوط کنید.

سایر طعم‌های نوار غلات که می‌تو،د درست کنید عبارتند از snickerdoodle، خمیر کیک تولد، لیمو مات، کارامل، ن،اع فلفلی شکلاتی، تمشک، یا پای کدو تنبل. یا کوکی ها و خامه Oreo، دانه و،ل، افرا و شکر قهوه ای، نارگیل ترد یا s’mores را امتحان کنید.

همانطور که می بینید، امکانات طعم بی پایان است!

پرطرفدار این هفته: کلوچه با سس سیب

مواد تشکیل دهنده نوار غلات Cheerios

بهترین مواد تشکیل دهنده نوار غلات

در اینجا چیزی است که برای تهیه یک صبحانه آسان نیاز دارید: غلات خشک انتخابی، شیرین کننده مایع، کره مغزها یا دانه ها، و نمک اختیاری و پودر پروتئین.

شربت آ،، عسل یا برنج قهوه ای همگی در این دستور غذا به خوبی عمل می کنند. اگر میله ها را برای مهمانان گیاهخوار سرو می کنید، به جای عسل از شربت آ، یا برنج قهوه ای استفاده کنید.

شربت افرا خالص یک شیرین کننده رقیق تر است. اگر کره بادام زمینی بیشتری اضافه کنید تا تفاوت ضخامت را جبران کنید تا میله ها همچنان کنار هم بمانند، باز هم می تواند کارساز باشد.

با خیال راحت از کره آجیل مورد علاقه خود استفاده کنید. من بشقاب های غلات کره بادام زمینی را دوست دارم، اما کره بادام، کره بادام هندی، کره ماکادمیا یا کره آفتابی بدون آجیل نیز موثر هستند.

*برای یک گزینه کم کا،ی، می تو،د کره آجیل را در صورت تمایل به نصف فنجان برش دهید. اگر میله ها را در فریزر نگهداری کنید خوب خواهند بود اما بسیار ظریف تر هستند و در دمای اتاق به خوبی کنار هم نمی مانند.

میله های غلات کره بادام زمینی با 3 ماده تشکیل دهنده

از چه نوع غلات برای میله های غلات 3 ماده ای استفاده می کنید؟

یک غلات با تکه های کوچک یا شکل مانند Cheerios، Fruit Loops یا Rice Krispies انتخاب کنید. وگان ها باید به دنبال جایگزین های با نام تجاری طبیعی برای غلات Kellogg یا General Mills باشند که اغلب حاوی ویتامین D3 هستند.

میله های ساخته شده با Cheerios یا غلات مشابه، هر کدام حدود 160 کا،ی دارند.

من کرانچ نان تست دارچین، گلدن گراهام، روست فل،، پفک کاکائویی، تری،، سنگریزه های میوه ای، چاشنی های خوش شانس یا همتایان وگان آنها را امتحان نکرده ام.

اگر با غلاتی که در بالا ذکر نشده است، یا با غلات کتو بدون دانه آزمایش می کنید، گزارش دهید و نتایج خود را به ما اطلاع دهید!

میله غلات دوستدار بچه

چگونه میله غلات صبحانه درست کنیم

با پوشاندن یک تابه هشت اینچی با کاغذ مومی یا کاغذ روغنی شروع کنید.

اگر کره آجیل شما از قبل نرم نیست و به راحتی قابل هم زدن نیست، آن را به آرامی در مایکروویو یا روی اجاق گاز گرم کنید تا به راحتی هم بزنید.

تمام مواد تشکیل دهنده نوار غلات را در یک کاسه بزرگ هم بزنید تا به طور یکنواخت مخلوط شوند. مخلوط غلات را به تابه آماده شده منتقل کنید. ورق دوم کاغذ روغنی را روی آن قرار دهید و مخلوط را به طور مساوی در تابه فشار دهید.

(مطمئن شوید که مخلوط را خیلی محکم فشار دهید، زیرا این کار باعث می شود که میله های غلات بعد از ب، از هم جدا نشوند.)

در صورت تمایل ورق دوم پوست را بردارید. میله های غلات خانگی را در یخچال یا فریز کنید تا به اندازه ای سفت شوند که به صورت تکه تکه شوند.

باقی مانده ها را بپوش،د و در یخچال یا روی میز در جای خشک و خنک نگهداری کنید. میله های باقی مانده را نیز می توان منجمد کرد.

این دستور غذا از این میله‌های پروتئینی خانگی و چهار ماده‌ای خانگی و از خوراکی‌های ترد برنج کره بادام‌زمینی و میله‌های بلغور جو دوسر توت‌فرنگی من اقتباس شده است.

کافه های صبحانه

طرز تهیه میله شیر و غلات

اگر به‌،وان طرفدار شیر و غلات بسته‌بندی شده بزرگ شده‌اید، در اینجا سه ​​راه برای دستیابی به ظاهر و طعم مشابه در خانه وجود دارد.

گزینه اول این است که قبل از برش، نصف فنجان کره نارگیل ذوب شده یا چیپس شکلات سفید را روی میله ها بریزید. برای سفت شدن پوشش آن را سرد کنید.

برای داشتن پوشش سالم تری از شیر و غلات، دو سوم فنجان ماست یون، را با دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل یا کره ذوب شده و سه فنجان پودر قند یا پودر اریتریتول هم بزنید. بگذارید بماند تا غلیظ شود، سپس روی تابه پهن کنید و خنک کنید.

میله غلات وگان با پروتئین بالا
  • 3 فنجان ها غلات انتخابی
  • 2/3 فنجان کره بادام زمینی یا کره آجیل دلخواه
  • 1/2 فنجان شربت آ،، عسل یا برنج قهوه ای
  • اختیاری 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • اختیاری 3 قاشق غذاخوری پودر پروتئین
  • * مطمئن شوید که تمام ایده های طعم نوار غلات ذکر شده در بالا را بررسی کنید!یک تابه 8 اینچی را با موم یا کاغذ روغنی بپوش،د (یا دستور پخت را برای یک تابه 9×13 اینچی دو برابر کنید). در صورت نیاز، کره آجیل را به آرامی گرم کنید تا به راحتی هم بزنید. همه مواد را در یک کاسه بزرگ هم بزنید. مخلوط غلات را در تابه بریزید. ورق دوم پوست را روی آن قرار دهید و غلات را محکم در تابه فشار دهید. خیلی محکم فشار دهید، زیرا این کار باعث می‌شود که میله‌های غلات پس از ب، بعداً از هم جدا نشوند. به مدت نیم ساعت یا تا زم، که به اندازه کافی سفت شود، در فریزر قرار دهید تا به صورت نوارها بریده شود. باقی مانده را بپوش،د. در یخچال یا فریزر یا روی پیشخوان در جای خشک و خنک نگهداری کنید.مشاهده حقایق تغذیه

گزینه های بیشتر برای صبحانه سالم

مافین بلوبری وگان آسان

کلوچه بلوبری سالم

نان پرتقالی کرن بری

اسموتی آووکادوی سالم سبز وگان کتو

پوره آووکادو

دستور العمل آسان وگان توفو اسکرامبل

توفو اسکرامبل

مافین مخلوط کن

مافین مخلوط کن

نان موز شکلاتی

نان موز شکلاتی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/cereal-bars-easy-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=cereal-bars-easy-recipe