نان بلوبری کتو – کیتی با روکش شکلاتی


این دستور پخت نان کتو بلوبری شیرین و کرکی را برای یک صبحانه خوشمزه بدون قند یا یک میان وعده فوق العاده سالم درست کنید.

تکه های نان بلوبری کتو با کره
آن را پین کنید

اگر ن، می‌خواهید که طعمی شبیه کیک واقعی داشته باشد، این نان کتو زغال اخته خارق‌العاده دستور غذای شماست.

نرم، مرطوب و کره ای، مثل خوردن دسر برای صبحانه است!

و نان کیک زغال اخته خوشمزه می تواند بدون لبنیات، بدون گلوتن، کم کربوهیدرات، بدون روغن، پالئو و وگان باشد، بدون نیاز به آرد و شکر.

پخت نان بلوبری در فر

این کیک پنیر کتو را نیز درست کنید

باقیمانده غذاها نیز به خوبی منجمد می شوند، بنابراین برای آماده سازی وعده صبحانه عالی است که در طول ماه یا هر زم، که می خواهید یک صبحانه یا میان وعده خوشمزه بدون زحمت از آن لذت ببرید.

به سادگی یک برش را از فریزر گرم کنید و در صورت تمایل با کره ،ید. کمی لقمه بخورید و احساس خواهید کرد که در یک نانوایی شیک هستید، بدون اینکه هرگز آشپزخانه خود را ، کنید.

و بله، دستور غذا با سایر انواع توت ها و میوه ها نیز کار می کند. به راحتی می تو،د گی،، تمشک، توت فرنگی یا تمشک ،د شده را با بلوبری عوض کنید.

در کنار این توفو اسکرامبل برای یک صبحانه مقوی و پرکننده سرو کنید. یا با انواع توت های تازه و خامه فرم گرفته یا یک پیمانه بستنی کتو برای یک دسر لذیذ روی آن را اضافه کنید.

در بالا، ویدیوی دستور پخت نان بلوبری کتو را تماشا کنید

خمیر نان بلوبری خانگی

مواد تشکیل دهنده نان بلوبری کتو

شما به زغال اخته، آرد بادام، بکینگ پودر، ماست یا خامه نارگیل، نمک، شیرین کننده، تخم مرغ یا تخم کتان و رنده پوست لیمو نیاز دارید.

ماست ساده، ماست یون، یا خامه نارگیل رطوبت را به نان اضافه می کند. برای نان بدون قند، حتما از ماست بدون شکر استفاده کنید. مارک های وگان نیز کار می کنند.

آرد بادام تنها چیزی است که من اینجا پیشنهاد می کنم. البته می تو،د با آردهای مختلف آزمایش کنید یا سعی کنید مقداری از آرد بادام را با آرد نارگیل جایگزین کنید. اما ممکن است لازم باشد در صورت استفاده از این جایگزین‌ها، با مواد دیگر، به‌ویژه مایع، بازی کنید تا دستور غذا درست شود.

می تو،د از زغال اخته تازه یا منجمد استفاده کنید. اگر از انواع توت‌های یخ زده استفاده می‌کنید، آن‌ها را کاملاً آب کنید و قبل از افزودن به دستور، رطوبت اضافی را با یک حوله کاغذی پاک کنید.

طرز تهیه میان وعده بدون شکر نان بلوبری

طرز تهیه نان بلوبری آرد بادام

یک قالب نان 9×5 اینچی را چرب کنید یا کف قالب را با کاغذ روغنی بپوش،د.

فر را با دمای 325 درجه فارنهایت گرم کنید. تمام مواد نان به جز زغال اخته را در یک کاسه بزرگ هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. از آنجا که دستور غذا بدون گلوتن است، نیازی به نگر، در مورد مخلوط ، بیش از حد نیست.

خیلی آرام زغال اخته ها را هم بزنید، سپس خمیر را در ظرف آماده شده صاف کنید.

نان بلوبری بدون شکر را در طبقه وسط فر به مدت پنجاه دقیقه بپزید. بگذارید خنک شود، سپس با چاقو دور تابه را بچرخ،د و نان را در بشقاب بریزید. ابتدا بگذارید خنک شود از ، خوردن یا ش،تن آن به نصف جلوگیری می کند.

تبدیل نان به اندازه های گرم

اگر ترجیح می دهید به جای پیمانه های آمریکایی از ترازو غذا استفاده کنید، از اندازه های گرم زیر برای نان نان کتو استفاده کنید:

240 گرم آرد بادام، 160 گرم ماست، 80 گرم زغال اخته تازه و 60 گرم شیرین کننده گرانول. همچنین به یاد داشته باشید که سایر مواد زیر را که بر حسب گرم یا فنجان اندازه گیری نمی شوند، اضافه کنید.

طرز تهیه نان آرد بادام کم کربوهیدرات

این نان از کلوچه بلوبری سالم و کلوچه بلوبری کتو و همچنین نان لیمو کتو اقتباس شده است.

دسرهای کتو سالم بیشتر

کوکی کره بادام زمینی کتو

براونی پروتئینی

براونی پروتئینی

بهترین دستور العمل کیک کتو شکلاتی

کیک کتو

ترافل های شکلاتی که در پودر کاکائو غلتیده شده اند، گاز می گیرند

ترافل شکلاتی

کیک پنیر بدون پخت آسان

بدون پخت چیزکیک

بهترین کتو براونی ها

کتو براونی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/keto-blueberry-bread-almond-flour/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=keto-blueberry-bread-almond-flour