نان تست پنیر خامه ای (15 روش!)


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

برای صبحانه یا یک ناهار آسان هوس چیزی شیرین و خوش طعم دارید؟ بیشتر از این خوشمزه نگاه نکنید نان تست پنیر خامه ای! ما دوست داریم روی این تکه نان تست ترد را با زغال اخته شیرین، آبدار و پنیر خامه‌ای زده شده بریزیم، اما ما همچنین 15 راه مختلف برای لذت بردن از این دستور خوشمزه داریم!

نان تست پنیر خامه ای زغال اخته با ن،اع تازه تزئین شده و در بشقاب سفید سرو می شود.

این دستور نان تست پنیر خامه ای سالم تنها با چند ماده ساده درست می شود و تنها در 20 دقیقه جمع می شود. پنیر خامه‌ای روی نان تست را می‌توان همانطور که هست میل کرد، یا روی آن را با میوه‌های تازه، مربا، عسل یا حتی مواد شور برای یک خوراکی خاص اضافه کرد.

من عاشق درست ، کمپوت زغال اخته تازه هستم، زیرا به خوبی با پنیر خامه ای جفت می شود، اما این تنها راه برای لذت بردن از این دستور غذا نیست! در زیر راه هایی برای لذت بردن از این نان تست با کره های آجیل، سایر میوه ها، گیاهان تازه و غیره پیدا خواهید کرد!

مهم نیست که چه تنوعی را انتخاب می کنید، متوجه خواهید شد که نان تست با پنیر خامه ای پایه ای عالی برای بسیاری از مواد مختلف است. فوق العاده خوشمزه است و سریع و ساده درست می شود. در هر زم، از روز برای صبحانه، میان وعده یا یک ناهار سبک از آن لذت ببرید!

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • گزینه صبحانه آسان و سریع
  • فوق العاده قابل تنظیم – 15 ایده مختلف برای تاپ ،!
  • میتونه جلو بندازه
  • گزینه های بدون گلوتن و وگان
  • دوستی خانوادگی

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

این نان تست صبحانه پنیر خامه ای با زغال اخته با مواد ساده ای درست می شود که ممکن است بیشتر آن ها را در دست داشته باشید. تمام جزئیات مواد و دستور پخت کامل را از کارت دستور غذا در پایین این پست بگیرید!

مواد لازم برای دستور نان تست پنیر خامه ای با زغال اخته و 15 تنوع دیگر.
  • نان گندم کامل: نان سبوس دار بهترین گزینه برای نان تست زغال اخته سالم است، اما می تو،د از تکه های نان مورد علاقه خود استفاده کنید. نان خمیر مایه و نان سفید معمولی همگی طعم عالی دارند. نان تست بلوبری بدون گلوتن را با استفاده از نان بدون گلوتن مورد علاقه خود درست کنید.
  • پنیر خامه ای فرم گرفته: این را با استفاده از پنیر خامه ای، عسل، نمک و آبلیمو درست می کنیم. عسل پنیر خامه ای را کمی شیرین می کند، نمک شیرینی آن را بیشتر می کند و به تعادل طعم کمک می کند. آب لیمو طعم تازه‌ای به پنیر خامه‌ای می‌دهد و طعم‌های پررنگ‌تری را در این نان تست زغال اخته لیمویی نشان می‌دهد!
  • کمپوت بلوبری خانگی: این از زغال اخته، شکر، دانه چیا، آب، آب لیمو و پوست لیمو درست شده است. برای این دستور می توان از زغال اخته تازه یا منجمد استفاده کرد. توت های یخ زده را قبل از تهیه کمپوت یخ زدایی نکنید. آب و شکر برای هر کمپوتی کلیدی هستند، آب/ پوست لیمو اسیدیته و طعم را فراهم می کند و دانه های چیا به غلیظ شدن کمپوت این پنیر خامه ای و نان تست توت کمک می کند.

🔪 دستورالعمل

این دستور تهیه این نان تست پنیر خامه ای و بلوبری است. برای یافتن دستورالعمل‌های گزینه‌های دیگر، به بخش تغییرات بروید!

کمپوت بلوبری را تهیه کنید: کمپوت زغال اخته را با اضافه ، 1 فنجان زغال اخته به همراه مواد باقیمانده کمپوت در قابلمه ای آماده کنید و بگذارید بجوشد و هم بزنید تا کمپوت نسوزد.

پختن زغال اخته و پوست لیمو در قابلمه برای تهیه کمپوت زغال اخته.

بجوش،د و خنک کنید: حرارت را کم کرده و بجوش،د تا زغال اخته ها پخته و سس غلیظ شود. این ممکن است بین 4-6 دقیقه طول بکشد. وقتی کمپوت غلیظ شد از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود. در حین پختن زغال اخته از یک کاردک یا قاشق استفاده کنید تا به آرامی توت ها را فشار دهید تا آب آن آزاد شود. اگر کمپوت صاف را ترجیح می دهید، کمپوت پخته شده را به غذاساز اضافه کنید و مخلوط کنید.

کمپوت زغال اخته در یک قابلمه روی اجاق گاز می جوشد.

پنیر خامه ای فرم گرفته را آماده کنید: در حالی که کمپوت در حال خنک شدن است، پنیر خامه ای و بقیه مواد پنیر خامه ای زده شده را در یک کاسه مخلوط کرده و تا زم، که یکدست شود مخلوط کنید. یا می‌تو،د مواد پنیر خامه‌ای را به غذاساز اضافه کنید و مخلوط کنید تا یکدست شود.

پنیر خامه ای زده شده در یک کاسه.

نان تست و مونتاژ: نان سبوس دار ،د شده را در توستر یا در فر برشته کنید تا طلایی شود. کمپوت پنیر خامه ای و زغال اخته را به طور مساوی بین نان تست شده ت،یم کنید.

پنیر خامه ای زده شده روی نان تست.

تاپینگ ها را اضافه کنید و نان تست پنیر خامه ای بلوبری را سرو کنید: با باقی مانده زغال اخته تازه و در صورت تمایل مقداری پوست لیمو بپاشید.

نان تست پنیر خامه ای با زغال اخته (و 15 ایده دیگر) روی تخته برش سفید.

📖 تنوع: 15 ایده نان تست پنیر خامه ای

پنیر خامه ای روی نان تست یک پایه خوشمزه و همه کاره برای بسیاری از دستور العمل های مختلف است! بسته به ترجیحات خود می تو،د از یک روش شیرین، خوش طعم یا حتی تند استفاده کنید. در اینجا 15 روش مختلف برای پر ، این نان تست پنیر خامه ای وجود دارد:

  1. میوه تازه یا کمپوت میوه: ما عاشق کمپوت زغال اخته خانگی به ،وان رویه هستیم، اما می تو،د از کمپوت سیب یا گلابی یا کمپوت توت مخلوط نیز استفاده کنید! از طرف دیگر، توت فرنگی تازه، هلو، گلابی یا سیب نیز به خوبی کار می کنند.
  2. نان تست بلوبری بو داده: به جای کمپوت زغال اخته، زغال اخته را برشته کنید تا طعمی شگفت انگیز داشته باشد تا پنیر خامه ای خود را روی نان تست قرار دهید.
  3. کنسرو، مربا: مربای توت، کنسرو هلو، مربای زردآلو یا پخش انجیر را امتحان کنید.
  4. نان تست پنیر خامه ای و عسل: ،یب ساده پنیر خامه ای و عسل روی نان تست خوشمزه و آسان است! میوه را برای طعم بیشتر اضافه کنید.
  5. ماهی قزل آلا دودی یا لو،: ماهی سالمون یک تاپینگ ک،یک برای پنیر خامه ای است! مقداری کپر، پیاز نازک خلال شده و شوید تازه را اضافه کنید تا گرد شود.
  6. آووکادو نان تست: پنیر خامه‌ای خود را با تکه‌های آووکادوی تازه، کمی نمک و کمی آب لیمو پر کنید.
  7. خیار و شوید: با برش های نازک خیار، کمی شوید تازه و کمی فلفل سیاه نمی تو،د اشتباه کنید.
  8. بیکن و گوجه فرنگی: پنیر خامه‌ای که روی آن بیکن پخته شده ترد و گوجه‌فرنگی نازک برش داده شده است به شما یک BLT می‌دهد.
  9. نان تست مدیترانه ای: زیتون کالاماتا ،د شده، فلفل قرمز تفت داده شده، کمی روغن زیتون و پنیر فتا ،د شده را اضافه کنید.
  10. دیگر گیاهان و ادویه جات ترشی جات: همه سبزی های تازه به خوبی با پنیر خامه ای ،یب می شوند. سعی کنید روی نان تست خود را با پیازچه تازه، ریحان، جعفری، رزماری، آویشن یا شوید بپاشید و مقداری نمک و فلفل بپاشید یا روی هر تکه نان تست چاشنی نان شیرینی بپاشید!
  11. آجیل و کره آجیل: به جای پنیر خامه ای، کره بادام زمینی، کره بادام، یا حتی نوتلای گیاهی یا پودر فندق شکلاتی سفید را امتحان کنید و روی آن زغال اخته یا میوه های تازه دیگر را اضافه کنید. حتی می تو،د مقداری گردو یا بادام زمینی له شده را روی آن ،د کنید و کمی موز ورقه شده را نیز اضافه کنید.
  12. نان تست ریکوتا بلوبری: پنیر خامه ای را با ریکوتای زده شده عوض کنید و زغال اخته تازه و مقداری گرانولا بپاشید تا کمی ترد شود.
  13. پروشوتو و انجیر: برش های نازک پروشوتو و انجیر تازه یا مربای انجیر. برای مثال افزودن گیاهان تازه، مانند ریحان تازه، راهی عالی برای افزودن طراوت و طعم است. ، ماهی سالمون دودی یا واقعاً هر کدام از غذاهای مورد علاقه خود را اضافه کنید! چیز زیادی وجود ندارد که با آن خوب پیش نرود
  14. پستو و گوجه فرنگی خشک شده: به نان تست و پنیر خامه ای خود، مقداری پستو و مقداری گوجه فرنگی خشک شده ،د شده اضافه کنید.
  15. سبزیجات رنگین کم،: به ترتیب روی نان تست خود، فلفل دلمه‌ای قرمز ،د شده، فلفل دلمه‌ای نارنجی ،د شده، فلفل دلمه‌ای زرد ،د شده، اسفناج کوچک ،د شده و کلم بنفش را برای نان تست رنگین کم، اضافه کنید!

💭 نکات تخصصی

  • برای پخش راحت تر، پنیر خامه ای خود را بچینید و قبل از استفاده از آن برای این دستور، اجازه دهید به دمای اتاق برسد. توصیه می کنم حدود 30 دقیقه قبل از اینکه قصد استفاده از آن را داشته باشید آن را خارج کنید.
  • بلافاصله سرو کنید. اگر این را به ،وان نان تست بلوبری یا یکی از انواع دیگر ما در بالا درست می کنید، حتماً آن را فورا سرو کنید زیرا نان تست بعد از 10 دقیقه شروع به خیس شدن می کند.
  • می تو،د برخی از اجزاء را زودتر از موعد بسازید: فیلینگ پنیر خامه ای و کمپوت زغال اخته (در صورت استفاده) را می توان از قبل آماده کرد و در ظرف در بسته در یخچال تا 4 روز نگهداری کرد.
  • نان خود را هوشمندانه انتخاب کنید. یک نان غلیظ و دل،ب برای نان تست پنیر خامه ای بهتر عمل می کند. غلات کامل، نان چند دانه، خمیر مایه، باگت یا چاودار همگی انتخاب های خوبی هستند. شما چیزی می‌خواهید که به اندازه کافی محکم باشد تا در برابر پنیر خامه‌ای و هر رویه‌ای قرار بگیرد.
  • حتما نان خود را به اندازه کافی برشته کنید تا طلایی و ترد شود، اما نه خیلی تیره یا سوخته.

🙌 سازگاری های غذایی

  • نان تست پنیر خامه ای وگان: این گیاه دستور پخت نان تست صبحانه بلوبری را با استفاده از پنیر خامه ای بدون لبنیات و تاپینگ های گیاهی انتخابی خود درست کنید!
  • نان تست بدون گلوتن با پنیر خامه ای: نان بدون گلوتن در این دستور العمل به خوبی عمل می کند، فقط نوع مورد علاقه نان gf خود را انتخاب کنید یا این دستور پخت نان بدون گلوتن خانگی یا این دستور پخت نان گندم سیاه بدون گلوتن را امتحان کنید.

🫙 دستورالعمل ذخیره سازی

می تو،د مخلوط پنیر خامه ای را از قبل درست کنید و در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید. نان تست باید تازه درست شود وگرنه خیس می شود.

❓سوالات متداول دستور پخت

آیا پنیر خامه ای روی نان تست خوب است؟

پنیر خامه ای روی نان تست خوشمزه است، ،یب فوق العاده ای است. اگر از خود می پرسید: “آیا می توانم پنیر خامه ای را روی نان تست بگذارم؟” پاسخ بله است! می تو،د یک مخلوط هم زده درست کنید یا بگذارید به دمای اتاق برسد تا راحت تر پخش شود. با خیال راحت آن را به صورت ساده یا با چاشنی های مورد علاقه خود میل کنید.

پنیر خامه ای با چه چیزی خوب می شود؟

آیا نمی د،د با پنیر خامه ای برای صبحانه، یا برای یک ناهار یا میان وعده سبک چه بخورید؟ پنیر خامه ای یک ماده فوق العاده همه کاره است و با انواع مختلف غذاها، اعم از شیرین و شور، به خوبی هماهنگ می شود. در اینجا غذاهایی وجود دارد که پنیر خامه ای معمولاً با آنها سازگار است: نان شیرینی، نان، کراکر، خیار، ساندویچ، ماکارونی، پوره سیب زمینی، نان تست فرانسوی، میوه، شیرینی، یا دسر.

آیا خوردن نان تست برای صبحانه سالم است؟

بستگی داره با چی بخوری! نان تست سفید ساده برای صبحانه سالم نیست، زیرا فقط یک دسته از کربوهیدرات های تصفیه شده است و تعادل پروتئین یا فیبر ندارد. اما اگر نان تست گندم سبوس‌دار را با تعادلی از مواد غنی از پروتئین و مواد تازه درست کنید، می‌تو،د یک نان تست سالم برای صبحانه باشد!

نان تست پنیر خامه ای زغال اخته با ن،اع تازه تزئین شده و در بشقاب سفید سرو می شود.

🍞 دستور العمل های نان تست صبحانه خوشمزه بیشتر!

آیا این دستور صبحانه مبتنی بر گیاه را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

نان تست پنیر خامه ای (15 روش!)

برای صبحانه یا یک ناهار آسان هوس چیزی شیرین و خوش طعم دارید؟ به این نان تست خوشمزه پنیر خامه ای نگاه نکنید! ما دوست داریم روی این تکه نان تست ترد را با زغال اخته شیرین، آبدار و پنیر خامه‌ای زده شده بریزیم، اما ما همچنین 15 راه مختلف برای لذت بردن از این دستور خوشمزه داریم!

زمان آماده سازی10 دقایق

زمان پخت10 دقایق

زمان کل20 دقایق

دوره: صبحانه، عصرانه، میان وعده

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: گیاه خواری

خدمات: 6

کا،ی: 249کیلو کا،ی

  • کمپوت زغال اخته و پنیر خامه ای زده شده را می توان از قبل آماده کرد و در ظرف در بسته در یخچال تا 4 روز نگهداری کرد.
  • نان تست بلوبری را بلافاصله سرو کنید زیرا بعد از 10 دقیقه نان تست شروع به خیس شدن می کند.
  • برای این دستور می توان از زغال اخته تازه یا منجمد استفاده کرد. توت های یخ زده را قبل از تهیه کمپوت یخ زدایی نکنید.
  • نان بدون گلوتن مانند خمیر ترش، چاودار یا حتی نان چند دانه در این دستور غذا به خوبی عمل می کند.
  • در حین پختن زغال اخته از یک کاردک یا قاشق استفاده کنید تا به آرامی توت ها را فشار دهید تا آب آن آزاد شود. اگر کمپوت صاف را ترجیح می دهید، کمپوت پخته شده را به غذاساز اضافه کنید و مخلوط کنید.

خدمت: 1تکه نان تست | کا،ی: 249کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 25g | پروتئین: 6g | چربی: 14g | چربی های اشباع شده: 8g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 4g | چربی ترانس: 0.002g | کلسترول: 38میلی گرم | سدیم: 294میلی گرم | پتاسیم: 159میلی گرم | فیبر: 3g | قند: 11g




منبع: https://pickyeaterblog.com/cream-cheese-toast/