نان سبزیجات برشته شده خامه ای آووکادو


این نان سبزیجات برشته شده خامه ای خامه ای، غذای رستور، 5 ستاره در خانه است! خیلی سریع و آسان! سبزیجات را می توان کباب یا کبابی کرد و مرغ نیز یک افزودنی عالی است.

من سبزیجات برشته را با تمام وجودم دوست دارم. اما آن‌ها را روی نان‌های مسطح با خارق‌العاده‌ترین سس خامه‌ای آووکادو بریزید، و یک وعده غذایی دارید که من با کمال میل هر روز تا آ، عمر می‌خورم.

نان تخت روی کاغذ روغنی سفید که روی آن سس آووکادوی خامه ای و سبزیجات برشته شده است.

پخش ، آووکادو

،صر منحصر به فرد و برنده این دستور پخت ، آووکادو است.

راستش را بخواهید، بافت بیشتر شبیه یک موس ضخیم و خامه‌ای است، اما «موس» در مغز من مع، دسر دارد، بنابراین ما در اینجا به «گسترش» می‌پردازیم. شما می تو،د آن را هر چه می خواهید صدا کنید!

،اصر:

  • شیر
  • آبلیموی تازه
  • آووکادوی رسیده
  • پنیر خامه ای
  • نمک و فلفل

در ابتدا، مخلوط کن شما ممکن است در برابر تلاش برای پردازش این مخلوط غلیظ مقاومت کند، اما با کمی پشتکار و استفاده اختصاصی از تمپر، به هم می رسد.

ابتدا مایع را به مخلوط کن اضافه کنید و از آووکادو بسیار رسیده و پنیر خامه ای نرم شده استفاده کنید.

آووکادو و پنیر خامه ای در مخلوط کن.

آووکادو با سایر مواد ،یب می شود تا ابریشمی ترین و خامه ای ترین سسی را که تا به حال دیده اید تشکیل دهد. ثروتمند است! و خیلی خوشمزه

من به شدت توصیه می کنم مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود. با این حال، اگر می‌خواهید آووکادویی با بافت بیشتری داشته باشید، می‌تو،د زودتر ،یب را متوقف کنید.

آووکادو و پنیر خامه ای زده شده.

چگونه سبزیجات را بپزیم

ساده‌ترین راه برای پخت کامل سبزیجات برای این نان‌های آووکادو این است که 6 تا 7 فنجان سبزیجات را روی یک تابه بریزید، روغن زیتون، نمک و فلفل بپاشید و در فر تفت دهید تا بپزد.

با این حال، می تو،د سبزیجات را با استفاده از a سبد کبابی {aff. ارتباط دادن}. یا سبزی ها را می توان در کمی روغن زیتون در تابه ای روی اجاق گاز تفت داد.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! می تو،د سبزیجات پخته شده را به طور کلی حذف کنید و به سراغ سبزیجات 100% تازه و ترد بروید.

برای تنوع خوشمزه، سبزیجات پخته شده را با کمی پستو قبل از چیدن نان های تخت بریزید. 😍

ناگفته نماند که گزینه های سبزیجات تقریباً بی پایان هستند. من گزینه های زیادی را در دستور زیر آورده ام. من نمی توانم منتظر بمانم تا تغییراتی را که به ذهن شما خطور می کند، ببینم!

مونتاژ نان تخت با سس آووکادو، کدو سبز تفت داده شده، قارچ، پیاز کاراملی، فلفل سوخاری و پیاز سبز.

نان مسطح + پخش آووکادو + سبزیجات

برای نان تخت، من معمولا نان سنگی را از Costco می گیرم. هر نوع نان نان یا نان تخت در اینجا جواب می دهد.

شما همچنین می تو،د از یک رول یا تورتیلا استفاده کنید و همه چیز را برای یک رویکرد متفاوت بچرخ،د!

برای مونتاژ:

  1. نان تخت را به آرامی گرم کنید تا نرم و انعطاف پذیر شود
  2. یک لایه از ، آووکادو پخش شده روی نان صاف ،ید
  3. روی آن انبوهی از سبزیجات بوداده روی آن قرار دهید
  4. در صورت تمایل با پیازچه ،د شده، پیاز سبز، جعفری یا گشنیز تزیین کنید

گرم یا در دمای اتاق سرو کنید. لذیذ!

نان تخت، پیاز سبز، لیموترش، پیاز کاراملی، کدو سبز تفت داده شده، قارچ و فلفل قرمز.

آن را یک نان پهن سبزیجات آووکادوی مرغ درست کنید

در حالی که این دستور غذا به ،وان یک غذای بدون گوشت دل،ب و خوشمزه است، ،یب مرغ آسان است (یا پروتئین دیگری).

من این را با مرغ جوجه گردان پخته و رنده شده که به سبزیجات اضافه شده است سرو کرده ام. باقی مانده، مرغ کبابی نیز فوق العاده خواهد بود.

نان تخت را می توان با چاقو و چنگال خورد یا به سبک تاکو تا کرد و اگر کمی به هم ریخت، جای نگر، نیست! می توانم به شما قول بدهم، لذیذی شدید ارزشش را دارد.

نان تخت با سس آووکادوی خامه ای و سبزیجات برشته شده.

دستور العمل خواننده

یکی از ارزشمندترین تجربیات من به ،وان یک وبلاگ نویس مواد غذایی زم، است که شما دستور العمل های مورد علاقه خود را برای من ارسال می کنید.

این دستور پخت نان تخت آووکادو توسط یک خواننده قدیمی، جسیکا، برای من ارسال شده است. او از طریق ایمیل به من توضیح داد که در تعطیلات در کان، چنین وعده‌ای را می‌خورد، هر روز در حالی که آنجا بود آن را می‌خورد (او را سرزنش نکنید!)، و بلافاصله پس از بازگشت به خانه آن را دوباره درست کرد.

او دستور غذا را برای من فرستاد تا با آن بازی کنم، و برای من نیز مورد علاقه من شده است. می‌توانم ببینم چرا استراحتگاه‌های فراگیر چیزی شبیه به این ارائه می‌دهند. این یک نمایش دهنده است! و درست ، آن در خانه بسیار ساده است. با تشکر از شما، جسیکا – شما درست می گویید، این نان مسطح زندگی به طرز عجیبی خوشمزه است!

من عاشق دستور العمل های روشن، تازه و خوشمزه مانند این هستم. امیدوارم شما هم دوستش داشته باشید!

از نان تخت با سس آووکادوی خامه ای و سبزیجات برشته شده گاز بگیرید.

یک سال پیش: سالاد اورزو لیمو مارچوبه برشته با موزارلای تازه
دو سال پیش: دسر کیک غذای فرشته ، تمشک بهشتی
سه سال پیش: اس، های نان موز چیپسی شکلاتی
چهار سال پیش: کوکی‌های نارگیلی شکلاتی جو دوسر نرم و جویدنی {کوکی مورد علاقه من}
پنج سال پیش: کاپ کیک براونی با بهترین روغن بادام زمینی
شش سال پیش: لیموناد ساده خانگی
هفت سال قبل: نان های خانگی 1 ساعته الهی
هشت سال پیش: کلوچه بلوبری کدو تنبل سبوس دار
نه سال پیش: ساندویچ مرغ آهسته پز
ده سال قبل: میگو سیر در سس گوجه فرنگی نارگیلی {شام سریع و سالم!}

نان تخت با سس آووکادوی خامه ای و سبزیجات برشته شده روی آن.

نان سبزیجات برشته شده خامه ای آووکادو

بازده: 6 وعده های غذایی

زمان آماده سازی: 25 دقیقه

زمان پخت: 25 دقیقه

زمان کل: 50 دقیقه

سبزیجات کباب شده:

  • 6 فنجان ها سبزیجات ،د شده، به انتخاب شما، مانند کدو سبز، پیاز، قارچ، فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی و غیره.
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ½ قاشق چایخوری نمک کوشر درشت
  • ¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه درشت آسیاب شده
  • ¼ فنجان پستو ریحان آماده (اختیاری)

لایه خامه ای آووکادو:

  • ¼ فنجان شیر
  • 1 تا 2 قاشق غذاخوری آبلیموی تازه
  • 3 متوسط آووکادو، پوست و گودال برداشته شده است
  • 4 اونس پنیر خامه ای، نرم شده
  • کمی نمک و فلفل

نان لواش:

  • 6 تا 8 تکه های نان نان یا نان تخت (به یادداشت مراجعه کنید)
  • پیازچه تازه ،د شده، پیاز سبز، گشنیز یا جعفری برای تزیین
  • برای سبزیجات سرخ شده، فر را از قبل با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. سبزیجات ،د شده را در یک تابه نیم ورقه ای بریزید. با روغن زیتون بریزید و نمک و فلفل بپاشید. پرتاب به مدت 10-15 دقیقه تفت دهید. سبزیجات را هم بزنید یا بریزید و 5 تا 10 دقیقه دیگر تفت دهید تا ترد و داغ شوند. در صورت استفاده، پستو را داخل سبزیجات هم بزنید تا یکدست شود.

  • برای ، آووکادو، شیر و آبلیمو را به مخلوط کن اضافه کنید و سپس آووکادو، پنیر خامه ای، نمک و فلفل را اضافه کنید. برای کمک به ،یب مواد غلیظ، با سرعت کم مخلوط کنید. این کار را تا زم، که کاملا یکدست و ،ی شود انجام دهید. (اگر می خواهید مخلوط با بافت بیشتری باشد، مدت زمان کمتری هم بزنید.)

  • اگر مخلوط به سختی جمع می شود، یک قاشق غذاخوری شیر یا آب را اضافه کنید. سعی کنید مایعات زیادی اضافه نکنید. باید خیلی غلیظ و قابل پخش باشه.

  • نان را در فر یا مایکروویو گرم کنید تا نرم و انعطاف پذیر شود.

  • روی نان تخت را با یک لایه ، آووکادو و سپس یک انبوه سبزیجات برشته بپوش،د. در صورت تمایل با پیازچه ،د شده، پیاز سبز، جعفری یا گشنیز تزیین کنید. بلافاصله سرو کنید (خوشمزه گرم یا در دمای اتاق سرو شود).

اضافه ، مرغ: مرغ پخته شده خوشمزه است که به نان تخت اضافه می شود. من آن را با مرغ جوجه گردان ،د شده و همچنین باقی مانده مرغ کبابی سرو کرده ام.
سبزیجات: سبزیجات را می توان با توجه به ترجیحات طعم و/یا فصلی که دارد تغییر داد: لوبیا سبز، کدو زرد، کلم بروکلی، گل کلم. گزینه ها بی پایان هستند. نخود را می توان به سینی سبزیجات برشته نیز اضافه کرد. به جای تفت دادن سبزی ها، می توان آنها را در یک سبد گریل روی گریل پخته یا در ماهیتابه روی اجاق گاز با کمی روغن زیتون تفت دهید. می تو،د به طور کلی از پختن سبزیجات صرف نظر کنید و از سبزیجات تازه و ترد نیز استفاده کنید!
، آووکادو: باقیمانده ، آووکادو را با پخش ، یک لایه یکنواخت در ظرف، فشار دادن نایلون پ،تیکی به طور مستقیم روی سطح و پوشاندن آن با درب نگهداری کنید. در یخچال قرار دهید. طبیعی است که لایه بیرونی کمی تیره شود – یا قبل از سرو دوباره آن را بتراشید یا هم بزنید تا دوباره ،یب شود.

خدمت: 1 نان تخت با تاپینگ، کا،ی: 341کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 42g، پروتئین: 8g، چربی: 16g، چربی های اشباع شده: 3g، کلسترول: 9میلی گرم، سدیم: 656میلی گرم، فیبر: 5g، قند: 5g

دنبال ، @MelsKitchenCafe در اینستاگرام و با استفاده از هشتگ دستور العمل هایی را که از وبلاگ من درست می کنید به من نشان دهید #ملسکی کافه. من عاشق دیدن همه خوبی هایی هستم که شما در آشپزخانه های خود به دست می آورید!

منبع دستور غذا: اقتباس شده از دستور پختی که توسط یک خواننده، جسیکا پی برای من فرستاده شده است – او این غذا را در سفر به کان، می‌خورد، هر روز آن را می‌خورد و به خانه می‌آمد و دوباره آن را خلق می‌کرد (ممنون، جسیکا!)

سلب مسئولیت: من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم ، وسیله‌ای برای ،ب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.




منبع: https://www.melskitchencafe.com/creamy-avocado-veggie-flatbread/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با