نان های چسبناک اسپند کاراملی عالی


این نان‌های ،بنده اسپند کاراملی (آجیل اختیاری!) با خمیر نرم، پر ، دارچین کره‌ای و کارامل نم نم‌ریز، منحط و خوشمزه هستند.

من مدت زیادی است که روی یک دستور پخت نان ،بنده کاراملی کاراملی کامل، آزمایش شده و واقعی کار می کنم، و این نان های کاراملی شگفت انگیز ناامید نمی شوند!

بسیاری از نکات، تصاویر و جزئیات بی‌خبر در زیر!

کارامل از کنار نان های ،بناک با گردو می چکد.

لایه اسپند کارامل

سه جزء اصلی در این دستور غذا وجود دارد:

  • لایه اسپند کاراملی
  • خمیر
  • پر ، خمیر

برای کارامل، خیالتان راحت باشد، ما به سراغ یک کارامل خانگی نمی رویم که نیاز به آزمایش با دماسنج آب نباتی یا هر چیز دیگری داشته باشد.

در عوض، کره، شکر قهوه‌ای، نمک و شربت ذرت را حرارت می‌دهیم تا ذوب و یکدست شوند (بدون حباب زدن و جوشیدن!). خامه و و،ل را هم زده و کل مخلوط را در کف یک تابه 9×13 اینچی پخش می‌کنیم.

گردوی درشت ،د شده را روی آن بپاشید و آن را کنار بگذارید تا کارامل به دمای اتاق خنک شود.

برای دستور پخت نان های ،بناک کاراملی معمولی، اسپند را می توان کنار گذاشت.

تابه شیشه ای 9×13 اینچی با کارامل و اسپند در ته آن.

خمیر نرم و عالی

در حالی که کارامل کمی خنک شد، خمیر نان های ،بناک را درست کنید.

این همان خمیر این دستور رول دارچین دسته ای کوچک است، و تهیه آن بسیار آسان است و کار ، با آن لذت مطلق است! نه تنها این، رول های دارچینی پخته شده و نان های ،بناک بسیار نرم و کرکی تولید می کند.

تا زم، که خمیر را بیش از حد آرد نپاشید (یا زم، که شیر خیلی داغ است مخمر را اضافه نکنید)، به بهترین شکل به بهترین نان های ،بناک اسپند کاراملی زندگی خود خواهید رسید.

خمیر را در کیچناید مخلوط کرده و اجازه دهید تا ور بیاید.

بعد از اینکه خمیر ور آمد، آن را به شکل مستطیل درآورید، کره را روی آن ،ید و دارچین و شکر بپاشید و مانند رول دارچینی سنتی گرد کنید.

سیاهه خمیر را به 12 ،مت مساوی برش دهید.

رول دارچین به صورت گرد بریده شده است.

رول ها را روی مخلوط اسپند کارامل در چهار ردیف سه تایی قرار دهید.

اجازه دهید نان ها ور بیایند تا پف کنند و کناره ها به هم برسند.

بپزید تا روی آن کمی طلایی شود (و آن کارامل هم شلوغ و حباب زا خواهد بود – هیجان زده شوید!).

نان های ،بناک را در تابه با کارامل جمع کنید، اجازه دهید رول ها بلند شوند، رول های پخته شده، رول هایی که روی آن کارامل برگردانده شده اند.

چگونه نان های ،بناک کاراملی را درست کنیم

یکی از کلیدهای مهم این دستور این است که بد،د دقیقا چه زم، نان های کاراملی را درست کنید.

اگر بیش از حد صبر کنید، کارامل سفت خواهد شد و بیرون آوردن نان ها بدون کشتار شدید بسیار سخت می شود. (اگر اینطور است، به سادگی تابه را در فر گرم برگرد،د و اجازه دهید نان ها/کارامل کمی گرم شوند قبل از اینکه دوباره ورق بزنید.)

اگر به اندازه کافی صبر نکنید، کارامل نازک می شود و روی نان ها خیس می شود.

توصیه می کنم بعد از بیرون آمدن نان ها از فر 10-15 دقیقه صبر کنید. این به کارامل زمان می دهد تا غلیظ شود بدون اینکه خیلی سفت شود.

فرآیند: یک ورقه پخت (یا سینی سرو) را وارونه روی قالب نان ها قرار دهید و لبه های سینی فر و تابه 9×13 اینچی را بگیرید، ورق بزنید و ضربه ای ملایم به پیشخوان بدهید تا رول ها بیرون بیایند. بیرون بر روی ورقه پخت از یک کاردک ،تیکی برای ،اش دادن کارامل / گردوی اضافی از تابه و روی بالای نان های ،بناک استفاده کنید.

یک نان ،بنده اسپند کاراملی که از دسته کامل روی کاغذ روغنی جدا شده است.

نان های ،بناک اسپند کاراملی عالی

این نان های ،بناک با شکوه هستند.

نسبت کارامل به نان درست است (می دانم، می دانم، من هستم تقریبا با استفاده بیش از حد از عبارت “buns” در اینجا – باعث می شود هر بار که آن را تایپ می کنم خنده ام می گیرد، که می دانم بیش از هر چیز دیگری درباره بلوغ کلی من می گوید #به هر حال #حرکت دارم).

و گردوها بدون اینکه نان‌های نرم و کرکی را تحت تأثیر قرار دهند، بهترین تند ترد سوخاری را می‌دهند.

کاراملی که از کناره های نان ،بناک روی کاغذ روغنی سفید می چکد.

نان های ،بناک *بدیهی* شگفت انگیزی هستند که به صورت گرم سرو می شوند تا تجربه ای عالی از کارامل داشته باشند. اما اگر آنها را در دمای اتاق فرو کنید بسیار خوشمزه هستند.

و. اگر به مدت 12 1/2 ث،ه در مایکروویو قرار گیرند، درست گرم می شوند. گزینه های زیادی در اینجا وجود دارد! که اساساً به این م،ی است که هیچ زمان اشتباهی برای ساخت آنها وجود ندارد.

این دستور پخت مدت زیادی است که در راه است (بسیاری از شما در طول سال ها دستور پخت نان های ،بناک را درخواست کرده اید)، و من هیجان زده هستم که در نهایت آن را در اختیار شما قرار دهم!

درست ، این نان‌های ،بناک اسپند کاراملی باعث می‌شود احساس کنید که در آشپزخانه ستاره‌ای راک هستید (و خوردن آنها باعث می‌شود مقدار زیادی از شادی و خوشبختی). امیدوارم دوستشان داشته باشید!

نان ،بنده اسپند کاراملی نصف خورده روی بشقاب سفید.

یک سال پیش: میله های بلوندی شکلات سفید تمشک
دو سال پیش: کرن بری-ژالاپنو خامه ای پنیر
سه سال پیش: کوکی های شکلاتی کره بادام زمینی
چهار سال پیش: اسپند آسان دارچین و شکر
پنج سال پیش: ساده ترین فاج تا کنون {تنها گزینه افزودنی}
شش سال پیش: و،ل کامل {لوبیا} کارامل {گام به گام}
هفت سال پیش: رول های شیرین دارچین و شکر یک شبه
هشت سال پیش: شیرینی م، زنجبیل نرم و جویدنی
نه سال پیش: ن،اع فلفلی خانگی
ده سال قبل: کلوچه های گی، شکلاتی سفید

نان ،بنده اسپند کاراملی با اسپند روی لبه ها روی کاغذ روغنی.

نان های ،بناک اسپند کاراملی

بازده: 12 نان ها

زمان آماده سازی: 25 دقیقه

زمان پخت: 25 دقیقه

زمان افزایش: 2 ساعت 30 دقیقه

زمان کل: 3 ساعت 20 دقیقه

خمیر:

  • 1 فنجان شیر (شیر بدون چربی نیست – 2٪ یا شیر کامل ترجیح داده می شود)
  • ¼ فنجان (57 g) (4 قاشق غذاخوری) کره (من از کره شور استفاده می کنم)
  • ¼ فنجان (53 g) شکر دانه ریز
  • ½ قاشق چایخوری نمک
  • 1 قاشق سوپخوری مخمر خشک فوری یا فعال
  • 1 بزرگ تخم مرغ
  • 3 تا 4 فنجان ها (426-568 g) آرد همه منظوره

کارامل:

  • 10 قاشق غذاخوری (142 g) کره (من از نمک استفاده می کنم)
  • 1 ¼ فنجان فنجان ها (265 g) شکر قهوه ای روشن بسته بندی شده
  • فنجان شربت ذرت سبک
  • ¼ قاشق چایخوری نمک
  • ¼ فنجان خامه غلیظ
  • 1 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص
  • 1 تا 1 ½ فنجان ها (120-180 g) اسپند درشت ،د شده

پر كردن:

  • 4 قاشق غذاخوری (57 g) کره نرم شده است
  • ½ فنجان (106 g) شکر قهوه ای روشن بسته بندی شده
  • 2 قاشق چای خوری دارچین آسیاب شده
  • برای خمیر، شیر را در یک قابلمه متوسط ​​یا در یک کاسه مخصوص مایکروویو یا فنجان اندازه گیری مایع حرارت دهید تا زم، که شیر آب شود (که اساساً آن را تا زم، که درست قبل از دم کشیدن گرم می شود – شروع به بخار شدن می کند و حباب های کوچکی در اطراف لبه ها ایجاد می شود).

  • شیر را در کاسه همزن برقی مجهز به قلاب خمیر بریزید (یا می تو،د این کار را با دست با یک کاسه بزرگ و قاشق چوبی انجام دهید).

  • کره، شکر و نمک را اضافه کنید. آنقدر هم بزنید تا کره ذوب شود و اجازه دهید مخلوط خنک شود تا گرم شود (اگر انگشت خود را در آن فرو کنید، باید شبیه یک حمام گرم باشد – نه خیلی گرم، نه خیلی سرد، درست است).

  • مایه را هم زده و 5 تا 7 دقیقه استراحت می دهیم تا مایه کف کند (از نظر فنی لازم نیست قبل از اضافه ، آرد اجازه دهید مخمر فعال شود، اما من در دستور پخت نان مخمر با شیر می بینم که خمیر زودتر بلند می شود/ بهتره اول بذارم مخمر فعال بشه).

  • در حالی که همزن روشن است، تخم مرغ را اضافه کنید و سپس آرد را کم کم اضافه کنید تا خمیر کناره های کاسه صاف شود. مقدار دقیق آن به دما، رطوبت و نحوه اندازه گیری آرد بستگی دارد. خمیر باید نرم و کمی ،بنده باشد بدون اینکه باقیمانده زیادی روی انگشتان شما باقی بماند. آرد را زیاد نکنید!

  • خمیر را ۲ تا ۳ دقیقه ورز دهید تا نرم و یکدست شود.

  • خمیر را به یک کاسه کمی چرب شده منتقل کنید. روی آن را با نایلون یا حوله آشپزخانه که کمی چرب کرده اید بپوش،د و بگذارید تا دو برابر شود، حدود یک ساعت.

  • در حالی که خمیر بلند می شود، مخلوط اسپند کارامل را آماده کنید. در یک قابلمه کوچک، کره، شکر قهوه ای، شربت ذرت و نمک را با هم مخلوط کنید. روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا کره آب شود، شکر حل شود و مخلوط به خوبی ،یب شود (سعی کنید نجوشد). خامه و و،ل را با حرارت خاموش کنید تا خوب ،یب شوند.

  • یک قالب فر 9×13 اینچی را کمی چرب کنید. مخلوط کارامل را به طور مساوی در کف تابه پخش کنید. روی آن اسپند بپاشید. کنار بگذارید تا مخلوط کارامل به دمای اتاق خنک شود یا کمی گرم شود.

  • خمیر را به شکل یک مستطیل 10×16 اینچی رول کنید یا فشار دهید. 4 قاشق غذاخوری کره را روی آن ،ید. شکر قهوه ای و دارچین را با هم ،یب کنید و روی کره بپاشید.

  • از یک انتهای بلند شروع کنید، خمیر را به شکل چوبی نیمه سفت بپیچید (بدون کشش یا کشیدن خمیر!). با استفاده از یک چاقوی دندانه دار یا نخ یا نخ بدون طعم، کنده را به 12 قطعه مساوی برش دهید.

  • رول ها را در تابه قرار دهید (3 رول، 4 تا پایین). روی آن را با یک پ،تیک کمی چرب شده یا یک حوله آشپزخانه تمیز بپوش،د و بگذارید تا پف کند و دو طرف رول ها به هم برسند.

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. 20 تا 25 دقیقه بپزید تا رول ها روی آن کمی طلایی شوند.

  • از فر خارج کنید و بگذارید 10-15 دقیقه خنک شود (خیلی طول، و کارامل سفت می شود و نان ها به سختی در می آیند – خیلی کوتاه و کارامل خیلی آب می زند).

  • لبه های رول ها را با چاقوی کره ای باز کنید. یک ورقه پخت (یا سینی سرو) را به صورت وارونه روی قالب نان ها قرار دهید و لبه های سینی فر و تابه 9×13 اینچی را بگیرید، ورق بزنید و ضربه ای ملایم روی پیشخوان بدهید تا رول ها برگردند. بیرون بر روی ورقه پخت

  • کارامل و گردوی اضافی را روی نان ها ب،اشید. گرم یا در دمای اتاق سرو کنید.

آجیل: اسپند را می توان برای یک نسخه بدون آجیل از نان های ،بنده کاراملی حذف کرد.
شربت ذرت: من آن را امتحان نکردم، اما اگر شما آن را ندارید یا نمی خواهید از آن استفاده کنید، می تواند جایگزین خوبی برای شربت ذرت باشد.

خدمت: 1 نان، کا،ی: 556کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 70g، پروتئین: 6g، چربی: 30g، چربی های اشباع شده: 13g، کلسترول: 67میلی گرم، سدیم: 310میلی گرم، فیبر: 2g، قند: 44g

دنبال ، @MelsKitchenCafe در اینستاگرام و با استفاده از هشتگ دستور العمل هایی را که از وبلاگ من درست می کنید به من نشان دهید #ملسکی کافه. من عاشق دیدن همه خوبی هایی هستم که شما در آشپزخانه های خود به دست می آورید!

منبع دستور غذا: از کافه آشپزخانه مل (خمیر از رول های کوچک دارچین)

سلب مسئولیت: من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم ، وسیله‌ای برای ،ب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.




منبع: https://www.melskitchencafe.com/caramel-pecan-sticky-buns/