هدیه نهایی ویتامیکس – عشق و لیمو


کتاب آشپزی جدید ما را از قبل سفارش دهید غذای ساده احساس خوب فرصتی برای برنده شدن یک مخلوط کن پر سرعت، غذاساز و مخلوط کن غوطه وری از Vitamix!


ریختن شیر بادام جین در مخلوط کن ویتامی، پر از کلم پیچ، موز و پرتقال


شمارش مع، آغاز می شود! کتاب آشپزی جدید ما عشق و لیمو غذای ساده احساس خوب کمی بیش از یک هفته دیگر منتشر می شود. برای جشن گرفتن، من شگفت‌انگیزترین هدیه ویتامی، را دارم! بله، ما تقدیم می کنیم بهترین مخلوط کن تا کنوناما این همه ماجرا نیست…

پیش سفارش غذای ساده احساس خوب تا 25 آوریل برای برنده شدن این بسته جایزه ویژه Vitamix شرکت کنید:

برای ورود کافیست رسید کتاب خود را به آیدی زیر ارسال کنید [email protected].

قبلاً سفارش داده اید؟ شما به طور خودکار وارد می شوید!


اسموتی کیک هویج روی میز مرمری در کنار کتاب آشپزی، هویج و مخلوط کن ویتامی،


من سال‌هاست که از طرفداران محصولات Vitamix هستم، و اقلام موجود در این بسته هدیه هنوز از موارد مورد علاقه من هستند.

را سیستم آشپزخانه هوشمند A3500 Gourmet SmartPrep شامل می شود:

را ویتامی، مخلوط کن سری A3500 Ascent. برای تهیه اسموتی، سوپ، سس و دسر بسیار من، است. این فوق‌العاده قدرتمند است—حتی می‌تواند آجیل و دانه‌های خام را در کمترین زمان به پوره‌های خامه‌ای تبدیل کند! اگر از من بپرسید این یک آشپزخانه ضروری است.

را ضمیمه غذاساز 12 فنج، Vitamix. من آن را دوست دارم زیرا از همان پایه مخلوط کن استفاده می کند، بنابراین فضایی را در کمدهای من آزاد می کند. برای درست ، همبرگرهای پنیر سیب زمینی شیرین، میله های کیک هویج فریزر و بسیاری دستور العمل های دیگر فوق العاده است. غذای ساده احساس خوب!


دستی با استفاده از مخلوط کن غوطه وری برای مخلوط ، قابلمه سوپ گوجه فرنگی در کنار کتاب آشپزی Love & Lemons Simple Feel Good Food


در نهایت، مخلوط کن غوطه وری ویتامی، برای مخلوط ، سوپ ها درست در قابلمه عالی است! من در گذشته با مخلوط‌کن‌های غوطه‌وری دیگر که به اندازه کافی قدرتمند نبودند تا سوپ‌ها را واقعاً صاف و خامه‌ای به‌دست آورند، مبارزه کرده‌ام. این یکی نیست! هر بار هر چیزی را که با هم ،یب می کنید صاف و ابریشمی می کند. و نگران نباشید – طراحی تضمین می کند که ظروف آشپزی شما را ،اش نمی دهد.


با استفاده از مخلوط کن غوطه ور، اسموتی را در شیشه مخلوط کن ویتامی، مخلوط کنید


مجموعه مخلوط‌کن غوطه‌وری نیز عالی است زیرا همراه با یک ضمیمه همزن و یک شیشه مخلوط‌کن است که برای تهیه اسموتی‌های تک‌نفره و بردن آن‌ها در حال حرکت فوق‌العاده است.

اگر نمی تو،د بگویید، من همه این محصولات را دوست دارم، و می دانم که شما هم دوست خواهید داشت! فقط کتاب آشپزی را از قبل سفارش دهید برای شانس بردن آنها

از حمایت شما متش، غذای ساده احساس خوب. من نمی توانم صبر کنم تا شما به زودی آشپزی را از آن شروع کنید!


اسموتی سبز ،یبی جینین در مخلوط کن ویتامی،


این هدیه سه شنبه 25 آوریل در ساعت 11:59 شب CDT به پایان می رسد و فقط برای ،نان ایالات متحده و کانادا آزاد است. تشکر ویژه از Vitamix برای همکاری در این جایزه!

بدون نیاز به ،ید، برای ورود، ایمیلی به آدرس [email protected] با موضوع “Vitamix Giveaway” ارسال کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/the-ultimate-vitamix-giveaway/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با