پاستا پستو آووکادو شگفت انگیز – گیاهی بر اساس بودجه


پین پستو آووکادو

طرز تهیه پستو آووکادو 7 ماده ای فوق العاده خامه ای و خوشمزه، من، برای ساندویچ، روکش، پیتزا و یک پاستا آووکادویی سریع و مغذی 15 دقیقه ای. + تغییرات بدون روغن و بدون آجیل گنجانده شده است!

ماکارونی پستو آووکادو شگفت انگیز که روی سطحی سبک آبکاری شده است

پستو ریحان آووکادو 7 ماده ای خامه ای و سالم (با پاستا)

اگر قرار بود پستو گواکامول و ریحان صاحب فرزند شوند، این پستو آووکادوی رویایی و خامه‌ای همان پستو خواهد بود. در حالی که ما با ریختن آووکادو به انواع مختلف (مانند پودینگ آووکادوی شکلاتی و میلک شیک های گیاهی) غریبه نیستیم، فکر می کنیم این پستو ریحان آووکادو ممکن است یک نبوغ باشد – به خصوص وقتی با پاستا ،یب شود تا یک غذای ساده، سریع و مغذی درست کند. -وعده غذایی هفته ای!

با موادی مانند پارمزان با کیفیت بالا و آجیل کاج، پستو به دلیل صرفه جویی (یا گیاهخواری) شناخته شده نیست، به همین دلیل است که ما دوست داریم دست خود را به سمت جایگزین های ارزان قیمت و رژیمی مانند پستو جعفری با آروگولا، دانه آفتابگردان ریحان گیاهی بچرخ،م. پستو، و حالا این پستو ریحان آووکادو.

آووکادو سرشار از چربی‌های مفید برای قلب (و آنتی‌ا،یدان‌ها) و غنای خامه‌ای است که یک ،صر ابریشمی و خارق‌العاده به پستوی خانگی اضافه می‌کند و آن را به یکی از پرمصرف‌ترین دستور العمل‌های پستو تبدیل می‌کند. با این حال، مورد علاقه فعلی ما اضافه ، چند مرحله اضافی برای تبدیل آن به پاستو آووکادوی خامه ای است.

بهتر از همه، این فرآیند بسیار ساده است، فقط همه چیز را در یک غذاساز یا مخلوط کن بریزید تا پاستا پخته شود، ،یب شود، و تنها در 10 تا 15 دقیقه، یک غذای خوشمزه خواهید داشت که خامه‌ای، مقرون به صرفه، آسان برای تهیه و کامل است. از طعم

مواد تشکیل دهنده

این پستو آووکادوی ریحان فقط به 7 عدد منگنه ساده (به علاوه نمک و فلفل) نیاز دارد. این در حال حاضر به طور طبیعی بدون لبنیات، کامل 30، کم کربوهیدرات، و وگان است، و با تعویض مواد تشکیل دهنده ساده، می تو،د آن را بدون روغن یا آجیل نیز بسازید.

مواد تشکیل دهنده پاستا پستو آووکادو شگفت انگیز با سطح سفید اندازه گیری شده است
  • آووکادو: از یک آووکادوی با کیفیت خوب و رسیده یا بیش از حد رسیده استفاده کنید. اگر کمتر رسیده باشد، پستو آووکادوی ریحان ممکن است تلخ شود.
  • ریحان: شما به مقدار زیادی برگ ریحان تازه (بدون ساقه) نیاز دارید.
  • آجیل / دانه ها: معمولا از گردو یا پسته بدون نمک استفاده می کنیم. با این حال، می‌تو،د با دانه‌های آفتابگردان خام یا دانه‌های شاهدانه، بدون آجیل مصرف کنید.
  • روغن زیتون: برای داشتن بافتی ابریشمی و صاف از روغن زیتون فوق بکر با کیفیت خوب استفاده کنید.

از آنجایی که آووکادو در حال حاضر چربی‌های مفید برای قلب را اضافه می‌کند، راحت باشید روغن را حذف کنید و از آب (یا آب سبزیجات) استفاده کنید. در عوض سس پستو آووکادو را به غلظت دلخواه خود رقیق کنید.

  • سیر: هیچ پستو بدون سیر کامل نیست. از سیر تفت داده شده برای طعم ملایم تر استفاده کنید و آن را به طعم تنظیم کنید. از پودر سیر به مقدار کم (به سلیقه) استفاده کنید.
  • آب لیمو: ما آب لیموی تازه را ترجیح می دهیم، اما بطری نیز کار می کند. برای زینگ بیشتر، مقداری پوست لیمو اضافه کنید. مقدار را به سلیقه تنظیم کنید.
  • زیره: (اختیاری) برای افزودن عمق طعم بیشتر به پستو ریحان آووکادو.
  • نمک و فلفل سیاه: مزه دار کنید.

برای تهیه پاستا پستو آووکادو، شما همچنین به پاستا نیاز دارید به انتخاب شما (ماکارونی معمولی یا بدون گلوتن). متناوبا، از سوی دیگر، gnocchi همچنین کار خواهد کرد، یا با نودل کدو سبز کم کربوهیدرات مصرف کنید.

چگونه ریحان را در پستو جایگزین کنیم؟

می تو،د از چندین سبزی دیگر در این دستور پستو آووکادو استفاده کنید، از جمله جعفری، اسفناج بچه، کلم پیچ، آرگولا یا ،یبی از سبزیجات. همچنین می تو،د با استفاده از سبزی هویج، سبزی چغندر و … ضایعات مواد غذایی را کاهش دهید.

چه چیز دیگری می توانم اضافه کنم؟

  • مخمر تغذیه ای: برای افزودن طعم پنیر به جای پنیر پارمزان، مخمر مغذی را اضافه کنید. این آجیل، “پنیر”، و با طعم اومامی بسته بندی شده است.
  • فلفل قرمز / فلفل قرمز: برای اضافه ، مقداری ادویه

چگونه پستو 5 دقیقه ای آووکادو درست کنیم؟

  • 1) آجیل ها را به غذاساز یا مخلوط کن پرقدرت اضافه کنید و ضربان بزنید تا آجیل ها به صورت ،ده های متوسط ​​ش،ته شوند.
شات فرآیند پسته اضافه شده به غذاساز
  • 2) آووکادو، ریحان، سیر، زیره سبز را اضافه کنید و عمل کنید. در حالی که مخلوط می شود، به آرامی در روغن بپاشید. توقف کنید تا در صورت ،وم کناره ها را بتراشید.
شات فرآوری پسته فرآوری شده در کنار مواد لازم برای دستور پخت پستو
ع، فرآیندی از ،یبات شگفت انگیز پاستا آووکادو پستو در غذاساز
ع، فرآیندی از ،یبات شگفت انگیز پاستا آووکادو پستو در غذاساز
  • 3) به آن مزه بدهید و هر ،صری (سیر، نمک، فلفل و غیره) را تنظیم کنید، آب لیمو را به دلخواه اضافه کنید.

برای تهیه پاستا آووکادوی خامه ای پستو:

  • 1) هنگام تهیه پستو آووکادو، ماکارونی مورد نظر خود را طبق دستورالعمل روی بسته بندی آن بپزید.
  • 2) یک فنجان آب پاستا را رزرو کنید و سپس پاستا و پستو را با هم بریزید و آب پاستا را اضافه کنید تا پستو رقیق شود و به ،بیدن آن به پاستا کمک کند.
شات پستو آووکادو که به نودل اضافه می شود
  • 3) در صورت تمایل یک قطره آب لیموی تازه و مقداری نمک و فلفل دیگر به ظرف اضافه کنید تا تزیین شود. لذت بردن!

چه چیز دیگری می توانم به پاستا پستو اضافه کنم؟

آن را بیشتر به یک وعده غذایی کامل با پروتئین هایی مانند نخود یا توفو/تمپه تبدیل کنید. از طرف دیگر، طعم و رنگ بیشتری را با سبزیجات تازه، سرخ شده یا تفت داده شده مانند گوجه فرنگی، کدو سبز، نخود فرنگی، کلم بروکلی، فلفل دلمه ای، بادمجان و غیره اضافه کنید.

یادداشت های دستور غذا

  • نوک بالا مقرون به صرفه: پرورش گیاهان دارویی (مانند ریحان) راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه است. برگ های مورد نیاز خود را بردارید و اجازه دهید دوباره پر شوند.
  • برای روغنرایگان پستو آووکادو: به جای آن از آب یا آب سبزیجات استفاده کنید.
  • برای تهیه سالاد پاستا: پاستا را از قبل بپزید و اجازه دهید قبل از افزودن پستو و هر گونه سبزیجات اضافی خنک شود.
  • قوام را تنظیم کنید: آن را تا حد دلخواه با آب یا آب سبزیجات رقیق کنید (ی،ی برای غوطه ور ، در مقابل نم نم ،).
  • بافت را تنظیم کنید: فرآیند/مخلوط کنید تا به قوام دلخواهتان برسد.
  • نیشگون گرفتن و کشیدن به سلیقه: مقدار سیر، لیمو، نمک و فلفل و غیره را تنظیم کنید.
ماکارونی پستو آووکادو شگفت انگیز که روی سطحی سبک آبکاری شده است

دستورالعمل های ذخیره سازی

دستور غذاها با آووکادوی تازه تمایل چند، به نگهداری ندارند، زیرا گوشت آووکادو وقتی ا،ید می شود قهوه ای می شود. خوشبختانه، آب لیمو می تواند به جلوگیری از این امر برای مدت کوتاهی کمک کند، و شما می تو،د این پستو آووکادوی گیاهی را در یک ظرف دربسته در بسته نگهداری کنید. در یخچال بین 2-3 روز (شاید حتی طول، تر، اگر خوش شانس باشید و نکته زیر را دنبال کنید).

تا زم، که ممکن است از قهوه ای شدن آن توسط هر دو نگه دارید فشار دادن بسته بندی پ،تیکی به طور مستقیم به بالای پستو یا پوشاندن آن با a لایه نازکی از روغن زیتون یا آب.

همچنین می تو،د باقی مانده غذا را فریز کنید. 1-2 قاشق غذاخوری را در یک سینی یخ قرار دهید (به دلخواه با یک لایه نازک روغن زیتون پوشانده شود) و فریز کنید تا جامد شود، سپس مکعب ها را به کیسه Ziplock/Stasher منتقل کنید تا بین آنها نگهداری شود. 3-4 ماه.

پیشنهادات خدمت

در کنار لذت بردن از کاسه‌های پاستا آووکادوی خامه‌ای، راه‌های زیادی برای لذت بردن از این پستو وگان وجود دارد، از جمله:

  • با پنیر مک ان وگان مخلوط کنید
  • کمی به لاز،ا وگان اضافه کنید
  • آن را در غلات یا سالاد غلات (مانند سالاد کینوآ، ،، و غیره) بریزید.
  • روی نان تست، ساندویچ، پنینی، پنیر کبابی وگان، نان شیرینی و غیره مانند این ساندویچ توفو و پستو یا نان شیرینی پستوی دل،ب ،ید.
  • به صورت یک لایه روی کروستینی یا بروسکتا
  • سبزیجات بریان شده کبابی مانند گل کلم ترد را روی آن بریزید یا در آن فرو کنید.
  • به ،وان بخشی از یک تخته پنیر وگان/تخته خوراکی یا سینی چرا.
  • روی ناچوهای وگان، ،ادیلا، تاکو، بوریتو و غیره ریخته می‌شود.
  • روی پیتزا (پخته شده)، مانند پیتزای مدیترانه ای هوموس یا کا،ون.

همچنین می تو،د آن را با آب یا آب سبزیجات رقیق کنید و روی آن بریزید یا در سالادهایی مانند سالاد سبز برگ، سالاد سیب زمینی یا کاپرز وگان بریزید.

پستوی کامل آووکادو که روی یک بشقاب سفید در مقابل پس زمینه سفید آبکاری شده است

سس ها و سس های گیاهی بیشتر

همچنین ممکن است از راهنمای ساده ما در مورد آووکادو لذت ببرید.

ع، ها توسط آلفونسو رویا

ماکارونی پستو آووکادو شگفت انگیز که روی سطحی سبک آبکاری شده است

پاستا پستو آووکادو شگفت انگیز

دیوید اس،ل

طرز تهیه پستو آووکادو 7 ماده ای فوق العاده خامه ای و خوشمزه، من، برای ساندویچ، روکش، پیتزا و یک پاستا آووکادویی سریع و مغذی 15 دقیقه ای. + تغییرات بدون روغن و بدون آجیل گنجانده شده است!

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 10 دقیقه

زمان کل 20 دقیقه

دوره شام

غذا ایتالیایی

خدمات 4 وعده های غذایی

کا،ی 456 کیلو کا،ی

  • در یک قابلمه متوسط ​​روی حرارت متوسط ​​رو به بالا، پاستا را طبق دستور روی بسته بپزید.

  • در حین پختن ماکارونی، پسته ها را به کاسه غذاساز یا مخلوط کن پرقدرت اضافه کنید و نبض بزنید تا مغزها ش،ته شوند.

  • آووکادو، ریحان، سیر، زیره سبز را به کاسه پردازنده اضافه کنید و آن را با حرارت زیاد مخلوط کنید. در حالی که پستو در حال شکل گیری است، روغن را به آرامی به مخلوط اضافه کنید. متوقف کنید و کناره ها را بتراشید و بچشید. در این زمان نمک یا فلفل را اضافه کنید.

  • پاستا را آبکش کنید و ۱ فنجان از آب پاستا را ذخیره کنید. پاستا و پستو را در یک کاسه بزرگ بریزید و اطراف آن را هم بزنید. از آب پاستا برای رقیق ، پستو و کمی آب لیموی تازه، کمی نمک و فلفل بیشتر برای روی آن استفاده کنید.

  • نوک بالا مقرون به صرفه: پرورش گیاهان دارویی (مانند ریحان) راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه است. برگ های مورد نیاز خود را بردارید و اجازه دهید دوباره پر شوند.
  • برای روغنرایگان پستو آووکادو: به جای آن از آب یا آب سبزیجات استفاده کنید.
  • برای تهیه سالاد پاستا: پاستا را از قبل بپزید و اجازه دهید قبل از افزودن پستو و هر گونه سبزیجات اضافی خنک شود.
  • قوام را تنظیم کنید: آن را تا حد دلخواه با آب یا آب سبزیجات رقیق کنید (ی،ی برای غوطه ور ، در مقابل نم نم ،).

کا،ی: 456کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 29gپروتئین: 11gچربی: 36gچربی های اشباع شده: 5gچربی های چند غیر اشباع: 7gچربی اشباع شده: 22gسدیم: 20میلی گرمپتاسیم: 902میلی گرمفیبر: 11gقند: 4gویتامین A: 1029IUویتامین سی: 17میلی گرمکلسیم: 83میلی گرماهن: 3میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.


منبع: https://plantbasedonabudget.com/avocado-pesto/