پرطرفدارترین غذاهای دنیا کدام‌اند؟ طرز تهیه خوشمزه ترین غذای دنیا با اسنوا-غذا شرقی

سیب زمینی سرخ شده و پنیر پیتزا به همراه ادویه های محلی از جمله محتویات پوتین غذای کانادایی به شمار می رود . این غذا شامل گوشت‌های تکه‌ای مختلف، کلم ترشی (آب‌پزشده با سرکه) و کلم تازه خردشده است. برای غلیظ تر و خوش طعم تر کردن این غذا میتوان سبزیجات، ادویه و سرکه به آن اضافه نمود. باید ساعت‌ها بپزد تا همه طعم‌های آن به خوبی باهم ترکیب شود.

پاستا را داخل ظرف کشیده و مرغ ها را رویش بچینید یا این که میتوانید مرغ را هم به همراه سس در تابه به مواد اضافه نموده مخلوط کنید. سیب زمینی را به مدت 10 دقیقه با کمی آب و نمک روی حرارت بپزید و سپس آب اضافه اش را بیرون ریخته، وقتی که از حرارت افتاد با چنگال له کنید. با این حال، دلمه برگ مو محبوبیت بیشتری دارد و بسیاری از ایرانی ها در فصل بهار که برگ های انگیر تازه و ترش و خوشمزه است این دلمه را تهیه می کنند. برای تهیه این خورش گوشت را با پیاز و ادویه جات می پزند و بعد بادمجان های سرخ شده و بادمجان و غوره را به آن اضافه می کنند. زرشک پلو مانند غذاهای مثل کباب کوبیده ، جوجه کباب و … به عنوان یک غذای مجلسی محسوب می شود که برای پذیرایی در مراسم های مهم استفاده می شود. سرو این غذا چه با پلو زعفرانی و سبزی تازه باشد، و چه با نان سنگک و نوشیدنی عالی دوغ، طعم و عطر لذیذ آن را همیشه ثبت خواهد کرد.

  • می توان سوشی را از جمله غذاهای محبوب دانست که در سرتاسر جهان طرفداران بی شماری دارد .
  • داخل بوریتو را می‌توان با تخم‌مرغ نیمرو، سوسیس و کالباس و مقدار زیادی فلفل چیلی پر نمود.
  • مواد اولیه این غذا شامل سیب زمینی پوره شده، پیاز، کره، نمک و فلفل است.
  • باقالی پلو با انواع گوشت مانند گوشت مرغ یا گوشت بخش‌های مختلف گوسفند سرو می‎شود، اما ماهیچه گوسفندی چیز دیگری‌ است.
  • بعد ازنرم شدن فلفل و سبک شدن پیار، گوجه فرنگی خرد شده و سپس ادویه دلخواهتان را به مواد اضافه کنید.

فیش چیپس یکی از غذاهای نوستالژی و خوشمزه در انگلستان است. علی رغم قدمت این غذا اما نام آن در لیست غذاهای برتر جهان قرار دارد. ‌ چیکن ۶۵ ، یک پیش‌غذای گوشتی پر از ادویه، مجله خبری غذا با رنگ قرمز تیره و طعم تند و آتشین است. چیکن 65 شامل ترکیب مرغ با استخوان (یا بی‌استخوان) و فلفل‌های چیلی است. در فلسفه نام‌گذاری این غذا روایت‌های مختلفی وجود دارد.

۱۳ تا از معروف ترین پل های دنیا (در همه قاره ها)

غذایی سرشار از کلسترول و بسیار لذیذ که میتوان به خوبی از طعم آن لذت برد. اینجرا را میتوان هم در ترکیب با غذای سرو شده و هم به صورت تکی به عنوان نان همراه با غذا میل نمود. برای تهیه نان اینجرا، آرد حاصل از دانه‌های خاکشیر را با آب مخلوط می کنند. غذا علاوه بر رفع گرسنگی، در رفع نیازهای جسمانی و حتی آرامش روانی افراد در زندگی تاثیرگذار است. تغذیه سالم و مناسب میتواند منجر به زندگی سالم تر و حتی افزایش طول عمر افراد گردد.

فیلیپین؛ ترکیبی از دستورات آشپزی هندی، اسپانیایی، چینی و آمریکایی

همان طور که میدانید ایران تنوع غذایی بسیار زیادی داره که همشون خوش مزه هستن. در این بخش قرار یک لیست از انواع غذا های ایرانی رو به شما معرفی کنیم. اگر از آمریکایی‌ ها در مورد غذاهای مورد علاقه شان بپرسید، متوجه می‌ شوید که پاسخ‌ های متفاوتی از آن ها وجود دارد.

این غذا حتی در آثار جیمز جویس (نویسنده مشهور ایرلندی) نیز به آن اشاره های بسیار زیادی شده است. به طور کلی غذاهای ایرلندی ریشه در تاریخ و سنت‌های دیرینه این کشور که ترکیبی از آشپزی انگلیسی و اسکاتلندی است، دارد. ترکیبات خوراک دوبلین کادل شامل سوسیس، کالباس بیکن و سیب‌زمینی است. اما ترکیب این مواد اولیه در نهایت به خوراکی بی‌نظیر منجر خواهند شد.