پروتئین کریکت برای صبحانه؟ چرا باید آن را امتحان کنید –


هفته گذشته من همه شما را به چالش کشیدم تا مواد تشکیل دهنده مخفی پروتئین بالا را در دستور پخت جدید مافین که در استودیو امتحان کردیم را حدس بزنید.

ا،ر شما آرد بادام را حدس زدید.

در حالی که آرد بادام منبع عالی پروتئین (~6 گرم در هر اونس)، منبع عالی ویتامین ها و مواد معدنی و کربوهیدرات نسبتاً کم (~5.6 گرم در هر اونس) است، بسیاری از شما در اشتباه بودید.

در عوض از پروتئین کریکت استفاده کردم! 🦗💪

آرد کریکت یک انتخاب عالی برای هر ،ی است که می‌خواهد با استفاده از آردی با پروتئین بالا، کربوهیدرات کم و فوق‌العاده پایدار پخت کند.

البته تا زم، که بتو،د بر این ایده که در حال غذا خوردن هستید غلبه کنید… می د،د، اشکالات.

جیرجیرک سرشار از پروتئین است

پوند به پوند، جیرجیرک ها نیروگاه های پروتئینی هستند. در مقایسه با گوشت ، که معمولاً 17 تا 40 درصد پروتئین است، بدن جیرجیرک 65 تا 70 درصد پروتئین کامل و خالص دارد. این بدان م،است که حاوی همان اسیدهای آمینه با زنجیره شاخه ای ضروری (BCAA) مانند سایر پروتئین های حیو، است که بدن ما از آنها برای ساخت عضله استفاده می کند.

کربوهیدرات آنها کم است (و در هر چیز دیگری زیاد)

ده گرم آرد کریکت حاوی 50 کا،ی، 6 گرم پروتئین، 2.5 گرم چربی و کمتر از 1 گرم کربوهیدرات. جیرجیرک همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. اینها شامل 25 درصد ریبوفلاوین توصیه شده روزانه، 80 درصد ویتامین B12 توصیه شده روزانه، 20 درصد بیوتین و 15 درصد روی شما می باشد. بنابراین آرد/پودر کریکت یک انتخاب فوق العاده برای ،، است که رژیم کتو یا پالئو را دنبال می کنند.

پروتئین کریکت بسیار پایدار است

همه ما باید تلاش کنیم تا هر کجا که می تو،م سبز شویم زیرا فقط یک شات برای مراقبت از زمین داریم. از منظر سلامتی و تندرستی، ضروری است که کاری که با رژیم غذایی، تغذیه و تن، اندام خود انجام می دهیم در خلاء اتفاق نیفتد. در سال 2018، هنگام ماهیگیری در ایسلند، ماهی کاد خودم را گرفتم، فلس کردم، روده کردم و فیله کردم. این تجربه به من قدرد، کاملاً جدیدی از غذایی داد که همه ما از خوردن آن برخورداریم و جایگاه من در ا،یستم بزرگ را به من یادآوری کرد.

در سطح ،د، سلامت و تندرستی به م،ای خوب غذا خوردن، ورزش ، و پرورش سلامت رو، و روحی است. در سطح کلان، این شامل اتخاذ رویکردی جامع تر به زندگی و درک چگونگی تأثیر ما بر محیط است.

جیرجیرک به ،وان یک منبع غذایی، بسیار پایدار است. در حقیقت، برخی میگویند آنها مال دنیا هستند ا،ر پروتئین پایدار کشاورزی سنتی و رشد زمین‌های کشاورزی، به‌ویژه، زمین‌ها و زیستگاه‌های وحشی را ویران می‌کند که منجر به کاهش جمعیت و انقراض گونه‌های خاص می‌شود. همچنین، دامداری دارای ردپای کربن عظیمی است. یک گزارش می گوید دامداری 18 درصد از گازهای گلخانه ای تولید شده توسط انسان را تشکیل می دهد.

اما آرد کریکت چه طعمی دارد؟

مافین پروتئین کریکت

این کلوچه ها از پروتئین کریکت تقویت بیشتری می کنند و ویلسون حتی نمی توانست بگوید!

نگاه کنید، مردم برای قرن ها جیرجیرک (و سایر ،ات) می خورند. و در بسیاری از نقاط جهان، آنها یک ،صر گسترده هستند. فکر می‌کنم در ابتدا ممکن است در مورد این ایده بدجنس باشید، تضمین می‌کنم که ارزش این را دارد که خود را از منطقه امن خود بیرون بکشید و از هر مشکلی که دارید عبور کنید.

طعم خود بسیار ملایم است. در واقع، وقتی ویلسون را امتحان کرد، توانستم کاملاً گول بزنم مافین آرد کریکت کم کربوهیدرات. اگر چیزی وجود دارد، می توانم بگویم که کمی طعم مالت دارد. با این حال، در هر غذای خوش طعم، می توانم قول بدهم که طعم کریکت را می توان به راحتی ماسک کرد.

جیرجیرک را به رژیم غذایی خود اضافه کنید

ممکن است مجبور شوید ( حتی اگر فقط آرد جیرجیرک و بادام را در یک دستور غذا با هم مخلوط می‌کنید تا پروتئین را تقویت کنید، در حال انجام اقداماتی برای بهبود سلامت و تندرستی خود هستید. و شما در حال برداشتن گام هایی هستید تا مباشر بهتری برای این سیاره باشید. اگر می خواهید کمی الهام بگیرید، پیشنهاد می کنم با مافین های کم کربوهیدراتی که در بالا ذکر کردم شروع کنید. اما می تو،د از پروتئین کریکت در برخی از دستور العمل های دیگر من نیز استفاده کنید:

  1. پیتزای اسان کراست بادام بدون گلوتن
  2. وافل موز بدون گلوتن سریع
  3. سرخ ،ی های ذرت بدون گلوتن با ، آووکادو

رونق!

امیدوارم شما را متقاعد کرده باشم که بیرون بروید و این منبع پروتئین را امتحان کنید. از آنجایی که کمبود غذا در جهان سال به سال بدتر می شود و محیط زیست ما را به حفاظت می طلبد، تمرین پایداری در رژیم های غذایی و در عین حال حفظ سلامت، تندرستی و تغذیه اهمیت بیشتری پیدا می کند.

پس برو بیرون و به آن برو!

زیرا اگر می گویید که به سیاره زمین اهمیت می دهید اما در واقع کاری برای آن انجام ندهید، فقط یک ریاکار هستید.

آیا می خواهید آن را امتحان کنید، اما مطمئن نیستید کجا را جستجو کنید؟

برای ،ید محصولات کریکت مورد علاقه من در آمازون اینجا را کلیک کنید.




منبع: https://fitmencook.com/cricket-protein-breakfast/