پنکیک سرخ کن هوا – The Picky Eater


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

یک پشته پنکیک با انواع توت ها و شربت

این دستور تهیه پنکیک بدون ش،ت، آ، هفته شما را روشن می کند! پنکیک سرخ کن بادی ساده، پف دار هستند و یک صبحانه خوشمزه و خانوادگی درست می کنند. نگهداری از اجاق گاز را فراموش کنید، این پنکیک های عالی در سرخ کن هوا راحت تر از همیشه هستند و در کمتر از 20 دقیقه آماده می شوند!

طرز تهیه پنکیک سرخ کن خانگی آسان و سالم با انواع توت های تازه و شربت افرا

چیزی نیست که من صبح شنبه بیشتر از یک پشته زیبا از پنکیک های کرکی پر از شربت افرا بخواهم!

پنکیک سرخ کن بادی خانگی همه آن چیزی است که شما می خواهید و بیشتر! وقتی بدون دردسر هوس پنکیک می کنید، انتخاب خوبی هستند. بدون توجه به حباب ها، بدون چرخاندن، و بدون ته سوخته یا اولین پنکیک ناقص – فقط پنکیک های عالی هر بار.

از مخلوط جعبه صرف نظر کنید، دستور پخت پنکیک سرخ کن هوا به همین سادگی است. این کار به همان اندازه ساده است که مواد مرطوب را با مواد خشک مخلوط کنید. و از آنجایی که سرخ کن بادی شما تمام کارها را انجام می دهد، حتی می تو،د در این مدت تعدادی تخم مرغ هم بزنید! برنده صبحانه

صبح های آ، هفته بهتر شد!

👩‍🍳 چرا این دستور العمل کار می کند

  • یک صبحانه خوشمزه در کمتر از 30 دقیقه
  • برای پخت و پز دسته جمعی عالی است – پنکیک های باقی مانده را برای صبح های شلوغ فریز کنید
  • خیلی بهتر از مخلوط پنکیک فوری
  • کرکی ترین پنکیک های هر بار
  • پنکیک در سرخ کن هوا به راحتی قابل سفارشی ، است!
  • بچه پسند و خوشمزه
  • شکل گرد عالی برای هر پنکیک
  • بهترین دستور پخت پنکیک سرخ کن با هوا!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

برای این پنکیک های آسان سرخ کن با هوا فقط به هشت عدد منگنه انباری نیاز دارید. می تو،د مواد زیر را در فروشگاه مواد غذایی محلی خود پیدا کنید. برای اطلاعات کامل تغذیه و مقدار مواد تشکیل دهنده، به کارت دستور غذا در زیر مراجعه کنید.

مواد لازم برای طرز تهیه پنکیک سرخ کن خانگی آسان و سالم
  • آرد همه منظوره: برای تهیه این پنکیک بهتر است از آرد همه منظوره استفاده کنید. آرد همه منظوره بهترین نتایج را برای شما به ارمغان می آورد، اما می تو،د از آردهای جایگزین برای یک گزینه سالم تر استفاده کنید (به تغییرات زیر مراجعه کنید).
  • بیکینگ پودر و جوش شیرین: مایه خمیر برای پنکیک خانگی ضروری است. این همان چیزی است که حباب های دی ا،ید کربن و در نتیجه پنکیک های سبک و مطبوع تولید می کند.
  • قند: برای شیرین ، این صبحانه خوشمزه! شکر قهوه ای یا شکر نارگیل نیز عالی عمل می کنند. می تو،د کمی نمک اضافه کنید تا شیرینی آن بیشتر شود.
  • شیر کم چرب: شیر کمی خمیر را رقیق می کند تا قوام من،ی داشته باشد. اگر نمی تو،د شیر لبنیات را تحمل کنید، شیر بادام یا جو دوسر گزینه های خوبی هستند.
  • تخم مرغ: تخم‌مرغ‌ها ساختار این پنکیک‌های خوشمزه را فراهم می‌کنند، بنابراین آنها فقط از هم نمی‌پاشند.
  • عصاره و،ل: یک قاشق چای خوری عصاره و،ل همه مواد را تقویت می کند!
  • کره: کره ذوب شده پنکیک های سرخ کن را غنی، لطیف و مرطوب می کند. اگر کره ندارید، روغن نباتی یا روغن زیتون نیز عالی عمل می کند!

🔪 دستورالعمل

دستور العمل های سرخ کن هوا بسیار آسان است! در اینجا طرز تهیه پنکیک در سرخ کن بادی آورده شده است. این دستورالعمل های ساده را برای پنکیک های عالی هر بار دنبال کنید.

مواد خشک را با هم ،یب کنید: سرخ کن خود را از قبل با دمای 330 درجه فارنهایت گرم کنید. مواد خشک را با هم الک کنید – آرد، بیکینگ پودر، جوش شیرین و شکر را در یک کاسه بزرگ با هم ،یب کنید. کنار بگذارید.

مواد خشک در یک کاسه ،یب شده است

،یبات مرطوب را با هم ،یب کنید: در یک کاسه متوسط، تخم مرغ، شیر، و،ل و کره ذوب شده را با هم مخلوط کنید.

مواد مرطوب را در یک کاسه مخلوط کنید

مخلوط پنکیک را درست کنید: مخلوط شیر را داخل مخلوط آرد بریزید و با همزن بزنید تا کاملا مخلوط شود. بیش از حد مخلوط نکنید وگرنه پنکیک ها جویدنی می شوند. اجازه دهید خمیر به مدت 5 دقیقه استراحت کند.

خمیر پنکیک در یک کاسه

خمیر پنکیک را در تابه ها بریزید: به آرامی چهار تابه فنری شکل گرد 4 اینچی را با اسپری پخت و پز یا اسپری روغن زیتون اسپری کنید. 1/2 فنجان از خمیر پنکیک را در هر قالب بریزید و در سینی سرخ کن با هوا قرار دهید.

خمیر پنکیک را در قالب های فنری ریخته می شود

پختن پنکیک: سبد را در سرخ کن هوا قرار دهید و پنکیک ها را به مدت 10 تا 12 دقیقه در هوا سرخ کنید. قبل از اینکه آنها را بردارید، بگذارید چند دقیقه خنک شوند.

پنکیک های سرخ شده با هوا در قالب های مینی فنری

با باقیمانده خمیر تکرار کنید: وقتی پنکیک ها در قالب های فنری خنک شدند، آن ها را بردارید و بگذارید روی توری سیمی کاملا خنک شوند. سرخ کن هوا هر بار یک پنکیک عالی درست می کند!

پنکیک های سرخ شده با هوا روی توری سیمی

خدمت: پنکیک را با مقدار زیادی شربت افرا و انواع توت های تازه سرو کنید! آنها با تمام غذاهای صبحانه مورد علاقه شما طعم شگفت انگیزی دارند!

طرز تهیه پنکیک سرخ کن خانگی آسان و سالم با توت تازه

بهترین تاپینگ برای پنکیک سرخ شده در هوا

این دستور سرخ کن بادی پنکیک با چاشنی های مختلف طعم عالی دارد! اینجا برخی از علاقه مندی های ما وجود دارد:

  • تاپینگ ها و سرم های شیرین: چیپس شکلات، شربت افرا، عسل گیاهی، شربت توت فرنگی ساده، شربت شاه توت ساده، نوتلا وگان، خامه فرم گرفته، مربا و کشک سیب تنها چند گزینه هستند که این پنکیک ها را به یک خوراکی منحط تبدیل می کنند!
  • تاپینگ های ترد: روی مقداری گرانولا کم کا،ی یا گرانولا با پروتئین بالا، آجیل ،د شده، یا تخم کدو تنبل یا تخمه آفتابگردان بپاشید.
  • کره های آجیل: کره بادام زمینی، کره بادام، کره تخمه کدو تنبل یا این پودر فندقی شکلاتی سفید را امتحان کنید.
  • تاپینگ های تازه: توت های تازه یا سایر میوه های تازه، موز برش خورده، نارگیل ،د شده یا حتی کمپوت های میوه تازه همگی طعم فوق العاده ای دارند.

💭 نکات تخصصی

  • پنکیک ها را در علامت ده دقیقه بررسی کنید. اگر به زمان بیشتری نیاز داشتند، دو دقیقه دیگر اضافه کنید. زمان پخت بسته به نوع سرخ کن هوا می تواند متفاوت باشد.
  • اگر قلع های فنری 4 اینچی ندارید، مینی فنجان های قلع آلومینیومی یا تابه های آلومینیومی نیز کار می کنند! اگر با تابه های آلومینیومی می روید، آنها را دور نریزید! می تو،د چندین بار از آنها استفاده کنید، فقط با دست بشویید و با دست خشک کنید، و دفعه بعد آماده استفاده خواهند بود.
  • برای پنکیک نازک تر، فقط 1/4 فنجان از خمیر را در تابه ها بریزید. زمان پخت را به 7-8 دقیقه کاهش دهید.
  • مراقب باشید خمیر را بیش از حد مخلوط نکنید! خمیر بیش از حد مخلوط، پنکیک های سنگین و متراکم ایجاد می کند.
  • از این دستور برای پخت و پز دسته ای و آماده سازی غذا استفاده کنید: من دوست دارم آ، هفته از این لقمه های پنکیک سرخ کن هوا درست کنم تا در طول هفته استفاده کنم. من آنها را در کیسه های پ،تیکی فریز می کنم و دوباره در مایکروویو گرم می کنم.
  • برای بهترین نتیجه و پنکیک پخته شده یکنواخت، اطمینان حاصل کنید که خمیر به طور مساوی در هر یک از تابه های شما پخش شده است. از یک پیمانه اندازه گیری 1/2 فنجان استفاده کنید تا مطمئن شوید که از همان مقدار خمیر برای هر پنکیک استفاده می کنید. پس از ریختن خمیر، اگر روی صفحه فنری یا تابه آلومینیومی را به آرامی چند بار ضربه بزنید. خمیر باید به خودی خود یکنواخت شود.
  • تابه های خود را روی هم نچینید: ماهیتابه ها را به صورت یک لایه داخل سرخ کن هوا قرار دهید. آنها را روی هم قرار ندهید وگرنه فلپ جک های سرخ کن شما به درستی پخته نمی شوند.

📖 تغییرات

  • پشته پنکیک سرخ کن بادی وگان: شیر را با شیر گیاهی، کره را با کره گیاهی و تخم مرغ را با یک تخم چیا یا کتان جایگزین کنید.
  • آن را سالم تر کنید: از آرد جو دوسر یا آرد گندم کامل استفاده کنید و شکر را نصف کنید تا 1/8 فنجان! برای خوردن پاییزی، یک قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل را به خمیر اضافه کنید.
  • طرز تهیه پنکیک سرخ کن بدون گلوتن: آرد همه منظوره را با مخلوط آرد همه منظوره بدون گلوتن جایگزین کنید. من آرد همه منظوره Bob’s Red Mill 1:1 را به دلیل طعم و بافت گلوتن مانند آن توصیه می کنم.
  • پنکیک بلوبری: زغال اخته تازه را در خمیر پنکیک هم بزنید. از زغال اخته یخ زده اجتناب کنید، زیرا مایعات زیادی آزاد می کند و خمیر را سنگین می کند. یک قاشق چای خوری پوست لیمو و یک قاشق غذاخوری آب لیمو را برای پنکیک بلوبری لیمو اضافه کنید.
  • پنکیک شکلاتی چیپسی: بعد از اینکه در قالب ها ریختید، تکه های شکلات را داخل خمیر غلیظ بریزید. چیپس ها را با دقت داخل خمیر فشار دهید.
  • پنکیک منجمد با هوا سرخ کن: در صورت تمایل می تو،د پنکیک های یخ زده را داخل سرخ کن بادی خود قرار دهید! به سادگی آنها را بدون همپوش، در سبد سرخ کن بادی قرار دهید و به مدت 3 تا 5 دقیقه یا تا زم، که کاملا داغ شوند سرخ کنید.

❓ سوالات متداول دستور العمل

آیا می تو،د پنکیک را در سرخ کن بادی درست کنید؟

آره!! البته که میتو،د! و راستش من روش سرخ ،ی بادی را برای پنکیک بیشتر از روش اجاق گاز دوست دارم، زیرا هر بار پنکیک کاملا گرد و کاملا پخته می شود. و بهترین چیز این است که می تو،د پنکیک را در سرخ کن با استفاده از مخلوط پنکیک یا خمیر تهیه شده از ابتدا همانطور که در این دستور انجام دادیم درست کنید!

چگونه از مخلوط پنکیک در سرخ کن هوا استفاده کنم؟

می تو،د با استفاده از مخلوط پنکیک کاملاً پنکیک سرخ شده در هوا درست کنید! برای این کار، خمیر پنکیک را طبق دستور روی جعبه درست کنید. خمیر را در قالب هایی که کمی چرب کرده اید بریزید و به مدت 5 تا 7 دقیقه در هوا تفت دهید. برندهای مختلف زمان پخت متفاوتی خواهند داشت، بنابراین بهتر است پنکیک ها را زودتر بررسی کنید و سپس اگر هنوز آماده نشده اند، دو دقیقه دیگر اضافه کنید.

از چه تابه هایی می توانم در فر سرخ کن خود استفاده کنم؟

هر ظرف یا ماهیتابه ای که در فر قرار می گیرد در سرخ کن هوا نیز کار می کند. ظروف شیشه ای، ف،ی، سرامیکی و سیلی، همگی عالی عمل می کنند. فقط مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی کوچک هستند تا در سرخ کن شما قرار بگیرند.

چگونه باید پنکیک سرخ شده در هوا را ذخیره کنم؟ آیا می توانم پنکیک های سرخ کن را فریز کنم؟

می‌تو،د این پنکیک‌ها را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید – آن‌ها خیلی خوب یخ می‌زنند و گزینه‌ای عالی برای پخت و پز دسته‌ای و آماده‌سازی غذا هستند!

برای نگهداری در یخچال: اجازه دهید این پنکیک های نرم تا دمای اتاق خنک شوند، سپس آنها را در یک کیسه زیپ دار یا ظرف دربسته قرار دهید. آنها را تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید.

یخ زدن: پنکیک های خنک شده را در یک ظرف یا کیسه ایمن در فریزر قرار دهید و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید. برای گرم ، مجدد، پنکیک را هر بار در مایکروویو و با افزایش 20 ث،ه قرار دهید تا گرم شود.

آیا می تو،د پنکیک را روی کاغذ روغنی در سرخ کن هوا بپزید؟

از نظر فنی بله، شما می تو،د، اما من آن را توصیه نمی کنم! مطمئنم که ویدیوی ویروسی TikTok را دیده‌اید که در آن مردم در سرخ‌کن هوا روی کاغذ روغنی پنکیک درست می‌کنند، اما در واقعیت واقعاً به خوبی کار نمی‌کند!

اگر پنکیک را روی کاغذ روغنی در سرخ کن هوا بپزید، احتمالاً بهم می‌ریزد، پنکیک‌ها ممکن است به کاغذ روغنی ب،بند و پنکیک‌های گرد کاملی نخواهید داشت. بنابراین من آن روش را دنبال نمی کنم! هنگام تهیه پنکیک در سرخ کن هوا از تابه های فنری یا تابه های آلومینیومی کوچک استفاده کنید و از نتیجه راضی خواهید بود!

طرز تهیه پنکیک سرخ کن خانگی آسان و سالم با توت تازه

🥞 دستور العمل های ساده تر پنکیک!

آیا این دستور صبحانه مبتنی بر گیاه را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

پنکیک سرخ کن هوا

این دستور تهیه پنکیک بدون ش،ت، آ، هفته شما را روشن می کند! پنکیک های سرخ کن هوا ساده، کرکی و من، بچه ها هستند. نگهداری از اجاق گاز را فراموش کنید، این پنکیک ها راحت تر از همیشه هستند.

زمان آماده سازی8 دقیقه

زمان پخت10 دقیقه

زمان کل18 دقیقه

دوره: صبحانه، برانچ

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: کم کا،ی، گیاهخواری

خدمات: 10 پنکیک

کا،ی: 180کیلو کا،ی

  • زمان پخت ممکن است بسته به دستگاه مورد استفاده متفاوت باشد.
  • اگر نمی تو،د قوطی های فنری کوچک پیدا کنید، می تو،د از سینی های فویل کوچک نیز استفاده کنید.
  • برای تهیه این دستور بدون گلوتن، آرد همه منظوره را با آرد بدون گلوتن جایگزین کنید.
  • شما می تو،د شیر را با خامه کامل یا هر شیر گیاهی متن، با نیاز خود جایگزین کنید.
  • خمیر پن کیک را می توان از شب قبل آماده کرد و در یخچال نگهداری کرد. 20 دقیقه قبل از استفاده از یخچال خارج کنید تا به دمای اتاق برسد.
  • پنکیک ها را می توان تا 3 ماه منجمد کرد.

خدمت: 1پنکیک | کا،ی: 180کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 27g | پروتئین: 5g | چربی: 6g | چربی های اشباع شده: 3g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 1g | چربی ترانس: 1g | کلسترول: 31میلی گرم | سدیم: 91میلی گرم | پتاسیم: 272میلی گرم | فیبر: 1g | قند: 7g




منبع: https://pickyeaterblog.com/air-fryer-pancakes/