پنکیک پروتئین وگان – بیش از 30 گرم پروتئین!


این پنکیک های پروتئین وگان فوق العاده سالم ضخیم، نرم، کرکی و دستور غذا با بیش از سی گرم پروتئین بسته بندی شده است!

بهترین پنکیک های پروتئینی بدون تخم مرغ

بهترین پنکیک پروتئینی بدون تخم مرغ

آیا به دنبال یک صبحانه سالم و خوشمزه هستید که شما را ساعت ها سیر نگه دارد و اصلا طعم سالمی نداشته باشد؟

این پنکیک های پروتئین گیاهی دستور العملی هستند که باید امتحان کنید، زیرا شما هرگز باور نخواهید کرد که چه مقدار پروتئین در هر پنکیک دارند، همگی برای کمتر از 250 کا،ی.

یک لقمه پف دار اضافی شما را به آن پنکیک های ک،یک نرمی که می تو،د در یک غذاخوری به سبک دهه 50 پیدا کنید، با کره و شربت افرا غلیظ برمی گرداند.

صبحانه نیز فوق‌العاده سیرکننده است و به شما پروتئین و انرژی می‌دهد تا حتی در شلوغ‌ترین روزها نیز انرژی لازم را داشته باشید.

خوانندگان نیز این براونی های پروتئینی را دوست دارند

طعم پنکیک پروتئینی

دستور العمل آسان پنکیک پروتئینی

در اینجا تعدادی از گزینه های طعم مورد علاقه من وجود دارد، و با خیال راحت خودتان را انتخاب کنید. این خیلی بهتر از IHOP است!

حتی می تو،د مخلوط های مختلفی را به هر پنکیک اضافه کنید، به این م،ی که کل خانواده از طعم های مورد علاقه شخصی خود لذت می برند.

پنکیک پروتئین بلوبری: نصف فنجان توت را با مواد خشک مخلوط کنید. یا چند عدد زغال اخته تازه یا یخ زده (یا توت فرنگی، تمشک یا گی،) را در هر پنکیک درست بعد از ریختن خمیر در ماهیتابه فشار دهید.

پنکیک پروتئینی شکلاتی: از پودر پروتئین شکلات مورد علاقه خود استفاده کنید. یک مشت مینی چیپس شکلاتی را داخل خمیر بریزید. روی آن نوتلای خانگی را بریزید.

پنکیک پروتئین موز: یک چهارم قاشق چای خوری دارچین را در خمیر پنکیک پروتئینی هم بزنید. بعد از پخت، موز ورقه شده و گردوی ،د شده را روی آن قرار دهید.

پنکیک کره بادام زمینی پروتئینی: دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی یا کره بادام را در خمیر پنکیک هم بزنید. به آرامی یک کاسه کوچک کره بادام زمینی اضافی را گرم کنید تا روی پنکیک های تمام شده بریزد.

کوکی های محبوب بلغور جو دوسر موز را نیز امتحان کنید

ویدیوی دستور پخت پنکیک پروتئین گیاهی را در بالا تماشا کنید

پنکیک پروتئین وگان

مواد تشکیل دهنده پنکیک پروتئین گیاهی سالم

این چیزی است که برای تهیه این دستور نیاز دارید: آرد یا جو، بکینگ پودر، آب یا شیر دلخواه، کمی نمک، روغن گیاهی یا نارگیل یا کره آجیل اختیاری، شیرین کننده دلخواه و پودر پروتئین.

بدون تخم مرغ یا تخم کتان، بدون ،یب پنکیک، و موز مورد نیاز نیست!

آردهایی که کار می کنند شامل آرد املایی، آرد سفید همه منظوره یا آرد جو برای پنکیک های پروتئینی بدون گلوتن هستند. برخی از مارک های آرد بدون گلوتن همه منظوره ممکن است کارساز باشند.

همچنین گزینه ای در زیر برای پنکیک های بدون آرد و پروتئین کتو کم کربوهیدرات ساخته شده با آرد بادام وجود دارد.

برای افزایش بیشتر پروتئین گیاهی، به دنبال شیر غیر لبنی با پروتئین بالاتر باشید. به ،وان مثال، استفاده از شیر سویا اضافه می کند پنج گرم پروتئین اضافی به دستور غذا اضافه کنید، که کل پروتئین را تا 35 گرم می برد!

یا اگر کا،ی شماری می کنید، با شیر بادام یا آب همراه شوید.

دستور غذای صبحانه سالم می تواند کم کا،ی، کم چرب، بدون سویا، بدون لبنیات، بدون گلوتن، بدون تخم مرغ، بدون روغن، فیبر بالا و البته پروتئین بالا باشد.

اگر از طرفداران آن دسته از کیک های معروف کودیاک پاور کیک های فلپ جک و وافل هستید، امیدواریم که این پنکیک های خانگی را نیز دوست داشته باشید.

هوس پنکیک ندارید؟ به جای آن، یک دسته وافل وگان یا نان تست فرانسوی وگان بریزید.

پودر پروتئین گیاهی

از چه نوع پودر پروتئینی در دستور غذا استفاده کنید؟

این روزها گزینه های زیادی پودر پروتئین در فروشگاه مواد غذایی دارید.

به بخش ویتامین یا غذای سالم نگاه کنید، پروتئین نخود، پروتئین سویا، پروتئین برنج قهوه ای، پروتئین دانه کدو تنبل و پروتئین کنف را در میان پودرهای سفیده تخم مرغ غیر گیاهی، کازئین، کلاژن و پروتئین آب پنیر در قفسه ها خواهید دید.

برای این پنکیک های پروتئین گیاهی، من استفاده کردم پودر پروتئین نخود گیاهی.

مارک های مختلف را امتحان کنید تا مورد علاقه خود را پیدا کنید، و لطفاً به ما بگویید از کدام مارک و طعم استفاده کرده اید، زیرا می تواند برای سایر خوانندگان بسیار مفید باشد.

من ترجیح می‌دهم از پودر پروتئین ساده و شیرین نشده استفاده کنم، زیرا برخی از انواع طعم‌دار را می‌بینم که دارای مزه مصنوعی هستند. اگر یک ادویه یا پودر پروتئین و،ل مورد علاقه دارید، در اینجا آن را امتحان کنید و گزارش دهید.

اگر پنکیک های بدون پودر پروتئین را ترجیح می دهید، این پنکیک های گیاهی را امتحان کنید.

خمیر پنکیک پروتئینی خانگی

طرز تهیه پنکیک پروتئین گیاهی

تمام مواد خشک را در یک کاسه متوسط ​​هم بزنید. در صورت تمایل زغال اخته، چیپس شکلات یا سایر مواد افزودنی دلخواه را اضافه کنید.

مواد مرطوب را با همزن بزنید تا خمیر پنکیک پروتئینی به دست آید. بسته به نوع آرد و پودر پروتئینی که استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد مایع بیشتری اضافه کنید.

یک تابه ن،ب را با اسپری روغن، روغن نارگیل یا کره گیاهی چرب کنید. آن را روی اجاق قرار دهید و حرارت را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید.

با اضافه ، یک قطره آب می تو،د آزمایش کنید که آیا تابه آماده است یا خیر. اگر آب جوش بیاید، ماهیتابه داغ است و برای تهیه پنکیک آماده است.

ملاقه های کوچکی از خمیر را روی تابه بریزید و بین هر پنکیک کمی فاصله بگذارید زیرا در حین پختن پخش می شود. حرارت را کم کنید.

هنگامی که لبه ها شروع به خشک شدن ،د، هر پنکیک را با کفگیر برگرد،د و یک یا دو دقیقه دیگر بپزید. داخل بشقاب بریزید و بعد از هر ست پنکیک پروتئین گیاهی ماهیتابه را دوباره چرب کنید.

روی آن شربت افرا یا شربت پنکیک، کره گیاهی، یا پودر قند و تمشک یا تکه های توت فرنگی و خامه فرم گرفته نارگیل بریزید.

دستور تهیه پنکیک با پروتئین بالا

نکاتی برای بهترین پنکیک پروتئینی

درست ، پنکیک‌های کوچک‌تر یا پنکیک‌های نقره‌ای به آن‌ها کمک می‌کند تا یکنواخت‌تر بپزند تا لبه‌های آن‌ها ترد یا نسوخته و وسط آن‌ها هنوز خام باشد. من معمولاً شش تا هشت پنکیک از این دستور غذای تکی دریافت می کنم.

یکی دیگر از راه های جلوگیری از پختن ناهموار پنکیک این است که به جای حرارت متوسط ​​یا زیاد، تابه یا کبابی را روی حرارت ملایم بپزید.

برای پنکیک های پف دار، توصیه می کنم اجازه دهید خمیر به مدت ده دقیقه یا بیشتر بماند، زیرا در حالت نشستن غلیظ می شود. اگر پنکیک یا کرپ نازک تری را ترجیح می دهید، آب بیشتری اضافه کنید.

دستور تهیه پنکیک پروتئین وگان

ذخیره پنکیک پروتئینی

بگذارید باقیمانده ها در یک بشقاب خنک شوند قبل از اینکه آنها را در یک ظرف دربسته قرار دهید. بین هر پنکیک یک ورق کاغذ مومی یا کاغذ روغنی قرار دهید تا وقتی بعداً آب می‌شوند به هم ن،بند.

پنکیک ها را به مدت سه تا چهار روز در یخچال نگهداری کنید. یا پنکیک های باقی مانده را تا دو ماه منجمد کنید و در مایکروویو، روی اجاق گاز یا در فر گرم ذوب کنید.

برای صرفه جویی در وقت صبح، می تو،د خمیر پنکیک وگان را از شب قبل درست کنید و در ظرف دربسته ای در یخچال بگذارید.

از پودر پروتئین باقیمانده در پودینگ پروتئینی استفاده کنید

دستور تهیه پنکیک پروتئینی گیاهی
  • 1/3 فنجان ارد (یا این پنکیک های کتو را امتحان کنید)
  • 1/3 فنجان پودر پروتئین (26 گرم)
  • 1 1/2 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه،
  • نمک کم 1/4 قاشق چایخوری
  • 3/4 فنجان شیر دلخواه یا آب، یا بیشتر در صورت نیاز
  • 2 قاشق چایخوری روغن یا کره آجیل، یا برای بدون چربی حذف کنید
  • 1 قاشق غذاخوری شکر یا شیرین کننده دلخواه یا برای مرزه حذف کنید
  • دستور تهیه پنکیک پروتئین گیاهی با استفاده از آرد سفید، سفید، بدون گلوتن یا آرد جو دوسر است. با خیال راحت آردهای دیگر را امتحان کنید و در صورت انجام، نتایج را گزارش دهید.مواد خشک را هم بزنید، سپس خیس را اضافه کنید تا خمیر پنکیک درست شود. برخی از آردها و پودرهای پروتئینی به مایع بیشتری نیاز دارند، بنابراین مقدار بیشتری را اضافه کنید تا زم، که خمیر یکدست شود. برای پنکیک های فوق العاده پف دار، اجازه دهید خمیر 10 دقیقه بماند. یک تابه ن،ب را خوب چرب کنید. روی متوسط ​​گرم کنید. وقتی تابه داغ شد (با اضافه ، یک قطره آب آن را تست کنید – اگر سیخ کرد، تابه آماده است)، ملاقه‌های کوچک پر از خمیر را بریزید و حرارت را کم کنید. پنکیک های کوچکتر درست کنید تا به طور یکنواخت بپزند. وقتی لبه ها شروع به خشک شدن ،د، با کفگیر برگرد،د و یک دقیقه یا بیشتر بپزید. بعد از هر ست پنکیک پروتئین گیاهی، ماهیتابه را دوباره چرب کنید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های صبحانه وگان با پروتئین بالا

میله های پروتئینی

دستور العمل های پودینگ چیا

دستور العمل آسان وگان توفو اسکرامبل

توفو اسکرامبل

کوکی های پودر پروتئین با چیپس شکلات و کره بادام زمینی

کوکی های پروتئینی

اسموتی آووکادوی سالم سبز (وگان، کتو)

پوره آووکادو

3 ماده لقمه کره بادام زمینی

توپ های کره بادام زمینی 3 ماده

توفو بوریتوس صبحانه با پروتئین بالا

بوریتوهای صبحانه وگان

کافه های صبحانه

میله غلات


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/vegan-protein-pancakes/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vegan-protein-pancakes