چرا باید غذای فصلی بخورید (و چگونه شروع کنید) –


برای بدن شما و جامعه شما:

وقتی صحبت از رژیم غذایی ما می شود، مهم است که به صورت متقاطع فکر کنیم:

  • اه، شما چه هستند؟
  • برخی غذاها چه احساسی در شما ایجاد می کنند؟
  • سلامت کلی و سابقه پزشکی شما چگونه به نظر می رسد؟
  • چه غذاهایی در دسترس شماست؟

من می خواهم در مورد آ،ین مورد کمی صحبت کنم. زیرا همانطور که ما به داشتن خواربار فروشی های بزرگ که عملاً انبار دارند عادت کرده ایم هر ماده‌ای که می‌تو،م امیدوار باشیم که پیدا کنیم، بسیاری از ما ارتباط خود را با مفهوم غذا خوردن فصلی از دست داده‌ایم. بسیاری از ما حتی نمی د،م که کدام میوه ها و سبزیجات در هر فصل تازه ترین هستند. از دست دادن این نوع ارتباط با آنچه در بدن خود می گذاریم برای سلامتی ما مضر است و انجام عادات غذایی آگاهانه را دشوارتر می کند.

با رفتن به پاییز، ما از محصولات فراو، برخوردار هستیم که در تازه ترین حالت خود خواهند بود. و اینجاست که چرا باید از آن استفاده کنید:

5 دلیل برای خوردن غذاهای فصلی

  1. این همان چیزی است که بدن شما به آن نیاز دارد همین الان. بدن ما نسبت به فصول بسیار واکنش نشان می دهد و غذاهایی که در اوج خود برداشت می شوند، بسیاری از مواد مغذی حیاتی را که بدن ما برای سالم ماندن در زمان های خاصی از سال به آن نیاز دارد، حفظ می کند. به ،وان مثال، میوه‌های مرکبات فراو، در فصل اول ماه اکتبر و در طول زمستان هستند، زم، که بدن ما بیشترین نیاز را به ویتامین C دارد تا از فصل سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری کند.
  2. طعمش بهتره محصولی که در اوج برداشت می‌شود، طعم بیشتری را نیز حفظ می‌کند، که منجر به غذاهای خوشمزه‌تر می‌شود. با متعهد شدن به غذا خوردن فصلی، می تو،د تضمین کنید که میوه ها و سبزیجات شما بهترین طعم خود را خواهند داشت.
  3. مقرون به صرفه است. با غذا خوردن فصلی نیز در پول خود صرفه جویی خواهید کرد. این به لطف اقتصاد ساده است: وقتی غذا در فصل است، مقدار بیشتری از آن به طور گسترده در دسترس است و در نتیجه قیمت هر پوند در فروشگاه کاهش می یابد. غذاهای وارداتی که فصلی از منابع خارج از کشور هستند، هزینه های زیادی دارند.
  4. برای محیط زیست بهتر است. غذاهای فصلی ردپای کربن کمتری دارند زیرا برای رفتن از مزرعه به سفره شما به حمل و نقل، یخچال و غیره نیاز ندارند.
  5. این به جامعه شما کمک می کند. ا،ر غذاهای فصلی از منابع محلی تهیه می شوند و بهترین مکان برای یافتن آنها در بازارهای کشاورزان محلی شماست. ،ید غذاهایی که در فصل است، راهی عالی برای ارتباط با جامعه شما و حمایت از ،، است که سخت کار می کنند تا مطمئن شوند بقیه ما هر روز چیزی برای خوردن داریم!

سرخ ،ی کدو حلوایی

فصل کدو حلوایی تازه شروع شده است، بنابراین زمان خوبی برای ،ید این سبزی زیبا و پر از مواد مغذی در فروشگاه محلی است. سرشار از ویتامین A، ویتامین C، منیزیم و کلسیم است و منبع فوق العاده ای از بتا و آلفا کاروتن های تقویت کننده سیستم ایمنی است. درست در زم، که ما وارد فصل بسیار زشت سرماخوردگی و آنفولانزا می شویم (مرسی، رونا 😒)

برخی از غذاهای فصلی مورد علاقه شما چیست؟ به اینستا بروید و به من اطلاع دهید؛ من می خواهم از شما بشنوم @FitMenCook!




منبع: https://fitmencook.com/need-eat-seasonal-food-get-s،ed/