چرا جهان به چای بیشتری نیاز دارد –


هی، همه!

اگر اخیراً در اینستا دنبال کرده‌اید، تا به حال شنیده‌اید که من خط جدیدی از چای‌های سلامتی دارم که به زودی وارد قفسه‌ها می‌شود.

اگر دنبال نکرده اید، خب… حالا به هر حال می د،د!

از زم، که سفر سلامتی و تندرستی خود را آغاز کردم، چای بخش بزرگی از زندگی من بوده است. اول اینکه، نوشیدن چای راهی آسان برای هیدراته ماندن است، اگر از آن دسته افرادی هستید که از نوشیدن آب خسته می شوند. همچنین به قدری خوش طعم است که به نظر من می تواند با هر هوسی که ممکن است برای نوشیدنی های شیرین تر و کمتر سالم داشته باشم، مق، کند.

اما چیز دیگری که من در مورد چای دوست دارم چگونگی آن است خیس شده در تاریخ چای است.

دریافت کنید؟ نمی توانستم جلوی خودم را بگیرم. 😂

اگر در ایالات متحده هستید، انقلاب آمریکا ممکن است آشکارترین رویدادی باشد که به آن فکر می کنید. اما چای برای صدها و گاهی هزاران سال بخش فوق العاده مهم بسیاری از فرهنگ ها در سراسر جهان بوده است. چای چیزی است که همه ما می تو،م با هم ارتباط برقرار کنیم و صرف نظر از اینکه کجا زندگی می کنیم یا به چه زب، صحبت می کنیم، لذت می بریم.

بنابراین وقتی شروع به جمع آوری چای های خود کردم، می خواستم مطمئن شوم که آنها منع، کننده این نوع تفکر جه، هستند. بسیاری از سفرهای من بر ،یب‌های مختلف چای‌هایی که منتشر می‌کنم تأثیر گذاشت – بنابراین مهم نیست که به سراغ کدام ،یب می‌روید، امیدوارم که آنها شما را «انتقال» کنند و الهام بخش شما باشند تا دیدگاه بزرگ‌تری نسبت به زندگی ایجاد کنید.

در یک سطح عملی تر، مطمئن شدم که انتشار اولیه مخلوط ها کارهای زیادی را انجام می دهد که مردم معمولاً برای دریافت آن به چای دست می زنند.

چای آرام می کند

کاهش استرس احتمالاً اولین دلیلی است که بسیاری از مردم چای می نوشند. چند بار دیده اید که این اتفاق در یک فیلم یا سریالی بیفتد که شخصیت وحشت زده یا فوق العاده آشفته جرعه ای از یک فنجان چای داغ می خورد و آرام می شود؟ بیشتر چای‌هایی که استرس را کاهش می‌دهند، ن،اع فلفلی را به‌،وان یک ماده اولیه مشخص می‌کنند. مال من دارای برخی از مواد اضافی است که طعم آن را افزایش می دهد و حتی به بدن تقویت آنتی ا،یدان می دهد!

چای شفا می دهد

استراحت خوب تاثیر زیادی بر سلامتی ما دارد، بنابراین دومین دلیلی که بیشتر مردم به دنبال یک فنجان چای هستند کمک به آنها برای استراحت و بهبودی است. بادرنجبویه یک ماده محبوب برای چای است که برای سهولت و بهبودی طراحی شده است. مال من شامل شکوفه های بابونه الک شده دستی و چند ،صر دیگر است که باید منتظر بم،د تا ببینید. 😉

چای ایمنی را تقویت می کند

یکی دیگر از دلایل محبوب نوشیدن چای، تقویت سیستم ایمنی بدن است! اگر در شرایط آب و هوایی احساس می کنیم، معمولاً چای سبز را تقویت کننده سیستم ایمنی می د،م، اما من چند ترفند را از سفرهایم انتخاب کرده ام و به چیزی متفاوت رسیده ام. به شما قول می دهم که عاشق آن خواهید شد – این طعم مملو از عطر و طعم و بدون کافئین است، بنابراین لازم نیست نگران بیدار نگه داشتن شما در شب باشید.

چای انرژی و تمرکز را فراهم می کند

وقتی صحبت از کافئین شد، چهارمین دلیل رایج برای نوشیدن چای، یافتن مقداری انرژی و تمرکز است. من حتی تا آنجا پیش می‌روم که از تعویض قهوه با چای دفاع می‌کنم – این می‌تواند شما را به همان اندازه مؤثر بیدار کند. و به جای اینکه شما را کم آب کند، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی ا،یدان ها را به بدن شما می دهد!

آیا می‌خواهید اولین ،ی باشید که در مورد چای‌های سلامتی من باخبر می‌شود و بهترین قیمت را در صورت کاهش قیمت دریافت می‌کنید؟ در زیر ثبت نام کنید👇




منبع: https://fitmencook.com/world-needs-tea/