کاسه اسموتی سبز – Skinnytaste


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخو،د.
کاسه اسموتی با اسفناج، انبه، توت فرنگی و موز

این کاسه اسموتی سبز آسان یک صبحانه خوشمزه و مغذی است که قابل تنظیم و بسته بندی شده با مواد سالم است که باعث می شود در تمام صبح احساس خوبی داشته باشید!

کاسه اسموتی سبز با انبه و توت فرنگی

طرز تهیه کاسه اسموتی سبز

این کاسه اسموتی سبز گرمسیری یک راه ساده برای افزودن یک فنجان سبزیجات به صبحانه خود است! من از انبه، موز و اسفناج منجمد به ،وان پایه با شیر پروتئین و ماست برای پروتئین اضافی استفاده کردم. من عاشق ،ید کاسه های اسموتی سبز در SoBol هستم، اما ساختن آن ها توسط خودتان ارزان تر است و می تو،د میزان شکر اضافه شده را کنترل کنید. فقط میوه خود را آماده کرده و فریز کنید تا بتو،د صبح آن را هم بزنید یا میوه یخ زده ب،ید تا دستور پخت این کاسه اسموتی را سریعتر و آسان تر کنید. آنقدر خوشمزه است که فراموش می کنید در حال خوردن چیزی سالم هستید! دستور العمل های بیشتری برای کاسه اسموتی که ممکن است دوست داشته باشید عبارتند از Protein PB&J Smoothie Bowl، Oatmeal Berry Bowl و Strawberry Peanut Butter Swirl Smoothie Bowls.

کاسه اسموتی با اسفناج، انبه، توت فرنگی و موز

آیا اسموتی های سبز واقعا برای شما مفید هستند؟

این کاسه اسموتی سبز سالم یک صبحانه مغذی با 9 گرم پروتئین و 12 گرم فیبر است. به علاوه، اسفناج و تمام میوه ها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

مواد لازم برای کاسه اسموتی سبز

من عاشق این هستم که چگونه می تو،د کاسه های اسموتی را متن، با سلیقه و نیازهای غذایی خود سفارشی کنید. شما می‌تو،د میوه‌ها، سبزیجات، پودر پروتئین و تاپینگ‌های موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید تا مطابق میل خود بسازید.

  • میوه: یک فنجان انبه یخ زده و یک موز
  • اسفناج: بیبی اسفناج به این کاسه اسموتی رنگ سبز می دهد. به نظر من اسفناج بهترین نوع سبزی کاسه اسموتی برای اسموتی است زیرا طعم ملایم تری نسبت به بقیه دارد. می تو،د از اسفناج منجمد یا کلم پیچ نیز استفاده کنید.
  • شیر: استفاده کردم این شیر پروتئین گیاهی، اما هر کدام از آنها کار خواهد کرد. همچنین می تو،د از نوع دیگری مانند شیر بادام، سویا یا حتی شیر ، معمولی استفاده کنید.
  • ماست: من از کوکویو بدون لبنیات استفاده کردم، اما هر ماستی موثر است.
  • رویه های کاسه ای اسموتی: انبه، توت فرنگی، تکه های نارگیل شیرین نشده.

طرز تهیه کاسه اسموتی سبز

  1. برای شروع، نیمی از موز را با انبه یخ زده، اسفناج، شیر پروتئینی و ماست در مخلوط کن پوره کنید تا یکدست شود.
  2. وقتی اسموتی مخلوط شد، آن را در ظرفی بریزید. نصف باقی مانده موز را ،د کرده و روی آن را با انبه، توت فرنگی و تکه های نارگیل ،د شده بپاشید.

تغییرات:

نکته جالب در مورد دستور تهیه کاسه اسموتی این است که به راحتی قابل تنظیم است. بسته به فصلی که دارید یا چیزی که در دست دارید، می‌تو،د میوه‌ها یا مواد افزودنی را جایگزین یا اضافه کنید. برخی از گزینه های عالی دیگر برای تاپینگ عبارتند از: دانه چیا، خلال بادام یا گرانولا. در اینجا چند ایده دیگر برای کاسه اسموتی سبز وجود دارد که می تو،د سعی کنید همه چیز را با هم مخلوط کنید:

  • کاسه اسموتی گرمسیری: توت فرنگی ها را با آناناس عوض کنید و روی کاسه را با کیوی، نارگیل ،د شده و آجیل ماکادمیا برای طعم دادن به مناطق استوایی پر کنید.
  • کاسه اسموتی موز شکلاتی: یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو را به مخلوط اسموتی اضافه کنید و روی آن را با موز برش خورده، بادام و نوک کاکائو برای شکلاتی اضافه کنید.
  • کاسه اسموتی بری ب،ت: در مخلوط اسموتی به جای انبه و توت فرنگی از انواع توت ها استفاده کنید و روی آن را با انواع توت های تازه و گرانولا برای طعم دادن به آن اضافه کنید.
  • کاسه اسموتی موز کره بادام زمینی: یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی را به اسموتی اضافه کنید و روی کاسه را با موز ورقه شده، گرانولا و کمی کره بادام زمینی بریزید.
موز، انبه، اسفناج، توت فرنگی، ماست، نارگیل.
اسموتی سبز در مخلوط کن

دستور العمل های بیشتر اسموتی که دوست خواهید داشت

آمادگی: 5 دقیقه

پختن: 0 دقیقه

جمع: 5 دقیقه

بازده: 1 وعده های غذایی

اندازه خدمت: 1 کاسه

  • نصف موز را با انبه یخ زده، اسفناج، شیر پروتئینی و ماست مخلوط کنید.

  • در یک کاسه بریزید و روی آن انبه ،د شده، توت فرنگی و تکه های نارگیل را بریزید.

مرحله آ،:

لطفا امتیاز دهید و نظر بدهید به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور را دوست دارید! این به ،ب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

خدمت: 1 کاسه، کا،ی: 404 کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 74 g، پروتئین: 9 g، چربی: 10.5 g، چربی های اشباع شده: 7.5 g، سدیم: 115 میلی گرم، فیبر: 12 g، قند: 51.5 g


منبع: https://www.skinnytaste.com/green-smoothie-bowl/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با