کاسه دیگ صبحانه – عالی برای آماده سازی غذا!


کاسه دیگ صبحانه یک دستور غذای کامل برای صبحانه برای غذا دادن به جمعیت گرسنه یا تهیه غذای آماده است. دل،ب، دل،ب، و دست ها خاموش!

ع، بالای سر کاسه دیگ صبحانه

تعطیلات برای خانواده من غرق در سنت است. چه کریسمس باشد، چه عید پاک، چه روز شکرگزاری همیشه همه چیز را با یک قاشق غذاخوری گرم و دل،ب شروع کنید کاسه دیگ صبحانه، به علاوه یک تابه رول دارچین بدون گلوتن و میموزاهای بی ته.

ما حتی جشن های تولد خانواده خود را در حوالی زمان برانچ برنامه ریزی می کنیم تا بتو،م این کاسه کاسه ای ساده را به ،وان مراسم اصلی سرو کنیم. جمع آوری آن یک CINCH است، ارتش را تغذیه می کند و همه آن را بسیار دوست دارند.

منظورم این است که فقط به آن تکه های ترد و شیرین نگاه کنید! #نفس

چه به دنبال یک صبحانه مقوی برای غذا دادن به یک گروه بزرگ برای تعطیلات باشید، چه به ،وان BFD سرو کنید (بچه های من این را دوست دارند!) یا برای صبحانه های آماده در تمام هفته، این کاسه دیگ صبحانه آهسته همه چیز را پوشش می دهد.

نحوه ساخت آن را تماشا کنید

مواد لازم

کاسه دیگ صبحانه نیاز به تعداد انگشت شماری از مواد روزانه دارد که قبل از فشار دادن در قابلمه قرار می گیرند. خیلی ساده دستور غذا به طور طبیعی بدون گلوتن و همچنین همه کاره است. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  1. هش براون های ،د شده منجمد: من برند Ore Ida را دوست دارم که فاقد گلوتن است و به خوبی در پخت آهسته مقاومت می کند. قبل از انداختن در قابلمه نیازی به آب ، آنها یا چیز دیگری نیست.
  2. سوسیس صبحانه: من برند جیمی دین را دوست دارم که باز هم بدون گلوتن است. به راحتی می تو،د از انواع افرا یا تند استفاده کنید، اگرچه من همیشه با سوسیس صبحانه ملایم ک،یک می روم.
  3. پنیرهای رنده شده: هم پنیر چدار رنده شده و هم پنیر موزارلای رنده شده تضمین می کنند که هر لقمه از این کاسرول صبحانه رضایت بخش و کاملا غیرقابل مقاومت است.
  4. پیاز سبز: پیاز سبز خلال شده رنگ و طعمی به این غذا می دهد. به راحتی می تو،د چند ،مت اضافی را برش دهید تا روی هر کاسه قرار دهید.
  5. شیر: هر چی که داری من از شیر بادام شیرین نشده تا شیر کامل استفاده کرده ام.
  6. تخم مرغ: نمی توان کاسرول صبحانه را بدون آن میل کرد! من توصیه می کنم از تخم مرغ های بزرگ و بدون پوست در مقابل یک محصول تخم مرغ استفاده کنید.
  7. نمک و فلفل. نوف گفت!

تغییرات

واضح است که این یک دستور پخت صبحانه ک،یک عالی است – سیب زمینی، گوشت و پنیر. گفته می شود، سفارشی ، آن بسیار آسان است. در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • گوشت رو عوض کن از بیکن یا ژامبون ،د شده به جای سوسیس یا کرامبل سبزیجات استفاده کنید تا این دستور را گیاهی نگه دارید. Costco کیسه های بزرگی از بیکن پخته شده از قبل ،د شده دارد که در واقع بسیار با کیفیت هستند!
  • سبزیجات را اضافه کنید. فلفل دلمه ای و پیاز ،د شده، قارچ سرخ شده یا حتی چیلی سبز، افزودنی خوشمزه به لایه پیاز سبز کاسرول صبحانه خواهد بود.
  • پنیر متفاوتی انتخاب کنید. پنیرهای گودا دودی، فونتینا، کلبی جک، مونتری جک، یا پنیر جک فلفلی همگی در اینجا خوشمزه خواهند بود.

از چه اندازه قابلمه برای استفاده

همانطور که نوشته شده است، این دستور پخت صبحانه آرام پز را پر می کند دیگ سفالی 6 لیتری و به 8-10 گرسنه غذا بدهید. بسیاری از مردم با موفقیت این دستور غذا را با استفاده از یک قابلمه کوچکتر نصف کرده اند – فقط باید زمان پخت را کمی کاهش دهید.

این دستور العمل عالی است زیرا می تو،د آن را یک شبه روی کم به مدت 8 تا 9 ساعت بپزید یا در حالت HIGH به مدت 4 ساعت بپزید. از ،ی بخواهید صبح که از خواب بیدار می شود و قهوه را شروع می کند آن را روشن کند و تا زمان برانچ کاسه صبحانه آماده می شود!

ع، بالای سر کاسه دیگ صبحانه روی بشقاب

عالی برای تهیه غذا

چیزی که من به خصوص در مورد این دستور غذا دوست دارم این است که به زیبایی دوباره گرم می شود تا بتو،د بخش های جداگانه ای از قابلمه پخته شده را در آن بریزید. ظروف نگهداری شیشه ای سپس هر روز صبح برای یک صبحانه تقریباً فوری و حاوی پروتئین دوباره در مایکروویو گرم کنید.

فرزند وسط من عاشق یک صبحانه گرم و مقوی در مقابل غلات سرد است، بنابراین وقتی من این کاسه صبحانه را برای گرم ، صبحانه اش – یا حتی به ،وان میان وعده بعد از مدرسه – دم دست دارم، بسیار هیجان زده می شود.

بهترین نکات برای موفقیت

Crock، Breakfast C،erole علم موشکی نیست – مواد را در یک قابلمه قرار دهید و سپس آن را روشن کنید. اما، پس از تهیه چندین بار این دستور غذا در طول سال ها، من چند نکته برای موفقیت دارم!!

  1. رویه قهوه ای نشان دهنده یک مرکز پخته نیست. مخصوصاً وقتی آن را با حرارت زیاد می‌پزید، ممکن است بعد از 2 ساعت بر اساس ظاهر قهوه‌ای روی کاسرول به نظر برسد. اما مرکز تا آ، پخته نخواهد شد، بنابراین به پختن (آهسته) ادامه دهید!
  2. قبل از اضافه ، مواد، کناره های قابلمه را به خوبی با اسپری پخت ن،ب اسپری کنید تا مطمئن شوید که هر پیمانه تمیز بیرون می آید.
  3. یا از آستر اجاق گاز آهسته برای تمیز ، نسیم استفاده کنید. مامانم معمولا این کارو میکنه

چه چیزی را با کاسه دیگ صبحانه سرو کنید

اگرچه این غذا به تنهایی کاملاً خوشمزه و رضایت بخش است، اما ما دوست داریم تا غذای پخته شده را با یک نوار تاپینگ شامل:

  • پیاز سبز تازه ،د شده
  • سالسا
  • تکه های بیکن (چه می توانم بگویم ما بزرگ می شویم)
  • آووکادوی ورقه شده یا ،د شده (عاشق ،یب تخم مرغ و آووکادو)
  • ترشی هالاپنو

سالاد میوه تازه و تابه رول دارچین بدون گلوتن هستند همیشه همین نزدیکی هم

یک پیمانه کاسه دیگ صبحانه روی یک بشقاب

طرز تهیه کاسه کاسه ای برای صبحانه

با سمپاشی شروع کنید دیگ سفالی 6 لیتری با اسپری ن،ب سپس یخ زده پخش کنید قهوه ای هاش رنده شده در یک لایه یکنواخت در پایین. همانطور که گفتم، Ore Ida را ترجیح می دهم زیرا کیفیت بسیار ثابت است.

بعد یک لایه قهوه ای شده و آبکش شده اضافه کنید سوسیس صبحانه. می تو،د سوسیس صبحانه را چند روز زودتر قهوه ای کنید / آبکش کنید / در یخچال بگذارید.

مواد لازم برای دیگ قابلمه دیگ صبحانه در قابلمه

لایه بعدی به مقدار مساوی است پنیر چدار رنده شده و پنیر موزارلا، به دنبال آن یک لایه خوش طعم از ،د شده پیاز سبز

مواد لازم برای دیگ قابلمه دیگ صبحانه در قابلمه

لایه های هاش قهوه ای، سوسیس و پنیر را یک بار دیگر تکرار کنید سپس هم بزنید تخم مرغ با شیر، نمک، و فلفل و مخلوط تخم مرغ را به طور یکنواخت روی قابلمه بریزید.

تخم مرغ و شیر در یک کاسه

درب ظرف را ببندید سپس به مدت 4 ساعت روی HIGH یا 8 ساعت روی کم یا تا زم، که روی کاسه صبحانه قهوه ای طلایی شود و مرکز آن جا بیفتد بپزید.

مواد لازم برای دیگ قابلمه دیگ صبحانه در قابلمه

به آن لایه های طعم نگاه کنید!!

یک پیمانه کاسه دیگ صبحانه که از دیگ بیرون آورده شده است

نکات ذخیره سازی

به محض اتمام کار، به راحتی داخل قابلمه تخم‌مرغ‌ها را فرو کنید، سپس روی آن را با چاشنی‌های مورد علاقه‌تان (یا نه، اگر اهل پاک‌سازی هستید) بپوش،د و در آن فرو کنید! همانطور که گفتم، این قابلمه به خوبی گرم می شود. در اینجا چه باید کرد:

  • برای ذخیره سازی: تکه‌های تکه‌ای از باقی مانده‌ها را داخل آن بریزید ظروف نگهداری شیشه ای درب دار سپس به مدت 3-4 روز در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ، مجدد: ،مت های جداگانه را به مدت 1 تا 2 دقیقه در مایکروویو قرار دهید، تا نیمه یا تا زم، که گرم شود، هم بزنید. من دوست دارم یک قاشق غذاخوری کاسه صبحانه را قبل از مایکروویو کمی بشکنم تا مطمئن شوم دوباره گرم می شود.
  • یخ زدن: بخش های جداگانه را در ظروف فریزر فریز کنید. مایکروویو را با قدرت 50 درصد به مدت 1-1/2 دقیقه قرار دهید سپس هم بزنید و مایکروویو را ادامه دهید تا غذا گرم شود.

این تمام چیزی است که او نوشته است! چه این کاسه صبحانه گرم و دل،ب را برای تعطیلات بعدی خود سرو کنید، چه برای صبحانه آ، هفته – امیدوارم دوستش داشته باشید – لذت ببرید!

قاشق غذاخوری دیگ قابلمه صبحانه

دستور العمل های بیشتر برای صبحانه کاسرول که دوست خواهید داشت

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

ع، بالای سر قابلمه کاسه صبحانه

کاسه دیگ صبحانه

شرح

کاسه دیگ صبحانه یک دستور غذای کامل برای صبحانه برای غذا دادن به جمعیت گرسنه یا تهیه غذای آماده است. دل،ب، دل،ب، و دست ها خاموش!

،اصر

  • 30 اونس هش براون ،د شده منجمد (من Ore-Ida را دوست دارم)
  • سوسیس صبحانه 1 پوندی، قهوه ای شده و آبکش شده (من جیمی دین را دوست دارم)
  • 8 اونس پنیر چدار رنده شده
  • 8 اونس پنیر موزارلا رنده شده
  • 3 عدد پیاز سبز، خلال شده
  • 12 عدد تخم مرغ بزرگ
  • 1/2 فنجان شیر، هر نوع
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل

جهت ها

  1. اسپری a دیگ سفالی 6 لیتری با اسپری ن،ب، نیمی از قهوه‌ای هاش را در ،مت پایین بچینید. نیمی از سوسیس پخته شده، نیمی از هر نوع پنیر و پیاز سبز را لایه لایه کنید. لایه هاش قهوه ای، سوسیس و پنیر را تکرار کنید.
  2. در یک کاسه بزرگ، تخم مرغ ها، شیر، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید، سپس به آرامی و به طور یکنواخت روی آن بریزید. به مدت 4 ساعت روی حرارت بالا یا به مدت 8 ساعت در LOW یا تا زم، که تخم مرغ ها در مرکز قرار بگیرند بپزید. اسکوپ را در کاسه ها بریزید سپس سرو کنید.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، دیگ سفالی قابلمه صبحانه

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/crock-،-breakfast-c،erole/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با