کاسه پیتزا – دستور العمل های فصلی سالم


کاسه پیتزا با روکش متنی
کاسه پیتزا با روکش متنی
کاسه پیتزا با روکش متنی

اگر فکر می‌کردید کاسه‌های همبرگر بدون نان من ایده خوبی هستند، قطعاً این دستور کاسه پیتزا را نیز دوست خواهید داشت! این پیتزا در اصل یک پیتزا بدون پوسته با تمام مواد پیتزای مورد علاقه شما است که در یک شام شیرین و کم کربوهیدرات پخته شده است! فقط 10 گرم کربوهیدرات خالص در هر وعده!

یک پیمانه پنیری از کاسه پیتزا که با چنگال بلند می شود

این پست شامل پیوندهای مربوط است.

چرا این دستور کاسه پیتزا را دوست خواهید داشت

در یک نظرسنجی اخیر از خوانندگان، درصد زیادی از شما به من گفتید که به دستور العمل های شام کم کربوهیدرات، کتو و رژیم غذایی من، برای دیابت بیشتر علاقه مندید، بنابراین وقتی آگهی اخیر برای کاسه پیتزا پاپا جان را دیدم، گوش هایم تیز شد.

به نظر می رسد این کاسه های پیتزای بدون پوسته جایگزین پیتزای محبوبی هستند که در چندین رستوران پیتزا مانند Marco’s Pizza فروخته می شوند. حتی باغ زیتون نیز نسخه ای از این ایده را دارد. و ظاهراً (من می‌دانم اگر زمان کافی را در Tiktok صرف کنم) آنها در آشپزخانه‌های خانه نیز جهان را طوفان می‌کنند. شب پیتزا برای همیشه تغییر کرد و من یادداشت را دریافت نکردم!

خب، من ممکن است دیر به مهم، (پیتزا) بروم، اما دوستان من برای آن اینجا هستم. در اینجا دستور العمل های فصلی سالم من در مورد این ایده است که در چند هفته گذشته آزمایش کرده ام. نسخه من از سوسیس بوقلمون ایتالیایی داغ، پپرونی، فلفل سبز و پیاز به همراه مقدار زیادی سس و پنیر استفاده می‌کند که در کاسه‌های جداگانه پخته شده‌اند، درست مانند نسخه‌هایی که پیتزاهای زنجیره‌ای درست می‌کنند.

مواد لازم برای کاسه پیتزا بدون پوسته کم کربوهیدرات

مواد تشکیل دهنده روی یک میز سفید با روکش های متنی که هر کدام را بر،ب گذاری می کند

اندازه‌گیری‌های کامل در کارت دستور پخت ما در پایین پست موجود است، و مطمئن شوید که فهرست ما را بررسی کنید تغییرات و جایگزینی هم.

  • سوسیس: برای اینکه این دستور غذا را کم‌کم‌تر و کا،ی کمتری داشته باشد، از لینک‌های سوسیس بوقلمون ایتالیایی استفاده کردم، اما سوسیس خوک نیز در کاسه‌های پیتزا عالی است. سوسیس داغ ایتالیایی یا شیرین را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید. اگر سوسیس شما به صورت عمده فروخته نمی شود، پوسته ها را برش دهید و قبل از پختن آنها را بردارید.
  • پیاز: برای کنترل کربوهیدرات ها فقط از نصف پیاز استفاده کردم. اگر رژیم سخت کتو ندارید، می تو،د این رژیم را به یک پیاز کامل افزایش دهید.
  • فلفل سبز: من عاشق طعم ک،یک فلفل دلمه‌ای سبز در این کاسه‌های پیتزا هستم، اما می‌تو،د از فلفل قرمز (یا زرد یا نارنجی برای این کار!) استفاده کنید.
  • چاشنی کاسه پیتزا: پونه کوهی خشک، هر پودر سیر و فلفل قرمز ،د شده را برای طعم رستوران پیتزای ک،یک ،د کنید! می تو،د از مخلوط چاشنی ایتالیایی نیز استفاده کنید.
  • پنیر: برای پوشاندن روی کاسه ها به 2 فنجان پنیر رنده شده نیاز دارید. من از ،یبی از پنیرهای ایتالیایی استفاده کردم که گاهی اوقات به ،وان ،یب پیتزا بر،ب گذاری می شود. همچنین در صورت تمایل می تو،د از هر ،یبی از پنیر موزارلای رنده شده، پنیر پروولون و پارمزان یا پکورینو رومانو استفاده کنید.
  • سس مارینارا: من از سس مارینارا شیشه ای مورد علاقه ام برای آسان ، دستور پخت کاسه پیتزا استفاده کردم. مطمئن شوید سس شما کم کربوهیدرات است اگر رژیم کم کربوهیدرات دارید سس پیتزا، سس گوجه فرنگی ساده یا یکی دیگر از سس های مورد علاقه شما برای پیتزا، این کاسه ها را بیشتر به سلیقه شما سفارشی می کند. من حتی فکر می کنم سس آلفردو شیشه ای برای امتحان ، آن لذت بخش خواهد بود!
  • پپرونی بوقلمون: برای پر ، کاسه ها، چند برش فلفل بوقلمون اضافه کردم، اما اگر دوست دارید می تو،د از فلفل دلمه ای معمولی استفاده کنید.
  • اسپری آشپزی: برای پوشاندن تابه ن،ب قبل از پختن سوسیس و برای کاسه های ضد فر، به اسپری پخت و پز نیاز دارید. می تو،د به جای آن از کمی روغن زیتون نیز استفاده کنید.

دستورالعمل گام به گام و ع،

مراحل تهیه این دستور

مرحله 1: فیلینگ سوسیس درست کنید

فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. در مرحله بعد، چهار ظرف مخصوص پخت (2 فنجان) را با اسپری پخت و پز بپوش،د. اینا همونایی هستن که من استفاده کردم ولی اینها هم مجموعه خوبی هستند.

در همین حین، یک تابه ن،ب بزرگ را با اسپری پخت و پز بپوش،د یا مقداری روغن زیتون ،ید و روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بگذارید. در سوسیس بوقلمون ،د کنید. پیاز و فلفل را اضافه کنید و سوسیس را به مدت 6 تا 8 دقیقه تفت دهید تا سوسیس پخته شود و سبزیجات نرم شوند. پونه کوهی، پودر سیر و فلفل قرمز را با هم مخلوط کرده و از روی حرارت بردارید.

مرحله 2: کاسه های پیتزا را لایه لایه کنید

نیمی از سس را بین چهار ظرف پخت ت،یم کنید و در یک لایه یکنواخت پخش کنید. مخلوط سوسیس را روی آن ریخته و بین چهار ظرف به طور مساوی ت،یم کنید.

نکته: اگر در کنار هم قرار می‌گیرند، رامکین‌ها یا ظروف پخت را روی یک ورقه پخت قرار دهید تا راحت‌تر آن‌ها را در فر قرار دهید و چکه‌های آن را بگیرید. برای تمیز ، آسان آن را با فویل بپوش،د!

مرحله 3: پنیر و تاپینگ را اضافه کنید

سس باقی مانده را روی آن قرار دهید. روی آن پنیر ریخته و برش های پپرونی را روی آن بچینید.

مرحله 4: پخت

حدود 12 دقیقه تا حباب زدن داغ بپزید. بگذارید 5 دقیقه قبل از سرو بماند زیرا آن پنیرهای آب شده به سوزاندن سقف دهان معروف هستند.

کاسه های پیتزای پخته شده روی میز سفید

سوالات متداول و نکات تخصصی

چه رستوران هایی کاسه پیتزا دارند؟

در این زمان مار،، پاپا جانز و باغ زیتون نسخه های خود را از کاسه پیتزا درست می کنند. یکی از باغ زیتون در یک کاسه نان پوسته پیتزا مانند این است کاسه پیتزا باغ زیتون کپی. دومینو یک کاسه برنج پیتزا نیز دارد. زنجیره‌های منطقه‌ای دیگری نیز وجود دارند که آنها را می‌سازند، که احتمالاً معروف‌ترین آن‌ها Johnny’s Pizza Bowls هستند. اما LaRosa’s و Pizza Hut آنها را نمی سازند و/یا در حال حاضر آنها را در وب سایت خود تبلیغ نمی کنند.

ماندگاری باقی مانده چقدر است؟

باقیمانده تا دو روز باقی می ماند. با پوشش پ،تیکی یا فویل در یخچال نگهداری کنید.

چگونه برای گرم ،

اینها در مایکروویو خوب گرم نمی شوند، بنابراین توصیه نمی کنم. آنها می پاشند و پاشیده می شوند و به طور ناهموار گرم می شوند. من شانس زیادی داشتم که آنها را دوباره در فر گرم کنم و همچنین از Omni Air Fryer برای انجام این کار با استفاده از آن مانند اجاق توستر در تنظیم “پخت” استفاده کردم. من تست کردم گرم ، دوباره با فویل یا بدون فویل روی آن و بافت پنیر با فویل روی آن بهتر بود، فقط سعی کنید فویل به پنیر برخورد نکند وگرنه ممکن است به هم ب،بد. حدود 25 دقیقه طول می کشد تا آنها را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. بسته به عمق کاسه های شما، زمان ها متفاوت است. کاسه های پهن تر با سرعت بیشتری گرم می شوند. با یک دماسنج خواندن فوری تست کنید و مطمئن شوید که مرکز کاسه حداقل 165 درجه فارنهایت باشد قبل از اینکه آن را از فر بیرون بیاورید.

به جلو

این کاسه‌های پیتزای آسان، وقتی از قبل آماده می‌شوند، یک شام یا ناهار آماده‌ی غذای عالی می‌سازند. می تو،د اینها را بسازید (البته مرحله 3) و سپس آنها را نپزید. تا دو روز قبل روی آن را بپوش،د و در یخچال بگذارید. بدون پوشش در 250 درجه فارنهایت بپزید تا کاملا داغ شود (با دماسنج دیجیتال تست کنید) حدود 25 دقیقه.

آیا می توانم این را در یک ظرف بزرگتر درست کنم؟

اگر کاسه های ایمن در فر ندارید که برای این دستور پخت من، باشد، مشکلی نیست! بسیاری از نسخه های Tiktok از این مفهوم در تابه های آلومینیومی یکبار مصرف ساخته می شوند شبیه این یکی و این باید به خوبی کار کند. همچنین می تو،د از یک تابه پای عمیق یا یک ظرف پخت 8 در 8 اینچی استفاده کنید. حتما آن را با اسپری ن،ب آشپزی بپوش،د تا راحت تر تمیز شود!

جایگزینی و تغییرات برای امتحان

این دستور کاسه پیتزا بدون پوسته را با تاپینگ های سنتی پیتزای مورد علاقه خود مخلوط کنید!

  • این غذاها را بدون گوشت با استفاده از قارچ های سرخ شده به جای سوسیس درست کنید و از پپرونی روی آن صرف نظر کنید تا یک نسخه گیاهی از این دستور تهیه کنید.
  • از یک تند استفاده کنید سس عصب،، سس بولونی یا سس پوتانسکا به جای سس پیتزای شیشه ای.
  • اگر فلفل سبز و پیاز را دوست ندارید، از ،یب سبزیجات کم کربوهیدرات دیگری استفاده کنید (کدو سبز و بادمجان برشته شده من در آنها شگفت انگیز خواهد بود!)
  • به جای سوسیس چرخ کرده از مرغ، کوفته پخته یا گوشت چرخ کرده استفاده کنید!
  • چندین کاسه پیتزای TikTok که دیدم بالای آن زیتون سیاه تکه تکه شده بود. من قطعاً دفعه بعد که هوس پیتزا داشته باشم این کار را انجام می دهم زیرا زیتون سیاه یکی از تاپینگ های مورد علاقه خانواده من است!

دستور العمل های مورد علاقه کم کربوهیدرات و کتو

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

اگر رژیم کم کربوهیدرات یا کتو دارید، این دستور غذای کاسه پیتزا را دوست خواهید داشت! این پیتزا در اصل یک پیتزا بدون پوسته با تمام مواد پیتزای مورد علاقه شما است که در یک شام شیرین و کم کربوهیدرات پخته شده است! فقط 10 گرم کربوهیدرات خالص در هر وعده!


  • 1 پوند پیوندهای سوسیس بوقلمون ایتالیایی، روکش جدا شده (گرم یا شیرین)
  • ½ پیاز، ،د شده
  • 1 فلفل دلمه ای سبز، ،د شده
  • ½ قاشق چای خوری پونه کوهی خشک
  • هر پودر سیر و فلفل قرمز ،د شده را ،د کنید
  • 2 فنجان پنیر رنده شده، ترجیحا مخلوط ایتالیایی یا پیتزا
  • 2 فنجان سس مارینارا
  • 12 فلفل دلمه ای بوقلمون یا فلفل معمولی


  1. فر را از قبل با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. 4 ظروف پخت با اندازه های فردی (2 فنجان) را با اسپری پخت و پز بپوش،د. در همین حین، یک تابه ن،ب بزرگ را با اسپری آشپزی بپوش،د و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا قرار دهید. در سوسیس بوقلمون ،د کنید. پیاز و فلفل را اضافه کنید و سوسیس را به مدت 6 تا 8 دقیقه تفت دهید تا سوسیس پخته شود و سبزیجات نرم شوند. پونه کوهی، پودر سیر و فلفل قرمز را با هم مخلوط کرده و از روی حرارت بردارید.
  2. نیمی از سس را بین چهار ظرف پخت ت،یم کنید و در یک لایه یکنواخت پخش کنید. مخلوط سوسیس را روی آن ریخته و بین چهار ظرف به طور مساوی ت،یم کنید.
  3. سس باقی مانده را روی آن قرار دهید. روی آن پنیر ریخته و پپرونی را روی آن بچینید.
  4. بسته به عرض کاسه ها، حدود 12 تا 18 دقیقه تا زم، که حباب داغ شود، بپزید. بگذارید 5 دقیقه قبل از سرو بماند.

یادداشت

برای گرم ،

مجدداً در فر تنظیم شده با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 25 دقیقه یا تا زم، که بخار داغ شود و دماسنج آنی 165 درجه فارنهایت را در مرکز هر کاسه ثبت کند. برای بهترین نتیجه، پوشش را با فویل دوباره گرم کنید، اما اجازه ندهید فویل به پنیر برخورد کند وگرنه می ،بد.

به جلو

از مرحله 3 تا 2 روز قبل آماده شوید. سرپوشیده و در یخچال نگهداری شود. طبق دستور، بدون درپوش بپزید، اما به دلیل سرد بودن آنها زمان بیشتری بگذارید. بسته به عمق کاسه‌هایی که استفاده می‌کنید، ممکن است تا 25 دقیقه طول بکشد تا گرم شود. کاسه های عمیق و باریک تر از کاسه های پهن بیشتر طول می کشد.

  • زمان آماده سازی: 20 دقیقه
  • زمان پخت: 20 دقیقه
  • دسته بندی: غذای اصلی
  • روش: فر
  • غذا: ایتالیایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 کاسه
  • کا،ی: 505
  • قند: 5 گرم
  • چربی: 30 گرم
  • کربوهیدرات ها: 12 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • پروتئین: 39 گرم

کلید واژه ها: کاسه پیتزا، کاسه پیتزا، دستور کاسه پیتزا، کاسه پیتزا کم کربوهیدرات، کاسه پیتزا کتو، کاسه پیتزا با سوسیس

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/pizza-bowl/