کدو سبز با سوسیس و کلم پیچ


بدون گلوتن و کربوهیدرات کم، این کدو حلوایی سالم و خوشمزه با سوسیس و کلم پیچ، چرخشی جدید در یک دستور پخت ماکارونی معمولی است.

چنگال زودل کدو سبز با سوسیس و کلم پیچ.

یکی از غذاهای مورد علاقه من برای شام با پروتئین بالا و کم کربوهیدرات، کدو حلوایی با سوسیس و کلم پیچ است. درست ، آن آسان، من، برای کودکان، و با طعم و مزه، همیشه مورد علاقه خانواده است. بچه‌های من عاشق تماشای من به شکل مارپیچ سبزیجات هستند، بنابراین اگر می‌خواهید بچه‌هایتان رشته کدو سبز را دوست داشته باشند، توصیه می‌کنم آن‌ها را در آشپزخانه نگه دارید تا به شما در پختن شام کمک کند. فکر نمی‌کنم هنوز زود باشد که بچه‌هایتان را در تهیه غذا بگنج،د!

،اصر

  • کدو سبز: به دنبال کدو سبز بزرگ‌تر باشید که راحت‌تر مارپیچ شوند و «نودل» طول،‌تری برای غذا به شما بدهند.
  • روغن زیتون: روغن زیتون فوق بکر برای این غذا ترجیح داده می شود، اما روغن زیتون معمولی نیز خوب عمل می کند.
  • سیر: سیر معطر در این غذا ضروری است. کمی گرما اضافه می کند که در حین طبخ ملایم و شیرین می شود.
  • سوسیس ایتالیایی: سوسیس ایتالیایی با سیر، رازیانه و سایر ادویه ها معطر می شود و طعم زیادی به رشته فرنگی کدو سبز و کلم پیچ می دهد. ما عاشق استفاده از ،یبی از شیرین و تند هستیم، اما هر کدام موثر است. سوسیس بوقلمون نیز یک گزینه عالی است.
  • کلم پیچ: کلم پیچ دل،ب و پربرگ یک نیروگاه مغذی در این غذا است. ایده آل برای جذب تمام آب پخت و پز از سوسیس و آب اضافی از رشته فرنگی کدو سبز.
  • پنیر پارمسان: پارمیجیانو رژیانو با کیفیت بالا یک گزینه عالی برای این دستور غذا است زیرا مغزی، تند و کاملا شور است.
  • تزیینات اختیاری: قبل از سرو، من عاشق پاشیدن فلفل چیلی و گیاهان تازه مانند ریحان یا جعفری ایتالیایی هستم.

طرز تهیه زودل کدو سبز با سوسیس و کلم پیچ

ضمیمه اسپیرالایزر سبزیجات روی می،ر

برای شروع، ابتدا کدو سبز را با دلخواهتان به رشته فرنگی تبدیل کنید اسپیرالایزر سبزیجات. نکته حرفه ای: اگر شما و خانواده تان هنوز 100% از رشته فرنگی کدو سبز مطمئن نیستید، ابتدا نیمی از پاستا را جایگزین کنید. به احتمال زیاد، خانواده شما متوجه رشته های کدو سبز مخلوط با اسپاگتی سنتی نخواهند شد.

تفت دادن سیر

سپس روغن زیتون را در یک تابه عمیق روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. سیر را رنده کرده و به مدت 30 ث،ه – یا تا زم، که معطر شود، تفت دهید.

پختن سوسیس در تابه

سوسیس شیرین ایتالیایی را از پوسته جدا کنید و در تابه بپزید تا قهوه ای شود و با استفاده از یک قاشق چوبی گوشت را به قطعاتی به اندازه لقمه ،د کنید.

تهیه کلم پیچ

سپس کلم پیچ را آماده می کنید. برای انجام این کار، سبزی های خود را در یک کاسه بزرگ آب سرد خیس کنید، سپس آنها را از آب بیرون بیاورید و اجازه دهید آب ،یف دوباره داخل کاسه بریزد. ساقه ها را ،د کنید (که پر از مواد مغذی هستند) و برگ ها را به هم بریزید و با چاقو آنها را به صورت ورقه ای برش دهید. برش ها را بچرخ،د و در جهت دیگر ،د کنید تا تکه های کوچکی به دست آید.

اضافه ، کلم پیچ

پس از پخته شدن کامل سوسیس، کلم پیچ را به تابه اضافه کنید و آن را تفت دهید تا شروع به پژمرده شدن و سبز شدن روشن شود، حدود 4 تا 5 دقیقه، مرتباً هم بزنید.

اضافه ، کدو سبز به قابلمه

سپس باقیمانده روغن زیتون و رشته های کدو سبز را در تابه بریزید. مخلوط را تفت دهید تا زم، که کدو سبز کاملاً پخته شود، حدود 2 تا 3 دقیقه. توجه داشته باشید: قبل از این مرحله نمی خواهید کدو سبز را بجوش،د یا از قبل بپزید. این راز رشته های کدو سبز سفت و لطیف است که خیلی نرم نیستند.

نمای بالای zoodles کدو سبز

سپس پنیر پارمزان را اضافه کنید و چاشنی آن را بررسی کنید. با مقداری ریحان تازه یا تکه های فلفل چیلی برای یک ضربه بیشتر تزئین کنید و از کدو سبز با سوسیس و کلم پیچ لذت ببرید!

تعویض های آسان

  • پروتئین را عوض کنید: شما می تو،د این غذا را با گوشت چرخ کرده، مرغ یا بوقلمون به جای سوسیس درست کنید، اگرچه فکر می کنم روی طعم آن تاثیر زیادی خواهد گذاشت. یا با سوسیس شیرین در مقابل سوسیس تند آزمایش کنید!
  • سبزی ها را حذف کنید اگر کلم کلم مورد علاقه شما نیست، یا چیز دیگری در دست دارید، می تو،د از اسفناج، شاتوت یا هر سبزی برگ دار دیگر استفاده کنید!

سوالات متداول:

چگونه zoodles را می‌پزیم تا نرم نباشند؟

نیازی به جوشاندن یا از قبل پختن رشته کدو سبز نیست! نکته کلیدی برای نودل کدو سبز لطیف و نه خیلی لطیف این است که آنها را درست در تابه همراه با سوسیس، سیر، روغن و سایر ادویه ها بپزید.

آیا می تو،د کدو سبز را زودتر مارپیچ کنید؟

بله، می تو،د تا 3 روز قبل از مصرف کدوها را مارپیچ کنید، سپس از یخچال خارج کنید و خشک کنید و سپس بپزید!

زودل ها از چه چیزی ساخته شده اند؟

اصطلاح zoodle ،یبی از “کدو سبز” و “نودل” است. بنابراین آنها از کدو سبز درست شده اند، اما می تو،د از کدو حلوایی زرد جوان نیز در ا،ر دستور العمل ها استفاده کنید!

نزدیک zoodles کدو سبز

دستور العمل های بیشتر سوسیس

بخور، لایک کن، به اشتراک بگذار!

آیا این دستور را امتحان کردید و آن را دوست داشتید؟ دفعه بعد که آن را ساختید، یک ع، بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید! بر،ب بزنید @thelemonbowl و #thelemonbowl تا بتو،م غذای شما را تحسین کنیم و به اشتراک بگذاریم.

لیز با زودل کدو سبز

یک غذای سریع و سرگرم کننده برای کل خانواده، شما عاشق کدو سبز من با سوسیس و کلم پیچ خواهید شد.

چنگال شما منتظر است.

نمای بالای zoodles کدو سبز

کدو سبز با سوسیس و کلم پیچ

این دستور پاستا بدون گلوتن و کربوهیدرات کم، با زودل کدو سبز (نودل)، سوسیس شیرین ایتالیایی و کلم پیچ دل،ب درست می شود. یک غذای سالم و خوشمزه.

آماده سازی: 10 دقایق

پختن: 18 دقایق

جمع: 28 دقایق

خدمات: 4

  • 3 متوسط کدو سبز (مارپیچ شده)
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی (ت،یم شده)
  • 2 میخک ها سیر (ریخته شده)
  • 4 پیوندها سوسیس شیرین ایتالیایی (لایه ها برداشته شده، گوشت خوک یا بوقلمون هر دو کار می کنند)
  • 4 فنجان ها کلم پیچ (،د شده)
  • ½ فنجان پنیر پارمسان
  • نمک و فلفل (چشیدن)
  • فلفل چیلی و ریحان چرخ شده (تزیین اختیاری)
  • با استفاده از مورد علاقه خود اسپیرالایزر سبزیجاتکدو سبز خود را به رشته فرنگی تبدیل کنید. کنار گذاشتن
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک تابه عمیق روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. سیر را اضافه کرده و به مدت 30 ث،ه یا تا زم، که معطر شود تفت دهید. سوسیس را از پوسته بیرون بیاورید و با قاشق چوبی در تابه را گرم کنید تا گوشت را به قطعات لقمه ای ت،یم کنید. بپزید تا زم، که کاملا پخته و قهوه ای طلایی شود، حدود 7-9 دقیقه.

  • کلم پیچ را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا شروع به پژمرده شدن و سبز شدن روشن شود، حدود 4 تا 5 دقیقه، مرتب هم بزنید. 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون و رشته های کدو سبز باقیمانده را در تابه بریزید و تفت دهید تا زم، که کدو سبز تازه پخته شود، حدود 2 تا 3 دقیقه.

  • درست قبل از برداشتن از روی حرارت، پنیر پارمزان را هم بزنید و هم بزنید تا آب شود. چاشنی را بررسی کنید سپس نمک یا فلفل را به مزه اضافه کنید. در صورت تمایل با فلفل چیلی و ریحان تزیین کنید.


خدمت: 1.5فنجان هاکا،ی: 316کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 11.6gپروتئین: 24.4gچربی: 20.3gچربی های اشباع شده: 5.3gچربی اشباع شده: 15gکلسترول: 68میلی گرمسدیم: 863میلی گرمفیبر: 2.6gقند: 2g





منبع: https://thelemonbowl.com/zuc،i-noodles-with-sausage-and-kale/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با