کشک سیب آسان | خورنده گزنده


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

یک شیشه کشک سیب

پیچ و تاب سرگرم کننده در کشک لیمو سنتی، این آسان خانگی کشک سیب طعم خوبی روی بلغور جو دوسر، نان تست، پنکیک و غیره دارد. یاد بگیرید چگونه این اسپری شیرین و غنی را با سیب تازه و بدون تخم مرغ درست کنید! فقط در 30 دقیقه آماده می‌شوید، می‌خواهید این کشک شیرین را تقریباً روی همه چیز بریزید!

دستور العمل آسان کشک سیب گیاهی سالم در یک ظرف شیشه ای

در حالی که ماه های پاییز و زمستان از نظر فنی فصل سیب است، خانواده ما در تمام طول سال سیب می خورند! من اغلب سیب های اضافی در یخچال خود دارم، و در حالی که سس سیب همیشه یک دستور غذا است، گاهی اوقات دوست دارم همه چیز را تغییر دهم و چیزی همه کاره تر و کمی منحط تر درست کنم.

اینجاست که این دستور ساده کشک سیب وارد می شود! ساده است و در عین حال سرشار از طعم سیب است. شبیه کره سیب اما ابریشمی و غنی است. این یک راه عالی برای لذت بردن از تمام سیب های اضافی من است!

کشک میوه از غذاهای بریت،ایی منشا گرفته است، اما معمولاً با مرکباتی مانند لیمو، پرتقال یا حتی لیمو ترش درست می شود. کشک میوه های سنتی با تخم مرغ، شکر و گاهی اوقات لبنیات درست می شود، اما من می خواستم یک نسخه بدون تخم مرغ بسازم که طعم آن به اندازه کشک میوه ک،یک باشد!

این کشک که با سیب درست می شود به اندازه کشک تهیه شده با مرکبات خوب است! من آن را در هر چیزی که می توانم پخش کردم زیرا صادقانه بگویم، این خیلی خوب است.

این کشک سیب وگان را روی پنکیک سیب زمینی وگان یا پنکیک سیب زمینی شیرین وگان امتحان کنید. به ،وان اسپری برای نان تست صبحانه، بیسکویت بدون بکینگ پودر، یا اس، کدو تنبل سالم. به ،وان یک رویه برای کلوچه کدو سبز وگان؛ روی وافل های پروتئین گیاهی، بلغور جو دوسر پخته شده گیاهی، یا در کاسه ماست کره بادام زمینی بچرخ،د!

یا از آن به ،وان یک پر ، کشک سیب سالم در کیک لایه و،لی استفاده کنید – احتمالات بی پایان هستند!

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • راهی عالی برای استفاده از همه آن سیب های اضافی
  • بچه پسند و سالم
  • طعمی شبیه پای سیب در شیشه دارد
  • یک فیلینگ کیک خوشمزه درست می کند!
  • بدون لبنیات، وگان، بدون گلوتن
  • نسخه سیب کشک مرنگ لیموی ک،یک
  • آسان و سریع درست می شود
  • فوق العاده همه کاره
  • بدون نیاز به زرده تخم مرغ و لبنیات
  • بهترین دستور تهیه کشک سیب تا کنون!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

این دستور ساده برای کشک سیب و دارچین فقط به هفت ماده ساده نیاز دارد! در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

مواد لازم برای دستور العمل آسان کشک سیب گیاهی سالم
  • سیب: با خیال راحت از هر نوع سیبی با کشک استفاده کنید! من دوست دارم از انواع سیب های شیرین و ترش استفاده کنم. فقط به یاد داشته باشید که اگر از سیب های شیرین مانند فوجی، گالا یا سیب های آمبروزیا استفاده کنید، کشک طعم شیرین تری خواهد داشت. من از سیب های ترد عسلی و صورتی استفاده کردم.
  • تازه آب لیمو: آب لیموهای معطر شیرینی طبیعی سیب را بیشتر می کند و اسید سیتریک موجود در آب لیمو به قهوه ای شدن سیب ها کمک می کند. یک لیمو خوب نسبت به اندازه اش با رنگ زرد روشن احساس سنگینی می کند. با خیال راحت مقداری پوست لیمو هم اضافه کنید!
  • اب: آب سیب ها را نرم می کند، بنابراین هنگام پختن نمی سوزند. برای یک کشک میوه شیرین اضافی، به جای آن از آب سیب استفاده کنید (به خاطر داشته باشید که این باعث افزایش محتوای قند در دستور غذا می شود). شما همچنین می تو،د از سیب برای تبدیل آن به یک کشک سیب دسر مانند استفاده کنید!
  • دارچین آسیاب شده: سیب و دارچین یک کبریت ساخته شده در بهشت ​​است!
  • شربت افرا: شکر، شکر قهوه ای تیره، شکر نارگیل یا عسل گزینه های خوبی هستند! من طعم و تقویت مواد مغذی شربت افرا خالص را دوست دارم.
  • آرد ذرت: آرد ذرت اصطلاح دیگری برای نشاسته ذرت است. این ماده مخفی مانند غلیظ کننده عمل می کند و نیاز به تخم مرغ زده شده را حذف می کند! فقط قبل از اضافه ، آن به کشک با طعم سیب حتما آن را با آب ،یب کنید. این باعث ایجاد دوغاب می شود و خطر ایجاد توده را کاهش می دهد.
  • کره گیاهی: اگر گیاهخوار نیستید، کره معمولی بدون نمک نیز موثر است. نیازی به ذوب ،ش نیست کره سرد پس از اضافه شدن به کشک گرم به راحتی آب می شود.

🔪 دستورالعمل

برای این دستور غذای آسان به جوجه گوشتی دوتایی، تج،ات ویژه یا زمان زیادی نیاز ندارید. طرز تهیه کشک سیب را در اینجا آورده ایم!

آماده سازی سیب، سیب ها را با هم ،یب کنید: سیب ها را پوست گرفته، هسته و مکعبی کنید. یک پوست کن سیب در اینجا مفید است زیرا هر سه مورد را به یکباره انجام می دهد! سیب های ،د شده، دارچین، آب لیمو و آب را به یک قابلمه بزرگ اضافه کنید.

پختن سیب و ادویه در قابلمه

سیب ها را بپزید: هم بزنید و روی حرارت ملایم بگذارید. حرارت را کم کنید، درب آن را بپوش،د و بپزید تا سیب ها نرم شوند – حدود 15 دقیقه. حتماً هر از گاهی هم بزنید تا مخلوط سیب نسوزد.

پختن میوه در قابلمه

،یب: قابلمه را از روی حرارت بردارید و مخلوط کشک را با دقت به مخلوط کن یا غذاساز منتقل کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود.

سیب ها را در مخلوط کن پوره کنید

پوره سیب را صاف کنید: مخلوط سیب را در صافی بریزید. با قاشق، پوره سیب را در صافی فشار دهید. برای تهیه کشک ، تر با سیب از این مرحله صرف نظر کنید.

پوره میوه صاف شده در صافی

بازگشت به گلدان: پوره سیب را در قابلمه برگرد،د و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. در یک کاسه کوچک، آرد ذرت را با دو قاشق غذاخوری آب سرد هم بزنید. پس از افزودن آن به کشک دارچین سیب از تشکیل توده جلوگیری می کند.

سیب های مخلوط شده در قابلمه

آرد ذرت (یا نشاسته ذرت) را اضافه کنید: وقتی پوره به جوش آمد، مخلوط آرد ذرت را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. حرارت را کم کنید و بپزید تا غلیظ شود.

دستور تهیه کشک سیب گیاهی سالم و آسان پوره شده

کره را اضافه کنید: قابلمه را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید مخلوط کشک سیب کمی خنک شود و سپس کره گیاهی را با آن مخلوط کنید.

فروشگاه: قبل از انتقال به ظرف دربسته اجازه دهید تا دمای اتاق خنک شود. این دستور کشک سیب و دارچین را تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید.

دستور العمل آسان کشک سیب گیاهی سالم در یک ظرف شیشه ای

💭 نکات تخصصی

  • هر نوع سیبی کار می کند برای این دستور غذای گیاهی! سیب های شیرین و قرمز یک کشک شیرین تولید می کنند، در حالی که سیب های ترش یک کشک تند تولید می کنند.
  • شیرینی را به میزان لازم تنظیم کنید: اگر آن را خیلی شیرین دوست دارید، برای طعم دادن، شربت افرا بیشتری اضافه کنید!
  • در صورت ،وم می تو،د قوام را تنظیم کنید: می‌تو،د آن‌قدر مخلوط کنید که کمی ، شود و از صاف ، کشک صرفنظر کنید، یا برای کشک با تکه‌های باقی‌مانده، مخلوط کن غوطه‌وری می‌تواند مخلوط را تا حدی پوره کند. اگر می خواهید کشک فوق العاده صافی داشته باشید، دستورالعمل های نوشته شده را دنبال کنید.
  • این دستور غذا برای کنسرو ، کار نمی کند: از آنجایی که این کشک طعم دار دارای کره گیاهی است، برای کنسرو خانگی من، نیست. با این حال، می توان آن را منجمد کرد و بعداً از آن استفاده کرد – بنابراین می تو،د یک دسته بزرگ درست کنید، در ،مت های جداگانه فریز کنید و در صورت نیاز استفاده کنید!

📖 تغییرات

  • کشک لیمو سیب: برای طعم بیشتر لیمو، آب لیمو را به 1/4 فنجان و شربت افرا را به 3 قاشق غذاخوری افزایش دهید تا به کشک سیب و لیمو تبدیل شود. کشک لیموی خالص همیشه با آب لیموی تازه درست می شود، زیرا طعم آن بسیار بهتر از بطری آن است!
  • سیب های مختلف را امتحان کنید: از سیب های ننه اسمیت استفاده کنید! با خیال راحت شربت افرا را به 1/4 فنجان برس،د زیرا سیب های ننه اسمیت بسیار ترش هستند یا فقط از یک کشک ترش لذت ببرید!
  • دستور تهیه کشک سیب تافی: شربت افرا را به 1/4 فنجان، کره گیاهی را به 2 قاشق غذاخوری افزایش دهید و یک قاشق چایخوری عصاره و،ل را اضافه کنید تا این دستور غذا را به یک دسر با اسانس کارامل / تافی تبدیل کنید!
  • ادویه ها: ادویه های گرم افزودنی عالی برای یک کشک سیب ادویه دار هستند! ادویه پای کدو تنبل، ادویه پای سیب، دارچین، زنجبیل، جوز هندی و فلفل دلمه ای گزینه های خوبی هستند.
  • درست ، دسر: فنجان های شیرینی پف دار را در طبقه وسط فر بپزید، سپس کشک سیب خالص را روی آن قرار دهید و لذت ببرید!

❓ سوالات متداول دستور العمل

کشک سیب چیست؟

کشک تهیه شده با سیب یک کشک میوه ای غنی است که از سیب پخته شده، آب لیمو، شکر، کره و تخم مرغ تهیه می شود. در این نسخه بدون لبنیات و بدون تخم مرغ، من از نشاسته ذرت برای غلیظ شدن پوره میوه به جای تخم مرغ و از کره گیاهی برای افزایش غنا استفاده می کنم!

کشک میوه را چگونه غلیظ می کنید؟

معمولاً از تخم مرغ برای غلیظ ، کشک میوه استفاده می شود، اما می توان از دوغاب نشاسته ذرت نیز استفاده کرد. پکتین میوه طبیعی موجود در سیب نیز این مخلوط را غلیظ می کند!

کشک میوه را چگونه نگهداری کنم؟

این کشک گیاهی را در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید تا 5 روز من دوست دارم از شیشه سنگ تراشی درب دار استفاده کنم.

برای نگهداری طول، تر، آن را به سینی های یخ منتقل کنید، در پ،تیک بپیچید (یا از سینی های یخ با روکش استفاده کنید) و تا 6 ماه در فریز قرار دهید. وقتی کشک یخ زد، مکعب ها را بیرون بیاورید و برای نگهداری طول، مدت در فریزر به کیسه فریزر منتقل کنید. یخ زدایی کنید کشک را یک شب قبل از سرو در یخچال بگذارید.

چگونه از کشک سیب تافی استفاده می کنید؟ کشک میوه در چه مواردی استفاده می شود؟

این اسپری لذیذ را می توان به ،وان رویه نان تست، کلوچه ،یسی، با قاشق روی بستنی، پنکیک، بلغور جو دوسر، کیک، شیرینی پف دار یا وافل سرو کرد، در پوسته تارت سرو کرد و روی نان های سریع پخش کرد.

شیرینی کشک سیب نیز یک افزودنی عالی به تخته غذاخوری است! آن را در یک کاسه کوچک در کنار انواع پنیر سرو کنید. همچنین می‌تو،د از آن برای پر ، کوکی‌های اثر انگشت یا پای کوچک استفاده کنید.

کشک میوه به طور سنتی به ،وان جایگزینی برای مربا، ژله یا سایر پخش‌های میوه استفاده می‌شد و در طول زمان چای با نان تست، اس، یا کلوچه سرو می‌شد. اما اکنون کشک میوه تقریباً برای هر چیزی قابل استفاده است! آن را به ،وان پر ، کیک، شیرینی، تارت، پای، یا به ،وان اسپری برای انواع غذاهای صبحانه امتحان کنید.

دستور العمل آسان کشک سیب گیاهی سالم در یک ظرف شیشه ای

🍎 دستور العمل های خوشمزه سیب بیشتر!

آیا این دستور غذای گیاهی سالم را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور غذای زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

طرز تهیه کشک سیب آسان

این کشک خانگی آسان، یک ،یب سرگرم کننده در کشک لیموی سنتی، طعم خوشمزه ای روی بلغور جو دوسر، نان تست، پنکیک و غیره دارد. طرز تهیه این اسپری شیرین و غنی را با سیب تازه و بدون لبنیات یاد بگیرید! فقط در 30 دقیقه آماده می‌شوید، می‌خواهید این کشک شیرین را تقریباً روی همه چیز بریزید!

زمان آماده سازی15 دقیقه

زمان پخت15 دقیقه

زمان کل30 دقیقه

دوره: پخت، برانچ، دسر

غذا: آمریکایی، وگان

رژیم غذایی: بدون گلوتن، وگان، گیاهخوار

خدمات: 10 سروینگ ها

کا،ی: 79کیلو کا،ی

  • از نوع سیب مورد علاقه خود استفاده کنید، سیب قرمز کمی کشک شیرین تری ایجاد می کند در حالی که سیب سبز طعم کمی ترش ایجاد می کند.
  • در صورت تمایل، با اضافه ، شربت افرا، شیرینی را به طعم و مزه تنظیم کنید.
  • اگر می خواهید کشک کمی بافت داشته باشید، می تو،د مرحله 5 را نادیده بگیرید.
  • کشک سیب را می توان با پنکیک سرو کرد، روی نان تست پخش کرد یا حتی در ظرف صبحانه بلغور جو دوسر یا فرنی خود مخلوط کرد.

خدمت: 0.25فنجان | کا،ی: 79کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 19g | پروتئین: 1g | چربی: 1g | چربی های اشباع شده: 1g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 1g | چربی ترانس: 1g | سدیم: 8میلی گرم | پتاسیم: 129میلی گرم | فیبر: 3g | قند: 14g




منبع: https://pickyeaterblog.com/apple-curd/