کلوچه سالم – 20 طعم جدید!


طرز تهیه بهترین مافین های سالم، در 20 طعم مختلف! بچه ها و بزرگسالان این دستور پخت مافین سالم و سریع و آسان را دوست دارند.

دستور تهیه کلوچه های گیاهی سالم

ابتدا چه طعم مافینی را انتخاب می کنید؟؟؟

نرم، مرطوب، شیرین و فوق‌العاده کرکی، این کلوچه‌های خوشمزه یک مکمل عالی برای هر میز صبحانه، جعبه ناهار، میان‌وعده سالم یا حتی دسر است.

(یک نسخه شکلات تلخ وجود دارد!)

مافین‌های خانگی با گزینه‌های سفارشی‌سازی خلاقانه نامحدودی عرضه می‌شوند و در صورت تمایل می‌تو،د دستور غذا را بدون لبنیات، بدون تخم مرغ، بدون گلوتن، کم کا،ی، بدون آجیل، بدون روغن و وگان تهیه کنید.

این کوکی‌های شکلاتی سالم را نیز امتحان کنید

مافین توت فرنگی سالم

طعم های سالم مافین

مافین چیپسی شکلاتی: نصف فنجان شکلات چیپسی معمولی یا مینی را داخل مواد خشک بریزید. یا درست قبل از پخت، چیپس های شکلات را روی مافین های جداگانه فشار دهید.

مافین توت فرنگی سالم: درست قبل از ت،یم خمیر در قالب های مافین، یک فنجان توت فرنگی ،د شده را به آرامی هم بزنید. یا گی،، تمشک، آناناس یا شاه توت ،د شده را امتحان کنید. برای انتخاب زغال اخته، این مافین های بلوبری سالم را درست کنید.

مافین موز سالم: نصف فنجان شیر در دستور زیر را با نصف فنجان موز له شده جایگزین کنید. در صورت تمایل یک مشت گردوی ،د شده را هم بزنید.

مافین دانه خشخاش لیمو: پوست دو عدد لیمو و یک و نیم قاشق غذاخوری دانه خشخاش را داخل خمیر بریزید. یک چهارم فنجان از شیر انتخابی را با آب لیمو جایگزین کنید. این مافین های زیبا درست در یک مهم، چای بعد از ظهر فانتزی من، هستند.

مافین شکلاتی سالم: آرد موجود در دستور زیر را به یک و نیم پیمانه کاهش دهید و نصف فنجان پودر کاکائو شیرین نشده اضافه کنید. یا برای درست ، چند عدد مافین شکلاتی دوتایی مانند آنچه در تصاویر است، دستور دقیق زیر را دنبال کنید، خمیر را در 9 قالب مافین بریزید، سپس یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو و چند تکه شکلات را در بقیه خمیر هم بزنید.

مافین سیب دارچینی: نصف قاشق چایخوری دارچین اختیاری را در دستور زیر قرار دهید. قبل از پخت تا یک فنجان سیب ریز ،د شده را در خمیر هم بزنید. همچنین می تو،د یک مشت کشمش ،د شده یا کرن بری خشک اضافه کنید.

برای مافین های آرد بادام کم کربوهیدرات، این مافین های کتو را امتحان کنید

مافین شکلاتی سالم

مواد تشکیل دهنده مافین سالم

این چیزی است که شما نیاز دارید: آرد، شکر، بکینگ پودر، شیر دلخواه، نمک، عصاره و،ل خالص، سرکه سفید و روغن یا کره بادام، یا یک جایگزین کم چرب.

چه نوع آردی؟ ما کلوچه ها را با آرد جو دوسر، آرد املا یا آرد سفید یا بدون گلوتن با موفقیت امتحان کردیم. در حالی که ما نمی‌تو،م هیچ گزینه‌ای را که در دستور غذا ذکر نشده است توصیه کنیم، اگر می‌خواهید با آرد شیرینی گندم کامل، آرد نارگیل، مخلوط آرد پالئو یا آرد بادام آزمایش کنید، حتماً نتایج را گزارش دهید.

آیا می تو،د از شیر غیر لبنی استفاده کنید؟ بله کاملا. شیر بادام، شیر سویا، شیر نارگیل، شیر بادام هندی یا شیر جو دوسر موثر است. برای بهترین نتیجه، از شیر برنج استفاده نکنید.

گزینه های شیرین کننده چیست؟ شکر معمولی، شکر نارگیل، شکر ،ما یا آب نیشکر تبخیر شده را امتحان کنید. برای کلوچه های بدون قند، اریتریتول دانه بندی شده یا ،یب میوه راهب را انتخاب کنید. اگر ترجیح می دهید از شربت افرا، عسل یا شیرین کننده مایع دیگری استفاده کنید، مافین های مخلوط کن بدون آرد را در زیر درست کنید.

آیا مافین ها بدون روغن هستند؟ این دستور به سه قاشق غذاخوری روغن نیاز دارد که می توان آن را با مقدار مساوی کره بادام، موز، ماست معمولی یا یون، یا سس سیب برای کلوچه های بدون چربی جایگزین کرد. یا از روغن گیاهی، کانولا، آفتابگردان یا نارگیل استفاده کنید.

در حال حاضر پرطرفدار: رول دارچینی آسان

در بالا، ویدیوی دستور کلوچه سالم را تماشا کنید

مافین خانگی در قالب مافین

نکات سرو و نگهداری

سعی کنید کلوچه های سالم را با کره بادام زمینی یا کره بادام هندی، مربای تمشک، لعاب پایه، پنیر خامه ای وگان، موز له شده یا کره نارگیل ،ید.

این دستور همچنین با دستور غذای خانگی مورد علاقه من نوتلا خوشمزه است.

بعد از پخت، می‌خواهم اجازه دهم کلوچه‌ها کاملاً خنک شوند، قبل از اینکه آنها را با یک پارچه یا حوله کاغذی یک شبه روی پیشخوان بپوش،م. روز بعد آسترها به راحتی جدا می شوند و طعم و بافت نیز بهتر است.

می‌تو،د مافین‌های سالم را با برش دادن آن‌ها از وسط، اضافه ، کره، عسل، آ، یا تاپینگ‌های دلخواه و برشته ، در فر معمولی یا توستر، دوباره گرم کنید.

برای نگهداری مافین های باقیمانده بعد از یک روز، آن ها را در ظرف دربسته قرار دهید و به مدت چهار تا پنج روز در یخچال قرار دهید یا تا سه ماه در فریزر قرار دهید.

دستور العمل های مافین سالم

طرز تهیه کلوچه های سالم برای صبحانه یا میان وعده

با گرم ، فر با دمای 350 درجه فارنهایت شروع کنید و روی هر فنجان قالب مافین را با آستر کاپ کیک بپوش،د یا قالب را با اسپری روغن چرب کنید.

چهار ماده اول (مواد مایع) را در یک کاسه بزرگ هم بزنید. سپس مواد خشک را هم بزنید تا به شکل خمیر مافین در بیاید. اگر خیلی خشک بود فقط کمی شیر دلخواه اضافه کنید.

من دوست دارم ابتدا مواد خشک را در یک کاسه جداگانه هم بزنم تا از مخلوط شدن یکنواخت اطمینان حاصل کنم، اما اگر ترجیح می دهید می تواند یک دستور مافین یک کاسه ای باشد.

نکته صرفه جویی در زمان: مواد خشک را روزها یا حتی هفته ها قبل از موعد با هم ،یب کنید و مخلوط مافین را در ظرف یا زیپلاک بزرگ نگهداری کنید تا آماده استفاده شود.

خمیر را به طور مساوی در هر فنجان مافین قالب بریزید. اکنون بخش سرگرم کننده می آید – اضافه ، تاپینگ ها! برای ایده‌های طعم‌دار به بالا مراجعه کنید، یا از ساختن برخی از طعم‌های خود لذت ببرید.

به مدت 22 دقیقه در طبقه وسط فر بپزید. هنگام بیرون آوردن شیرینی های سالم باید گنبدی شکل شوند و یک خلال دندان در مرکز مافین فرو کنید که عمدتاً تمیز بیرون می آید.

قبل از برداشتن از قالب، اجازه دهید ده دقیقه یا بیشتر بماند و خنک شود. اگر بگذارید آنها در طول شب کاملاً شل بنشینند، روز بعد آسترهای مافین به راحتی جدا می شوند. این حتی با نسخه بدون روغن کار می کند.

سعی کنید برای صبحانه در کنار یک دستور غذای خوشمزه مانند این توفو اسکرامبل سرو کنید.

مافین اسنک سالم کرکی

تنوع دستور العمل مینی مافین سالم

مافین های کوچک را به بزرگتر ترجیح می دهید؟ مشکلی نیست!

شما به راحتی می تو،د مافین های کوچک را از این دستور مافین اصلی درست کنید. دستورالعمل‌های مربوط به کلوچه‌های بزرگ‌تر را دنبال کنید، به جای یک قالب مافین با اندازه استاندارد، از یک تابه کوچک مافین استفاده کنید.

دستور تهیه مینی مافین سالم را به مدت 15 دقیقه بپزید. این دستور حدود 11-12 مافین با اندازه معمولی یا 30-34 مافین کوچک به دست می آید.

طرز تهیه مافین میوه ای آسان
  • 1 فنجان شیر انتخابی
  • 4 قاشق چایخوری سرکه سفید یا سرکه
  • 1 1/2 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص
  • 3 قاشق غذاخوری روغن یا کره بادام، یا موز له شده، ماست یا سس سیب
  • 2 فنجان ها آرد همه منظوره، سفید، جو دوسر یا gf (برای بدون آرد، این مافین های بلوبری کتو را درست کنید)
  • 4 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 فنجان شکر، در صورت تمایل تصفیه نشده
  • اختیاری 1/2 قاشق چایخوری دارچین
  • افزودنی های انتخابی (برای ایده های طعم به بالا مراجعه کنید)
  • برای تهیه دستور پخت مافین سالم، فر را از قبل با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. قالب مافین را چرب کنید یا بپوش،د. مواد مرطوب را در یک کاسه بزرگ هم بزنید. بقیه مواد را به جز مواد افزودنی هم بزنید. اگر خمیر خشک است (که ممکن است در صورت بسته بندی آرد بیش از حد اتفاق بیفتد، به خصوص اگر از سفید استفاده کنید)، فقط کمی شیر اضافه کنید. فقط مواد افزودنی را به آرامی هم بزنید تا به طور یکنواخت مخلوط شوند. داخل قالب های مافین بریزید. 22 دقیقه بپزید. وقتی مافین ها را بیرون می آورید باید گنبدی به نظر برسند. قبل از برداشتن از قالب ها اجازه دهید خنک شوند. اگر اجازه دهید آنها در طول شب با پوشش آزاد بنشینند، روز بعد نیز آسترها به راحتی جدا می شوند. مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های مافین سالم

بهترین مافین سس سیب سالم و آسان

مافین سس سیب

بچه ها، کودکان نوپا، نوجوانان و بزرگسالان همگی می توانند از این مافین های سالم که طعمی شبیه پای سیب دارند و در عین حال سرشار از مواد مغذی هستند، لذت ببرند.

مافین کره بادام زمینی سالم با کره بادام زمینی فراستینگ

مافین کره بادام زمینی

در اینجا یک دستور العمل آسان برای یک دسته کلوچه کره بادام زمینی با چیپس شکلاتی سالم وجود دارد که می تواند بدون روغن، بدون لبنیات و وگان باشد.

مافین سبوس دار آسان برای صبحانه

کلوچه سبوس

این مافین های سبوس دار غنی از فیبر گزینه ای عالی برای آماده سازی وعده های غذایی صبحانه هستند. یک دسته دوتایی درست کنید و باقیمانده غذاها را برای یک روز بار، فریز کنید. نکته: استفاده از هویج پخته به جای ماست، آنها را به مافین هویج تبدیل می کند.

مافین مخلوط کن

مافین مخلوط کن

مافین های مخلوط کن بدون آرد هیچ شباهتی به مافین های معمولی ندارند. بدون گلوتن، بدون دانه و بدون شکر تصفیه شده، مانند خمیر شیرینی به شکل مافین هستند.

مافین کدو حلوایی شکلاتی

کلوچه کدو تنبل

دستور العمل ک،یک مافین کدو تنبل برای یک صبحانه سریع و قابل حمل یا یک میان وعده سالم، نه تنها در پاییز، بلکه در تمام طول سال عالی است.

مافین موز فوق العاده سالم

کلوچه موز

این دستور پخت مافین برای هر زم، که مهمانان غیرمنتظره ای دارید انتخاب خوبی است، زیرا می تو،د به سرعت یک دسته را درست کنید و در عین حال طعم آن ها مانند این است که مستقیماً از نانوایی آمده اند. این دستور غذا را می توان به راحتی با رژیم های غذایی مختلف سازگار کرد.

طرز تهیه مافین شکلاتی کم چرب

مافین شکلاتی کم چرب

چه در رژیم کاهش وزن باشید و چه نباشید، طعم غنی و بد این مافین های شکلاتی تلخ را دوست خواهید داشت. (هر کدام 5 امتیاز هوشمند Weight Watchers.)

بهترین دستور پخت مافین آناناسی خانگی

مافین آناناسی

این مافین های آناناس گرمسیری کره ای شامل یک فنجان کامل آناناس در دستور غذا است.

دستور تهیه کلوچه جو دوسر وگان از ابتدا

مافین بلغور جو دوسر

این مافین های جو دوسر سالم با جو دوسر کامل و آرد جو دوسر جویدنی هستند و در عین حال نرم و کرکی نیز هستند. آنها مانند چیزی بین یک کلوچه و یک کلوچه جو دوسر هستند.

طرز تهیه مافین کدو حلوایی چیپسی شکلاتی

مافین کدو حلوایی شکلاتی

اگر می خواهید از کدو سبز استفاده کنید یا می خواهید سبزیجات بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید، این مافین های نان کدو سبز سالم را درست کنید. برای سالم ترین انتخاب، آرد غلات کامل را انتخاب کنید.

کیک قهوه در یک لیوان

کیک قهوه در لیوان

فقط یک وعده مافین را می خواهید که در مایکروویو درست شود؟ این مافین کیک قهوه را با یک رویه استروسل غیرقابل مقاومت کامل امتحان کنید.


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/healthy-،ins-recipes/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=healthy-،ins-recipes