کناف سقف طراحی و اجرا با کمترین هزینه ایملک | panelgachikanaf

کناف سقف طراحی و اجرا با کمترین هزینه ایملک | panelgachikanaf

نصب سریع و آسان، دسترسی آسان به فضای تأسیساتی پشت سقف کاذب و تعمیر و نگهداری آسان، از جمله ویژگی‌های این ساختار، می‌باشد. به طور معمول در اعمال نرخ پروژه های کناف کاری دو عامل بیشترین تاثیر را دارد. متریال مورد استفاده در آن کار، هر چه از نظر کیفیت در درجه بالاتری قرار داشته باشند، طبیعتاً نرخ کلی پروژه نیز بالاتر خواهد رفت و همچنین فضای کار از نظر متراژ و مسطح و یا دارای درزهای فراوان بودن می تواند درقیمت سقف کناف تاثیر بگذارد. کارشناسان با ارزیابی این دو مورد می توانند قیمت نهایی پروژه کناف شما را عنوان کنند.

  • بکارگیری کناف سبب می‌شود سقفی داشته باشیم که از نظر وزنی، ده تا پانزده برابر از دیگر نمونه‌های موجود کم وزن‌تر و سبک‌تر است.
  • صفحه های FM از سایر صفحات گران تر هستند در این صفحات مهندسی پیشرفته تری به کار رفته است.
  • به همین دلیل اتصالات آن‌ها توانایی تحمل بارهای پیچشی بیشتری دارند.
  • همچنین امکان بازدید و معرفی طرح ها بصورت حضوری و یا ارسال آنلاین وجود دارد.

آماده سازی سطح با بتونه درزگیر و بتونه نقاشی (بتونه ماستیک) انجام می شود. استفاده از بتونه ماستیک و همچنین نحوه اجرای درست آن بسیار مهم است و در نتیجه نهایی تاثیر به سزایی دارد. بتونه ماستیک کیفیت نهایی کار را افزایش می‌دهد، در مصرف رنگ صرفه جویی می‌کند، مانع ایجاد حالت سایه روشن می‌شود و به چسبندگی بهتر رنگ کمک می‌کند. ضمن اینکه، نیاز به اجرای پوشش آستری را به کل حذف می‌کند. برخی افراد از بتونه درزگیری کناف به جای بتونه ماستیک استفاده می‌کنند.

مراحل اجرای سقف کاذب کناف

این نوع سقف کاذب دارای حداقل مصالح و هزینه بوده و همچنین سرعت اجرای بالایی داره. موضوعاتی که در این مقاله می‌گیم، نتیجه‌ی مصاحبه با چندین متخصصِ حرفه‌ای و با تجربه در زمینه سقف کاذب کناف هست. طراحی دکوراسیون اتاق خواب از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید بهترین طراحی ها که متناسب با المان های موجود در آن است انجام دهید؛ سقف اتاق خواب باید بگونه ای طراحی و اجرا شود که آرامش یک اتاق را بر هم نریزد و موجب زیبایی هر چه بیشتر اتاق شود. در ضمن به دلیل وجود سازه‌ها و پنل‌های متفرقه در بازار، بهترین نوع متریال استفاده از سازه‌ها و پنل‌های کناف ایران می‌باشد که با ضمانت سازه 0/6 در عاملیت‌های کناف به فروش می‌رسد. در مواقعی برای جداسازی فضاهای مختلف در یک ساختمان از کناف استفاده می‌شود. این کناف‌ها با طرح‌های مشخص و از پیش ساخته آماده می‌شوند.

مزایای سقف کناف

در قسمت بعدی بررسی می‌کنیم که پنل‌های گچی چه انواعی دارن. کناف سقف بر اساس نوع دسته بندی به دو نوع ساده و متحرک تقسیم می شود که بر اساس سلیقه افراد و نوع دکوراسیون داخلی بهترین نوع آن را متقاضیان انتخاب می کنند. به اندازه هر متراژ و میزان کاری که در سقف انجام شده به صورت متر مربع به همراه کارفرما و پیمانکار مورد متراژ قرار می‌گیرد و در این نوع قرارداد چیزی به عنوان متر طول وجود ندارد و بهترین و درست‌ترین نوع اجرا قرارداد کناف محسوب می‌شود.

انوع گچ برگ های کناف

برای اجرای دکور کناف از گچ برگ 9/5 میلیمتری استفاده میشود. تجربه استادکار کناف و همچنین کیفیت اجرا پانل و سازه و همچنین کیفیت بتونه کناف در اجرای صحیح دکور کناف بسیار مهم https://panelgachikanaf.com است. از این رو قیمت اجرای دکور کناف معمولاً به صورت توافقی بین استادکار و مشتری تعیین میشود. همانطور که پیش از این و در قسمت های بالایی گفته شد، کناف توسط شرکت مخصوصی ساخته می شود و از صفحات روکش‌دار گچی یا گچ ‌برگ‌ها تشکیل شده است.