کیک شکلاتی شراب قرمز – کیتی با روکش شکلاتی


این دستور تهیه کیک شکلاتی شراب قرمز غنی، مرطوب و فوق العاده فاسد برای تعطیلات، تولدها و سایر من،ت های خاص کاملاً عالی است!

کیک شکلاتی تیره تزئین شده با فراستینگ شکلاتی

کیک شکلاتی شراب قرمز دسر فانتزی است که باید امتحان کنید.

درست ، آن به اندازه یک کیک معمولی لایه شکلاتی ساده است، اما طعم آن را شبیه چیزی است که در یک رستوران پنج ستاره زیبا سفارش می دهید.

همه مهمانان خود را با این کیک شراب شکلاتی تیره مخملی تحت تاثیر قرار دهید که روی آن یک مایه شکلاتی غلیظ پوشیده شده است. مردم فکر خواهند کرد که شما به مدرسه آشپزی رفته اید!

این کیک ماگ شکلاتی را نیز درست کنید

ویدیوی کیک شکلاتی شراب قرمز را در بالا تماشا کنید

کیک لایه ای شکلاتی مات شده با شراب

مواد تشکیل دهنده کیک شکلاتی شراب قرمز

شما به آرد، پودر کاکائو، عصاره و،ل خالص، شیرین کننده، جوش شیرین، نمک، سس سیب یا ماست، روغن یا کره بادام، آب و البته شراب قرمز نیاز دارید.

دستور تهیه کیک شراب شکلاتی آسان با آرد املا یا آرد سفید همه منظوره کار می کند. من آن را با هیچ آرد دیگری امتحان نکرده ام و نمی توانم مانند آرد گندم کامل، آرد بدون گلوتن، آرد جو دوسر یا آرد شیرینی را تضمین کنم.

یک گزینه کم کربوهیدرات در جعبه دستور غذا وجود دارد. برای بهترین نتیجه، سعی نکنید آرد بادام یا آرد نارگیل را در اینجا جایگزین کنید.

برای سه چهارم فنجان پودر کاکائو می تو،د از تمام پودر کاکائو معمولی شیرین نشده یا یک چهارم فنجان پودر کاکائو هلندی و نصف فنجان معمولی استفاده کنید.

برای تهیه کیک شکلاتی شراب قرمز وگان، از ماست بدون لبنیات یا سس سیب استفاده کنید. این کیک در حال حاضر به طور طبیعی بدون کره و تخم مرغ است!

از شراب باقیمانده برای تهیه سورت شکلاتی استفاده کنید

بطری های شراب قرمز

چه نوع شراب قرمز؟

هنگام پخت با شراب، از شراب قرمز مورد علاقه خود استفاده کنید.

این کیک شکلاتی تلخ را با مرلو، کابرنه سووینیون، زینفاندل، سیره (یا شیراز)، چیانتی، مالبک، تمپر،لو یا پینو نوآر امتحان کنید. شراب‌های قرمز قوی طعم پررنگ‌تری را به دستور العمل‌های کیک شراب قرمز شکلاتی می‌دهند.

من طعم سنتی کیک شکلاتی را با شراب قرمز ترجیح می دهم، زیرا شکلات به خوبی با شراب قرمز جفت می شود. اما اگر می خواهید از شراب سفید استفاده کنید، این نیز خوب است.

انواع شرابی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید و شاید در حین پخت یک لیوان شراب برای خود بریزید. مطمئن باشید که مسئولانه بنوشید.

برش کیک شراب قرمز خانگی

طرز تهیه کیک شکلاتی شراب قرمز

ابتدا فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. دو قالب مربع یا گرد هشت اینچی را چرب کنید. یا برای دستورالعمل های پخت در ظرف Bundt به زیر مراجعه کنید.

در یک کاسه بزرگ، آرد، پودر کاکائو، جوش شیرین، نمک، شیرین کننده و چیپس های شکلات اختیاری را هم بزنید.

اگر از کره بادام استفاده می کنید، در صورت ،وم آن را به آرامی حرارت دهید تا به راحتی قابل هم زدن باشد. آن را (یا روغن) را با سس سیب یا ماست، آب، شراب و عصاره و،ل ،یب کنید.

مواد خیس را با مواد خشک داخل کاسه بزرگی بریزید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند. بیش از حد مخلوط نکنید.

خمیر کیک شکلاتی را به طور مساوی در قالب های آماده شده ت،یم کنید. اگر از ترازو غذا استفاده می کنید، باید حدود 550 گرم خمیر کیک شکلاتی در هر تابه باشد.

دسر را در طبقه وسط فر به مدت بیست و پنج دقیقه یا تا زم، که خلال دند، که در مرکز کیک فرو کرده اید، عمدتا تمیز بیرون بیاید، بپزید.

بگذارید خنک شود سپس با چاقو دور تابه ها را بچرخ،د. هر کیک را روی یک بشقاب بزرگ برگرد،د. برای یک کیک شراب شکلاتی ،ایه، هر کیک را به طور جداگانه قبل از اینکه یکی را روی دیگری قرار دهید و سپس کناره ها را فراست کنید.

کیک شکلاتی شراب قرمز

کیک Bundt شراب قرمز شکلاتی

اگر می خواهید به جای دو قالب کیک گرد هشت اینچی از یک قالب Bundt استفاده کنید، به دنبال یک قالب کیک Bundt باشید که ده فنجان را در خود جای دهد، مانند این 10 فنجان باندت تابه.

قبل از اضافه ، مایه کیک حتما قالب خود را خوب چرب کنید.

کیک های شکلاتی Bundt اغلب به زمان پخت طول، تری نیاز دارند. بعد از سی دقیقه پخت، یک خلال دندان را در مرکز کیک قرار دهید و اگر خلال دندان عمدتاً تمیز بیرون نیامد، به پخت کیک ادامه دهید.

این دستور کیک شکلاتی شراب قرمز را می توان به جای دو تابه هشت اینچی در یک قالب مستطیلی نه در سیزده اینچی درست کرد. یا دستور شکلات را برای یک تابه هشت در هشت اینچی نصف کنید.

کیک شکلاتی شراب قرمز وگان با گاناش

فراستینگ و تزئین کیک

من کیک شراب قرمز را با ، پنیر شکلاتی فراست کردم.

هر فراستینگ شکلاتی از فروشگاهی ،یداری شده یا خانگی در اینجا به خوبی انجام می شود، مانند ، کره ای و،لی. یا از فراستینگ پنیر خامه ای برای کیک قرمز مخملی شکلاتی استفاده کنید.

اگر می خواهید روی کیک را به طور کامل حذف کنید، سعی کنید روی کیک را با یک لایه گاناش شکلاتی یا پودر قند و زغال اخته، توت فرنگی، گی، یا تمشک تازه بپاشید. کیک تمشک شکلاتی تیره؟ بله لطفا.

احساس زرق و برق دار بودن؟ اجازه دهید گاناش شکلاتی از کناره های کیک بریزد و روی آن را با چند ترافل شکلاتی خانگی تزئین کنید.

نکته جالب در مورد این دستور پخت این است که کیک ها به میزان قابل توجهی بلند نمی شوند، به این م،ی که نیازی به ب، روی آن قبل از لایه برداری یک کیک روی دیگری نیست.

کیک شراب قرمز شکلاتی برای تولد یا تعطیلات
  • 2 فنجان ها آرد املا یا سفید (برای کم کربوهیدرات، این دستور کیک کتو را امتحان کنید)
  • 3/4 فنجان پودر کاکائو شیرین نشده
  • 1 قاشق چایخوری هر کدام: جوش شیرین و نمک
  • 1 فنجان مینی چیپس شکلاتی، اختیاری
  • 1 1/2 فنجان قند، یا اریتریتول دانه بندی شده برای قند کم
  • 1 فنجان اب
  • 1/2 فنجان شراب قرمز
  • 1/2 فنجان سس سیب یا ماست دلخواه
  • 1/2 فنجان روغن گیاهی یا نارگیل، یا کره بادام
  • 1 1/2 قاشق غذاخوری عصاره و،ل خالص
  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. دو عدد را چرب کنید تابه های 8 اینچی یا با کاغذ روغنی خط بکشید. مواد خشک را در یک کاسه بزرگ هم بزنید. اگر از کره بادام استفاده می کنید، آن را به آرامی گرم کنید تا نرم و به راحتی هم بزنید. بقیه مواد را با همزن بزنید تا کاملاً مخلوط شوند. نیمی از خمیر را در هر تابه صاف کنید. به مدت 25 دقیقه یا تا زم، که خلال دند، که در مرکز کیک ها قرار داده اید، بیشتر تمیز بیرون بیاید، بپزید. بگذارید خنک شود، سپس قبل از اینکه هر کیک را در یک بشقاب بزرگ برگرد،د، کناره ها را با چاقو دور بزنید. قبل از قرار دادن یکی از کیک ها روی دیگری، جداگانه فراست کنید. ایده های فراستینگ در بالا ذکر شده است.مشاهده حقایق تغذیه

بیشتر نمایش دسرهای مهم، توقف

پای کدو حلوایی بدون پوسته

کیک دیپ دیش

نان موز شکلاتی

بدون پخت چیزکیک

اوریو کیک

براونی کره بادام زمینی

کیک پنیر کتو


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/red-wine-c،colate-cake/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=red-wine-c،colate-cake