کیک وارونه آناناس وگان


من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

گرافیک Pinterest کیک آناناس وارونه

این کیک وارونه آناناس وگان یکپارچهسازی با سیستمعامل مرطوب، کرکی و شیرین است که ،یبی از کیک و،لی است که روی آن را با شکر قهوه ای کاراملی، آناناس و گی، ماراسکینو ،یب می کند تا یک خوراکی دلپذیر را به همراه داشته باشد.

کیک وارونه آناناس وگان کامل شده بر روی یک سطح سبک

کیک وارونه آناناس خانگی یکپارچهسازی با سیستمعامل وگان تبدیل می شود

این کیک وارونه آناناس وگان نمونه کاملی از دستور العمل های قدیمی، ک،یک و قدیمی است، مانند کیک افسردگی شکلاتی یا کاپ کیک و،لی، که آزمون زمان را پس داده است. با این حال، این نسخه حاوی تخم مرغ و لبنیات برای یک غذای گیاهی خوشایند نیست (حتی افراد غیر گیاهخوار هم دوست خواهند داشت) که شما را به خاطرات دوران کودکی منتقل می کند!

این کیک ساده و،لی مرطوب، لطیف، غنی، «کره‌ای» و سرشار از طعم‌های شیرین و میوه‌ای است که به لطف رویه آناناس و گی، با شکر قهوه‌ای کاراملی شده است. و در حالی که ممکن است به نظر برسد که برای تهیه آن زمان و تلاش زیادی صرف شده است، این کیک ساده و وارونه آناناسی در واقع یک دستور العمل بدون سروصدا و عملاً بدون ش،ت است، حتی برای نانوایان مبتدی.

شما حتی نیازی به همزن ندارید – فقط یک کاسه، یک قاشق، یک قالب کیک و چندین ماده ساده و ارزان قیمت. به‌علاوه، می‌تو،د این کیک آناناسی بدون تخم‌مرغ را در تمام طول سال به لطف کنسرو آناناس درست کنید، بنابراین برای سرو در عید پاک، روز مادر و سایر مجالس بزرگ بسیار من، است… فقط انتظار باقی‌مانده غذا را نداشته باشید!

به دنبال پخت های ساده تر هستید؟ دستور العمل های ما را برای نان موزی ساده، پای آناناس نارگیلی، اس، زغال اخته لیمو، یا کلوچه گردوی آناناسی بررسی کنید.

گرافیک کیک آناناس وارونه

مواد تشکیل دهنده

مواد تشکیل دهنده کیک وارونه آناناس وگان با یک سطح سفید اندازه گیری شده است

تاپینگ

  • آناناس: ما از یک قوطی 20 اونسی از تکه های آناناس استفاده می کنیم، اگرچه ،ده ها/تکه های آناناس نیز کار می کنند.
  • گی، ماراسکینو: (گی، گلس/آلبالوهای شیرین) کیک وارونه آناناس ک،یک بدون این گی، های شیرینی فوق العاده شیرین کامل نمی شود. هر چند در صورت تمایل آنها را حذف کنید.
  • کره گیاهی: فقط کمی قالب کیک را چرب کنید، زیرا کاغذ روغنی می تواند طرح آناناس را ،اب کند. با این حال، برای بیشتر شربت شکر قهوه ای کاراملی روی کیک، مقدار آن را افزایش دهید (مقدار در نت).
  • شکر قهوهای: با اضافه شدن به کره گیاهی، رویه شکر قهوه ای خوشمزه ای برای کیک وارونه وگان ایجاد می کند. از شکر نارگیل برای یک گزینه تصفیه نشده استفاده کنید.

کیک و،لی

  • ارد: تنها چیزی که نیاز دارید آرد همه منظوره است، اگرچه در صورت تمایل می تو،د مقداری آرد گندم کامل (تا 50 درصد) اضافه کنید. ممکن است بتو،د از یک ،یب همه منظوره بدون گلوتن (مانند آسیاب سرخ پادشاه آرتور یا باب) استفاده کنید، اگرچه ما آن را امتحان نکرده ایم.
  • تخم کتان: (یا یک تخم چیا) برای جایگزینی 2 تخم مرغ، از ،یبی از دانه کتان آسیاب شده یا دانه چیا و آب گرم استفاده می کنیم. وقتی با هم ،یب شوند، سفت می شوند و مانند تخم مرغ به ،بیدن مواد کمک می کنند.
  • قند: شکر سفید در خمیر کیک و،لی بهترین عملکرد را دارد، اگرچه می تو،د از نیشکر خام برای گزینه ای کمتر تصفیه شده استفاده کنید.
  • روغن: از هر روغن پخت و پز ملایمی مانند روغن کانولا، روغن نباتی یا روغن نارگیل ذوب شده، برای یک کیک وارونه آناناس بدون تخم مرغ نرم و مرطوب استفاده کنید.
  • شیر گیاهی: از هر شیر گیاهی استفاده کنید. به ،وان مثال، شیر بادام، شیر جو دوسر، شیر سویا و غیره. برای مرطوب‌ترین نتایج بهتر است از شیر پر چرب (یا شیر نارگیل کنسرو شده) استفاده کنید.
  • پودر خمیرمایه: بیکینگ پودر باعث تقویت و بافت نرم تری به کیک آناناسی بدون تخم مرغ می شود.
  • عصاره و،ل: و،ل طبیعی بهترین طعم را دارد. ،باندن نیز کار می کند.
  • نمک: کمی نمک همیشه غذاهای شیرین و شیرینی ها را تقویت می کند.

چه چیزی می توانم به کیک آناناس گیاهی اضافه کنم؟

  • گردوی ریز ریز شده: می تو،د مقداری گی، را با اسپند جایگزین کنید.
  • نارگیل: ⅓-½ فنجان نارگیل خشک نشده شیرین نشده را به خمیر کیک اضافه کنید.
  • زنجبیل: مقدار کمی زنجبیل تازه و رنده شده (حدود 2 قاشق غذاخوری) را به خمیر کیک اضافه کنید یا زنجبیل کریستالی شده ریز ،د شده را به خمیر کیک اضافه کنید.

چگونه کیک وارونه آناناس وگان درست کنیم؟

  • 1) ابتدا آرد کتان و آب را در یک کاسه کوچک بریزید و آن را به مدت 10 دقیقه کنار بگذارید تا غلیظ/سفت شود.
  • 2) در همین حین، فر را با دمای 350 درجه فارنهایت/176 درجه سانتیگراد گرم کنید و یک قالب پای/کیک 9 اینچی را با کره گیاهی ذوب شده چرب کنید. یک قالب فنری بهترین کارایی را دارد، اما در صورت نشتی یک ورقه پخت زیر آن در فر قرار دهید. قبل از افزودن کره گیاهی می‌تواند به اسپری ، قالب کیک با اسپری پخت و پز کمک کند.
فرآیند مخلوط ، مخلوط بذر کتان در یک کاسه در برابر یک سطح سبک
  • 3) سپس شکر قهوه ای را به طور یکنواخت داخل تابه بپاشید. سپس ورقه های آناناس را با قرار دادن 6 تا دور بیرون و 7 حلقه در تابه پهن کنید.هفتم در وسط. سپس گی، ها را در سوراخ های برش های آناناس قرار دهید (در صورت نیاز به ع، ها مراجعه کنید).
شات فرآیند مخلوط اضافه شده به ماهیتابه
فرآیند اضافه ، آناناس و گی، به ماهیتابه

به صورت اختیاری، برش های باقی مانده آناناس را از وسط نصف کنید دور تابه قرار دهید. شما همچنین می تو،د گی، را در هر شکافی بین آناناس قرار دهید.

  • 4) سپس خمیر کیک را در یک کاسه بزرگ با ،یب همه مواد (آرد، شکر، بکینگ پودر، روغن، و،ل، نمک، شیر گیاهی و تخم کتان) آماده کنید و با همزن بزنید تا خوب ،یب شوند. با این حال مراقب باشید بیش از حد آن را مخلوط نکنید.
فرآیند مخلوط ، مواد با هم در کاسه شیشه ای
فرآیند مخلوط ، مواد با هم در کاسه شیشه ای
مواد تشکیل دهنده کیک وارونه آناناس وگان با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
فرآیند مخلوط ، مواد با هم در تابه
فرآیند اضافه ، مخلوط به کاسه شیشه ای
فرآیند افزودن مواد به کاسه شیشه ای
  • 5) مایه کیک را داخل قالب بریزید و با کاردک آن را به طور یکنواخت پخش کنید.
فرآیند اضافه ، مخلوط به ماهیتابه
مخلوط را به تابه اضافه کنید
  • 6) کیک آناناسی را به فر منتقل کنید و حدود 45 دقیقه بپزید و در 15 دقیقه آ، روی آن را با فویل بپوش،د – تا زم، که یک خلال دندان در مرکز کیک (نه تا ته آن) تمیز بیرون بیاید یا فقط با چند ،ده
  • ۷) در نهایت تابه را از فر خارج کرده و فویل آن را جدا کرده و اجازه دهید ۲۰ دقیقه خنک شود. کیک را به آرامی روی ظرف سرو برگرد،د و لذت ببرید!

چگونه کیک را برع، کنیم؟

  1. یک کاردک سیلی،/کارد نان را دور تابه بزنید تا کیک شل شود.
  2. سپس، اگر از قلع فنری استفاده می کنید، کناره ها را بردارید. در غیر این صورت، مرکز یک بشقاب بزرگ را روی قالب کیک قرار دهید.
  3. هر دو ،مت زیرین بشقاب و قالب کیک را محکم بگیرید، آن را برگرد،د تا کیک روی بشقاب بیفتد. بگذارید یک دقیقه بماند، سپس تابه را بردارید.

سوالات متداول

آیا می توانم از تکه های آناناس یا آناناس له شده استفاده کنم؟

هنگام استفاده از تکه‌ها/ چیزهای کوچک، ما دوست داریم یک طرح بسیار مشابه ایجاد کنیم، از تکه‌ها برای ایجاد “دور” کوچک و قرار دادن یک گی، بین هر یک استفاده کنیم. آناناس له شده فقط در تمام کف تابه پخش می شود.

آیا می توانم از آناناس تازه استفاده کنم؟

در حالی که این امکان وجود دارد (اگرچه بهتر است فقط در فصل انجام شود)، آناناس کنسرو شده تمایل به ارائه نتایج ثابت تری دارد زیرا آناناس تازه رطوبت بیشتری را در حین پخت آزاد می کند. از یک برش مان،ین برای برش های نازک و یکنواخت استفاده کنید و آنها را خشک کنید.

آیا می توانم مقدار روغن کیک را کم کنم؟

ما نگران هستیم که اگر این کار را انجام دهید، کیک کمی خشک شود. با این حال، اگر می‌خواهید امتحان کنید، می‌تو،د بخشی (و نه تمام) روغن را با سس سیب شیرین نشده جایگزین کنید.

آیا می توانم از میوه های دیگر استفاده کنم؟

بله، ما قبلا این دستور را با برش های گلابی کنسرو شده و برش های هلو امتحان کرده بودیم و نتایج خوشمزه ای داشتیم.

توصیه های سرویس دهی و ذخیره سازی

این کیک وارونه آناناس وگان بهترین گزینه در روز پخت است. در حالی که از نظر فنی می تو،د باقیمانده ها را در آن ذخیره کنید یخچال به مدت 2-3 روز (یا تک تک برش ها را تا حدا،ر در بسته بندی پ،تیکی فریز کنید 3 ماه) به مرور زمان خشک می شود.

به همین دلیل، توصیه می‌کنیم از غذاهای باقیمانده (در دمای اتاق یا گرم شده) لذت ببرید و/یا آن را با چیزی «خیس» مانند کاسترد گیاهی، خامه خوب، خامه نارگیل و غیره سرو کنید.

کیک وگان آناناس وارونه در برابر یک سطح سبک کامل شد

نکات و نکات دستور العمل برتر

  • آرد را به درستی اندازه بگیرید: ابتدا آن را در کیسه پف کنید. سپس با استفاده از قاشق آن را به فنجان اندازه گیری منتقل کنید و با پشت چاقو آن را صاف کنید. اگر فنجان را مستقیماً داخل کیسه بریزید، آرد زیاد و کیک آناناسی غلیظ و/یا خشک گیاهی خواهید داشت.
  • خمیر را بیش از حد مخلوط نکنید: این باعث توسعه بیش از حد گلوتن می شود و می تواند به کیک آناناسی غلیظ و ،تیکی/صمغی منجر شود.
  • از کاغذ روغنی بگذرید: زیرا ممکن است بر روی طرح آناناس تاثیر بگذارد.
  • کیک را بگذارید استراحت کند: این برای تلنگر من، بسیار مهم است!
  • برای بیشتر کارامل شکر قهوه ای: کره گیاهی را به ¼ فنجان + شکر قهوه ای را به ½ فنجان افزایش دهید.
  • برای طعم بیشتر آناناس¼ فنجان شیر گیاهی را با آب آناناس از قوطی جایگزین کنید.

پخت آسان تر وگان

شما همچنین ممکن است از این 35 دستور العمل کیک وگان لذت ببرید!

ع، ها توسط آلفونسو رویا

  • در یک کاسه کوچک، کنجاله بذر کتان و آب را به مدت 1 دقیقه با هم مخلوط کنید. حداقل 10 دقیقه در یخچال قرار دهید.

  • فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و به آرامی روی تابه یا ظرف پخت پای 9 دایره ای را با کره گیاهی ذوب شده ،ید.

  • شکر قهوه ای را به طور یکنواخت روی ظرف آماده شده بپاشید و برش های آناناس را روی آن قرار دهید. باید شش عدد در دایره بیرونی و یکی در وسط باشد. همچنین می تو،د برش های باقی مانده را از وسط نصف کنید و به کناره های قالب پای اضافه کنید. گی، های ماراسکینو را در سوراخ های آناناس اضافه کنید (ع، را ببینید).

  • در یک کاسه بزرگ آرد، شکر، بکینگ پودر، روغن کانولا، عصاره و،ل، نمک، شیر گیاهی و مخلوط کنجاله بذر کتان را اضافه کنید و با همزن بزنید تا خوب ،یب شوند.

  • مایه کیک را روی قالب آماده شده بریزید و با کاردک آن را به طور یکنواخت پخش کنید.

  • به مدت 30 دقیقه بپزید. در 30 دقیقه از فر خارج کرده و با فویل حلبی بپوش،د. 15 دقیقه دیگر بپزید.

  • از فر خارج کنید و درب آن را باز کنید و اجازه دهید 20 دقیقه خنک شود. به آرامی کیک را برگرد،د و آن را از قالب خارج کنید.

  • آرد را به درستی اندازه بگیرید: ابتدا آن را در کیسه پف کنید. سپس با استفاده از قاشق آن را به فنجان اندازه گیری منتقل کنید و با پشت چاقو آن را صاف کنید. اگر فنجان را مستقیماً داخل کیسه بریزید، آرد زیاد و کیک آناناسی غلیظ و/یا خشک گیاهی خواهید داشت.
  • خمیر را بیش از حد مخلوط نکنید: این باعث توسعه بیش از حد گلوتن می شود و می تواند به کیک آناناسی غلیظ و ،تیکی/صمغی منجر شود.
  • از کاغذ روغنی بگذرید: زیرا ممکن است بر روی طرح آناناس تاثیر بگذارد.
  • کیک را بگذارید استراحت کند: این برای تلنگر من، بسیار مهم است!

کا،ی: 626کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 97gپروتئین: 7gچربی: 24gچربی های اشباع شده: 2gچربی های چند غیر اشباع: 8gچربی اشباع شده: 14gچربی ترانس: 1gسدیم: 416میلی گرمپتاسیم: 270میلی گرمفیبر: 5gقند: 58gویتامین A: 78IUویتامین سی: 13میلی گرمکلسیم: 217میلی گرماهن: 3میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

دوره: دسر

غذا: آمریکایی

روش: فر

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: ک،یک، دسر، آسان، تارت میوه، بدون تخم مرغ، بدون شیر، کیک آناناس، وارونه، وگان، کیک گیاهی، تارت گیاهی، کیک قدیمی



منبع: https://plantbasedonabudget.com/vegan-pineapple-upside-down-cake/
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با